Kupovina kola,po ko zna koji put

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Corsa
    CBC Senator XXL
    • 22.09.2005
    • 450
    • Beograd

    Kupovina kola,po ko zna koji put

    E ovako,kupujemo kola,pa da se malo konsultujem i sa vama.Dakle,kriterijumi su sledeci:cena do 7000 evra,pozeljno je i manje,troskovi eksploatacije sto nizi,delovi dostupni i ne preterano skupi(vazi i za limarijske),da auto bude pregledan(pogotovo u nazad,posto treba i zensko da ga vozi),broj vrata 3 ili 5,klima i abs obavezni.Za sada su u opticaju Fiat Bravo JTD GT(nasao par komada u oglasima 120 000 km i vise i jedan u komsiluku koji je presao oko 80 hiljada,ali jos ne znam jel na prodaju),Nissan Almera(nasao u oglasima 1.5 sa fabrickim plinom u fullu,oko 100 000 km),Toyota Corolla(2000 god,1.4 motor sa 110 000km,full) i mozda neki Peugeot 206 ili Clio.Fiat je do 6000 evra,Corolla 6300,a Almera oko 7000.Takodje,zanima me to sa fabrickim plinom,jel to bolja varijanta od naknadne ugradnje ili ne?Ima li jos neki predlog mozda?Kevi se svideo 206 i nasli smo neki 1.4 hdi,bele boje u v6 za 6900,ali ja bas i nisam za to.Meni je favorit Bravo,po mogucstvu taj iz komsiluka.Vase misljenje molim..
    pozz
  • jevtic
    CBC Senator XXL
    • 26.11.2006
    • 729
    • beograd

    #2
    Re: Kupovina kola,po ko zna koji put

    Originally posted by Corsa
    ,kriterijumi su sledeci:cena do 7000 evra,pozeljno je i manje,troskovi eksploatacije sto nizi,delovi dostupni i ne preterano skupi(vazi i za limarijske),da auto bude pregledan(pogotovo u nazad,posto treba i zensko da ga vozi),broj vrata 3 ili 5,klima i abs obavezni.


    honda civic je ono sto tebi treba.
    ex - fabia 1.9 tdi
    golf 2.0 tfsi

    Comment

    • Marcus
      CBC Senator XXL
      • 19.10.2007
      • 631
      • Novi Beograd - B62

      #3
      Za te pare moze i da se kupi Opel Corsa sa 3v ili 5v, raspon motora od 1.0 pa na vise...godista od 2000 pa na dalje, a u vecini slucajeva imaju i klimu (manuelnu) i abs... mali auto koji ulazi u taj budzet, dostupan po delovima i ne nesto previse skup za odrzavanje...naravno, "cena odrzavanja" bilo kog automobila je jako relativna stvar...

      Comment

      • prolupator
        CBC Senator XXL
        • 02.09.2005
        • 3968
        • Zemun

        #4
        Hajde se odluci precizno sta zelis i za koliko para. Corsa, Klio, Pug 206 i Bravo, Almera nisu u istoj klasi ni namenjeni za istu svrhu.

        "Fabricki" plin ne postoji, mozda je ugradjen plin u nov auto, ali ne u fabrici.
        Bolja je varijanta kad kupis auto bez plina i sam ga ugradis.
        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

        prolupator.mojblog.rs

        Comment

        • Corsa
          CBC Senator XXL
          • 22.09.2005
          • 450
          • Beograd

          #5
          Re: Kupovina kola,po ko zna koji put

          Originally posted by jevtic
          Originally posted by Corsa
          ,kriterijumi su sledeci:cena do 7000 evra,pozeljno je i manje,troskovi eksploatacije sto nizi,delovi dostupni i ne preterano skupi(vazi i za limarijske),da auto bude pregledan(pogotovo u nazad,posto treba i zensko da ga vozi),broj vrata 3 ili 5,klima i abs obavezni.


          honda civic je ono sto tebi treba.
          Tesko je naci neki civic od 2000 god pa nadalje.Video sam jednu 1.4 IS 2001. za 7100,cini mi se u fullu,ali nisam bas siguran da su troskovi exploatacije bas niski.Tu mislim na odnos potrosnja,redovno odrzavanje i poneki kvar(koji se ipak pre ili kasnije desi na svakom automobilu),kao i delove limarije.Bilo bi lepo ako bi me neko ko poseduje Hondu,malo uputio oko cena,posto se ubih od pretrage po sajtu.I da ,koliko to cudo ima vrata?

          Comment

          • Corsa
            CBC Senator XXL
            • 22.09.2005
            • 450
            • Beograd

            #6
            Originally posted by prolupator
            Hajde se odluci precizno sta zelis i za koliko para. Corsa, Klio, Pug 206 i Bravo, Almera nisu u istoj klasi ni namenjeni za istu svrhu.

            "Fabricki" plin ne postoji, mozda je ugradjen plin u nov auto, ali ne u fabrici.
            Bolja je varijanta kad kupis auto bez plina i sam ga ugradis.
            U principu,nisam vezan za model,svejedno mi je.Bitno je da je da sto bolje ispuni navedene kriterijume-preglednost(zato sto bi ga keva vozila ponekad i njoj je to veliki problem) i sto povoljnija exploatacija,posto ne zelim da bacam pare,ako ne moram.Ima puno pametnijih nacina da se potros pare ,nego na popravku kolaRedovno odrzavanje se podrazumevai za to mi nije zao para.
            Corsa me neodusevljava,kao ni kevu.206 je simpatican auto,ali mislim da nije bas najsrecniji kompromis navedenog .E sad Japanci.O njima sam cuo mnogo lepih stvari,ali me brine cena delova.Komentare tipa"ma to se ne kvari"uzimam sa rezervom jer shit happens,a ako se desi,ne zelim da mi skinu kozu sa ledja za popravku.

            Comment

            • prolupator
              CBC Senator XXL
              • 02.09.2005
              • 3968
              • Zemun

              #7
              Jos uvek nisi rekao ni koju klasu (velicinu) kola zelis, C ili D, koliko km godisnje prelazis, koja je prvenstvena namena automobila (za sta ce da sluzi), mora li imati neki pristojan gepek ilio nei milion pojedinosti, diesel, benzin, plin... ?!

              Sto bolje izdefinises zelje, lakse ces izabrati...
              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

              prolupator.mojblog.rs

              Comment

              • Corsa
                CBC Senator XXL
                • 22.09.2005
                • 450
                • Beograd

                #8
                Klasa oko 4 m,15 cm gore -dole,nije bitno(to su b i c segmenti koliko mi se cini),3 ili 5 vrata.Prvenstvena namera je da me preveze od tacke A do tacke B jeftino i sigurno,pa tek onda udobno i brzo.Ovo ne znaci da neko treba da mi preporuci neku lenju mrcinu(ispod 70 konja),jer ipak volim da ga zgazim,ali mi i ne treba nesto sa preko 110 konja.Godisnje prelazim oko 15 000 km i to velikom vecinom gradske voznje.Sa dizelom ili plinom bi verovatno bila malcice veca,ali ne drasticno.Pogonsko gorivo nije bitno,bitno je da motor vazi za pouzdan i da ne moram da brinem da li ce izdrzati nekih godinu ipo dve kod mene(eventualno malo duze) kao i da ne trosi previse(to bi bilo vise od 8l benzina).Performanse su mi manje bitne,posto sam i do sada vozio kola od 1200ccm.Zapremina gepeka mi je krajnje nebitna.I stoji to oko preglednosti i lakoce manevrisanja,posto zenski clan porodice nikada nije naucio da vozi kako treba.

                Comment

                • prolupator
                  CBC Senator XXL
                  • 02.09.2005
                  • 3968
                  • Zemun

                  #9
                  Onda neki "gradski" auto sa ~1.4 benz motorom. Svi imaju oko 90KS, sto je dovoljno za tu karoseriju.

                  Opet, naveo si ~8l benzina a to 1.4 ili veci motor u gradu ne ispunjava.

                  Primera radi, Corsa C 1.2 benz sa upaljenom klimom u najgorem gradskom spicu trosi ~9l/100km. Sto se preglednosti tice - svi su nepregledni...
                  OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                  prolupator.mojblog.rs

                  Comment

                  • Corsa
                    CBC Senator XXL
                    • 22.09.2005
                    • 450
                    • Beograd

                    #10
                    Za preglednost se slazem,ali ima razlika od modela do modela.Sto se potrosnje tice,nisam bas mislio na krkljanac stani-kreni,vec na malcice opusteniju varijantu,gde ima i mesta da se uhvati zalet,tako da je 8 l dostizna cifra.Nek ide i na 10l,ako je plin ,a dizel bi se lako zadrzao ispod 8.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      za navedene zahteve uklapa se Zastava 10, tj Fiat Punto. doduse ima manje od 70KS ali to i nije bitno za grad, bitan je obrtni momenat a on je prakticno isti kod svih u toj klasi, i najvise zavisi od same kubikaze motora.

                      I stoji to oko preglednosti i lakoce manevrisanja,posto zenski clan porodice nikada nije naucio da vozi kako treba
                      za ovo mislim da nema resenja po pitanju izbora auta, mozda treba uloziti malo dodatnog truda da se nauci zenski clan da vozi (kako treba) auto posto je to moguce poboljsati sa odmah jasnim rezultatima.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • mb12
                        CBC Senator XXL
                        • 06.11.2006
                        • 640
                        • Vrbas
                        • Mazda 626 2.0 TD

                        #12
                        Re: Kupovina kola,po ko zna koji put

                        Neznam, da li imaš predrasude o "malim" ( namerno stavljeno pod znake navodnika a videćeš kasnije zašto ) i uz to Francuksim automobilima? Takođe pošto vidim da ti je granica 7000 evra, a želeo bi da ne potrošiš sve pare, onda bih ti predložio Renault Twingo.

                        Jedini argument koji bi te u ovom trenutku odagnao od kupovine Twinga je predrasuda da je mali auto! E sad, ako nikad nesedneš u njega, neznaš šta si propustio. Mada ja nisam sedao u Bravo, ali jesam u mnogo automobila "Golf" klase , i velika većina njih nema toliki komoditet kao što postoji u Twingu. Naime, ovo je postignuto sa genijalnom idejom da i zadnja klupa može da se pomera, pa tako ja sa svojih 190 i kusur cm/98 kg, sa skoro do kraja unazad gurnutim vozačkim sedištem, i iza njega sedam sa ekstremno velikim komforom, ako se zadnja klupa pomakne do maksimuma ( kada se zadnja klupa pomakne do kraja, i tada ima mesta koliko i u Yugovom gepeku )....ko je sedeo u Twignu , a na forumu je može ti preneti svoje utiske....

                        Mnogo ljudi se onda zapita, ali šta ću ako nas u autu bude 4-oro, i budem imao gomilu prtljaga? Budimo iskreni prema sebi, koliko se to puta desi tokom godine? Vema malo..... ( naravno ima ljudi kojima je ova situacija stalna, onda za njih ne bi preporučio Twingo ) .... a ako ima nešto veće da prevoziš, ili ćeš biti sam ili sa suvozačom, onda možeš zadnju klupu da "sklopiš" i dobijaš prostor koji ne bi imao ni kod jednog sedana.....

                        Što se tiče cene, kreću se do 5000-5500 evra 2001,2002 godište sa klimom, ABS-om, Air Bagovima itd....

                        Preglednost je jača strana Twinga, i to moraš da "osetiš" i da sedneš u njega.....

                        O motorima, je dovoljno reći da se taj 1.2 ugradjivao u Clio tih godišta, inače taman motor za gradski automobil.....

                        Što se tiče cene održavanja, niti je skuplji, niti jeftiniji od automobia novije generacije, uostalom napravi listu šta bi menjao kada bi ga kupio.... ( ulje, filteri, svećice, kaiševi ) i raspitaj se za cenu "ruku" i imaćeš pravo stanje o servisiranju jednog Renaulta......

                        Comment

                        • Srdjan
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 2416
                          • Bajina Basta/Beograd

                          #13
                          A da pogledas tu Almeru?
                          Lancia Kappa 2.0 20v

                          Comment

                          • sri98
                            Admin od Trpeze
                            • 24.10.2004
                            • 7262
                            • Republic of Konjarnik
                            • Toyota Corolla E 210

                            #14
                            Almera 1.5 ima 90ks, i solidno je ugusen motor koji bi sa promenom chipa ili mapiranjem mogao lagano da dobije jos nekih 20-30ks. Sve je to namerno uradjeno u Nissanu da bi se dobila izrzljivost, pa ti motori prelaze koliko hoces bez nekih bitnih kvarova (tako mi rekose u Nissan servisu).

                            Pogledaj je obavezno, nije to nikakav extra trosak u odrzavanju, cifre su kao i za svaki drugi auto.
                            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                            Comment

                            • Srdjan
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 2416
                              • Bajina Basta/Beograd

                              #15
                              @ sri98
                              Jel ovaj motor 1.5 zadrzao lanac kao 1.6?

                              P.S. Ako jeste on bi meni bio prvi na listi od ovih nabrojanih...
                              Lancia Kappa 2.0 20v

                              Comment

                              Working...
                              X