Kako prepoznati eventualne limarske poduhvate pre kupovine?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Laki GSi
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2006
    • 2426
    • Beograd-Vozdovac

    #16
    Ako dobar limar uradi posao kako treba niko drugi osim dobrih limara nece primetiti da li je auto radjen ili nije.Prema tome odes lepo kod nekog extra majstora i kad on to pogleda sve recice ti da li je nesto caclano ili nije jer ipak oni najbolje znaju kako "ti" delovi izgledaju posle peglanja.
    Ako se bojis nekih tezih havarija postoji i masina koja laserski skenira ivice i coskove auta i moze da ti kaze da li je,ako jeste,neka strana pomerena ili da nesto nije kako treba,ukoliko je sve sa vozilom ok i laser ce tako reci
    Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

    Comment

    • SAAB PoWeR
      CBC Senator XXL
      • 26.04.2005
      • 1394
      • tu iza coska(Milwaukee USA)

      #17
      nije uopste tacno da se nemoze videti . koliko god majstor bio dobar nema teoretske sanse da odradi posao da se nemoze primetiti , jedini nacin je da se svi selovi kao i stakla poskidaju sa vozila i celo vozilo ofarba , ali opet ce se videti da je farbano , znaci nemoguce je uraditi auto a da se neoze otkriti da je radjeno , jedini sto se nemoze naci sta je tacno radjeno , ali se moze videti dali je ista radjeno ...
      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

      Comment

      • Eon
        Moderator
        • 10.03.2005
        • 4225
        • Beograd-NBG-44
        • Superb 2.0 4x4 DSG

        #18
        Lakse je ofarbati da se tesko to uocava, nego limarski zapakovati auto kao fabricki. U stvari, to je prakticno nemoguce.

        Uvek treba pre konslutovati limara nego farbara!!!!!
        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          '' ...ili je auto bio totalno havarisan i zguzvan da se ne moze prepoznati pa je vise peglano nego menjano od elemenata karoserije...''

          Cini mi se da je bas obrnuto...Kad je auto bio jace havarisan , bas tada ide zamena elemenata karoserije, a ne peglanje
          pa to i ja kazem, samo na drugi nacin.

          ako je menjano za novo tesko se vidi, ako je peglano lakse se uoci havarisano.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            kada sam trazio auto i kada sam sa prijateljima kupovao auto za njih sam samo gledao da auto nije odvaljen (da bezbedonosne zone nisu guzvane) i da nije sastavljen iz dva auta ili vise. Znaci na dizalicu pa detaljan pretres. A to da li je neko zakacio krilo, branik ili haubu pa to odradio kako treba (da jedva primetis sto je jeste bilo pitanje) me uopste nije interesovalo
            potpisujem.
            krilo, hauba i slicno su samo ukrasni tj estetski elementi i nemaju nikakvu ulogu bitnu za upotrebu auta.

            jedino krov jeste strukturni element samonosive karoserije, od te vidljive limarije.

            i prednje i zadnje staklo, koje je lepljeno direktno na karoseriju je takodje strukturni element.

            ostalo i da se poskida samo je ruzno.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • fantastik
              CBC Senator XXL
              • 28.07.2005
              • 417
              • Novi Sad

              #21
              moj tast je uzeo 90 ih za sebe totalno havarisanu vektru bila je na krovu i savijena oko bandere sve je poskidao ostao go lim i menjao i vario na fabrickim spojevima i dan danas je vozi i nema sanse da se primeti da je imala totalnu havariju

              Comment

              • SAAB PoWeR
                CBC Senator XXL
                • 26.04.2005
                • 1394
                • tu iza coska(Milwaukee USA)

                #22
                zaboravio sam , postoi cak i mala spravica pomocu eje se moze otkriti dali je vozilo radjeno , velicine ja kao manji mobilni telefon , i meridebljunu boje na vozilu , to ovde obicno koriste dileri kada kupuju bolja vozila na aukcijama ,o toga se nem,oze sakriti , jer ko god da je farbao auto nemoze naneti isti sloj boje kao sto to uradi robot u fabrici ... ali opet limari je nemoze sa time testirati , ali bar je dovoljno da se zna dali je sta radjeno na vozilu ...
                _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  to ima kod nas sada u AMSS, izmere debljinu sloja laka pa uporede sa tablicom u odnosu na fabricku vrednost.
                  ako se auto postavi na "rentgen" tj ultrazvukom napravi 3D skeniranja vide se i varovi ispod laka koji su naknadno radjeni.

                  tehnike ima, ali mislim da golim okom ne moze bas mnogo da se vidi ako su profici popravljali.

                  sa druge strane profi majstori imaju i profi satnicu pa nece bas svakome biti ugodno da ih plati ako je vozilo namenjeno preprodaji, tj ide se na jeftinije majstore i materijale a to se onda i razlikuje od profi rezultata...
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Dzoni_mkv
                    CBC Senator XXL
                    • 29.04.2007
                    • 875
                    • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                    #24
                    Originally posted by fantastik
                    moj tast je uzeo 90 ih za sebe totalno havarisanu vektru bila je na krovu i savijena oko bandere sve je poskidao ostao go lim i menjao i vario na fabrickim spojevima i dan danas je vozi i nema sanse da se primeti da je imala totalnu havariju
                    Pazi bez zelje da ulazim u neki teski off, to je NEBEZBEDNO i taj auto vise nikad ne moze biti bezbedan. Postoji nacin da se odradi tako ubijen auto, ali to je ekonomski neisplativo, jer menjanje svega sto je jednom iskrivljeno je jedini nacin da se odradi kako treba i da ga varis nazad kao u fabrici. Ali koliko se delova na tako unistenom autu moze iskoristiti? To sto se auto razvuce na panteru pa se menja ono sto ne moze da se ispravi je jedno, ali sa bezbednosne strane totalno nesigurno. Pogledaj ovaj video http://www.youtube.com/watch?v=NWEdlUT17PI pa vidi sta se desava sa popravljenim autom. Ovaj je uradjen kako je za prosecnog srbina "sve kao iz fabrike" odnosno secen je gde je bilo guzvanja zamenjeno novim i evo rezultati. Poslusaj sta covek kaze. Jednom deformisan auto (deformisane crash zone) je za otpis i nizasta drugo jer je on odradio svoj posao, sacuvao je nekom glavu. Za to je napravljen, kazes mu hvala i molim lepo sledeci ili si pesak, zavisi od finansijske situacije
                    You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                    Comment

                    • milan_g1
                      CBC Senator XXL
                      • 07.02.2007
                      • 863
                      • Karaburma

                      #25
                      Patos u gepeku i mesto za rezerni tocak se obicno tesko peglaju tako da tu moze da se primete deformacije posle udara "otpozadi" - rekao mi moj limar
                      "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                      Comment

                      • Eon
                        Moderator
                        • 10.03.2005
                        • 4225
                        • Beograd-NBG-44
                        • Superb 2.0 4x4 DSG

                        #26
                        Zato se taj deo odsece i zavari sa drugog vozila... Profi majstori promene ceo kos, vare ga kao fabricki, nanesu zastitu i ofarbaju i moze samo da se mozda primeti odozdo ispod zastitne plastike!!!
                        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                        Comment

                        • apex
                          CBC Član
                          • 23.08.2007
                          • 59
                          • Zrenjanin

                          #27
                          zaboravio sam , postoi cak i mala spravica pomocu eje se moze otkriti dali je vozilo radjeno , velicine ja kao manji mobilni telefon , i meridebljunu boje na vozilu
                          Kako se zove ta mala "spravica" i ima li to negde kod nas da se kupi?

                          Comment

                          • Nenad
                            CBC Senator XXL
                            • 06.01.2005
                            • 1364
                            • BBgd/Mow

                            #28
                            Mali magnet sa sobom poneti, gde god je gitovano nece se lepiti za limariju.
                            Boost or bust...

                            Comment

                            • neshaoct
                              Banovan
                              • 18.08.2007
                              • 1754
                              • Beograd, Rakovica

                              #29
                              ..apex...zasto bi kupovao ultrazvucni uredjaj koji meri debljinu farbe...ne treba ti to...kada hoces da proveris auto, nazovi AMSS i dogovori se sa njima gde i kada da dodjes da ti oni to izmere...i da ih pitas koliko para da poneses...

                              Comment

                              • apex
                                CBC Član
                                • 23.08.2007
                                • 59
                                • Zrenjanin

                                #30
                                Pa ako nije skup isplati se uzeti jedan, posto AMSS nema tu opremu u svakom gradu, nego bih morao da se vozikam do NS,BG,SU da proverim a to sve kosta, zar ne.

                                Comment

                                Working...
                                X