Kupovina polovnog automobila do 2500 (3000 evra)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mrki
    CBC Senator XXL
    • 08.11.2006
    • 550
    • nis, serbia

    #16
    Nikolas, koliko para , toliko muzike!
    ni dizeli starije konsrukcije ne trose 5l, ne dozvoli da te pale sa takvim izjavama! narocito ne u gradskoj voznji!!!
    ti bi hteo veliki auto, dobro ocuvan, udoban, limarijski perfektan, bez ulaganja i da trosi sto manje
    bez ljutnje, ali kada nadjes takav javi, da i ja kupim jedan.
    potrosnja mi nije bitna!

    sve sto trazis sigurno neces naci u jednom starom i polovnom autu, nego odredi prioritete i sve ce ti biti jasnije!

    pozdrav

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      ali recimo Mazda 626 sa motorom od 1600 ccm pretpostavljam da ako je u dobrom stanju ima potrosnju koja moze da se podnese (finansijski). A opet, motor je dovoljno jak za lepu voznju
      dosta sam vozio bas taj model Mazde 626, i mogu ti reci da je i motor od 2000 kubika slabasan, i jedva pokrece taj auto.
      o 1600 kubika ne smem ni da pomislim kako bi se to kotrljalo.

      isto se odnosi i na Omegu ( i slicne). 2litra minimum, tek da ide a ako hoces ko covek da se vozis oko (do) 2500 kubika je optimum.

      jos uvek ne upada u najskuplju kategoriju pri registraciji a ima dovoljno momenta i snage da pokrece auto kako treba.

      s tim da Omegu biras 2001 godiste ili novije, tzv Omegu C.
      tek tu je izlecena karoserija od boleti truljenja.

      Omega A je najjeftinija od Omega ali je vrlo verovatno vec trula ako nije extra kvalitetno i extra pazljivo do sada popravljana limarija, u samom zacetku korozije.

      inace je Omega jako fin auto, prostran udoban, stabilan, ekonomican, pogodan za putovanja.
      pri tome je i poslednji Opel sa zadnjim pogonom tako da bolje od toga kod Opela nema u ponudi.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • nicolas
        CBC Veteran
        • 17.11.2007
        • 175
        • Beograd

        #18
        Originally posted by mrki
        ti bi hteo veliki auto, dobro ocuvan, udoban, limarijski perfektan, bez ulaganja i da trosi sto manje
        bez ljutnje, ali kada nadjes takav javi, da i ja kupim jedan.
        potrosnja mi nije bitna!
        Javljam obavezno, nista ne brini
        Nego, nisam rekao da trazim auto bez ulaganja. Auto bih kupio za iznos oko 2500 dinara, a odmah zatim do iznosa od 500 evra uradio sve najosnovnije zamene i servise.
        Ne trazim limarijski perfektan auto... znam da auto star 16-17 godina ne moze biti takav... u tih 500 izdvojenih evra bi sigurno bila uracunata i neka limarijska intervencija.
        Da bude udoban? Pa naravno da ce da bude... ko voli i trazi neudoban auto?
        E sad, potrosnja manje vise... ako je auto dobar i nije kvarljiv, moze da prodje i veca potrosnja... nije strasno

        Comment

        • Vladan
          CBC Senator
          • 18.08.2005
          • 248
          • Vuko.ebina
          • e46 325i

          #19
          Originally posted by nicolas
          Auto bih kupio za iznos oko 2500 dinara
          Jel da se pravim pametan?

          Comment

          • Wiz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3104
            • Nish

            #20
            Kupi Citroen Xm ili Vectru ako nadjes sa dobrom limarijom,vidjao sam ove iz uvoza zadnjeg skoro sve su ok

            Comment

            • bax76
              CBC Senator XXL
              • 07.11.2006
              • 605
              • BG

              #21
              XM je strasna masina, ali prekompleksna, BX je izuzetno udoban auto i zahvalan, recimo 1.9 D je jako izdrzljiv. Inace Francizi tih godina nemaju problema sa limom imam 309 iz 91, drzi se odlicno....

              Comment

              • Pele
                CBC Senator
                • 01.07.2006
                • 262
                • Požarevac

                #22
                Ah, hidraulika, citroeni, beži beži pu.... pu....

                Comment

                • Wiz
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 3104
                  • Nish

                  #23
                  hidraulika nij ebauk i veoma je pouzdana-za te pare nema bolji auto od xm-a

                  Comment

                  • bax76
                    CBC Senator XXL
                    • 07.11.2006
                    • 605
                    • BG

                    #24
                    Hidraulika jeste pouzdana, a i odrzavanje je jeftijinije nego sa amortizerima, ali uvek postoji sansa na matorom autu da iscuri ulje iz iste, i onda auto postaje neupotrebljiv... XM je svakako bolji, ali BX pruza dosta udobnosti, a dosta je jednostavniji. Brat koji je takser je vozio BX, prvi 1.9d motor mu je presao 400k, onda je ubacio novi motor...Auto je otporan na koroziju i jako zahvalan, na trapu nista nije crkavalo, posle 15 godina velika verovatnoca je pucanje nekog od creva kojim ide ulje za hidrauliku, i onda auto samo legne...Secam se da su mu ljudi koji odravaju auto tvrdili da je odnos toskova izmedju BX i XM, 1 prema 2.5...
                    Kasnije je kupio Xantiu HDI sa kojom je imao dosta jace troskove odrzavanja mada je i ona sa svojih 300k bila dobar auto, ali je imao kvarova na trapu zbog vece tezine, kao i celokupno skuplje delove...
                    Mala zanimljivost BX je bio meksi od Xantie...

                    Comment

                    • Dren
                      CBC Senator XXL
                      • 24.08.2005
                      • 1068
                      • Sarajevo

                      #25
                      Ni BX nije losa opcija, u pravu su, samo ne znam moze li se pristojan naci za te pare...

                      Comment

                      Working...
                      X