a Nisan nije odavno pravi japanac,maznuo ga Reno. nisu to automobili iz 90' ih
Automobil za pocetnika do 80kw i 1800e
Collapse
X
-
Lancia Musa, Opel Meriva, Fiat Idea, Mitsubishi Spacestar, benzinci sve. Mogu da se nađu u odličnom stanju, a naknadno ugradiš plin ako baš hoćeš ultra jeftinu vožnjuOriginally posted by megan82 View PostKoji automobil preporucujete sa jeftinim odrzavanjem i potrosnjom a da nije suvise mali?
Ja sam preporucio yaris 1.0 ali mu nalaze manu da je mali,mozda clio,twingo 1.2,peugeot 307 1.4hdi,polo 1.9sdi,seat ibiza 1.9tdi...?
Comment
-
-
u auto od 1800e ubaciti jos cetrvtinu ili trecinu vrednosti za lpg? malo mi cudna racunica + bi trebalo da se predje jeno 15-20k km godisnje da bi se za par god ispaltila investicija. Pride se ubije i ono malo gepeka sto imaju navedeni automobilcici.
Cini mi se da je ovde budzet max nategnut sa sve uracunatim prenosom ili reg i 20lit goriva uz molitve da nista ne rikne u narednih 6 messeciKids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
Comment
-
-
Auto sa već ugrađenim plinom je najverovatnije (veliki %) izraubovan do mere da mu sledi velika ulaganja koja prevazilaze često i vrednost samog auta jer je to filozofija kupovine auta sa kojim se mnogo prelazi. Sa druge strane, malolitražni benzinac se kupuje kad malo prelaziš, znači mnogo veća je šansa naći dobar primerak. Na ugradnju plina ne treba gledati kroz kilometre iako može i tako nego kroz sveobuhvatno stanje vozila.Originally posted by sri98 View Postu auto od 1800e ubaciti jos cetrvtinu ili trecinu vrednosti za lpg? malo mi cudna racunica + bi trebalo da se predje jeno 15-20k km godisnje da bi se za par god ispaltila investicija. Pride se ubije i ono malo gepeka sto imaju navedeni automobilcici.
Cini mi se da je ovde budzet max nategnut sa sve uracunatim prenosom ili reg i 20lit goriva uz molitve da nista ne rikne u narednih 6 messeci
Ranije (pre 30 godina) se znalo da treba izbegavati auto sa 4 vrata jer je mogao biti taksi, a danas sa pojavom ovih kurirskih službi ljudi upravo kupuju male automobile sa 2 vrata i mali motorima.
Ja kad sam prodavao Stila 1.2 sa plinom većina potencijalnih kupaca koji su došli da ga gledaju su hteli da ga koriste za Glovo, Wolt i te gluposti. Takvi ljudi sve gledaju kroz cenu kilometra.
Comment
-
-
Složio bih se da je najbolja varijanta malolitražni benzinac bez plina i onda prema potrebama i pređenim kilometražama godišnje naknadno ugraditi TNG ako je zaista neophodno. Ako se prelazi manje od 10000 km godišnje za tako jeftin auto onda nema potrebe ugrađivati plin.
Comment
-
-
Ja sam u sličnoj situaciji pošto vozam ženinu fabiu 1.4 i troši mi oko 10 litara po gradu i računao sam po Dorinom kalkulatoru da mi se sa ovim cenama goriva i mojom kilometražom ugradnja isplati za oko 13-14 meseci što je po meni ok iako me fabia koštala sa registracijom oko 2500. Nekako mi draže da mi ostane 3500-4000 dinara mesečno za neke druge stvari

Comment
-
-
Opis zameneOriginally posted by megan82 View Post
Moze jeftinije vozilo
Ako čovek prodaje auto za 1000 evra i kaže može zamena za jeftiniji šta misliš kako je ovog održavao?
Vlasništvo
Ne vodi se na prodavca
Ja ni ne gledam automobile koje ne prodaje vlasnik
"srecna kupovina a meni prodaja"
Šta znači ova rečenica uopšte? Daj Bože da nađem nekog ko neće mnogo da zakera, da ga zeznem i zaradim koju stotinu jer sam auto kupio za 800 a prodajem za 1000.
Na drugoj slici slikao neki BMW verovatno i njega uzeo "u kombinaciji" pa da pokaže kako ima para, prodavanje auta od 1000 evra mu je eto usputLast edited by The Punisher; 17.01.2022, 10:47.
Comment
-

Comment