Vodio sam se samo prostom matematikom da je golfova mnogo veci broj, pa samim tim i veca sansa da naidje na nekog da valja...
Slažem se potpuno a Jesa nije karakterističan primerak za taj auto. Zli Mario koji je takodje ovde na forumu je tražio to sokoćalo, Jesa nije onda prodavao, nekoliko meseci (dosta meseci) ovde, napolju, u bližem okruženju i sve krš do krša...
Druga bitna stvar to niej auto za početnika, zato su skršeni mnogi.
Treća stvar,
Danilopeka, odluči se bar izmedju tri auta pa otvori temu da ti neko pametno odgovori, ovako dobijaš oglase koje možeš i sam pogledati na netu a svaki dan pitaš za neki drugi auto.
Kupi ono sto mozes odrzavati u Prijepolju i okolini , mozda neku trojku, mozes ih nacu i dobrom stanju za te pare. Ja licno ne volim golf ni vagen, ali ga cenim. Ako imas odgovarajuceg majstora za golfa, kupi golfa, ako imas za hondu, onda hondu.
"dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
+1
Ja sam imao ponudu prošle godine da kupim golfa 3-ku 1.4, 1995 godište, registrovan, ugrađen i atestiran plin uveden u saobraćajnu, u solidnom stanju za 2300eura, tako da verujem da možeš naći neki po sličnoj ceni. Ne kažem da to mora da bude baš golf 3, ali svakako možeš naći moderniji auto od Golfa 2-ke, za priblžnu sumu novca. Realno za prvi auto batali GTI, HGT, Turbo, i slično jer to su automobili koji nisu šteđeni, a dobar za te pare koje si ti spreman da izdvojiš retko ćeš naći (veruj mi gledao sam). Kao što rekoše iznad gledaj da to bude auto koji ćeš moći da održavaš, a i kad kupiš auto nije to samo 2k eura, moraš da računaš i na registraciju, i na servis. To što si našao 4-ku nemca za 2k eura na nekom sajtu, moraš da dodaš na te pare i carinu + porez, pa troškovi špedicije (pod uslovom da auto nije u Srbiji), a i retko ćeš naći dobar primerak za te pare, a i kupovina preko interneta je nešto sasvim drugo, ja sam npr gledao nekog BMW-a ne znam da li je bio NS ili BG koji je po slikama izgledao kao da je u dosta dobrom stanju, čak je i u opisu bila omiljena reč preprodavaca "extra", ali kad sam ga pogledao, bilo je plavkastog dima, hidropodizači su se čuli, ali najgore od svega je kad smo ga pogledali od dole i videli da je bio navučen na neki kamen i da korodira, odmah sam se okrenuo, tako da ipak prvo malo prošaraj po lokalnim oglasima pa nazovi čoveka i idi sa ćaletom, ili majstorom malo da pregledate auto pre nego što se uopšte zagreješ za isti. Popričaj i sa ćaletom, jer ipak on "odrešuje kesu" o nekom njegovom mišljenju.
...ajde da mi neko nađe golf trojku za za 2000-2500evra a da ne moram da uložim još hiljadu da ga dovedem odlično stanje,pogotovo ako je dizel u pitanju...ugrađen plin u auto nije prednost, govori da je mnogo vožen,čak više nego dizel...znači star auto 15 godina je sigurno pešao 300000 i više i zreo za generalnu motora,da ne pričam dalje o stanju trapa,dizela boš pumpe itd.-to su ti za 2-2500 evra koji traže ulaganje ili odmah ili nakon pređanih desetak hiljada km...veoma retki su slučajevi da dobar golf uopšte dođe do oglasa i pijace,i kad se pojave obično imaju mnogo veću od tog krš proseka...
Za 2000 se ne kupuje auto u odlicnom, vec u odgovarajucem stanju, sto manje losem. Dakle treba traziti i naci ce se vec nesto, a da ce biti troskova, to je jasno. Ko na troskove nije spreman, taxi i gradski prevoz su tu.
"dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
@Kristina Dobru 3-ku ispod 3000-3500e tesko je naci...za 2000e ne znam kakav les moze da se kupi...nekima to odgovara,vozi 3-ku,to mu je bitno i nista drugo...onda ga proda za iste pare ili 100-200e ispod,pa kupi 4-ku za 3500 i sve tako...dal je motor crkotina 1.4,dali je truo kao bas,dal dosipa litar ulja koga briga...ja suzu ne dam ispod 1500e,a ljudi hoce za 2000 da kupe 3-ku...od prvog stavljanja u oglas,i dan danas me smaraju,ima kaze da se nadje ko casa za 800e,al nikako da kupe casu
Nije istina, auti su dosta pojeftinili, tesko se prodaju i ono sto vidis u oglasima je daleko iznad cene po kojoj se zaista kupuje. Moj matori je pre nekoliko meseci kupio GIII variant TDI 90KS '98, sa klimom, abs-om, recaro sedistima itd, sa mnoooogo kilometara iza sebe, ali i sa perfektnim motorom (to je pokazala zima na izmaku) za 2500EUR. Dakle, treba imati malo srece i naletece nesto.
"dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Matori je imao pogodnost da auto uzima od poznanika koji ga je i uvezao.... sa mnogo km... i presao njime jos skoro toliko... :-)
Ali, kao sto znamo, bitno je stanje, a stanje je takvo da je menjano ulje na 5000, uvek isto od istog proizvodjaca, i naravno ostalo redovno odrzavanje, turbina na 100.000, menjac na 120.000, trapovi i sl. Interesantno je da je nakon ove kilometraze jos uvek fabricki auspuh, fabricke alu-felne se jos nisu iskrivile, abs radi, klima radi...
To je razlog sto sam napisao da VW cenim, a da ga ne volim - ne volim. Dizajn nula, unutra crno kao u kotlarnici, pored sve opreme nema elektro podizace, ni maglenke ni el retrovizore , tabla svetli nekom smesnom zelenom bojom, farovi su promasaj, kilavi, itd,itd...
Sad videh komentar... nije bio uperen pistolj, niti je placen odmah...
"dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
extra auto, bez felni za 2000e (kesa) moze da se uzme, a u auto nema nikakvih ulaganja . jeftin za odrzavanje, brz, mladalacki, ok potrosac (lepa voznja grad 9l, divljanje ode do 14l )
proverena informacija, imao sam taj auto, sa tim motorom
BMW e36 328i cabrio 2.8 193hp 280nm 1995 god.
Mercedes 190D 2.0 75ks 1990god
Comment