UAZ 315195 Hunter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ElGrandeMisko
    CBC Početnik
    • 08.11.2006
    • 7
    • Moskva, Rusija

    UAZ 315195 Hunter

    Zdravstvujte, tavarishi!

    Poslednjih nedelja razmisljam se o kupovini automobila. Zivim u Moskvi i cene ovde su nabudzene do krajnjih granica (primer: polovna, havarisana (citajrezivela osrednju saobracajku) tojota camry iz 2005te je preko 10000 usa$! ), pa sam malo okrenuo pogled ka ovdasnjim domacim cetvorotockasima. U oci mi je pao novi UAZ-ov dzip "Patriot", koji lepo izgleda na fotkama, ali kada sam ga video u prirodi razocarao sam se. Malo sam se raspitivao medju komsijama i oni mi rekose da je UAZ-ov "Hunter" i dalje mnogo bolja varijanta.

    Interesuje me da li je iko od ljudi prisutnih na ovom forumu imao iskustva sa ovim dzipom. Pre svega me interesuje da li 'dihtuje', tj. da li cu se smrznuti u njemu po ruskoj zimi. Nalazenje delova nece biti problem i ne vodite se tim podatkom. Znacila bi mi sva misljenja i iskustva, bila ona pozitivna ili negativna.

    Odmah da kazem - tutumrak sam kad su automobili u pitanju i znam vrlo malo toga u vezi sa tim cincilatorima, rotacionim geblanglama i pumpama za defufne, tako da vas molim da pisete uz koriscenje meni razumljivijih izraza...

    Prilazem fotku doticnog dzipa:

  • kale
    CBC Član
    • 23.05.2006
    • 50
    • Beograd

    #2
    Cao Misko

    Evo ni ja ne znam nista o automobilima samo pssssssssssssssssst, da niko ne cuje

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #3
      Ovde u srbiji koristile su ga uglavnom (i danas ga koriste) srbija sume i ima ih u elektrodistribuciji a i na kopovima kolubare.

      Najcesca varijanta u "civilstvu" su preradjene verzije sa dizel motorima iz 123 serije mercedesa.

      Vozio sam benzinca kolubarinog i osim neudobnosti sve ostalo mu je OK za namenu vozila. Nije za svaki dan po gradu ali ukusi...

      Ukoliko ti cena goriva (potrosnja) nepredstavlja problem, a delovi su sigurno jeftini onda razvaljuj ali ne pre nego sto isprobas jednog po gradu u svakodnevnim uslovima (tvoja voznja)
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • ElGrandeMisko
        CBC Početnik
        • 08.11.2006
        • 7
        • Moskva, Rusija

        #4
        Za neudobnost sam cuo od nekih ljudi , ali oni se nikad nisu vozili njime, nego su za to culi od nekog treceg ili cetvrtog, pa zato nisam uzeo u obzir tu cinjenicu. Ali sad je ocigledno moram razmotriti.

        Da li je taj model koji si vozio bas ovaj novi, ili ona starija vojna varijanta?

        Auto mi trenutno nije potreban za 'svakodnevno vozikanje po gradu', jer od kuce do posla i nazad stizem brze metroom nego sto bih kolima (kancelarija u centru, jutranje i popodnevne guzve traju i po par sati), vec za odlaske na gradilista van grada, kao i za prevoz do i od velikih trznih centara (koji su takodje van grada), gde vrlo cesto kupujem i namestaj.

        A voznja po Moskvi zimi je sigurno mnogo laksa sa nekim dzipom, terencem ili necim petim, jer izmedju ostalog mozes lako da se parkiras u (tacnije na) snezni smet i smejes se ostalima koji se vrte trazeci parking mesto... Vidjao sam. A o presecanjima preko travnatih povrsina prekrivenih sa pola metra neutabanog snega da ne govorim. U guzvama je to nekad jedino resenje...

        Auto ne bih kupovao sigurno jos pola godine-godinu dana, za sada samo razmisljam o tome. Ali volim na vreme da pokrijem sve varijante.

        Comment

        • dfast
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2005
          • 1302
          • Hoofddorp NL /Bgd

          #5
          Ovaj model je cini mi se samo malo redizajniran stari sa novim motorima. Unutrasnjost mu je funkcionalna i podredjena surovom off road terenu. Sa ovim dzipom se definitivno neces smrznuti nigde, a koliko vidim dostupna su tri motora 2,7L sa ubrizgavanjem, 2,9L karburator i turbo disel od 2,4L. Ovaj prvi je ugladjen sa 16 ventila i mislim da je najmanje za teren dok je ovaj drugi od 2,9L i kompresijom 6,7-7,0 pravi terenac u koga mozes sve da sipas ali i prilicno trosi. Turbo disel je dobra varijanta posebno zbog potrosnje ali ne znam koliko je skuplji od prethodnih.
          Ako vec trazis auto za kuca-posao zasto ne uzmes Ladu Nivu, sigurno je jeftinija a verujem da je tamo dostupna. Delovi odrzavanje, pouzdana i jednostavna i ekonomicnija od Uaz-a koji je mnogo robustniji i tezi.



          Sad videh da te interesuje ovaj model od 2.7L, ako ti potrosnja nije problem uzmi ga.

          Comment

          • borcham
            CBC Član
            • 23.03.2006
            • 40
            • Nis

            #6
            Ja glasam za Ladu Njivu (mala šala).
            Koje su cene goriva u Rusiji (ako moze u dolarima)?

            Comment

            • ElGrandeMisko
              CBC Početnik
              • 08.11.2006
              • 7
              • Moskva, Rusija

              #7
              Cene benzina ovde su otprilike:

              A-76: 15.98p = 0.60$
              A-92: 18.93p = 0.71$
              A-95: 20.29p = 0.77$
              D: 17.20p = 0.65$

              Za litru naravno. Cene se razlikuju od pumpe do pumpe, jer svaka kompanija ima svoje cene.

              Sto se Nive tice, stara je ok varijanta, ali su i ona i ova nova Chevrolet-ova jedne od najkradenijih vozila u Moskvi, pa mi se nesto ne uzima. Mojoj sestri i zetu su ukrali novu Nivu samo 3 meseca nakon sto su je kupili...

              A da. Dizel ovde nije uputno koristiti, jer su temperature jako cesto ispod -10 zimi. Prosle zime bilo -34... Dizelashi su jako retki i nepopularni.

              Comment

              • djukic
                CBC Senator XXL
                • 27.03.2005
                • 2526
                • Beograd

                #8
                Da vozio sam onaj stari model (ovaj novi koliko vidim ima kozmetike na sebi). Meni licno je bilo uzbudljivo da ga vozim. E sad kako bi se ponasao da ga moram voziti svaki dan? Ipak probaj za svaki slucaj. Vidim po cenama goriva da i nije neki problem to sto puno trosi...
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • jeronimo
                  CBC Senator XXL
                  • 27.10.2005
                  • 390
                  • beograd
                  • ваз 21214-20

                  #9
                  uaz sam vozio(staru varijantu) i nema gde ne moze da prodje ,sistem grejanja je bio da ti izgore noge na minusu . dobra stvar su ovi novi motori sa dir ubrizgavanjem,ali traze kvalitetnija ulja i bolje odrzavanje. stari je imao i skajana sedista pa je to i bio problem po hladnoci (uci i sesti u hladan auto) ovaj sa slike mi deluje cak luksuzno, pa pretpostavljam da nema takvih problema.isto limarija mu je osetno deblja nego kod putnickih automobila tako da pri manjm cukanjima obicno na njemu samo ostane farba od onog drugog . na volanu je bio malo tvrd(duplo tvrdji od nive) a potrosnja se kod karb varijante kretala od 15-19 litara u voznji otv put grad.kod novih bi trebalo da bude manje.naravno plin mu opet dodje kao ekonomi varijanta.ovi novi nose i cini mi se stajer disel agregate ali ja bih za zesci minus uvek odabrao benzinca , pozdrav
                  prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                  Comment

                  • jeronimo
                    CBC Senator XXL
                    • 27.10.2005
                    • 390
                    • beograd
                    • ваз 21214-20

                    #10
                    ps ovom sa slike falio bi po meni samo jedan masivni bull bar sa farovima i pragovi od prohroma i vozi misko.ako ga kupis voleo bih da izneses iskustva
                    prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                    Comment

                    • dishaka
                      CBC Član
                      • 22.06.2006
                      • 36
                      • Beograd

                      #11
                      ovo cudo uopste ne izgleda lose, juce sam ga malo vozio u "progresu" na placu, potpuno nov lepo radi 2.7 benzinac ima dva rezervoara, ima servo na volanu, prvi utisak udobnije od lade nive, pogon na prednje tockove se iskljucuje-ukljucuje na samom tocku ima prekidac? ono sto nije prijatno je sto servo isto radi i kad vozis brze oko 80-90 jer nece da malo ucvrsti volan, cena mu je ovde u BG sve zajedno oko 14000e!
                      inace krov (metalni) se skida, soferka se naginje i gornji deo vrata moze da se skine. malo su mu vrata uska za ulaz izlaz, ali imaju lepo smesno resenje naime unutrasnjost vrata je i ostava za sitnice pokriveno itisonom sa cicak trakom!

                      Comment

                      • ElGrandeMisko
                        CBC Početnik
                        • 08.11.2006
                        • 7
                        • Moskva, Rusija

                        #12
                        Hvala na podacima. Ako budem odlucio da ga kupim naravno da stize feedback Ali to se sigurno nece desiti jos kojih pola godine-godinu.

                        Malo slika novog "Hantera": http://www.uazbuka.ru/models/gal315195.htm

                        Sudeci prema ovoj slici:



                        Iskljucivanje i ukljucivanje 4x4 su preneli u kabinu, na 'mali menjac', slicno kao sto je u Nivi.

                        Comment

                        • ElGrandeMisko
                          CBC Početnik
                          • 08.11.2006
                          • 7
                          • Moskva, Rusija

                          #13
                          Gledam nesto cene. Nov novcijat u varijanti 315195-30 je nesto malo preko 10 000 USA$: http://russian-jeep.ru/mode.50676-id...8648-type.html

                          Comment

                          • dfast
                            CBC Senator XXL
                            • 26.05.2005
                            • 1302
                            • Hoofddorp NL /Bgd

                            #14
                            Ima rucicu za ukljucivanje prednjeg mosta, kao i reduktor ali da leti ili po suvom ne bi prednji most vrteo u prazno iako je odvojen od menjaca, na prednjim tockovima se nalazi lock mehanizam koji odvaja pogon od tocka. Tada se samo tockovi vrte dok prednji diferencijal miruje, a kao posledica toga manja potrosnja na otvorenom.
                            Sve u svemu, terenac prvenstveno, za sumu, makadam, livade...uspone.

                            Comment

                            • @lix
                              CBC Senator XXL
                              • 17.12.2004
                              • 875
                              • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                              #15


                              He, he evo ti za ulicu.

                              Detalje na:
                              Što više za što manje

                              Comment

                              Working...
                              X