Ja mislim da nema veze da li se na forumu pojavljuje i direktor zastave i svi zaposleni. Ovo je strucni forum, i slabo ima "pacijenata", za propagandu, dapace, ovaj forum moze vise da "pomogne" zastavi, svojim primedbama i predlozima, nego kompletno, zadriglo politicko rukovodstvo, koje "pliva", uspesno, za svoj racun.
Elem, Z10 bi trebao da bude proizvod, sa kojim bi zastava "okrenula" paznju na sebe, kao FABRIKA, makar i "srafciger" tipa, a ne kao bilo koji (mozda cak i "beneficiran") auto-salon.
Nema veze da li je punto +- hiljadu- dve evra, potrebno je da mu cena bude 7-9 hiljada, (bez obzira na "izvornu" cenu), da bi se celokupna masinerija zahuktala, i servisi i prodavnice.
Makar "damping cenu" placala drzava, bolje to da placa, nego plate dziberima.
Konkurencij mora da bude ostra, bar prema daciji, domaci kupac bi bio "zarobljen", sistem bi zaziveo, kako tako. Pa ko je toyoti i mitsubishiju omogucio niske cene, za dobra kola, kada su "pokosili" Evropu i svet, pocetkom devedesetih.
Svaka "kuknjava" i ubedjivanje kupaca da ce "proci" par stotina evra jeftinije nego da "sami uvezu", nema puno smisla, kada se uzme u obzir neodgovornost servisa i ostale infrastrukture, koja treba da "titra" kupcu. Nee, mi smo baje, bahate, kupac je ovcurina glupa, inace bi kupio "nemca", sacemo mi njemu da damo...uslugu..vazi.
E pa nekako se nikome bas (normalnome) ne dopada takav odnos, malo vise cenimo parice, sopstvene, tranzicione, i nikakva "prica" ne moze da "vraca na staro". Samo usluga, uctiv odnos, opsuj ga, ali da ne vidi, i da svako za svoje brljotine, bar u "prelaznom" periodu, snosi posledice. A ne da su im "porodicno-tradicionalna" radna mesta
Poz.
Elem, Z10 bi trebao da bude proizvod, sa kojim bi zastava "okrenula" paznju na sebe, kao FABRIKA, makar i "srafciger" tipa, a ne kao bilo koji (mozda cak i "beneficiran") auto-salon.
Nema veze da li je punto +- hiljadu- dve evra, potrebno je da mu cena bude 7-9 hiljada, (bez obzira na "izvornu" cenu), da bi se celokupna masinerija zahuktala, i servisi i prodavnice.
Makar "damping cenu" placala drzava, bolje to da placa, nego plate dziberima.
Konkurencij mora da bude ostra, bar prema daciji, domaci kupac bi bio "zarobljen", sistem bi zaziveo, kako tako. Pa ko je toyoti i mitsubishiju omogucio niske cene, za dobra kola, kada su "pokosili" Evropu i svet, pocetkom devedesetih.
Svaka "kuknjava" i ubedjivanje kupaca da ce "proci" par stotina evra jeftinije nego da "sami uvezu", nema puno smisla, kada se uzme u obzir neodgovornost servisa i ostale infrastrukture, koja treba da "titra" kupcu. Nee, mi smo baje, bahate, kupac je ovcurina glupa, inace bi kupio "nemca", sacemo mi njemu da damo...uslugu..vazi.
E pa nekako se nikome bas (normalnome) ne dopada takav odnos, malo vise cenimo parice, sopstvene, tranzicione, i nikakva "prica" ne moze da "vraca na staro". Samo usluga, uctiv odnos, opsuj ga, ali da ne vidi, i da svako za svoje brljotine, bar u "prelaznom" periodu, snosi posledice. A ne da su im "porodicno-tradicionalna" radna mesta
Poz.
Comment