Koji je trenutno best buy nov automobil?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nijebitno
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2006
    • 629
    • Modrica

    #16
    Sto se tice zastarjele tehnologije ja mislim da je u toj klasi maltene pozeljna sto zastarjelija tj. pouzdanija, jednostavnija i jeftinijia za odrzavanje.
    Mislim da je daleko znacajniji kvalitet u smislu trajnosti i pouzdanosti a zar koreanci ne bi trebali po tome nalikovati nekadasnjim japancima, ruzni, plasticni ali jeftini i trajni?
    Meni se bas Logan cini kao pravo rjesenje za nase i slicna trzista gdje ljudi jednostavno nemaju para (pravo rjesenje je da dodjemo do para ali to je neka druga tema), pod uslovom da je zaista da traje bar priblizno kao Clio.
    Difference between man and boys is the price of their toys

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #17
      Pa to je i razmisljanje proizvodjaca, daj da prodamo zastarelu tehnologiju i jos ohoho zaradimo na tome. Logan i Chevrolet su odlicni predstavnici takve filozofije.

      Nekome oni resavaju problem, ali se nikako ne mogu predloziti kao best buy u ovoj cenovnoj klasi.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • nijebitno
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2006
        • 629
        • Modrica

        #18
        A sta bi po tebi bio best by, nov auto za 12000 evra koji treba da zadovolji potrebe cetvoroclane porodice.
        Difference between man and boys is the price of their toys

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #19
          Evo, recimo Skoda Roomster, prvi mi je pao na pamet.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • Eon
            Moderator
            • 10.03.2005
            • 4225
            • Beograd-NBG-44
            • Superb 2.0 4x4 DSG

            #20
            Pored Skode Roomster, ja bih stvarno uzeo u obzir i Astru Classic!
            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #21
              Originally posted by nijebitno
              Cini mi se da si dosta negativno misljenje imao i za Getz, a znam da si uvoznik pa bih volio da cujem detaljnije.
              Ne secam se da sam imao neki los komentar na Getz kao auto, eventualno sam mozda komentarisao da ima malo previsoku cenu u odnosu na konkurenciju u tom segmentu, i to je to. Inace je vrlo solidan auto.

              Astru Classic ne bih ni uzeo u razmatranje, jer ne vidim zasto bi iko uzimao automobil prethodne umesto automobila najnovije generacije?
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • bagu
                CBC Senator
                • 21.06.2006
                • 245
                • NS

                #22
                Roomster za te novce nije pravi Roomster .
                Za pravog Roomstera treba bar 15 000.
                Ne jedu veliki male ,nego brzi spore

                Comment

                • nijebitno
                  CBC Senator XXL
                  • 14.03.2006
                  • 629
                  • Modrica

                  #23
                  @206
                  Nemoj da me drzis za rijec, posto na zalost imam jako slabo pamcenje, ali mislim da si na Getz-a dao negativan komentar tamo gdje se diskutovao koji je najboljsi za tvoju ljepsu polovinu. BTW je li pao Mini?

                  Ovo lagano ide u off, ali ne vidim zasto je bitno imati auto najnovije generacije kada govorimo o ovom segmentu trzista. Svejedno se te generacije brzo izmjenjuju i u tri generacije nema nekih revolucionarnih razlika. Spomenutih 12000 evra je jos i jaka cifra, prav igranka je kod 8-10 hiljada, a i to je nazalost cifra koja je mnogima nedostizna.
                  Da ne zaboravimo ja govorim o masovnoj motorizaciji siromasnih zemalja, znaci nama treba ono sto je nekada bila Buba. Da li Logan na primjer predstavlja Bubu istocene evrope i slicnih boranija? Na zalost nisam narocito informisan ali po onome sto znam iz medija meni se cini upravo tako: povecan klirens i ogibljenje namijenjeno gutanju rupa, uska ponuda jednostavnih i provjerenih motora i uopste pogona, veliki gepek, skromna potrosnja...
                  Da ne nabrajam dalje, ima li taj Logan, Aveo, i ko vec moze da se strpa u tu klasu nekih ozbiljnih nedostataka po pitanju trajnosti i pouzdanosti?
                  Znam da ce se mnogi zgroziti ali ja ne mislim da je u ovoj klasi nesto posebno bitan visok broj zvjezdica na NCAP testu, dovoljno je da je dvaput bolje od juga. Jer visok broj tih zvjezdjuga povlaci za sobom i vecu tezinu, znaci potrosnju goriva i vecu cijenu u startu sto ce se odraziti na nervozu siromasnih vozaca i implicitno na broj nesreca. Ljudi nazalost nemaju novca za adekvatnu zdravstvenu njegu, tako da mislim da ni auto po tom pitanju ne mora da bude vrh vec basa naprotiv da prati ekonomske standarde trzista. Od sve opreme ja bih samo klimu i eventualno ABS uzeo kao nesto stvarno bitno, zato su je dzukci izbacili iz ponude za najsiromasniji model.
                  Difference between man and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • neshaoct
                    Banovan
                    • 18.08.2007
                    • 1754
                    • Beograd, Rakovica

                    #24
                    ...'' Astru Classic ne bih ni uzeo u razmatranje, jer ne vidim zasto bi iko uzimao automobil prethodne umesto automobila najnovije generacije?...''


                    Onda si ti jedan od retkih koji to ne vidi...Izgleda da ima dosta ljudi koji uzimaju to u razmatranje, jer...
                    I pored postojanja novijeg modela, Opel ce i dalje praviti staru astru, jer postoji traznja za njom na trzistu !
                    I pored postojanja Grandea, Fiat ce i dalje praviti obicnog Punta, jer i za njim postoji traznja na trzistu !
                    Peugeot ce i pored postojanja modela 207, i dalje proizvoditi klasicni 206...cak su i onu varijantu sedan 206-ce, izmislili bas zbog siromasnijih trzista...

                    A, prica o tome kako je bezveze uzimati automobil starije generacije...Pa, da...jeste bezveze u nekom savrsenom svetu, u protivnom ne bi ni postojali polovni automobili, ni trziste za njih, jer zasto npr. da uzimas Golf4, kad to nije aktuelni model...ni Golf 5 nece uskoro biti aktuelan, pa onda ni njega ne treba vise uzimati...a i Peugeot 206 je odjednom kao postao sranje, jer eto, postoji 207...itd...itd...

                    Comment

                    • markofpi
                      CBC Senator XXL
                      • 27.07.2006
                      • 1552
                      • Bezanijska Kosa

                      #25
                      Eto sad se setih....mislim da imas i Grande Punto za slicne pare!
                      A sto se Aveo tice.....u pravu si stvarno spolja deluje kao konzerva, nekako uzak...ali ne mislim da je taj auto loseg kvaliteta za one koji se voze zastavama i koje kakvim sklopocijama! Ja sam pre za npr. nos Aveo nego za neku polovnu astru classic...
                      A sto se skode tice, kao sto je vec neko rekao za pravi Romster treba min 15000eur.....dodas klimu, metali bolju, maglenke, jos par sitnice i eto te cifre. Po meni, bolje nesto starija tehnologija sa mnogo opreme nego neko cudo od iste ali klot!

                      Comment

                      • Optimista
                        CBC Veteran
                        • 22.09.2007
                        • 171
                        • Stapar

                        #26
                        MOrao sam da se umesam jer mi je malkice zasmetao komentar gospodina 206 o Chevroletu i nerazumevanju interesa ljudi za nove automobile starijih generacija!
                        Jedno vreme sam radio kao menadzer prodaje kod jednog naseg zastupnika za GM i po prirodi posla svaki dan sam imao mogucnost da isprobam ponekog Avea(tada jos uvek Kalos), Astre, Astre Klsik id.
                        Aveo je fenomenalan auto u to vreme na prodatih preko 200 komada iz tog salona samo jedna reklamacija na akumulator(koji nije na kraju krajeva provio Chevrolet), automobili su odradjeni perfektno, kvalitet je mnogo bolji nego sto se kod nas misli, dok recimo kod Klasika je nesto sasvim drugo.
                        Od 20 automobila na parkingu mozda pronadjes 1 na kome sva vata stoje bas tamo gde treba i kako treba. Poljaci (ovaj auto se sklapa u Gljivicama u Poljskoj) shvataju taj posao kao otprilike stari "Majstori" u Zastavi - "Ako hoce nesto da radi neka ne kupuje auto kod nas!"

                        A pored toga zadatak mi je bio da prevodim servisnu dokumentaciju za nase majstore. Nismo imali nikakvih poziva za zamenu bilo cega na Chevroletima ali zato na Opelima skoro svake nedelje!
                        Ne zelim da kazem da je Astra nuzno lose resenje, hocu samo da kazem da kosooki shtaju stvari mnogo ozbiljnije!!!!
                        All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.

                        Comment

                        • Optimista
                          CBC Veteran
                          • 22.09.2007
                          • 171
                          • Stapar

                          #27
                          A da, automobili predhodne generacije. Ma i nije toliko komplikovano, ima nas koji jednostavno nismo u stanju da sebi priustimo novi automobil poslednje generacije. Razumem da je nekima to tesko shvatiti ali jednostavno to je surova istina.
                          Verovali ili ne u ovoj zemlji ima dosta ljudi koji su proveli ceo zivot a da nikada nisu mogli sebi priustiti novi Opel, VW, Mercedes...
                          Mozda bi ovo trebalo prijaviti za rubriku verovai ili ne!?!
                          A mozda samo mene treba da bude sramota sto cu verovatno sledece godine pazariti novu Daciju(ako uspem) umesto Majbaha.
                          J.b.ga, fali mi pola metra u garazi, to je jedini razlog, casna Pionirska!

                          @Sloba
                          reci burazeru neka ode negde da pogleda tog Aveo sa 4 vrata. Mozda uspe da pronadje mesta u njemu to ce on najbolje znati.
                          Jer malo je glupo precrtati neka kola zbog kritika ljudi koji ih nikada verovatno nisu vozili.
                          Sto se tice koliko ce ta kola da trce, verujem da to nece biti problem!
                          A za Autru nema carine iz razloga sto je GM potpisao ugovor za Zastavom da se taj auto pocne sklapati kod nas kao Punto-Zastava 10.
                          Ni Astras nije lose resenje, mislim da je osnovna varijanta negde oko 11500 eura, mada ja svoj glas ipak dajem Aveu!


                          Poruku izmenio: sri98
                          All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.

                          Comment

                          • markofpi
                            CBC Senator XXL
                            • 27.07.2006
                            • 1552
                            • Bezanijska Kosa

                            #28
                            Ja sam vozio u par navrata pomenutu Astru! Ono sto mogu reci jeste da jepo meni klasican nemacki automobil. Ne nudi nista revolucionarno, napravljena da traje i da se vozi. Nikada nisam vozio niti sedeo u novom Aveu i ne znam kakav osecaj pruza kakvi su materijali upotrebljeni za izradu enterijera itd. ali ako je recimo na nivou te Astre koja se prozivodi evo vec jednu deceniju onda sam ipak za Avea jer ima koliko toliko moderniji dizajn iako i on ima par minusa.
                            Znaci Chevrolet, Astra Classic, Grande Punto...pa i taj Swift dolaze u obzir. Ne znam da li ima jos neki auto za te novce ali otprilike to je to.
                            Po kvalitetu Swift je No.1 ali zbog gabarita buduceg vlasnika mislim da u startu otpada. Sledece po meni Aveo, pa tek onda Astra...

                            Comment

                            • low rider
                              CBC Senator XXL
                              • 03.04.2006
                              • 613
                              • Beograd

                              #29
                              Pazi ne znam kako je imati 140kg, ali znam za tu visinu. A imam i drugove oko 2m pa da ti kazem mojih 2c .
                              Neka tvoj brat lepo ode i sedne u svaki od pomenutih automobila pa vidi kako mu odgovara. Ne moze se o prostou unutra donostiti zakljucak samo po spoljnim dimenzijama. Recimo velicina vozackog sedista je meni bitna, bas taj swift, za razliku od mnogih koji su veci spolja, nudi dosta mesta za vozaca.

                              Comment

                              • Optimista
                                CBC Veteran
                                • 22.09.2007
                                • 171
                                • Stapar

                                #30
                                Da sigorno ste u pravu taj Switf je fenomenalan auto. Nisam vozio taj novi ali nigde nisam naisao na lose kritike.

                                A tacno je i to sto se tice mesta covek mora obilaziti salone i isprobati sve.

                                Ima tu jos jedna stvar, pre dosta godina kupujem nekog polovnjaka za tada solidnu svotu. Ima svega, ali ja ne mogu da se odlucim i tada mi jedan iskusni laf kaze: Ma nema tu pameti, zazmuri i kupi bilo sta i budi siguran u jedno kajaces se uvek jer savrsen auto ne postoji a umetnost je samo u tome da neke kompromise dovuces sto blize imaginarnom savrsenstvu!
                                All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.

                                Comment

                                Working...
                                X