Ima ih 3 ili 4, zaboravio sam i ja. Pa ne moram i ja sve baš tačno da znam. e, ovako, samo molim bez smejanja, prenosim ono što sam video. Banetov, tzv. tempomat, je uradjen da bi na auto-putu odmarao nogu i održavao stalnu brzinu. Dok nova "čuda" to rade manje-više uspešno sa milion elemenata i elektronike, ovde je rešeno postavljanjem tih rupa na pedali gasa i kuhinjske sprave, varjače, koja se sa gornje strane odupre od police, a sa donje strane na nekoj od rupa na pedali gasa(u zavisnosti od željene brzine). Samo malo da pipneš gas, to otpada i isključuješ "tempomat"
Citroen 2CV Spaček - pomoć pri kupovini
Collapse
X
-
E sad gorcha samo da jos das duzinu varjace i moze da se koristi tempomat
Nego gde da vidim slike spaleta?
Comment
-
-
Tempomat
!
Ipak sam mislio da je malllo ozbiljnije resenje
.
To za auto-put jeste OK ali ...
moze da se postavi "sistem" k'o sto je na Fici nekad bio za "rucni gas".Mislim,da nije malo nezgodno podesiti varjacu
u sred voznje?
Comment
-
-
I bre Gorcha to onda znaci da moraju da kalibrisu spaleta. Znaci varjaca u ruke i testera pa na autoput da kalibrisete tempomat
.
Nego jedno pitanjce za tebe, jel probao neko da stavi Visa motor u A seriju (onaj od 652ccm i elektronskim paljenjem)? Mislim da mi je viza isla puno bolje od dijane!
Comment
-





Comment