Da li kupiti lupan auto?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #46
    Zloco, ti izgleda selektivno citas. Procitaj PONOVO sta se sve desilo prilikom sudara sa banderom na Murdarinom Porsche-u. Murdara je sam rekao nekoliko dana ranije da je auto ocuvan i da ima pocinkovan lim ali se on uglavnom iskidao na onim mestima gde se ne vidi u kakvom je stanju. 1985. godiste je to bre. Ne vidi se sve golim okom. Sta tek da pricamo o drugim kad je taj inace sjajno napravljen auto tako prosao. Doduse nisu svi automobili stari. Postoje i veoma mladi lesevi. Ne sumnjam uopste da ce neko na kraju ipak voziti Murdarinog Porsche-a. Pu, pu, ne daj Boze...

    Comment

    • Eon
      Moderator
      • 10.03.2005
      • 4225
      • Beograd-NBG-44
      • Superb 2.0 4x4 DSG

      #47
      Prateci ovu temu dosao sam do zakljucka da svi proizvoljno iznosimo neke teze koje su daleko od realnosti!
      Cinjenica je da se slupani automobili itekako sredjuju na zapadu i dalje su u upotrebi, ali naravno ako steta nije 100%! U slucaju te stete, auto se otpisuje i zavrsava u vise od pola slucaja na otpadu, a manji broj se uvozi npr. kao kod nas. I to sto se uveze kod nas korisiti se iskljucivo zbog papira, a ne popravlja se.
      Inace, i kod nas sam gledao uzasno slupane automobile koji su bili fantasticno uradjeni, mada svaki auto koji ima sasiju, a ona mu povuce, je za bacanje, bar po meni!!!!
      I jos nesto, ne mozemo a priori govoriti o necemu, potrebni su nam podaci kao sto je to sta znaci totalna steta, sta je lose uradjen auto, koliki je procenat nesreca po automobili ili km kod nas, a koliki u EU... I ono sto je najvaznije kada se govori o nesrecama, zasto su one urokovane....

      Brick, uvek kada spomenes podatke, molim te navedi izvor i gledaj da budu u procentualnom a ne u nominalnom izrazu, inace diskusija nema smisla!!!!
      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

      Comment

      • Zloca
        CBC Senator XXL
        • 21.12.2005
        • 510
        • Novi Sad
        • Astra bertone turbo

        #48
        Cinjenica je da se kod nas traljavije popravlja auto, ne zbog neznanja majstora, vec spremnosti ljudi da uloze vece svote novca u popravku. Zato se cesto moze cuti kako u inostranstvu retko popravljaju automobile jer su skupe popravke pa im se vise isplati da prodaju slupan i kupe drugi, ili dolaze kod nas da poprave auto jer je jeftinije.
        MESTO ZA VASU REKLAMU!

        Za samo 1000 din mesecno! :-)

        Comment


        • #49
          neki ljudi koji me znaju sa drugih sajtova znaju da sam sapcanin...znate sta pricaju o nama...ali na ovu temu moram da odreagujem...ja bih uvek kupio udaren auto. pri toome ne mislim na totalnu stetu, vec na "normalno" udaren....prvo takav auto je mnogo jeftiniji, manje je presao...zamena pojedinih delova na autu koji vam sluze da ne pokisnete, moze da uradi svako....najproblematicnija je zamena air bagova, ali ni to nije problem.....sanke se ispravljaju tako lako da je to smesno...imam prijatelja koji je limar i gledao sam sta rade....zegreju ga i isprave ili jednostavno se kupe polovne koje nisu iskrivljene....vise od pola auta koja se voze po srbiji su lupana...pogledajte samo cene po oglasima, pa razmislite o ceni novog i uporedite....da li je to normalno? a svi mi kupujemo nelupana auta koja su malo presla...KAKO?

          Comment

          • Miljan3
            CBC Veteran
            • 10.12.2005
            • 156
            • under my car

            #50
            kljucna rec je -novi-, mi smo pricali o onome sto se radi kod nas, krpljenju odvaljenog auta
            novi delovi, ha ha...pa to je skuuupo za ovdasnji nacin popravke slupanih.
            znam ali ako ces ti uzet Golf recimo 2004 godiste da je malo preso i da je udaren sazada mozes otic na otpad i kupis od drugog vezni lim i zadnje strane ako treba,to je sve izbor musterije oceli da plati malo vise ili hoce jeftino
            tako nesto ovde ne postoji, niti iko pokusava da to uradi. pa to kosta, a ovde se slupani auto kupuje i krpi zato da bi bio najjeftiniji moguci...i uvali sledecem uz sakrivanje tog "detalja".
            znam imo sam prilike da to vidim radio sam ja i kod nas kod covjeka u auto limarskoj radionici ja sam doso ovde 2003 ali sumljam da se puno promjenulo otad
            moze pod nekim preduslovima, kakav blue print i slicno...vari se i sece i krpi limom za oluke ili sta se nadje na podu kako Mika ili Pera u garazi odokativno osacuje musteriju.
            ako jos upotrebi lim od krova, haube ili necega od nekog auta to je vec premija, barem nije otpadni lim
            daleko si, zaboravilo se o metodama rada ovde.
            i to sam se uvjerio dolazilo nam je razni auta sto su radjena prije pa puno kita stavljano pa ispuca i odlomi se cjeli komad,ali opet kazem ako musterija oce moze se i kod nas auto uradit da valja,ali ebiga kod nas oce svak jeftino,to sam ja reko zasto se gine vise nego u drugim zemljama,zato sto nas narod vozi brzo slabi zakoni mores vazda platit policajcu 20EUR i pusti te a i ako dobijes kaznu nikom nista neide ti na rekord a plus slabo se odrzavaju auta i normalno dodje do sudara.
            smesne ili ne, cinjenice su neumoljive na sprovedenim kres testovima.
            nema niti trunke dileme da su Fica ili 101 fabricki ocajno napravljeni i da ne mogu da zadovolje niti minimum minimuma koje zakonske norme predvijdaju kao pasivnu bezbedost. a i zabranjeni su za prodaju kao novi u EU, poodavno. da ti fabricki, novi, nelupani.
            daleko od toga da je smesno kada neko pogine u takvim autima a sto je vrlo cesta pojava i pri najmanjim sudarima.
            znam vozo sam prije svakakvi auta kod nas vidio sam iz prve ruke staje kakoje,ali opet kazem ima i kod nas dobri radionica koje mogu da auto urade kvalitetno ali sve zavisi od musterije hoceli da plati ili ne.Znas ono koliko para toliko muzike
            05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
            03' inf. G35-Greddy TT narucen
            95' M3 turbo-Prodat
            97' M3-4 vrata automatik
            95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #51
              Originally posted by brick
              moze pod nekim preduslovima, kakav blue print i slicno...vari se i sece i krpi limom za oluke ili sta se nadje na podu kako Mika ili Pera u garazi odokativno osacuje musteriju.
              ako jos upotrebi lim od krova, haube ili necega od nekog auta to je vec premija, barem nije otpadni lim..
              Stvarno, čitaš li ti ikad šta pišeš? Ja sam majstor, i uvredjen sam tvojim opisima situacije u ovoj državi i uopšte mi nije jasno što živiš ovde kad ti jej sve toliko strano, prljavo, zaostalo.
              U ovoj državi postoje sasvi pristojni da ne kažem dobri servisi za limariju pogotovo tako da blago rečeno prosipaš vodu....
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #52
                izrazio si sumnju da postoji uredjena zemlja u kojoj se ne gine na svakom cosku, i gde postoji briga da li je auto ispravan i spreman da izdrzi sudar i spasi glavu...samo dajem primer, jedna od mnogih drugih zemalja.
                Ovo si vešto sročio, divim ti se... Poenta je bila nešto drugo, a nisam baš toliki debil da ne znam da se u Švedskoj gine manje, zato se više pije, što opet nema nikakve veze sa kupi-nekupi slupani auto....
                isto kao i sa danasnjim modernijim automobilima.
                ali uz jednu sitnicu koju si zaboravio - vozaci mnogih od tih lupanih danas nisu zivi (jedan prijatelj mog oca je tako zavrsio u Zastavi 1300 ni kriv ni duzan) a vozaci danas lupanih izlaze posle sudara na svojim nogama.
                Mislim šta da ti kažem, saosećam sa tobom što imaš tako velik broj unesrećenh prijatelja, mora da ti je teško u životu. Da nije bio u autu slupanom na kvadrat ne bi nastradao garant.
                razlika je drasticno ocigledna u ucestanosti i verovatnici jednog ili drugog ishoda nekada i sada.
                tolika ocigledna da ne vidim potrebu osvrtanja.
                Šta si ti sad ovim rekao?? Ništa mi nije jasno??
                ma okupator, gadni su ti
                samo kvare idilu pa nalaze mane automobilima.
                a tek oni Euro NCAP, kakvi su oni tek nocna mora
                Uspela šala, grohotom se smejem... Nego ne reče da li Adac vrši kreš testove aviona i kako preporučuje test severnog jelena ...
                Nemam ja ništa protiv toga da neko vrši testiranje i da se to koristi za boljitak bezbednosti tamo gde se to može platiti i sebi dozvoliti.
                =Ono što sam antiprotivan je da smo mi moroni koji nemamo pojma da je lepo voziti nov auto nego nismo znali, samo smo čekali da nas neko uputi u tokove kretanja adacovim stazama, e baš ti hvala.
                vezba cuda cini, a i uci se od starijih i iskusnijih dude2
                Džaba, težak si slučaj....
                onda bi bilo 17900
                malo li je 20 spasenih zivota, ili 100 spasenih uz minimalni trud kao pocetni rezultat makar malecne brige o saobracaju.
                tebi je mozda malo, meni nije...opet stvar dioptrije.
                Ajde budu pošten i citiraj sve što je relevantno, bar ti znaš kako to ide. Nego sam mislio da si rekao 18.000 povredjenih a ne mrtvih, otkud sad svi mrtvi? Dnevna politika ili ?
                Nije malo i jedan život da se spase, ali ako ovo potraje, bojim se da će se neko ovde utopiti ...
                Bojim se da si se udaljio od teme i to dobrano, ne verujem da su baš za svih 18000 krivi lupani pa popravljeni auti, ima tu nešto i do bahatosti, neobučenosti, krševa od auta i sličnih lepota ovih prostora.
                A pošto si ti antiprotivan da se slupani pa popravljeni auti prodaju ovde bojim se da će tako i na dalje ostati. Sa stanovišta bezbednosti SVE je bolje od starog stojadina ili te klase.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Miljan3
                  CBC Veteran
                  • 10.12.2005
                  • 156
                  • under my car

                  #53
                  Sa stanovišta bezbednosti SVE je bolje od starog stojadina ili te klase.
                  Potpuno se slazem ja cu svaki dan u sedmici prije vozit ijedan novi auto iako je bio slupan nego neko auto sto je 80 i neko ili pocetak 90-tih ima i starih auta dobri ali vecina se ne odrzavaju ili su slaba fabricki

                  eto kako e isjecen taj Cadilac bio i opet bi ja kad bi mogo birat u slucaju sudara prije sjedio unjemu negu u nekom 'neudaranom' starijem autu,sve je stvar kako se popravi kao sto sam reko,ima i kod nas dobri maistora ali musterije nece da plate oce jeftino pa se kasnje hvataju za glavu
                  05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
                  03' inf. G35-Greddy TT narucen
                  95' M3 turbo-Prodat
                  97' M3-4 vrata automatik
                  95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #54
                    .....sanke se ispravljaju tako lako da je to smesno...imam prijatelja koji je limar i gledao sam sta rade....zegreju ga i isprave
                    eto o tome sam i pricao, krpez stapom i kanapom pa sta ispadne.
                    jednom iskrivljen i zagrejan noseci lim vise nema trazene osobine tvrdoce i prakticno je to sto je zagrevano napravilo efekta kartona- pri sudaru se guzva ko papir i ne moze da asporbuje energiju. ne vidi se golim okom...
                    i ja imam prijatelje limare (nekoliko njih) i ne samo da sam gledao sta se sve radi, kako nego su mi oni ispricali nesto vise.
                    a isto to sto oni kazu ispricaju i procenitelji osiguranja, pise po sajtovima raznih auto udurzenja i klubova po svetu, pise cak i u enciklopediji Britanika, na desetine razlicitih izvora..
                    to sto je nama naizgled sitno, u svetu se otpisuje iz dalje upotrebe po sili zakona kao tesko ostecenje vozila koje vise nije za javne puteve niti se moze registrovati.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #55
                      znam ali ako ces ti uzet Golf recimo 2004 godiste da je malo preso i da je udaren
                      ako je vec Golf u pitanju, onda se uzima 1984 godiste udaren bez obzira koliko je presao... jedino sto je vazno kada se uvozi krs je cena i gleda se da ona ne predje 50,100,300 evra maksimum. kod nas se zakrpi za jos 100 evra delovima sa otpada, lakira da sija i eto oglasa za prodaju po super povoljnoj ceni od 1500 evra. ili 2500 evra posto je Golf bas u pitanju.
                      samo malo karikiram, kod nas se uvozi ono sto u Evropi niko ni na otpadu ne zeli da pogleda. bas svacega je uvozeno, a moglo se vidjati na sleperima koji su dovozili. do pre ove sadasnje Uredbe.
                      ako musterija oce moze se i kod nas auto uradit da valja,ali ebiga kod nas oce svak jeftino,
                      o tome i pricamo, sve se moze ali ne ide zajedno bagatelna cena i kvalitetna popravka limarije u istoj recenici.
                      limar je jedan od najskupljih mogucih majstora koji postoji za nesto na autu, po pravilu, kada radi kako treba.
                      problem i jeste ako se kupuje vec ranije slupani pa popravljani auto gde se ne vidi sta je ispod novog laka, koliko kg gita i koliko selotejpa pokriva rupcage.
                      zato sto nas narod vozi brzo slabi zakoni mores vazda platit policajcu 20EUR i pusti te a i ako dobijes kaznu nikom nista neide ti na rekord a plus slabo se odrzavaju auta i normalno dodje do sudara
                      slazemo se, sve zajedno donosi odgovarajuce rezultate i realne rizike takve kakvi su.
                      kod nas cak i nema tako puno sudara brojcano ali su posledice u smislu broja povredjenih i poginulih u nesrazmeri sa brojem vozila -za oko 4 puta vise u proseku povredjenih i 5 puta vise poginulih od euro proseka.
                      dok ne budemo sami nesto ucinili da se promeni, pa makar ne koristeci totalno slupane automobile ponovo kao jedan od faktora, na strani uzroka nece se ni posledice same od sebe poboljsati.
                      nekada se pricalo kako su Turci, Grci losi vozaci...pre 20tak godina. danas se prica za nase podrucje ex YU da je najgore u Evropi po stanju u saobracaju.
                      Znas ono koliko para toliko muzike
                      upravo to, nema za malecno para mnogo pa jos i dobre muzike.
                      i to vazi bez obzira sto trgovci uglancaju slupane aute i veselo ubedjuju da nije to nista, tako je lepo zafarban...
                      opet, stvar je procene vredi li ta sitna usteda rizika velike stete po zivot u slucaju potencijalnog buduceg sudara koji vreba tu negde iz potaje iza prvog coska. bilo koga, i ne bira ni mesto ni vreme.
                      jedna je stvar biti svestan da je auto krpljen i koristiti ga kao nuzno zlo jer se ne moze trenutno bolje a sasvim je druga stvar ubediti sebe i ubedjivati druge kako je to super, gotovo idealno resenje da sa malko para sija auto kao nov. i onda kao taj neko pametan i smeje se celom svetu a svi ostali glupi i neprosveceni.
                      a kao sto se kaze, ko se poslednji smeje..nazalost onaj prvi verovatno ni ne doceka ako se ikada sudari u krpez autu.
                      ako je kupljen udaren pa licno nadlgedana popravka, tu vec ima mngoo boljih izgleda da zaista bude popravljen kako treba. ali to vise nije onda ona malecna cena.
                      i tu se negde zatvara krug, nema jeftinog a slupanog auta koji je istovremeno i u svemu bezbedan.
                      ma koje marke i godista.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #56
                        Tacno je da se automobili koji su i jace slupani poravljaju na zapadu ali moraju na specijalni tehnicki pregled a proci to je zaista tesko. Isto vazi za modifikovana vozila. Postoji mogucnost da se spreci da komisija otpise auto ako nije kasko osiguran pa da se izbegne proglasavanje totalnom stetom. Posle takve popravke takodje se ide na vanredni tehnicki. Prevariti tehnicara tamo da pusti vozilo u saobracaj je ravno nuli. Znaci da vozilo mora biti perfektno uradjeno. To se moze ali ima i svoju cenu. E sad, kad se to i koliko isplati druga je stvar.
                        Evo vam jedan primer od pre 25 godina. Auto je bio Audi 100cc glanc nov udaren sa leve strane. Znaci vrata, krilo, krov usao 30 cm, A stubic i deo u motornom prostoru, soferka, poklopac motora, sajtna. Auto je bio perfektno uradjen jer nije bio kasko osiguran zbog nemara vlasnika. Cena u danasnjim parama oko 7500 eura. Postoje majstori koji SAMO to rade (teze havarije) super su ali i skupi. Takodje ne prihvataju ono sto se ne sme ili sto se ne moze. I pored toga jos kako ima posla za njih.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #57
                          Sa stanovišta bezbednosti SVE je bolje od starog stojadina ili te klase.
                          Potpuno se slazem ja cu svaki dan u sedmici prije vozit ijedan novi auto iako je bio slupan nego neko auto sto je 80 i neko
                          to sto se stari stojadin moze uvoziti je jos jedno od tragikomicnih dostignuca Zastavinog lobija da se po svaku cenu odrzi nesto sto je neodrzivo.
                          stojadin je odavno zabranjen da se prodaje u Evropi, jedan od razloga je i bezbednost na niskom nivou.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #58
                            Stvarno, čitaš li ti ikad šta pišeš?
                            da, sta je nejasno, ako jeste ?
                            Ja sam majstor, i uvredjen sam
                            ne znam zasto si se povezao, ja uopste nisam niti mislio niti pricao o tebi niti konkretnom majstoru.
                            tvojim opisima situacije u ovoj državi i uopšte mi nije jasno što živiš ovde kad ti jej sve toliko strano, prljavo, zaostalo.
                            U ovoj državi postoje sasvi pristojni da ne kažem dobri servisi za limariju pogotovo tako da blago rečeno prosipaš vodu....
                            siutacija sa krpezom slupanih automobila po travnjacima, parkinzima, garazama sam se nagledao proteklih godina u neprebrojivo mnogo slucajeva, na raznim lokacijama. ne znam sto ne zelis da pokusas da vidis zivot siromasnijeg sloja stanovnistva koji se pati sa krsevima.
                            ah, mozda u NS sreces sve same bogatase a ti siromasniji ostanu ispred kapije da ne kvare idilu. ima odlicnih servisa u ovoj drzavi, samo u njih ne zalaze obicni prosecni slupani automobili koji se krpe za hiljadu dve dinara...a za prosipanje vode hm, pa tebi je izgleda krenulo pa ne bih da smetam...
                            Mislim šta da ti kažem, saoseća msa tobom što imaš tak ovelik broj unesrećenh prijatelja, mora da ti je teško u životu
                            bolje nista, sto manje to bolje ..
                            Šta si ti sad ovim rekao?? Ništa mi nije jasno??
                            Nego ne reče da li Adac vrši kreš testove aivona i kako preporučuje test severnog jelena...
                            polako, samo ce se razjasniti jednoga dana...
                            Ono što sam antiprotivan je da smo mi moroni koji nemamo pojma da je lepo voziti nov auto nego nismmo znali, samo smo čekali da nas neko uputi u tokove kretanja adacovim stazama, e baš ti hvala
                            Džaba, težak si slučaj....
                            slucajno sam lagan, ucitelja tesko uspevam da dostignem...
                            Nego sam mislio da si rekao 18.000 povredjenih a ne mrtvih, otkud sad svi mrtvi? Dnevan politika ili?
                            Bojim se da si se udaljio od teme i to dobrano, ne verujem da su baš za svih 18000 krivi lupani pa popravljeni auti, ima tu nešto i do bahatosti, neobučenosti, krševa od auta i sličnih lepota ovih prostora.
                            vidis li sada koja je tema, 18000 je zbir, ukupan broj ali to znas i sam nego ti je lakse da se pravis inglez.
                            A pošt osi ti antiprotiva nda s eslupani pa popravljeni auti prodaju ovde bojim se da će tako i na dalje ostati
                            da li znas sta si hteo ovim kasti ?
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #59
                              jace slupani poravljaju na zapadu ali moraju na specijalni tehnicki pregled a proci to je zaista tesko
                              Prevariti tehnicara tamo da pusti vozilo u saobracaj je ravno nuli. Znaci da vozilo mora biti perfektno uradjeno. To se moze ali ima i svoju cenu
                              upravo smo o tome i pricali, o sustini sta jeste a sta nije adekvatno popravljeno i da postoje bitne razlike popravljanog bez ikakvog kriterijuma tehnicke prirode osim sto nize cene i popravljenog na nacin da je to neko nezavisan ispitao i verifikovao da je popravka zaista izvrsena kako tehnicke norma zahtevaju.
                              kod nas je tehnicki pregled sprdnja pa se se i pogubili kriterijumi sta je ispravno a sta neispravno, a tome jos doprinose i majstori kojima je samo da uzmu lovu a za ono sta ce posle biti savest ne postoji.
                              i onda se desi kao sto je bio slucaj usred BGDa da u autobusu putnica zajedno sa sedistem usred voznje ispadne kroz pod vozila, da sa kamiona u voznji otpadne tocak, da pukne osovina kamiona u voznji koji prevozi opasne materije pa se prevrne i napravi ekolosku uzbunu.
                              ili izvestaji iz crnih hronika- vozac automobila iznenada podleteo pod vozilo iz suprotnog pravac po suvom vremenu odlicne vidljivosti.
                              i nadje se neki majstor koji ce da opravdava da to nije bas vazno, dogadja se i drugima a zapravo jer se nije njemu dogodilo.
                              lasno je tako zatvarati oci...
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #60
                                ne znam zasto si se povezao, ja uopste nisam niti mislio niti pricao o tebi niti konkretnom majstoru.
                                Pričao si o svima kao da su šljam koji radi sa otpadom od trulog lima i lastišem vezuje blatobran a sve u cilju da bi izubijali što više populacije. Pogledaj šta si napisao pa će ti biti valjda jasno i zašto sam pitao čitaš li...
                                Ako ti i dalje nije jasno...
                                siutacija sa krpezom slupanih automobila po travnjacima, parkinzima, garazama sam se nagledao proteklih godina u neprebrojivo mnogo slucajeva, na raznim lokacijama.
                                ne znam sto ne zelis da pokusas da vidis zivot siromasnijeg sloja stanovnistva koji se pati sa krsevima.
                                ah, mozda u NS sreces sve same bogatase a ti siromasniji ostanu ispred kapije da ne kvare idilu.
                                Mislim ovo je takvo izvrtanje da ni golub prevrtač nema šta da traži pored tebe.
                                Ja gledam svaki dan tu sirotinju, ja popravljam kola svaki dan toj sirotinji, ja ugradim gas u stojadina kome boca drži zadnji trap. Ja razumem zašto neko pita da li kupiti slupano povoljnije.
                                Ja ne držim predavanje kakoje u Švajcarskoj ili Švedskoj, svako je ovde dovoljno pametan da to zna i bez da nam ti držiš predavanje o tome i onda ti mene nabediš da ja ne vidim sirotinju, pa ko ovde crta ja ili ti??
                                Nisko.
                                vidis li sada koja je tema, 18000 je zbir, ukupan broj ali to znas i sam nego ti je lakse da se pravis inglez.
                                Ne no ti, mislim inglez, kad je pomenuta cifra bilo je u kontekstu 18.000 oštećenih zbog dvaput slupanih kola pa sam ja nagovestio da je možda i neki drugi uzrok upitanju a pitali te i drugi ljudio kad već čitaš te učene statistike i izveštaje koliko je od tog broja po drugi put lupani automobili i koliko je smrtnih ili teže povredjenih ljudi i da li se u to računaju i oni koje su udarili takvim kolima a vozaču ništa?
                                [quote:9c3el743]A pošt osi ti antiprotiva nda s eslupani pa popravljeni auti prodaju ovde bojim se da će tako i na dalje ostati
                                da li znas sta si hteo ovim kasti ?[/quote:9c3el743]
                                Jeste da sam malo nepismeno napisao ali sam hteo reći da dok se dušebrižnici zalažu da ne vozimo ogavne strance koji su tamo negde na trulom zapadu slupani pa ovde na trulom istoku popravljeni za 1500 do 200 dinara i dalje će se voziti pravi mrtvački sanduci poput starih škoda stojadina i ostalog. Ali bitno je talasati.
                                Prva stran 5, druga strana 7, treća za sada 6??
                                Dopunjeno izdanje, teća 8
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X