Dilema za auto do 22 hiljade

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wolf 79
    CBC Član
    • 13.01.2012
    • 14
    • Beograd
    • Corsa C 1.3CDTI

    #31
    Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

    Primetio sam da ti je bitna stavka polozaj sedenja u autu, npr.za Accord si se zalio da se nizak a za CRV cini mi se da se lepo sedi i da su kolena u ravni sa kukovima...u tom slucaju po meni je od SUV ili Crossovera bolji izbor mozda Miniven ili Ven, naravno neki malo luksuzniji model ako ti je bitno da napredujes na lestvici tipova i velicina auta Mozda da razmislis o tome, imas zenu i decu, mislim da je za tu kombinaciju Miniven/Ven dobar izbor...npr. C4 Picasso ili cak Grand Picasso (tesko da ima lepse uradjen auto u ovom tipu vozila, doduse malo svemirski, ali ako ti ne smeta "svemirstvo" ma Civic-u, onda je i ovo OK), onda Grand Scenic, mozda C-Max Grand, zatim Opel Zafira, Seat Altea Xl...skoro pa svaki ozbiljan brend ima nesto u ovom segmentu.
    Mozda se ne slazes, ali mislim da se u ovom segmentu moze naci dobar i to bas dobar auto za 20k, manje kosta od nekog izvikanog SUV-a a sigurno je voznja komfornija i manje trose generalno, bar za nijansu...sto se tice unutrasnjeg prostora, ostava za sitnice, polozaja u voznji, prtljaznika, tu nema greske!
    Ako sam pomogao super, ako nisam onda se nadam da bar nisam odmogao

    Comment

    • Franjo
      Banovan
      • 14.08.2009
      • 2831
      • Inđija - Beograd
      • Renault megan II res

      #32
      Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

      Jedva čekam finale i izbor sa top ????? liste. Nije mi jasno, zašto tražiš mišljenje drugih, kad je očito, da si bolji poznavalac od svih nas? A, svima predloženim, našao si neku veeeliku manu. Zato, neću da se trudim u opisu modela, samo ću predložiti:
      - Renault Latitude (Safran) 2.0 16V sedan, osnovna oprema za 20.500 evra.

      Comment

      • Boris
        CBC Član
        • 12.10.2007
        • 97
        • BGD

        #33
        Isti taj Latitude ce za 2 godine imati vrednost ispod 10k.

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #34
          Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

          Borise, totalni promašaj! Možeš, samo sanjati, da bi ga dobio za te pare. Da ne drvim o raznim aspektima pojma vrednosti i vrednovanja. Samo, da pitam, ko u Srbiji prodaje vozilo staro dve godine? A, posebno, u slučaju lizinga. Pre par dana, na TV je iznet podatak, da je prošle godine oduzeto preko 3.000 vozila sa lizinga, zbog neizvršenja obaveza plaćanja. Pogledaj, po kojim cenama, takva vozila, prodaju auto-kuće. Vozilo otplaćeno 50%, cene svega 10-20% manje od cene novog! Zavisno od stanja vozila, za takva vozila, nađe se kupac. Imam iskustva, pa tvrdim, da se vozilo uzeto na lizing, ni u kom slučaju, ne može prodati po dobroj ceni, ni nakon konačne isplate. To je, nadam se, pokretaču teme jasno. Nije postavio pitanje cene, već o vozilu, koje će lako prodati, uz minimalan gubitak. Znači, da je potražnja za takvim vozilom velika! Ima, samo mala mana: ne zna se situacija, kakva će biti za mesec-dva, a ne za par godina. Proizvodnja ovog tipa latitude, počela je 2010. godine, sa dosta inovacija uz pomoć nissan co!
          Last edited by Franjo; 13.01.2012, 20:49.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #35
            Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

            Franjo, vrlo me interesuje konkretnije koje je to vozilo oduzeto sa zakupa koje sada nakon 24 meseca i xx predjenih km kosta 10 do 20% manje od novo placenog (tada pre 2 godine) a prodato je po toj ceni.


            Interesuje me iz 2 razloga, jedan je da su cene novih vozila smanjene u protekle 2 godine 15 pa i vise % , a drugi razlog je gde se i ko to uspeva da proda polovno vozilo po trazenoj ceni (koju je odokativno umislio da mu treba para).
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              #36
              Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

              Već sam dosta pisao o tome u temi kupovina polovnjaka: ja sam kupio aveo 1.2 S! Platio sam 90% cene novog, a samo mesec ili dva pala je cena novih, za tih 10%. Na lizingu je bio oko godinu dana, pa je jasno, da su i banka i diler imali ekstra dobit. Nakon godinu dana, kad sam hteo kod istog dilera, da menjam "staro za novo", takođe sa lizinga, ali jače vozilo, procena mog vozila bila je katastrofalna. Za godinu dana oko 40% od plaćene cene! Međutim, da se nisam prevario, siguran sam, da bi potrdio Banović Dora!

              P.S. U vezi lizinga, ili kupovine na kredit, ne sećam se, da sam našao konkretne uslove i plan otplate, da se vidi, kako to izgleda. Kako sam shvatio, Cisco ima nameru, da na taj način reši ovo pitanje, pa bi bilo interesantno, na kakve ponude je naišao. Što se mene tiče, ja sam pobornik one: dug je zao ...
              Last edited by Franjo; 13.01.2012, 23:33.

              Comment

              • Cisco
                CBC Član
                • 03.01.2012
                • 14
                • Beograd

                #37
                Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                Originally posted by Franjo View Post
                Jedva čekam finale i izbor sa top ????? liste. Nije mi jasno, zašto tražiš mišljenje drugih, kad je očito, da si bolji poznavalac od svih nas? A, svima predloženim, našao si neku veeeliku manu. Zato, neću da se trudim u opisu modela, samo ću predložiti:
                - Renault Latitude (Safran) 2.0 16V sedan, osnovna oprema za 20.500 evra.
                Da budem iskren I mene interesjuje finale

                Ne mislim da sam bolji poznavalac niti losiji (izvinjavam se ako sam nekoga uvredio svojim postovima, nije mi bila namera), vec sam u prilici da kupim relativno skupo vozilo pa se interesujem za sve aspekte kupovine - finansijski, tehnicki, estetski, ergonomski... A do saznjanja dolazim najvise empirijski, pre svega sednem u vozilo, trazio sam test voznju i cekam da jave za CR-V, B class i ix35 (za sada), a pre toga ugnjavim prodavce u salonima (mahom su vrlo ljubazni, zene tu i tamo kubure sa tehnickim detaljima), procitam sve sto mogu da nadjem na netu... Znaci nije to ono teorijsko poznavanje modela samo iz novinskih clanaka, vec me kao buduceg vlasnika interesuju korisnicki detalji. A tu mi znaci svacije iskustvo, sugestija, preporuka, kritika, misljenje... S toga sam zahvalan svima koji su bilo sta sugerisali na ovu temu.

                Renault i Peugeot saloni su danas na tapetu (prodavci drzite se!). Da vidim taj cyber Scenic & penzionerski 3008.

                Comment

                • 4motion
                  CBC Veteran
                  • 07.01.2009
                  • 112
                  • Beograd
                  • Opel Kadett E 1.3NB 5b

                  #38
                  Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                  Seat Altea XL

                  veliki, porodican, putnicki, pregledan auto sa bezbroj mesta i pregrst pregradica za sitnice,
                  sa opcijom dodatne opreme za pretince na nebu vozila....
                  dosta dosta mesta u gepeku, mesta ima napred za voaca i pozadi za odrasle, decu...

                  motori: isti kao u VW

                  Comment

                  • Cisco
                    CBC Član
                    • 03.01.2012
                    • 14
                    • Beograd

                    #39
                    Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                    Ako ima jos mazohista koji ovo citaju...

                    Prodjoh Levac, prodjoh Sumadiju i auto salone ovih dana. Sledi izvestaj. Sto bi rekao Franjo da nanizem mane vozilima

                    Latitude sjajan auto, ali 4.9m dugacak. Nemaju katalog, nema probne voznje. Barem ima izlozen. Ali pet meteri lima!!!

                    U Veranu nemaju ni izlozen 3008 pa jedino mogu da zamisljam kako izgleda, ili da priljubim obraz na staklo nekog (retkog) modela kad naletim na ulici. Pri tome cena besmisleno visoka. Srednji nivo opreme 1.6hdi, preko 21 keur (posle kazu mercedes skup). Gledao sam i onaj jedan neprodati 407 2.0hdi i stvarno je solidan auto, ali vec skoro godinu dana ima kako je izasao 508 i morali bi za vec ostarelu 407-icu da spuste prilicno cenu da bi se prodao.

                    Bio na probnoj voznji CR-V. Jaooo, kako to lepo ide. Kao da se vozi nesto lagano iz B segmenta a ne tonu ipo suv. Uzivancija. Jeste lenj, ali mu jos i prilici to lagano kretanje sa semafora. Onako otmeno, smekerica. Medjutim na bordu pise prosecna potrosnja 11,5 litara, cak i u 6-oj kada se odrzava npr 150 km/h potrosnja je vrlo visoka (od 12 pa na vise). A realno osecaj na tih 150 km/h, kao u mom accentu na 110 km/h - bez velikog osecaja brzine. I onda pogledam bord i sneveselim se.

                    Obidjoh i Hyundai i cekam ix35 za probnu voznju (za 10 dana!!). Manje vise sve ima kako treba sem pedigrea i stila (pre svega unutra). No dizel varijanta bi mogla da bude razumna opcija (5 godina garancije, iPad na poklon), ali slabiji dizel kosta 21 keur, jaci 22,5 keur a najjaci 26 keur. Posle kazu korejanci jeftini.

                    Ovih dana ce me zvati i za probnu voznju B klase 1.8cdi, da vidim kako ide i ako moze neki golem popust da se iskamci mozda udje u uzi izbor. Prijaju niska potrosnja i besplatan servis svih 5 godina.

                    Sta jos ostaje? Toyota, Citroen (picasso) & Mazda. Kako su me zeznuli sto nema sajma automobila, strasno. Po prvi put u zivotu mi je zaista potreban.

                    Comment

                    • Wolf 79
                      CBC Član
                      • 13.01.2012
                      • 14
                      • Beograd
                      • Corsa C 1.3CDTI

                      #40
                      Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                      Ko bi rekao da ce nekom zafaliti sajama auta, pri tome ne misli se na polugole zenske sa puno sminke, malo krpica na sebi i jos manje znanja o autima na cijim se standovima nadobudno smese

                      Bio si u Renou, ali koliko vidim nisi smeknuo Scenic???

                      CRV - potrosnja nehumana na ove cene benzina (a bice jos vise), po meni besmisleno kupiti sa tim motorom ako se pogleda potrosnja, jeste lep auto ali troskovi voznje ihihihi...inace ko ocekuje da se ce se voziti u nekom novom autu od 1500kg i 4-5m lima sa benzinskim motorom i da ce imati potrosnju od 7L, bojim se da nece da moze. Cak i ovi novi "downsizing" turbo bezninci uopste ne trose malo, oni su izbaceni da bi parirali dizelima u segmentu obrtnog momenta a ne potrosnje koliko se ja razumem. Jeste, pise fabrika da trose toliko i toliko, ali svi zanmo kako oni to mere, prakticno totalno neizvodljivo, dodaj bar 2L na to sto napisu. Ko jos voli malo da se poveze, da stiska na semaforima i slicno, sve ispod 10 pa cak i 12L moze da se smatra uspehom...

                      IX35 - nov model auta, savremen, ali nisam bas siguran da vredi za korejanca dati tolike pare. Verujem da bi se lepo vozio i bilo bi sve ok dok jednom ne bi krenuo da ga prodajes, realno taj od 22k bi za 4god vredeo max 7-8k, to je ogroman gubitak. Pri tome jeste lepa garancija od 5god, samo sto ze zaboravi da se servisiranje tih 5god radi samo u ovlascenom servisu gde nisu ni malo nezni sa cenama...

                      B klasa - svidjao mi se i stari model, novi je bruka. Bojim se da nece dati preveliki popust jer je skroz nov model, osim ako imaju neki lager iz 2011, obicno to daju jeftinije. Stvarno dobar auto, sa odlicnim prolazom na svim testovima (SAT, Auto Bild, Auto Klub...). Mali gubitak cene takodje + za B klasu, stari model i dalje drzi cenu ko blesav!

                      Picasso - pogledaj, mislim da je dobar auto i sa pristojnom cenom. Pri tome Citroeni imaju malo visi nivo nego ranije sto se tice ugleda medju narodom, mislim da su tu posao odradili stari Picasso, C3 i C4, ima ih bas dosta po putevima.

                      Ajd i ova saga da se lepo zavrsi...

                      Comment

                      • Cisco
                        CBC Član
                        • 03.01.2012
                        • 14
                        • Beograd

                        #41
                        Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                        Originally posted by Wolf 79 View Post
                        Ko bi rekao da ce nekom zafaliti sajama auta, pri tome ne misli se na polugole zenske sa puno sminke, malo krpica na sebi i jos manje znanja o autima na cijim se standovima nadobudno smese

                        Bio si u Renou, ali koliko vidim nisi smeknuo Scenic???

                        ...

                        Ajd i ova saga da se lepo zavrsi...

                        Pa smenkuo bih ja Scenic, ali ga nije bilo niti u izlogu niti u radnji, ovaj katalogu. Nema nista! Barem u salonu u V. Stepe.

                        Slazem se za B class. Ako budem mogao da se nategnem (ili mene lizing kuca )mozda nesto i bude. Model je potuno nov (mercedes garantuje da za najmanje 5 godina nece izbaciti novu verziju), motori bruka, potrosnja takodje, kvalitet vrhunski, prostora kolko hoces, servis... Ostaje cena kao problem. Za sada su mi dali popust do 5% (nekih soma evrica), kao ne moze vise, nov je model. Ipak nastavljam pregovore. Mala digresija: dok sam bio u njihovom salonu, ne ulazi puno ljudi, ali bre ovi sto udju - kupuju. I to ono S klasa, ML... A ja ko poslednja sirotinja izbacujem sa liste parking senzore, vece tockove...

                        Comment

                        • Wolf 79
                          CBC Član
                          • 13.01.2012
                          • 14
                          • Beograd
                          • Corsa C 1.3CDTI

                          #42
                          Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                          Koja ironija, za iznos od 22k eur koji je pola necijeg stana, osecas se ko beda ali sta ces, ako nekom nije mnogo da iskesira nekih 70-80k eur za ML ili 100k za S klasu, nemam nista protiv. Verovatno bi svi tako da mogu da plate, ovako pruzis noge koliko ti je jorgan dugacak...

                          Ako spuste cenu za B klasu, ja bih glasao za nju, ipak dobijes premijum brend sa 5 god garancije i odlicnim drzanjem cene prilikom kasnije prodaje. Iako nov je model, verovatno ce se pokazati da ima neke bubice koje ce kasnije prilikom restilizacije popraviti, to je uvek boljka novih modela.

                          Pogledaj jos C4 Picasso i Alteu XL, mislim da su oba modela prilicno dobri i ne tako skupi...a pruzaju dosta

                          Comment

                          • gaga75
                            CBC Veteran
                            • 08.01.2010
                            • 157
                            • Vranje

                            #43
                            Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                            Skoro sam se vozio u C4 i zaista mi je cudno da je auto tako lose uradjen, mislim jeftino! Picaso ne znam, mozda je malo bolje?
                            Ja glasam za A3 jer i sam vozim Audi, ali opet stvar ukusa!
                            Mozda cu da zvucim degradirano ali mislim da nije lose razmisliti o Hyundai Elantra, auto koji drzi drugo mesto po prodaji u svetu a jos uvek nije poceo da se prodaje u Evropi! Daleka su vremena kada su Koreanci pravili krs automobile, sada za njih kreiraju modele najpoznatiji evropski i svetski inzenjeri, tako da vredi razmisliti i sacuvati neki € jer ce trebati za kasnije

                            Comment

                            • Wolf 79
                              CBC Član
                              • 13.01.2012
                              • 14
                              • Beograd
                              • Corsa C 1.3CDTI

                              #44
                              Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                              Svaki put kad vidim neki novi model Hyundai ili Kia prilicno se odusevim, ali kad pomislim koliko ce vredeti nakon 4-5god zaboli me zeludac. To su sve dobri auti tu nema dileme, kvalitetno odradjeni, ali nisu toliko jeftiniji od evropske konkurencije (ne racunam premijum brendove, treba ih porediti sa Fiatom, Renoom, Citroenom...) da bi se opravdao gubitak vrednosti koji ne gine kupovinom korejanca. Pogledajte malo po oglasima, sve ce vam biti jasno...nazalost kod nas se kupovina auta posmatra kao trosak i investicija, pa se svi odmah preracunavaju koliko ce da izgube kad ga budu prodavali. U "normalnom" svetu to se ne gleda tako, tamo je normalno kupiti nov auto, voziti se sigurno i ugodno, sa garancijom, nekoliko godina, onda ga prodati ili zameniti staro za novo i ispocetka, ne gleda se toliko gubitak vrednosti pri daljoj prodaji...

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #45
                                Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                                mali auto velika kabina lux klase
                                izuzetne perfomanse mala potrosnja
                                visoki kvalitet i ime minijaturna cena
                                visoke putne brzine minimalna potrosnja energije
                                zelje za dugacak spisak opreme kupovina bez tekuceg novca

                                itd, citav niz medjusobno iskljucivih zahteva.
                                Stekao sam utisak da se zeli mnogo vise nego sto su resursi, nisam uveren da je to smer koji vodi do uspesnog resenja zagonetke.

                                savet, odrediti budzet i svrhu vozila ukljucivo i budzet upotrebe tokom predstojecih godina.
                                tek potom uklapati zelje u definisane mogucnosti.

                                Ako sam dobro shvatio pokretac teme koristi Hyundai Accent, a svaki od pobrojanih auta je za taj model skoro pa super sportski sa perfomansama pogotovu verzije sa turbo (dizel) motorima koje su pominjane.

                                Nemam konkretniji predlog za model jer ne mogu da pohvatam koji je zadat kriterijum primarni, trosak kupovine, trosak goriva, luksuz, velicina, modni auto, radni auto, privatno ili sluzbeno.

                                Ali znam da je po pravilu, uz retke izuzetke, sto manji auto sa sto manje opreme i sto vece zastupljenoti u prodaji po pravilu finansijski efikasniji, ako su finansije kriterijum koji ima preteznog uticaja.

                                Za 5 godina sasvim sigurno Hyundai ce i kod nas kao sto je SAD ili ostatku planete biti cenjen brend, u rangu sa VAG grupom ili slicno pa svakako sam sasvim siguran da i inace sadasnje cene vozila ce biti bitno drugacije za period 5-7 godina.

                                Svaka kupovina novog auta je najveci gubitak na investiciji, od najjeftinijeg najmanjeg do najskupljeg ako ne sluzi kao alatka za zaradjivanje novca.

                                Vecina auta koji se danas nude delovace za 5 godina kao muzejski primerci u odnosu na ponudu koja ce tada biti aktuelna, u tehnickom smislu tako da bih ja birao praktican, ergonomski udoban, lako vozljiv auto koji odgovara sto bi se videlo kroz probnu voznju a manje gledao na poreklo brenda.

                                Od pominjanih Mercedes B je stekao sam utisak ono sto odgovara pokretacu teme u svemu osim cene, a Mercedes nikako ne moze biti jeftilen kategorija (pa cak niti Smart nije jeftilen) i to je prosto tako svuda pa vazi i kod nas.

                                Kako god, sa bilo kojim odabranim modelom puno zadovoljnih prevezenih kilometara pa da kasnije cujemo i utiske iz prakse.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X