Da li kupiti lupan auto?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zloca
    CBC Senator XXL
    • 21.12.2005
    • 510
    • Novi Sad
    • Astra bertone turbo

    Da li kupiti lupan auto?

    Ljudi se (pri kupovini polovnog automobila) obicno razocaraju kada saznaju da je auto bio lupan i odustanu od kupovine. Mislim, ok kada je auto bio zesce razvaljen, ali uopste koliko je opravdano zaziranje od automobila koji su bili osteceni? Konkretan primer je kada je Kani gledao da kupi 325i iz . Sve super, izgled, super ide, ali saznanje da je lupan i cao! Kani, kazi mi posto si gledao ovaj auto u kakvom je stanju jer sam u fazonu menjanja automobila.
    http://www.fandjo.co.yu/forum/index.php ... 325i&st=40
    Da ne pominjem novije automobile koji su dovozeni osteceni, popravljani ovde i prodavani bez pominjanja ostecenja...
    MESTO ZA VASU REKLAMU!

    Za samo 1000 din mesecno! :-)
  • Kanarinac
    CBC Senator XXL
    • 08.10.2004
    • 2870
    • BG,Weedikovac

    #2
    Pazi sto se tice tog BMW auto je bio na krovu.Znaci varen je na stubovima.Napred levi kos je pukao,lik ocigledno nema pojma posto i dalje tvrdi da auto ima turbinu.Bio sam kod majstora u zrenjaninu koji samo benke radi i extra se razume i rekao mi je da je i motor djene djene.Auto je 86 godiste,lose je ofarban zadnji levi deo je izvlacen gitom.Decko trazi kolko sam video sad 2600 evra.Tay auto realno ne vredi kupovati za te pare jel ima daleko boljih.Sad ne znam sta konkretno zelis od auta al to ti ne savetujem dauzimas.Ako uzimas drugu benku imam ja jednu od drugara 90god crna 1.8 u stvarno extra stanju i ocuvana pa ako te interesuje javi se pa da je pogledas.A od ovog auta bi se klonio.A i mnogo para trazi batica za to godiste.

    I love my

    Comment

    • shadow
      CBC Senator XXL
      • 23.09.2005
      • 555
      • Beograd

      #3
      Zato sto kad je auto udaren, izmedju ostalog poremeti mu se trap. Vratiti sasiju i trap u korektno stanje je vrlo zeznuto, ako je doslo do nekih vecih deformacija...manje deformacije se mogu popraviti prilikom centriranja trapa...neko pametniji neka objasni to malo bolje, ja pricam cisto iz ugla kupca...udaran auto=poremecena geometrija...vratiti geometriju u ispravno stanje moze da bude vrlo naporan i skup proces...zato ako imas izbor, kao sto je kani imao izbor...potrazis neki drugi auto
      My crew is all fired up
      Y'all better just wise up

      Comment

      • maki
        CBC Senator XXL
        • 03.10.2004
        • 878
        • Budva, CG

        #4
        definitivno traziti drugi auto,izuzev ako ga kupujes havarisanog po nekoj povoljnoj cijeni (opet zavisi koliko havarisanog) pa odvedes kod nekog pouzdanog i dobrog majstora da ga napravi,a ovako kad je on vec pravljen,kao prvo ko zna ko ga je pravio i kako, te se greske nemogu ispraviti,a kao drugo ko zna koliko je bio udaren
        HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          koji su dovozeni osteceni, popravljani ovde i prodavani bez pominjanja ostecenja...
          popravljAni nije isto sto i popravljEni, osim tog jednog slova razlika je ogromna.
          velika vecina auta je konstruisana da se raspadne pri sudaru i nije ih moguce popraviti do ispravnog stanja (osim izuzetaka i osim za veeelike pare kada se menja karoserija ili celi delovi karoserije sa sve nosecim elementima).

          za to sto se radi(lo) kod nas sa tim otpisanim automobilima se u normalnim zemljama krivicno odgovara i zestoko placaju kazne.

          o naivnim kupcima koji kupuju krs /(mrtvacki) sanduk koji je lepo zafarban ne vredi trositi vreme, oni gledaju spolja koliko se sjaji i kako je lep auto a sto su sporedne stvari posle lupanja auta.

          slupan auto gde je bila ostecena limarija vidljivo je za otpad kao sto se i radi na zapadu, a oni gde je stradao branik, far, zmigavac, ulubila se malo vrata i slicno jos nekako i da prodju ako kontrola trapova pokaze da nije bilo pomeranja repera karoserije.

          brzine na kojima se auti trajno deformisu su reda 30-50km/h za vecinu, i vec na tim brzinama su za otpad.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Ch@os
            CBC Veteran
            • 02.11.2005
            • 173

            #6
            Da napomenem samo da dosta automobila je sklapano od 2 auta. Kad sam carinio moj imao sam prilike da vidim dosta automobila istih gde je jedan totalno havarisan napred a drugi pozadi.

            Comment

            • Zloca
              CBC Senator XXL
              • 21.12.2005
              • 510
              • Novi Sad
              • Astra bertone turbo

              #7
              To je ok, ali pricam u praksi. Masa ljudi je slupalo auto, popravilo i tera dalje. Redje prodaju havarisan auto. I opet ti automobili normalno sluze. Dosta ljudi kupi auto i ne znajuci da je bio lupan. Ili, jednostavnije, da li kupiti auto koji npr. vredi 4000 evra, super ide, super radi, utegnut, ali je bio lupan, to je sredjeno (u smislu ne vidi se tako lako da je bio lupan) ali se prodaje za 3000 evra zbog toga sto je lupan? Znaci, za povoljnu cenu dobijes solidan auto, ne primecujes u voznji da mu nesto fali, zasto ga onda odbaciti i voziti za iste pare losiji auto?
              MESTO ZA VASU REKLAMU!

              Za samo 1000 din mesecno! :-)

              Comment

              • Zloca
                CBC Senator XXL
                • 21.12.2005
                • 510
                • Novi Sad
                • Astra bertone turbo

                #8
                Originally posted by Ch@os
                Da napomenem samo da dosta automobila je sklapano od 2 auta. Kad sam carinio moj imao sam prilike da vidim dosta automobila istih gde je jedan totalno havarisan napred a drugi pozadi.
                Secam se da je caletov prijatelj to uradio odavno, mozda i pre 10 godina, dva mercedesa 190e (cini mi se) kupio u Nemackoj, jedan spreda, drugi otpozadi slupan, isekao, spojio, prodao nekom tipu i ostao dobar zescu kintu. A smem da se kladim da taj tip i dan danas ne zna za to...

                Ok Kani, necu da gledam onaj auto. A gledam 325i, ako prodam moj Ne bih bas opet 1.8. Cini mi se da si ti dao oglas za m3 od 3500 evra? Ne znas potrosnju, registraciju i slicno?
                MESTO ZA VASU REKLAMU!

                Za samo 1000 din mesecno! :-)

                Comment

                • Vlada_nbgd
                  CBC Senator XXL
                  • 11.09.2005
                  • 1066
                  • Novi Beograd/Topcider
                  • ford focus sport pack

                  #9
                  Ti polazis od varijante da sve bude ok,ali cesto ti nedostatci postanu vidljivi tek posle nekog vremena(rdja,ljustenje boje itd)da nepricam o poremecenoj geometriji.Ovde je vecina kola lose popravljeno jel preprodvci nisu spremni da plate adekvatnu popravku koja najcesce podrazumeva sablon ili ti dodatnih 200-300eur,zatim peglaju sve zivo i na kraju dobijes jako los i nesiguran auto.Jedino bih kupio lupan auto u varijanti da ga ja radim u mojoj reziji,da nije mnogo udaren i da me izadje dosta povoljnije.
                  FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

                  Comment


                  • #10
                    vecina trgovaca, bar onih koje ja znam, propisno popravljaju lupana auta...pogotovo ona koja su 2-3 godine stara...kakve veze ima sto je lupan? kad mu na 80 km/h pustis volan i one ne vuce u stranu, dobro mu je uradjena geometrija prednjeg trapa i kupi ga ako ti odgovara.... Drugo, 50% auta, uslovno receno, dolaze sa zapada polupana, sa ili bez air bagova....sve se to uradi....razmislite, kako auto, koji nov kosta 20000 evra, posle 3 godine ovde sa porezom i carinom kosta 8-10000 evra? lako, bio je polupan, ili je presao 200 i vise hiljada km....u toj varijanti sam pre za lupan, jer nije auto samo motor....sta je sa trapom, vesanjem, enterijerom? uzgred, na novijim modelima niko ne pegla nista, menja se celo krilo, stub, krov, prag....sve sto treba....Npr. kolega je platio krov za corsu b 300 evra sa obe soferke....i ima auto koji je prevrnut i sredjen i presao je 15000 km....

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #11
                      Nemam komentar niti predlog da li kupiti ili ne slupan auto ali da vam objasnim proceduru kako ide za one koji to jos uvek ne znaju.
                      Jednom kad se auto proglasi recimo totalnom stetom od strane vestaka osiguranja on vise NE SME da se registuruje u zemlji odnosno stavi se na listu nepostojecih zivih automobila. Sta to znaci procenite i sami. Ima masa oglasa i placeva na kojima jasno pise da su automobili "za izvoz" bez obzira kako oni izgledaju i koja im je cena. Kupci su naravno po pravilu jedino sa istoka. Automobil je uvek i samo uvek SHASIJA a sve ostalo moze da prodje posle specijalnog tehnickog pregleda (modifikacije motora, menjaca i slicno). E da je te lepe srece da su baze podataka jedinstvene na svetskom nivou znalo bi se ko to treba da ide na robiju zbog FALSIFIKATA sto je svuda jako kaznjivo. Ovako, radi se sta ko hoce ali na srecu samo gde se to jos uvek moze. Mi smo prakticno ti koji placamo tu vrstu manipulacije iz neznanja ili gluposti. Da niko nece da kupi lupan auto niko ga ne bi ni popravljao. Kupaca nazalost ima ko pleve.

                      Comment

                      • Danilo
                        CBC Senator XXL
                        • 02.10.2004
                        • 908
                        • Beograd, Dorcol

                        #12
                        Evo ja i moja devojka smo kupili auto koji je lupan.

                        Ocigledno je da je na autu bilo steceno krilo, branik i far, i da je to menjano. Krilo je ravnano i farbano i to boja nije pogodjena pa strci, a i lose je postavljeno, jer suvozacka vrata ga kace kada se otvaraju i skidaju boju ispod koje se vidi kilo gita, ali mi smo prihvatili to pri kupovini kola zato sto mi se vise svidja da ja vidim gde je on lupan i kako, pa da ja kupim drugo krilo i sredim ga kako ja hocu i da znam da je to kako valja, a ne kako je neki dundjer radio samo da skine sa....vrata.
                        www.blindmanmotorsport.com

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          Masa ljudi je slupalo auto, popravilo i tera dalje. Redje prodaju havarisan auto. I opet ti automobili normalno sluze
                          kako znas da je auto popravljen ?
                          golim okom ?

                          da li bi smeo da sa takvim automobilom koji " normalno sluzi" mirne savesti ucestvujes u saobracaju i (hipoteticki) dozivis intezivnu saobracajnu nesrecu ?
                          ispravan fabricki nelupan auto pruza poveliku dozu sigurnosti i verovatnoce da ces iz takvog dogadjaja izaci nepovredjen, na svojim nogama.

                          kolika je verovatnoca da sigurno, nepovredjen i na nogama izadjes iz jednom vec polupanog auta koji je ' popravljen' po prici na casnu rec (ja ne znam da iko izdaje sertifikat da je auto bezbedan od majstora/radionioca koje popravljaju udarane automobile sa sve potpisom i pecatom uz pretnju krivicne odgovornosti ako nije tacno).

                          zapravo nam i ne treba potpis, kada se izgubi glava svaki papir postaje bezvredan isto kao i ta navodna popravka.

                          ja ne verujem da se prosecan auto moze popraviti posle sudara koji je ostetio limariju za iole normalne pare a da ostane siguran i bezbedan po putnike.

                          siguran sam da se moze popraviti za povelike pare, 3-5 ili 20.000 evra vec koliko je potrebno ali ne znam ko bi platio skuplje popravku nego novi auto istog bezbednosnog standarda.

                          a popravka je definitivno skuplja od proizvodnje novog auta za identican sigurnosni standard prema informacijama koje imam.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            Znaci, za povoljnu cenu dobijes solidan auto, ne primecujes u voznji da mu nesto fali, zasto ga onda odbaciti i voziti za iste pare losiji auto?
                            a moze i ovako...
                            za povoljnu cenu kupis novi auto po imenu Jugo od Zastave, ili Floridu svejedno. isto ne primecujes da nesto fali, ide u voznji a opet auto je van svih kriterijuma i standarda bezbednosti koji vaze danas i poslednjih 10 godina i velike su sanse da se voznja zavrsi smrcu vozaca i svih putnika.

                            stvar je svakoga da proceni koliko ceni svoj i zivote saputnika, i da li se to moze vrednovati lepom farbom, cenom ili uopste izgledom spolja u odnosu na realne posledice kao sto su invaliditet i smrt.

                            naravno, uvek se pravi kompromis mogucnosti u realnosti i postavljenog cilja. pretpostavka je da se ima para podjednaka kolicina i da se svesno bira vec slupani auto jer je -jeftiniji- glavni kriterijum kao povoljnost.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Originally posted by brick
                              ja ne verujem da se prosecan auto moze popraviti posle sudara koji je ostetio limariju za iole normalne pare a da ostane siguran i bezbedan po putnike.

                              siguran sam da se moze popraviti za povelike pare, 3-5 ili 20.000 evra vec koliko je potrebno ali ne znam ko bi platio skuplje popravku nego novi auto istog bezbednosnog standarda.

                              a popravka je definitivno skuplja od proizvodnje novog auta za identican sigurnosni standard prema informacijama koje imam.
                              Imaš slabe informacije i to sa pogrešne strane. One strane koja se raduje kad se auto slupa jer će prodati novi, il istvarno misliš da se skiraju za narod? Neke države to sebi mogu da dozvole, naša to neće moći još bar 15 godina. O čemu mi to onda pričamo?

                              Čitajući svakodnevno tvoje poruke o standardima i raznoraznim normama i merilima ja se stvarno pitam kako je čovečanstvo uopšte preživelo do sada. Po tebi smo mi svi davno mrtvi...

                              Ja celog života popravljam automobile, nagledao sam se slupanih, pokvarenih, izgorelih i svakakvih a najmanje takvih koje ti stalno opisuješ. Da li je u NS neki drugi narod ne znam ali počinujem da se pitam...
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X