Pa dobro, ali, recimo, godinu i po dana voznje i 80 000 km nije nista neobicno.
VW GOLF 4 vs PEUGEOT 307
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Care, redovno se, bez jakog povoda, javljas gde god mozes da napises nesto maliciozno o Alfi, kao da ti je u najmanju ruku neko bliznji zaginuo u istoj.
Sva kola koja imaju aluminijum u donjem postroju (ukljucujuci i mnoge VW) imaju probleme sa osetljivoscu tih elemenata, a ne samo Alfe.
Sta mi govori podatak o trajnosti trapova od 80k za godinu dana. Pa, nista - kada bih pravio rent-a-car firmu u Srbiji ne bih uzimao Alfe...kao ni mnoge druge modele. Uzeo bih neka japanska kola... Isto vazi i kad bih bio trgovacki putnik. Znaci, ta cinjenica i nema neki veci znacaj u realnom zivotu, posto niko ne uzima Alfe za rent-a-car i trgovacki putnici ne voze Alfe.
Comment
-
-
Ili mozda vozaci alfe dozivljavaju kao licnu uvredu svaku recenicu u kojoj se pominje izdrzljivost trapova i kvalitet automobila? Sta je tacnije?
Ako u realnom zivotu cinjenice o brzom stradanju trapova, losim rezultatima sa kres testa itd. nemaju znacaj, onda ne znam sta bi trebalo da ima. Treba li neko da kupi auto zbog lepog enterijera?
Prosto ne znam sta je RAZUMAN argument za kupovinu 147/156 naspram golfa ili 307ice. Navedene alfe nisu izdrzljivije, nisu bezbednije, nisu cak ni znacajno brze (racunajuci slabije benzince i dizele), nisu to nikakvi sportski automobili (dizel motor je s tim nespojiv, ili slabasni benzinac od 100tinak konja) itd.
Da su te alfe lepse, jesu, da ih pojedinci obozavaju i to je cinjenica, ali tu RAZUM ne igra nikakvu ulogu, vec SRCE, emotivna strana. Ako nekome treba pouzdan auto, takav da svaki dan funkcionise besprekorno bez obzira koliko brzo moze da ide ili kako izgleda, a izbor se sveo na 307/golf/147-156 ne vidim kako alfa u konkretno tom slucaju moze biti bolji izbor.
Druga je stvar kad je neko iskreni ljubitelj Alfe/BMW/Jaguara/Renaulta/cega god, tad se gleda kroz prste na sve nedostatke.
Driver GT moze da zmuri na sve to ali cim je kupio auto remontovao je trapove. Dakle, to je CINJENICA, ustanovljena citanjem foruma, ali da je to normalno - nije.
Da mene neko pita da li da, recimo, kupi hondu akord ili reno lagunu, a treba mu iskljucivo pouzdan auto, ja mu lagunu ne bih savetovao iako to vozim. Prosto je cinjenica da ima odredjene nedopustive nedostatke. Ne znam zasto je toliko tesko priznati ocigledne stvari.
Comment
-
-
...cim sam kupio auto [ a, nije Alfa ], menjao sam :
- ulje u motoru
- paraflu
- sve filtere
- svecice
- zupcasti [ komplet ]
- ciscenje dizni
- ler gas, i sva elektronika podesena za te nove svecice, ociscene dizne, ler gas...
- akumulator [ bez odrzavanja, 62Ah ]
- remontovao alternator [ lezajevi i cetkice ]
Sve zajedno je kostalo tek malo manje od 400 evra
I, jel' to znaci da sam bio kupio krs ?
Ili mozda samo znaci da zelim auto na kome sve radi kako treba...i koji ide kako treba...i koji JEDINI od svih ispred zgrade, sada na ovim minusima, pali iz prve...
Privilegiju da nista ne ulazu u svoj auto, osim zamene ulja i sl...imaju SAMO vlasnici NOVIH automobila...ako im i nesto rikne, pokriva garancija...
Mi ostali, koji kupimo polovan auto, moramo da u njega ulozimo i nesto van toga...Zato taj auto i jeste polovan...
To sto je on menjao trapove ne znaci da auto nije mogao da mu ide...da ga je negde ostavio...vec je covek hteo da sve bude tip-top...kao kada je izasao iz fabrike...Mogao je da ostavi staro...i da nema upravljivost, komfor, preciznost, da mu stalno lupa...itd...itd...
Kao sto sam i ja mogao da cekam mraz sa starim Paraflu-om...ili starim akumulatorom ili starim svecicama...ali onda sigurno ne bih prolazio bez problema po ovom vremenu...
Comment
-
-
Originally posted by nemanja_vr6Da se ne lazemo po nasim putevima nema sanse da alfin trap izgura 100k km. Mozda ako vozis 20 km/h i vrtis volan ko sumanut da izbegnes i najmanju neravninu. Otrak mi ima alfu 156 i tacno znam kako mora da pazi na trap.
Znaci dosta vise toga da mi lazemo, a vi kao sve znate! Sa druge strane iwcham1979 covek nije ****o sa planine, on ne mora da provoza Alfu da bi znao o cemu se radi, ima covek TV i tu sve kaze! Kako moze da nije istina, pa javili su na TV-u...
Inace i Sloba je napravio sve sto je napravio jer su svi verovali televiziji, mislim kakvo je to rezonovanje!
A onaj ko misli da je vecina u pravu, definitivno nije u pravu! Nasa zemlja je cist primer za to, Ceca, Grand, Sloba, Golf...
Car zasto govoris stvari napamet?! Zar mislis da se moja 146 kvari svaki dan i ja ne mogu da krenem nigde jer imam strah da necu stici, ili sta?! Moj automobil je izuzetno pouzdan jer je odrzavan kako treba i iz licnog iskustva stekao sam utisak da je kvalitetan isto kao bilo koji G3, u nekim stvarima je cak i kvalitetniji, sedista, izbor materijala, da ne nabrajam... Ne razumem odakle ti ideja da su 147 i 156 nepouzdane?! Cuo si nege, procitao u novinama, neko rekao, bilo na TV-u?! Ili si vozio 156 pa sad pricas iz licnog iskustva!
Niko od nas nije lood, svi mi zaradjujemo novac na slican nacin, to znaci ne krademo ga i vredan je isto koliko i vas, pa samim tim ne mislimo da smo bacili pare zato sto vozimo Alfu, kad ces to da shvatis, ti i tebi slicni?!
Molim Vas imajte bar malo postovanja prema svojim kolegama ovde sa foruma! Ako kazemo da su nam iskustva takva i takva, nema potrebe da govorite da lazemo, to ne vodi nigde! Uvek sam govorio da je nepoverljiv onaj ko i sam laze, pa...
iwcham1979 vozi ti svog G i nek ti je srecan svaki kilometar sa njim, od srca ti to zelim! Ali nemoj nam pricati kako je to najbolji automobil na svetu za taj novac, a znam da to mislis i u to duboko verujes, jer svi vlasnici doticnoga imaju to misljenje, to je jednostavno nesto kao pasija i ja moram da priznam da to postujem... Na neki mnogo nezdrav nacin, ali postujem...
Ali zelim samo nesto da dodam... Iskoristite jos malo ovog vremena sto vam je ostalo da pricate tu izlizanu pricu punu predrasuda, jer sa dolaskom 159 dolazi i jedna potpuno nova era za AR, mocicete samo iz daleka da se divite i citate rewiev i testove AUTOBILD-a, a sve sto cete naci bice minus za knjizicu u kaseti koja eto po nekim pravilima ne bi trebala biti tu... Zato... Uzivajte i neka vam je srecna Nova godina!
neshaoctIn essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
Comment
-
-
Originally posted by bojanTICar zasto govoris stvari napamet?! Zar mislis da se moja 146 kvari svaki dan i ja ne mogu da krenem nigde jer imam strah da necu stici, ili sta?! Moj automobil je izuzetno pouzdan jer je odrzavan kako treba i iz licnog iskustva stekao sam utisak da je kvalitetan isto kao bilo koji G3, u nekim stvarima je cak i kvalitetniji, sedista, izbor materijala, da ne nabrajam... Ne razumem odakle ti ideja da su 147 i 156 nepouzdane?! Cuo si nege, procitao u novinama, neko rekao, bilo na TV-u?! Ili si vozio 156 pa sad pricas iz licnog iskustva!
Daleko od toga da mislim da se kvari svaki dan, uopste nisam srozao to na taj nivo. Ali da ima nekih ociglednih mana - ima. Sto se tice ovoga da pricam napamet - dovoljno je pogledati deo cannona posvecen AR automobilima i videti standardne boljke, isto kao sto na taj nacin mozes da zakljucis sta su standardne mane nekog VW-a ili neceg treceg.
Kao sto ces prostim pretrazivanjem interneta videti da je npr. Renoov dci motor (koji i sam vozim) imao vise problema nego JTD u bilo kojoj verziji. Sve sto meni ide na nerve je sto pojedinci nece da priznaju mane onoga sto voze, ili je krivo gorivo, ili putevi, a nikad sama fabrika koja je ustedela ili prosto lose projektovala nesto. Zato ponekad odreagujem neprimereno, nista vise.
Moja poenta u ovoj temi je bila da nisam skapirao zasto je 147 ili 156 bolja preporuka nego 307 ili Golf4, i to ako coveku ne treba nista drugo osim bezbednog/pouzdanog ili sta vec prevoznog sredstva (ni sam se nije izjasnio).
Drago mi je ako je sa 159 krenula nova era za Alfa Romeo, to je dobro po nas, kupce tj. potrosace. Nemam nikakvog interesa u tome da neki proizvodjac propadne.
Comment
-
-
Kao sto se moze videti i procitati - ja nigde nisam preporucio Alfu za kupovinu. Nabrojao sam u pretproslom postu ovde 7-8 razlicitih autmobila koji zavredjuju paznju. Inace, licno skoro nikad preporucujem Alfe za kupovinu jer smatram da za to treba imati i drugu vrstu interesovanja i emocije. Time ne mislim da su vozaci Alfe neka "uzvisena bica" vec da imau jednu crtu individualnosti kao sto imaju vlasnici i nekih drugih kola.
Sto se tice rezultata na crash testovima raubuje se taj argument do besvesti i prelazi se preko mnogo bitnijih stvari u automobilima. Ovo nema veze samo sa Alfom.
Prvo, pasivna bezbednost je izvedena vazna stvar, a ne prethodna. Da bi dosli do efikasne primene pasivne bezbednosti (sto ne zelim nikome) treba da vidimo sta dolazi pre toga - aktivna bezbednost - tj. kako auto koci, kakvu su mi farovi, brisaci, gume, kakva je udobnost (ako je auto neudoban vozac se brze umara), kakva je preglednost, kakvi su retrovizori, kakava je sirena, kakav je sistem sa odmaglivanje stakala, kakav je menjac (da, i menjac jer u trenutku kada se pretice niko ne bi zeleo da tada menjac ne udje kako ne treba u brzinu), elasticnost motora, uskladjenost motora i menjaca, preciznost upravljanja...znaci kada su svi ovi parametri dobri verovatno da vam u zivotu nikada nece trebati pasivna bezbednost sto se tice automobila...
...Ali, postoje i vozacke greske i onda je pasivna bezbednost neophodna. Ali, onda treba biti posten pa preispitati same sebe i videti da li svi mi vezujemo pojas i napred i nazad kada se vozimo sve vreme, da li redovno kontrolisemo ispravnost air-bagova...jer ako to ne radimo pasivna bezbednost i nema pun efekat...eh, da - i da li vozimo u okviru ogranicenja jer pri vecim brzinama ni 100 air-bagova nas nece izvuci.
Ako vozim 170km/h i desi mi se neki problem uzdam se u kocnice, kvalitetan upravljacki mehanizam, menjac, sirenu...i sebe naravno.
Licno ne kupujem auto da bi razmisljao da li cu biti lep ili ruzan les vec o bezbednosti razmisljam aktivno - da imam opciju da prezivim. Kao sto ni ne zivimo razmisljajuci kakva ce nam biti sahrana.
Comment
-
-
Ali zelim samo nesto da dodam... Iskoristite jos malo ovog vremena sto vam je ostalo da pricate tu izlizanu pricu punu predrasuda, jer sa dolaskom 159 dolazi i jedna potpuno nova era za AR
Alfin period od kraja 80tih do kraja 90tih je prosto takav da nije pohvalan po pitanju kvaliteta konstrukcije i izrade i to nikome u svetu nije sporno.
Alfe pre toga, su bolje radjene, a i Alfe pocevsi od modela 156 i 147 su bolje radjene...
sa modelom 156 Alfa je presla na nemacki nacin organizacije posla, i izrade, i to se pokazalo i kroz praksu kao daleko bolji kvalitet nego raniji modeli. sa 159 ce biti potvrdjeno to usmerenje, i bice svakako jos bolji auto potpuno ravnopravan sa (pre svega nemackom) konkurencijom i po pitanju kvaliteta na visem nivou.
svaka firma ima uspone i padove, za Alfu je to period zadnjih 15tak godina obelezen padovima, a sada nagli uspon.
nije nikakva to sramota, i Mercedes je imao pad kvaliteta u tom periodu.
zasto osporavati ocigledne stvari koje su se dogadjale (maksimalna stednja pri izradii odabiru dobavljaca) kod Alfe kao dela Fiat grupe.
takva je bila namenjena uloga od strane Fiata.
lepota dizajna sa sto manje utrosenih para. spoljasnji gladac.
model 159, pa 169, obecavaju po svemu da ce Alfa biti ponovo ono sto je bila 60tih i 70tih.
za Alfu 147 su sami Nemci konstatovali kroz praksu da je kvalitetnije izradjena od VW Golfa...
i to je izazvalo uzbunu pa je VW naveliko u toku pospremanja svoje proizvodne organizacije, da uhvati korak.
nista nije vecito, niti dobra niti losa ALfa kao ime, svaki model je prica za sebe a trenutno stanje je da se Alfa po kvalitetu popravlja sa svakim novim modelom.
za starije modele iz 90tih i pored danasnjeg kvaliteta ALfe ostaje gorka istina da u to doba ALfa nije bila sampion kvaliteta.
to nije samo moje misljenje, treba procitati statistike koje obavljaju ljudi od profesije kontrole kvaliteta kroz prakticna iskustva (preglede) i gde se izdvajaju crno na belo razlike modela do modela, godista dogodista, brenda do brenda a rade se sirom Evrope na povelikom uzorku da se moze smatrati verodostojnim.
po mom misljenju treba uvek konkretizovati o kom modelu se prica, nije svaka ALfa ista po osobinama/kvalitetu.
da se vratim na temu, Pezo je po meni bolji allround izbor vec samim time sto nije (tako cesto) na tapetu lopova pa se lakse spava.
a Alfa 147 je po meni bolji izbor od oba, ako se natrci na ocuvani primerak.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
@bojan ti
Pazi ovako ako velika vecina ljudi zna da alfa ima krs trap onda ima krs trap i tu nema rasprave, ma sta pricali vi koji to vozite i ne opracdano hvalili svoje vozilo. Pa samo pogledajte oko sebe, pa koliko alfi ima u gradu a kolioko vw!!! SVI SU LUDI SAMO STE VI PAMETNIVW CLUB SRBIJA
Comment
-
-
nemanja_vr6 zasto taj svadjalacki ton?!
Ti i dalje ne razumes!Ovo me podseca na pricu koju smo Car i ja imali skoro a odnosila se na trapove i razlike u gledanju na stvari, odatle i nasa rasprava, nadam se da ce potvrditi to...
Inace 147 i 156 ne da nemaju lose trapove, vec imaju bolje od bilo cega u toj klasi sto se i ogleda u njihovoj odlicnoj upravljivosti! Ne kazem ovo da bih ti kontrirao, vec kao realnu sliku o tome iz ugla samog proizvodjaca i njegove ideje kakav automobil zeli da napravi!
Kako je Alfa Romeo oduvek bio poznat po svojim izuzetnim voznim osobinama, po cemu je pre svega 156 poznata naravno da ce im to biti preokupacija i naravno da ce se razlikovati od G koji je narodno vozilo gde su bitne neke sasvim druge stvari, u ovom slucaju trajnost bez obzira na prefinjenost vesanja kao kod 147 i 156!
Dakle da bi vrsili konverzaciju moramo svi govoriti o istoj stvari i gledati na nju istim ocima!
Konkretno ako se na jednom automobilu nalaze delovi vesanja koji su izuzetno osetljivi, napravljeni od aluminijuma da bi bili laksi, pokretljiviji, to ce uticati i na ponasanje samog auta na putu i rezultirace dobrom upravljivoscu i odlicnim voznim karakteristikama, ali ce takodje biti i osetljiviji na losije puteve sto je slucaj kod 147 i 156!
Ako ti to gledas kao manu, znaci da ne gledamo na stvari na isti nacin i to mora da se postuje u svakom slucaju! Ako je tebi bitno koliko trapovi izdrzavaju bez obzira na sam osecaj doj vozis onda ti i ja uopste nismo na istim frekvencijama i naravno da se ne razumemo! Ali mi nije jasno kako samo to ne mozes da shvatis!
Ja nisam uzeo nase puteve kao reper i trap jednog G2 pa da iz tog ugla vidim da je 147 i 156 promasaj, sto bi bile vise nego smesno! Vec uzimam kao reper puteve u normalnim zemljama i pre svega u zemlji iz koje automobil potice, a to mi samo govori da nije znaci problem u njima vec u nama! Ti ces sada reci da krace traju nego na G cak i u inostranstvu... Pa da, ali to je ona mala razlika u ceni gde se placa luksuz, u ovom slucaju upravljivost i odlicna kontrola nad vozilom i sam osecaj sta se pod tobom dogadja!
Ali nemoj biti tako zadrt i tvrdoglav pa da isporucujes svima nama svoj stav bez ikakve zelje da uopste shvatis o cemu pricamo! Gotovo sam ubedjen da ces cak i posle ovoga ti i dalje pricati svoju pricu, a to je ono sto karakterise vas vlasnike G vozila, jedna zatvorenost i totalna izolacija od bilo cega sto nije G, ne zelite ni da slusate, a ne da primite bilo kakvu informaciju koja se ne slaze sa onim sto zelite da cujete ili imate svoju predstavu o tome! Pa ti zaista verujes u to da ako necega ima mnogo da je to dobro?! Trava i zlato?! Ceca i klasicna muzika?! Umetnost i kic?! Nije to matrica za sve na svetu, jednostavno ne moze biti tako...
Evo malo primera... Mini je delo Nemacke auto industrije, jesi li kad video zadnje viljuske na Miniju?! A na 147?! Kladim se da nisi video ni na slici, a ne uzivo! E pa pogledaj i videces da je to zapravo ista stvar! Sportski nastrojen automobil sa dobrim vesanjem osetljivim na lose puteve!
Inace uopste nisam favorizovao Alfu, vlasnik ove teme je sam pitao i izneli smo svoje misljenje! A naveo sam dosta toga za sta smatram da je bolja kupovina od ova dva gore!In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
Comment
-
-
Originally posted by nemanja_vr6@bojan ti
...Pa samo pogledajte oko sebe, pa koliko alfi ima u gradu a kolioko vw!!! SVI SU LUDI SAMO STE VI PAMETNI
Dobra ti je ta logika, jer npr. dovodi i do sledeceg zakljucka :
Yugo je bolji od Alfe147....jer pogledaj
''koliko alfi ima u gradu, a koliko Yuga ''...
Comment
-
-
Zeleo bih samo jos nesto da dodam...
Koliko vidim problem je nastao kad se pomenula 147 kao eventualno resenje, svi G potpomognuti ostalim neistomisljenicima su odmah krenuli u napad, evo citam sve ove nase postove, puni su objasnjavanja i pravdanja, kao da smo mi nesto lose uradili!
Pored toliko postova gde dajemo sve od sebe da pojasnimo zasto mislimo da je Alfa dobra kupovina dobijamo uvek ovakve odgovore pune vredjanja i nepostovanja, mislim da to nije u redu! Ne mora niko da se slozi sa nama, ali ovoliko predrasuda i niskih udaraca je zaista uvreda!In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
Comment
-
-
Meni na kraju ostaje samo temu da zakljucam, jer sem u par postova koji su odgovorili na pitanje, ostali postovi ne pripadaju ovoj temi ili ne pripadaju ovom forumu.
Molim ucesnike diskusije da se vrate na temu i da koriste recnik dostojan ucesnika diskusije. Svako ne postupanje po pravilima foruma dovesce moderatore u situaciju da temu brisu, a ucesnike sankcionisu!!!!!!!!!!Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
"...........za Alfu 147 su sami Nemci konstatovali kroz praksu da je kvalitetnije izradjena od VW Golfa..." lol
Sta je kvalitetnije, zavrsna obrada, mehanika, bezbednost
A i lol za aktivnu bezbednost. Pazite, auto je prosao dno na crash testu, ali zato ima dobre kocnice, i upracvljiv je.
Onaj Top Gear test koji je postovan sa namerom da ubedi da je Alfa najbolja upravo radi suprotno. Prvo, niko tu ne kaze da bi on kupio nju radije nego r32 ili Focus, Naprotiv, rekli su, doslovno, only a crazy man would buy that car, i sto je bilo bas bas witty, "it depreciates faster than it accelerates" (gubi cenu brze nego sto ubrzava) lol
Prvo pogledajte u recniku sta znaci clutter, rattle, pa na net i na alfa 147 car owner review-e, gde se zale na ono sto treba da je urbana legenda
Comment
-
-
Pre svega hvala svima.....doveli ste me sada u veliku nedoumicu,oko kupovine,ranije na 147 nisam obracao paznju,bio sam ravnodusan,ali sada.....mogu vam priznati da polako,sve vise pocinje da mi se svidjajel zna neko kakav je onaj motor 2.0selespeed 150KS??Sada za neki mesec dobijam vozacku i taj auto cu uglavnom ja voziti,bitno mi je da izgleda sto atraktivnije i sto jace.....znte i sami kako je u ovim moji godinama......
Kroz grad jurim kao furija,za volan moga AUDIJA.Zamnom uzdasi,prasina,graja,za devojke sam glavni baja.
Comment
-
Comment