@ witch_yu:
Ukoliko budesh imala vremena (i nerava) da chitash, bilo bi lepo da prochitash sve shto cu sada napisati. U suprotnom predji odmah na poslednji pasos jer cu ti tamo ukratko reci zashto da ne kupujesh Seicento i svoj novac ulozhish u neshto "pametnije". =]
@ Ian:
Vidi, molio bih te da budesh pazhljiviji u preporukama i da ne delish savete "paushalno" jer se ovde ne radi samo o novcu, nego i o zdravlju tj. opshtem dobru ljudi jer se ovakve preporuke mogu uzeti zdravo za gotovo. Da nisam mod na ovom forumu ne bih se upushtao u dalje objashnjavanje i izmishljanje rupe na saksiji, dao sam svoj predlog ranije i to bi bilo to. Medjutim, smatram se duzhnim da witch_yu razjasnim neke stvari poshto je nakon tvog posta postala ozbiljno "zagrejana" za kupovinu ovog auta, jer si ti pre svega izneo svoje lichne utiske ne potkrepivshi ih ikakvim chinjenicama niti pouzdanim/relevantnim podacima.
To shto je tvoj sluzhbeni Seicento na poslu radio tako dobro i nikad nikoga nije ostavio na putu (btw. kojem putu, kad se sva vozhnja svodila na "zujanje" po BG?) i shto je radio "...i bez vode i bez ulja..." je vec fenomen za detaljniju istragu. Prichati takve bajke nekome ko se sprema da ulozhi svoj (ne lako) stecheni novac u bash taj auto je u najmanju ruku neiskreno i nepromishljeno.
Mada, kapiram ja tebe, pishesh po onoj: "najbolji auto je sluzhbeni auto", tj. nikakvo ulaganje a svakodnevno drndanje i onda su ti takvi i utisci... Pa josh bez vode i bez ulja, taj Seicento "ispade" na kraju pravi perpetuum mobile!
BTW. Ako je tako dobar taj Seicento, zashto nisi kupio jedan sebi? =]
Realnost je malo (vishe) drugachija.
Iz lichnog iskustva mogu samo da kazhem da u gorem automobilu u zhivotu nisam sedeo tj. vozio se, a vozio sam se u svemu i svachemu. Osim lakog manevrisanja, shto je zapravo odlika svih automobila tih gabarita a ne samo Seicenta, taj automobil nema ama bash nijednu pozitivnu stranu - skuchen, narochito pozadi gde realno mogu da sede samo deca i to predshkolskog uzrasta, neudoban i bez i najave anatomski oblikovanih sedishta, zbog chega se sedi u neprirodnom polozhaju pa sam se nakon 20-ak minuta maltene ukochio (mogu da zamislim nako duzhe medjugradsko putovanje), kompletna instrument tabla kao i obloge na vratima su od najgrublje plastike tako da na svakoj neravnini sve krcka i pucka i bukvalno sam imao osecaj da se auto iznutra raspada, zatim ochajne performanse koje necu ni uzimati u obzir zbog namene tog i takvog automobila ali ipak mislim da treba pomenuti da taj auto teshko da mozhe da pretekne neki kamion/bus na nekom regionalnom/magistralnom putu, odnosno takav "poduhvat" bi bio svaki put jako rizichan zato shto autu treba cela vechnost da ubrza. Auto bukvalno poskakuje tj. ne zadrzhava zadati pravac a lezhanje je ochajno. Jedna stvar koja mi se stalno "vrzmala" po glavi je koliki nivo zashtite takav jedan automobil mozhe uopshte da pruzhi. Iz onoga shto sam mogao da vidim, nisam mogao da budem miran tokom te vozhnje...
Dakle, lichno sam jednom imao (ne)priliku da se provozam u Seicentu i nema te sile koja me vishe mozhe naterati u taj auto, makar i na 10 minuta. To je iz lichne perspektive, a ovo kazhu relevantne institucije i pojedinci:
Izveshtaj TUV organizacije o pouzdanosti modela Seicento, gde se lepo vidi da se nije bash "proslavio" shto se pouzdanosti kroz godine eksploatacije tiche (shto je "kraca" zelena crtica u odnosu na sivu - utoliko je auto nepouzdaniji).:
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... t-seicento
Znachi vrlo nepouzdan model. Mozhda bi se bolje "pokazao" da nisu sipali ulje i vodu?
Ovo shto sledi su samo par "odlomaka" iz auto-testova Seicenta raznih magazina ili internet site-ova koji se bave time godiniama:
I tako dalje i tako dalje, znachi moji lichni utisci iz jedne kratke vozhnje potvrdjuju sve ovo shto su napisali ljudi koji su testirali taj auto. Tako da mislim da je generalni zakljuchak da je taj auto: nepraktichan, neudoban, losheg kvaliteta i josh loshije finalne obrade, bez mesta na zadnjoj klupi sem za predshkolsku decu, sa "simbolichnim" prtljazhnikom, sa bednom unutrashnjoshcu i sastavima koji stalno pucaju i "cvrche", sa nikakvom amortizacijom i lezhanjem na drumu, pa josh i bezveznim polozhajem rezervoara za technost za vetrobran i brisachima istog koji imaju samo jednu radnu "brzinu". 
Medjutim, ono shto mene zapravo u ovom sluchaju najvishe brine je ovo:

Vozach:

Suvozach:

Ukupan rezultat je 1 i po' zvezdica za zashtitu odraslih osoba pri cheonom udaru.
U poredjenju sa njim, Yugo mu dodje kao Volga... 
Uostalom:
http://www.euroncap.com/tests/fiat_seic ... 00/73.aspx
I shta reci na kraju? Da je ovaj auto za preporuku?!
Shto se cene odrzhavanja tiche - pa naravno da ce biti niska, kad nema shta tu ni da se odrzhava! =]
Shta treba, da OVAKAV auto ima josh i visoku cenu odrzhavanja?
A to shto je lako upravljiv po gradu, tj. lako se njime manevrishe - pa kojim se to auticem tih gabarita teshko manevrishe?
Toliko i o drugoj (i poslednjoj) "pozitivnoj" stvari koja mi pada na pamet kad je ovaj auto u pitanju.
@ witch_yu:
Ukoliko nisi chitala ceo ovaj post (a trebalo bi), onda mogu samo josh jednom da te upozorim da ponovo razmislish kad je kupovina ovog automobila u pitanju.
Automobil tih gabarita je "po definiciji" visoko rizichno mesto, i ni chinjenica da ce se pretezhno voziti po gradu tu ne menja nishta. Jer u ovom automobilu je i 60 km/h "dovoljno" za tragichne posledice po putnike.
Razumem da za ogranicheni iznos ne postoji bash "lepeza" automobila koji se namecu kao dobar izbor. Medjutim, verujem da je npr. Peugeot 106, Renault Clio, Fiesta pa chak i Punto daleko pametniji izbor a za taj novac se vec mogu naci u solidnom stanju, dodushe koju godinu stariji od ovih Seicenta koji se mogu naci za iste pare. Pitanje je medjutim koliko ti novije godishte tog Seicenta mozhe pomoci ako dodjesh u neku "ne daj Bozhe" situaciju? O takvim stvarima se pri izboru automobila itekako mora misliti, narochito kad je zhenski pol u pitanju.
I ukoliko se ipak odluchish da kupish ovaj auto (a iskreno se nadam da cesh se predomisliti) onda znaj da ima jako brz pad vrednosti shto se narochito intenzivira sa porastom broja vlasnika.
BTW. Stvarno su oglasi puni Seicenta, rekao bih zachudjujuce visoka frekvencija i uchestalost prodaje za jedan tako "redak" automobil.
Pitam se zashto...
Ukoliko budesh imala vremena (i nerava) da chitash, bilo bi lepo da prochitash sve shto cu sada napisati. U suprotnom predji odmah na poslednji pasos jer cu ti tamo ukratko reci zashto da ne kupujesh Seicento i svoj novac ulozhish u neshto "pametnije". =]
@ Ian:
Vidi, molio bih te da budesh pazhljiviji u preporukama i da ne delish savete "paushalno" jer se ovde ne radi samo o novcu, nego i o zdravlju tj. opshtem dobru ljudi jer se ovakve preporuke mogu uzeti zdravo za gotovo. Da nisam mod na ovom forumu ne bih se upushtao u dalje objashnjavanje i izmishljanje rupe na saksiji, dao sam svoj predlog ranije i to bi bilo to. Medjutim, smatram se duzhnim da witch_yu razjasnim neke stvari poshto je nakon tvog posta postala ozbiljno "zagrejana" za kupovinu ovog auta, jer si ti pre svega izneo svoje lichne utiske ne potkrepivshi ih ikakvim chinjenicama niti pouzdanim/relevantnim podacima.
To shto je tvoj sluzhbeni Seicento na poslu radio tako dobro i nikad nikoga nije ostavio na putu (btw. kojem putu, kad se sva vozhnja svodila na "zujanje" po BG?) i shto je radio "...i bez vode i bez ulja..." je vec fenomen za detaljniju istragu. Prichati takve bajke nekome ko se sprema da ulozhi svoj (ne lako) stecheni novac u bash taj auto je u najmanju ruku neiskreno i nepromishljeno.
Mada, kapiram ja tebe, pishesh po onoj: "najbolji auto je sluzhbeni auto", tj. nikakvo ulaganje a svakodnevno drndanje i onda su ti takvi i utisci... Pa josh bez vode i bez ulja, taj Seicento "ispade" na kraju pravi perpetuum mobile!

BTW. Ako je tako dobar taj Seicento, zashto nisi kupio jedan sebi? =]
Realnost je malo (vishe) drugachija.
Iz lichnog iskustva mogu samo da kazhem da u gorem automobilu u zhivotu nisam sedeo tj. vozio se, a vozio sam se u svemu i svachemu. Osim lakog manevrisanja, shto je zapravo odlika svih automobila tih gabarita a ne samo Seicenta, taj automobil nema ama bash nijednu pozitivnu stranu - skuchen, narochito pozadi gde realno mogu da sede samo deca i to predshkolskog uzrasta, neudoban i bez i najave anatomski oblikovanih sedishta, zbog chega se sedi u neprirodnom polozhaju pa sam se nakon 20-ak minuta maltene ukochio (mogu da zamislim nako duzhe medjugradsko putovanje), kompletna instrument tabla kao i obloge na vratima su od najgrublje plastike tako da na svakoj neravnini sve krcka i pucka i bukvalno sam imao osecaj da se auto iznutra raspada, zatim ochajne performanse koje necu ni uzimati u obzir zbog namene tog i takvog automobila ali ipak mislim da treba pomenuti da taj auto teshko da mozhe da pretekne neki kamion/bus na nekom regionalnom/magistralnom putu, odnosno takav "poduhvat" bi bio svaki put jako rizichan zato shto autu treba cela vechnost da ubrza. Auto bukvalno poskakuje tj. ne zadrzhava zadati pravac a lezhanje je ochajno. Jedna stvar koja mi se stalno "vrzmala" po glavi je koliki nivo zashtite takav jedan automobil mozhe uopshte da pruzhi. Iz onoga shto sam mogao da vidim, nisam mogao da budem miran tokom te vozhnje...

Dakle, lichno sam jednom imao (ne)priliku da se provozam u Seicentu i nema te sile koja me vishe mozhe naterati u taj auto, makar i na 10 minuta. To je iz lichne perspektive, a ovo kazhu relevantne institucije i pojedinci:
Izveshtaj TUV organizacije o pouzdanosti modela Seicento, gde se lepo vidi da se nije bash "proslavio" shto se pouzdanosti kroz godine eksploatacije tiche (shto je "kraca" zelena crtica u odnosu na sivu - utoliko je auto nepouzdaniji).:
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... t-seicento
Znachi vrlo nepouzdan model. Mozhda bi se bolje "pokazao" da nisu sipali ulje i vodu?

Ovo shto sledi su samo par "odlomaka" iz auto-testova Seicenta raznih magazina ili internet site-ova koji se bave time godiniama:
Sadly, the Seicento is let down by poor build, shoddy trim and a disappointing reliability record, all of which conspire to give it poor residual values. It's also hampered by a cramped, noisy cabin and doesn't have a five-door option. A poor Euro NCAP showing did little to help the supermini's cause, and buyers turned away from new editions, depressing used values further. A recent 'facelift' and mechanical improvements failed to lift the Fiat's stock.
Interior trim is flimsy. Doesn't perform brilliantly in surveys though; Fiats have a higher than average chance of breakdowns and the Seicento was near the bottom of the 2003 JD Power survey.
The back seat's just for children or short trips. The boot is little more than a token gesture

Squeaky brakes, hard ride, daft position of the washer bottle, and the one-speed wipers.

Medjutim, ono shto mene zapravo u ovom sluchaju najvishe brine je ovo:

Vozach:

Suvozach:

Ukupan rezultat je 1 i po' zvezdica za zashtitu odraslih osoba pri cheonom udaru.


The Seicento did badly in both front and side impact tests.
However the driver’s survival space was compromised by the collapse of the passenger compartment which contributed to the driver’s chest contacting the steering wheel. The driver also slipped forward in his seat belt so loading his abdomen, which can lead to serious injury. The knee impact area was aggressive and the feet were endangered by the brake pedal movement. The passenger’s head also contacted the centre console. Only a simple two point static belt was fitted in the centre rear seat, which can cause severe spinal and abdominal injuries.
The force recorded in the abdominal area of the driver could lead to an increased risk of serious or fatal injury. This was caused by the protruding arm-rest on the door which was constructed in a way that allowed loads to be transferred from the inner door trim.
However the driver’s survival space was compromised by the collapse of the passenger compartment which contributed to the driver’s chest contacting the steering wheel. The driver also slipped forward in his seat belt so loading his abdomen, which can lead to serious injury. The knee impact area was aggressive and the feet were endangered by the brake pedal movement. The passenger’s head also contacted the centre console. Only a simple two point static belt was fitted in the centre rear seat, which can cause severe spinal and abdominal injuries.
The force recorded in the abdominal area of the driver could lead to an increased risk of serious or fatal injury. This was caused by the protruding arm-rest on the door which was constructed in a way that allowed loads to be transferred from the inner door trim.
http://www.euroncap.com/tests/fiat_seic ... 00/73.aspx
I shta reci na kraju? Da je ovaj auto za preporuku?!

Shto se cene odrzhavanja tiche - pa naravno da ce biti niska, kad nema shta tu ni da se odrzhava! =]
Shta treba, da OVAKAV auto ima josh i visoku cenu odrzhavanja?
A to shto je lako upravljiv po gradu, tj. lako se njime manevrishe - pa kojim se to auticem tih gabarita teshko manevrishe?
Toliko i o drugoj (i poslednjoj) "pozitivnoj" stvari koja mi pada na pamet kad je ovaj auto u pitanju.
@ witch_yu:
Ukoliko nisi chitala ceo ovaj post (a trebalo bi), onda mogu samo josh jednom da te upozorim da ponovo razmislish kad je kupovina ovog automobila u pitanju.
Automobil tih gabarita je "po definiciji" visoko rizichno mesto, i ni chinjenica da ce se pretezhno voziti po gradu tu ne menja nishta. Jer u ovom automobilu je i 60 km/h "dovoljno" za tragichne posledice po putnike.
Razumem da za ogranicheni iznos ne postoji bash "lepeza" automobila koji se namecu kao dobar izbor. Medjutim, verujem da je npr. Peugeot 106, Renault Clio, Fiesta pa chak i Punto daleko pametniji izbor a za taj novac se vec mogu naci u solidnom stanju, dodushe koju godinu stariji od ovih Seicenta koji se mogu naci za iste pare. Pitanje je medjutim koliko ti novije godishte tog Seicenta mozhe pomoci ako dodjesh u neku "ne daj Bozhe" situaciju? O takvim stvarima se pri izboru automobila itekako mora misliti, narochito kad je zhenski pol u pitanju.
I ukoliko se ipak odluchish da kupish ovaj auto (a iskreno se nadam da cesh se predomisliti) onda znaj da ima jako brz pad vrednosti shto se narochito intenzivira sa porastom broja vlasnika.
BTW. Stvarno su oglasi puni Seicenta, rekao bih zachudjujuce visoka frekvencija i uchestalost prodaje za jedan tako "redak" automobil.
Pitam se zashto...

Comment