Seicento - da li kupiti?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #16
    @ witch_yu:

    Ukoliko budesh imala vremena (i nerava) da chitash, bilo bi lepo da prochitash sve shto cu sada napisati. U suprotnom predji odmah na poslednji pasos jer cu ti tamo ukratko reci zashto da ne kupujesh Seicento i svoj novac ulozhish u neshto "pametnije". =]

    @ Ian:

    Vidi, molio bih te da budesh pazhljiviji u preporukama i da ne delish savete "paushalno" jer se ovde ne radi samo o novcu, nego i o zdravlju tj. opshtem dobru ljudi jer se ovakve preporuke mogu uzeti zdravo za gotovo. Da nisam mod na ovom forumu ne bih se upushtao u dalje objashnjavanje i izmishljanje rupe na saksiji, dao sam svoj predlog ranije i to bi bilo to. Medjutim, smatram se duzhnim da witch_yu razjasnim neke stvari poshto je nakon tvog posta postala ozbiljno "zagrejana" za kupovinu ovog auta, jer si ti pre svega izneo svoje lichne utiske ne potkrepivshi ih ikakvim chinjenicama niti pouzdanim/relevantnim podacima.

    To shto je tvoj sluzhbeni Seicento na poslu radio tako dobro i nikad nikoga nije ostavio na putu (btw. kojem putu, kad se sva vozhnja svodila na "zujanje" po BG?) i shto je radio "...i bez vode i bez ulja..." je vec fenomen za detaljniju istragu. Prichati takve bajke nekome ko se sprema da ulozhi svoj (ne lako) stecheni novac u bash taj auto je u najmanju ruku neiskreno i nepromishljeno.

    Mada, kapiram ja tebe, pishesh po onoj: "najbolji auto je sluzhbeni auto", tj. nikakvo ulaganje a svakodnevno drndanje i onda su ti takvi i utisci... Pa josh bez vode i bez ulja, taj Seicento "ispade" na kraju pravi perpetuum mobile!

    BTW. Ako je tako dobar taj Seicento, zashto nisi kupio jedan sebi? =]

    Realnost je malo (vishe) drugachija.

    Iz lichnog iskustva mogu samo da kazhem da u gorem automobilu u zhivotu nisam sedeo tj. vozio se, a vozio sam se u svemu i svachemu. Osim lakog manevrisanja, shto je zapravo odlika svih automobila tih gabarita a ne samo Seicenta, taj automobil nema ama bash nijednu pozitivnu stranu - skuchen, narochito pozadi gde realno mogu da sede samo deca i to predshkolskog uzrasta, neudoban i bez i najave anatomski oblikovanih sedishta, zbog chega se sedi u neprirodnom polozhaju pa sam se nakon 20-ak minuta maltene ukochio (mogu da zamislim nako duzhe medjugradsko putovanje), kompletna instrument tabla kao i obloge na vratima su od najgrublje plastike tako da na svakoj neravnini sve krcka i pucka i bukvalno sam imao osecaj da se auto iznutra raspada, zatim ochajne performanse koje necu ni uzimati u obzir zbog namene tog i takvog automobila ali ipak mislim da treba pomenuti da taj auto teshko da mozhe da pretekne neki kamion/bus na nekom regionalnom/magistralnom putu, odnosno takav "poduhvat" bi bio svaki put jako rizichan zato shto autu treba cela vechnost da ubrza. Auto bukvalno poskakuje tj. ne zadrzhava zadati pravac a lezhanje je ochajno. Jedna stvar koja mi se stalno "vrzmala" po glavi je koliki nivo zashtite takav jedan automobil mozhe uopshte da pruzhi. Iz onoga shto sam mogao da vidim, nisam mogao da budem miran tokom te vozhnje...

    Dakle, lichno sam jednom imao (ne)priliku da se provozam u Seicentu i nema te sile koja me vishe mozhe naterati u taj auto, makar i na 10 minuta. To je iz lichne perspektive, a ovo kazhu relevantne institucije i pojedinci:

    Izveshtaj TUV organizacije o pouzdanosti modela Seicento, gde se lepo vidi da se nije bash "proslavio" shto se pouzdanosti kroz godine eksploatacije tiche (shto je "kraca" zelena crtica u odnosu na sivu - utoliko je auto nepouzdaniji).:

    http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... t-seicento

    Znachi vrlo nepouzdan model. Mozhda bi se bolje "pokazao" da nisu sipali ulje i vodu?

    Ovo shto sledi su samo par "odlomaka" iz auto-testova Seicenta raznih magazina ili internet site-ova koji se bave time godiniama:

    Sadly, the Seicento is let down by poor build, shoddy trim and a disappointing reliability record, all of which conspire to give it poor residual values. It's also hampered by a cramped, noisy cabin and doesn't have a five-door option. A poor Euro NCAP showing did little to help the supermini's cause, and buyers turned away from new editions, depressing used values further. A recent 'facelift' and mechanical improvements failed to lift the Fiat's stock.
    Interior trim is flimsy. Doesn't perform brilliantly in surveys though; Fiats have a higher than average chance of breakdowns and the Seicento was near the bottom of the 2003 JD Power survey.
    The back seat's just for children or short trips. The boot is little more than a token gesture


    Squeaky brakes, hard ride, daft position of the washer bottle, and the one-speed wipers.
    I tako dalje i tako dalje, znachi moji lichni utisci iz jedne kratke vozhnje potvrdjuju sve ovo shto su napisali ljudi koji su testirali taj auto. Tako da mislim da je generalni zakljuchak da je taj auto: nepraktichan, neudoban, losheg kvaliteta i josh loshije finalne obrade, bez mesta na zadnjoj klupi sem za predshkolsku decu, sa "simbolichnim" prtljazhnikom, sa bednom unutrashnjoshcu i sastavima koji stalno pucaju i "cvrche", sa nikakvom amortizacijom i lezhanjem na drumu, pa josh i bezveznim polozhajem rezervoara za technost za vetrobran i brisachima istog koji imaju samo jednu radnu "brzinu".

    Medjutim, ono shto mene zapravo u ovom sluchaju najvishe brine je ovo:



    Vozach:



    Suvozach:



    Ukupan rezultat je 1 i po' zvezdica za zashtitu odraslih osoba pri cheonom udaru. U poredjenju sa njim, Yugo mu dodje kao Volga...

    The Seicento did badly in both front and side impact tests.
    However the driver’s survival space was compromised by the collapse of the passenger compartment which contributed to the driver’s chest contacting the steering wheel. The driver also slipped forward in his seat belt so loading his abdomen, which can lead to serious injury. The knee impact area was aggressive and the feet were endangered by the brake pedal movement. The passenger’s head also contacted the centre console. Only a simple two point static belt was fitted in the centre rear seat, which can cause severe spinal and abdominal injuries.
    The force recorded in the abdominal area of the driver could lead to an increased risk of serious or fatal injury. This was caused by the protruding arm-rest on the door which was constructed in a way that allowed loads to be transferred from the inner door trim.
    Uostalom:

    http://www.euroncap.com/tests/fiat_seic ... 00/73.aspx

    I shta reci na kraju? Da je ovaj auto za preporuku?!

    Shto se cene odrzhavanja tiche - pa naravno da ce biti niska, kad nema shta tu ni da se odrzhava! =]
    Shta treba, da OVAKAV auto ima josh i visoku cenu odrzhavanja?

    A to shto je lako upravljiv po gradu, tj. lako se njime manevrishe - pa kojim se to auticem tih gabarita teshko manevrishe?
    Toliko i o drugoj (i poslednjoj) "pozitivnoj" stvari koja mi pada na pamet kad je ovaj auto u pitanju.

    @ witch_yu:

    Ukoliko nisi chitala ceo ovaj post (a trebalo bi), onda mogu samo josh jednom da te upozorim da ponovo razmislish kad je kupovina ovog automobila u pitanju.
    Automobil tih gabarita je "po definiciji" visoko rizichno mesto, i ni chinjenica da ce se pretezhno voziti po gradu tu ne menja nishta. Jer u ovom automobilu je i 60 km/h "dovoljno" za tragichne posledice po putnike.
    Razumem da za ogranicheni iznos ne postoji bash "lepeza" automobila koji se namecu kao dobar izbor. Medjutim, verujem da je npr. Peugeot 106, Renault Clio, Fiesta pa chak i Punto daleko pametniji izbor a za taj novac se vec mogu naci u solidnom stanju, dodushe koju godinu stariji od ovih Seicenta koji se mogu naci za iste pare. Pitanje je medjutim koliko ti novije godishte tog Seicenta mozhe pomoci ako dodjesh u neku "ne daj Bozhe" situaciju? O takvim stvarima se pri izboru automobila itekako mora misliti, narochito kad je zhenski pol u pitanju.
    I ukoliko se ipak odluchish da kupish ovaj auto (a iskreno se nadam da cesh se predomisliti) onda znaj da ima jako brz pad vrednosti shto se narochito intenzivira sa porastom broja vlasnika.
    BTW. Stvarno su oglasi puni Seicenta, rekao bih zachudjujuce visoka frekvencija i uchestalost prodaje za jedan tako "redak" automobil.

    Pitam se zashto...
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • Stilo Abarth
      CBC Veteran
      • 24.04.2007
      • 134
      • NS

      #17
      Samo jedna napomena u vezi NCAP test. Testirani model je 2000 god. , a seicento je restilizovan 2001 kad mu je i ojacana konstrukcija. Takodje nije imao ni jedan airbag sto je direktno uticalo na povrede putnika. Takodje svaki 600 posle 2001 ima serijski ABS i airbag.

      Comment

      • zoranbg
        CBC Senator XXL
        • 23.03.2005
        • 4098
        • Rooster's Hill , Beog
        • Grande Punto 1.2

        #18
        ovaj fiat 600 .. ima motor od 1100ccm i 55ks .. to je motor koji je isao u Punta 1 .. ima sigurno dovoljno agilnosti za grad.. i po potrebi odrzavace na magistralnom ili auto putu 110 kmh bez problema.
        koliko god da je dobio zvezdica na krash testu ,PROSHAO je krash test.
        znaci kad zavrshish fakultet medicine postanesh doktor..i na chelu ti nepise sa kojom ocenom si proshao.nijedna zemlja ovaj auto nije zabranila za upotrebu ili tako nesto.
        Zena lepo kaze da ima drugi porodicni auto..i jednostavno zeli SHTO noviji..to je odredjena potreba,kao kad neko zeli shto jaci i tako dalje..i popuno je legitiman razlog pri kupovini.
        taj motor je dugo u proizvodnji,ima delova i zna svaki krshteni majstor da ga popravi i pronadje kvar...
        za TE pare dobar izbor.ubacis muzikicu,i polako ..
        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

        Comment

        • bojanTI
          CBC Senator XXL
          • 04.01.2006
          • 870
          • Pancevo

          #19
          overspeed...

          Zena trenutno ima Golfa i hoce Seicento! Ako tebi to nista ne govori, meni govori mnogo!

          Ne prosipaj price o crash testovima da ne bih sada potrazio slike ovde na forumu o jednoj zeni u Golfu posle udara u NEFIKSIRANU prepreku, MOLIM TE!

          Nemoj da obezvredjujes neciju iskustvo koje se meri u holjadama kilometara naspram svog koje je "tesko" citavih desetak minuta!

          Ako ko daje preporuke "paushalno" onda si to ti u ovom slucaju! To je gradski automobil koji ispunjava sve ono sto treba jedan takav automobil sa toliko godina i za toliko novaca, tako da molim te nemoj da pravis zabunu!

          Uz svo postovanje prema tebi, do sada koliko pratim ovaj forum nikad nisam procitao neki tvoj posto a da se nisam sa njim slozio, pa bar i delimicno, ali ovog puta moram da te prokomentarisem, s toga se nadam da ces ovo shvatiti na pravi nacin!

          Pozdrav!
          In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

          Comment

          • overspeed
            CBC Senator XXL
            • 24.05.2005
            • 2779
            • Kosovska Mitrovica

            #20
            Zorane, pa i onaj Landwind je "proshao" NCAP test, bar onom u smislu u kojem ti govorish o tom testu. Ovde medjutim ne vazhi ona: "vazhno je uchestvovati"...

            Poenta je u tome kako ce u tom autu proci putnici u sluchaju cheonog udara, a po ovog slici se vidi da nece dobro. Ubedljivo najgori rezultat u klasi:

            Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack


            - izuzev Rovera 100 koji je ionako bio sveopshta katastrofa od auta, ali je, eto, i on "proshao" test.

            Ja samo kazhem da je neuporedivo bolja opcija za isti novac neki Peugeot 106, Renault Clio, Ford Fiesta (po bezbednosti i opshtem kvalitetu "miljama" ispred Seicenta). Chak je i Punto daleko pametniji izbor, za isti novac se dobija kakva-takva klasa vishe, bezbedniji i praktichniji automobil, "civilizovaniji" (ko se vozio u Seicentu zna o chemu pricham), stabilniji na putu, takoreci bolji u svakom pogledu.

            Inache ne mogu da poverujem da ce neko sve ovo zanemariti i za isti novac izabrati drugi automobil samo zato shto je dve ili tri godine mladji?! Po tom "receptu" onda je najbolje da zhena kupi Yuga, ima ih za te pare iz 2004-2005. godishta. Samo u tom sluchaju je naziv teme trebalo da bude: "Koji shto mladji auto za 3500 evra" i mnoge stvari bi bile jasnije...

            @ bojanTI:

            Ja kad hocu kafu, ja odem i bez razmishljanja popijem kafu.

            Ako zhena hoce Seicento - znachi li to da onda lepo treba da ode i bez razmishljanja kupi jedan?

            Tj. znachi li to da mi samo treba da potvrdno klimamo glavama bez da pokushamo da joj REALNO predstavimo i docharamo o kakvom se automobilu radi?

            Ako je meni jasna poenta ovog pitanja/teme, ja sam obrazlozhio moje negodovanje i pruzhio podatke koji ukazuju na chinjenice. A chinjenice su te da je ovaj auto TUV proglasio vrlo nepouzdanim, mnogi auto-testovi su ga okarakterisali takvim kakvim sam ranije naveo (vrlo loshim), a NCAP ga je okarakterisao kao idealan automobil za sticanje teshkih telesnih povreda ili neshta josh gore...

            Ako i pored svega toga neko na ovom forumu tvrdi da taj auto BILO KO treba da kupi, onda sam ja definitivno na pogreshnom forumu!
            http://www.bmw.tv

            Comment

            • bojanTI
              CBC Senator XXL
              • 04.01.2006
              • 870
              • Pancevo

              #21
              Za taj novac ne postoji nista od toga sto si ti naveo a da je u stanju u kakvom ce biti taj Seicento!

              Slazem se za rezultate sa testa, ali molim te... Pa zar to nije malo cinicno?! Svi upotrebljavaju razne informacije zarad dodavanja tezine na svoju pricu bez obzira da li se uvek drze toga ili ne! Da pojasnim... Skoro se povela neka rasprava gde su odjednom svi poceli da pricaju o crash testovima, pa dokle vise tog bezobrazluka, do juce su se svi oni klelu u G2 koji je kotrljajuca smrt, a sada kao svi nesto prate NCAP testove! E to je ono sto mi smeta!

              U ovom slucaju to nije automobil kome se taj los rezultat sa testa ne moze oprostiti! Koristice se u gradu i tu nema one opasnosti da se na autoputu zabodes u nekoga sa 160 km\h!

              Sve je kompromis! Ako zelis da kupis mlad i siguran automobil onda on mora da kosta vise! Ako si u svojoj glavi napravio kalkulaciju da verovatnoca da pogines u njemu postoji (kao i svakom od nas u bilo kom automobilu), ali je mala u odnosu na tvoj nacin voznje nece bitno uticati da se poveca onda ti taj NCAP test ne znaci nista!

              I jos nesto...

              Postoji par likova ovde na forumu koji vole da se loze na to kako je fabrika sve proracunala, na sve mislila i kako sve sto izadje iz fabrike ima savrseni smisao i veruju slepo u to, pa ako je na testu auto dobio 5 zvezdica oni su sigurni u njemu! To mi je u najmanju ruku smesno! Onda cuveni internet mudraci, izgooglali su sve moguce sajtove, testove, review-e, pa sada pricaju o ovim testovima i iskustvima ovih i onih, prosto je zalosno!
              Pokusavam da se setim bar jednog slucaja gde je neko poginuo zbog greske fabrike, ili kvara na automobilu... Ne mogu! Ljudski faktor je u 99% krivac za sve nesrece, nepaznja i nezrelost za volanom!
              Dakle nemojmo preuvelicavati ulogu tih jastuka, testova i raznih drugih marketinskih pomagala da bi se osecali bezbednije!
              Ne zelim da me shvatis pogresno, oni sluze svrsi i nikako nisu bez potrebe tu, ali daleko im se vise veruje i pridaje znacaj nego sto to zaista treba!

              Budimo realni!
              In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

              Comment

              • Stilo Abarth
                CBC Veteran
                • 24.04.2007
                • 134
                • NS

                #22
                Originally posted by bojanTI
                Dakle nemojmo preuvelicavati ulogu tih jastuka, testova i raznih drugih marketinskih pomagala da bi se osecali bezbednije!
                Ne zelim da me shvatis pogresno, oni sluze svrsi i nikako nisu bez potrebe tu, ali daleko im se vise veruje i pridaje znacaj nego sto to zaista treba!

                Budimo realni!
                Airbagovi su i te kako bitni, pre mesec dana sam se slupao stila i da nije bilo bagova polomili bi se ko budale i ja i devojka. Ja sam izasao iz kola i samo namestio naocare, a devojka je udarila glavom u retrovizor ali nista ozbiljno. I sad cu da kupim seicenta sporting kao privremeno resenje.

                Comment

                • neshaoct
                  Banovan
                  • 18.08.2007
                  • 1754
                  • Beograd, Rakovica

                  #23
                  ...svi mali automobili imaju problema na crash-testovima....jednostavno, previse su mali...tako da npr. ni Ford Fiesta 2000. nije dobro prosla :


                  Ipak je Fiesta veci auto od Seicenta, i morala je da prodje mnogo bolje...

                  Link na kome su medjusobni sudari bas tih malih automobila...svi su tu...i Peugeot 106, i Ford Ka, i Smart, Seicento, Twingo...


                  Renault Clio je po tom pitanju najbolji :
                  http://www.youtube.com/watch?v=I-9vAJb_ ... re=related
                  Ok, jeste da je imao sva cetiri u vazduhu, ali je kabina ostala citava...

                  Fiat Punto : http://www.youtube.com/watch?v=Rqpbwugplbc


                  Pravi problem je kada veliki automobili, prodju
                  na testu ovako:
                  http://www.youtube.com/watch?v=F06Ljugt ... re=related

                  Ali, samo 79 dana kasnije ostvarili su veliki napredak, dobili su cele 3 zvezdice....sto je naravno opet veoma lose za auto te klase...
                  http://www.youtube.com/watch?v=7e9XuG0W ... re=related

                  Comment

                  • artichoka
                    CBC Veteran
                    • 14.05.2005
                    • 141
                    • Beograd
                    • Peugeot 205XS

                    #24
                    Evo moja komsinica ima cinquecento pa mogu da kazem utisak o tom autu posto ga rado vozam. Za grad je prilicno zivahan s obzirom na slabasan motor. Napred mesta ima podosta i prilicno je ok i pregledan a nije neudoban. Istina je da nema mesta pozadi uopste, a tek gepek, jedva moze manji kofer da stane. Istina je i da je unutra plastikaner, u odnosu na moj 7 godina stariji 205 je smesan kvalitet enterijera i sedista, ali nista se ni ne ocekuje bolje od takvog autica.

                    Uglavnom za neke voznje po gradu nemam zamerki, sluzi svrsi i iskreno joj zavidim na potrosnji. Da sam se nekad vozila u njemu na duze relacije, van grada i slicno, mozda bih mu nasla vise mana. Ali nije za to ni namenjen. Inace taj 500 je 98 godiste i ima airbag za vozaca. Sto se kvarova tice, iskreno njen se kvari zbog krsh odrzavanja, al opet vidim da je sve jeftino i auto je jednostavan za opravke. Znaci delovi jeftini, ruke isto a svi znaju da ga poprave. U principu auto je kantica koja dobro sluzi svrsi i ne bije po dzepu.

                    Comment

                    • overspeed
                      CBC Senator XXL
                      • 24.05.2005
                      • 2779
                      • Kosovska Mitrovica

                      #25
                      Bojane, vec smo u off-u i ne bih voleo da od mojih ranijih postova koje sam napisao iz najboljih namera prema witch_yu predjem na trovanje teme. Samo cu da razjasnim par stvari i shto se mene tiche u ovoj temi sam rekao shta sam imao.

                      Meni NCAP testovi i rezultati sa istog nikada nisu i nece smetati. Mozhda su takve stvari nebitne pojedinim proizvodjachima automobila koji se tamo redovno brukaju, ili npr. onima koji nikada nisu izgubili nikoga blizhnjeg, ali je chinjenica da su saobracajne nesrece svakodnevnica i da svaki dan ljudi ginu. Uglavnom je to zbog neprilagodjene brzine tj. ljudskog faktora i tu nema puno o chemu da se razmishlja. ALI, ako u odredjenim situacijama automobil, tj. njegov (ne)kvalitet i nivo bezbednosti mozhe da znachi razliku izmedju zhivota i smrti, a shto jeste chest sluchaj, onda jednostavno ne mogu da verujem da bilo ko kazhe da su mu NCAP testovi tj. BEZBEDNOST automobila u kojem ce da se vozi sa porodicom - nebitna?!?

                      G2 je napravljen 20 godina pre ovog Seicenta, a nivo bezbednosti im je maltene isti. Tada to nije bilo chudo, ali danas je to jednom rechju neprihvatljivo, da ne kazhem neshta drugo.

                      Kazhesh da ce zhena koristiti auto u gradu? Pa, koliko sam upoznat, 60 km/h je sasvim prosechna ili bar povremena brzina kojom se vozi po Bgd, i to mimo glavnih/vecih saobracajnica ili bulevara. A ovaj auto je DOKAZANO totalno nebezbedan i sa 60 km/h. Osim ukoliko ti neko ne garantuje da u gradu od >2 miliona stanovnika i ne znam ni sam koliko hiljada automobila nikad necesh imati cheoni sudar sa 60 km/h.

                      Kad si vec toliko "zagrejan" za dizanje Seicenta u nebesa, kazhi mi molim te na kojim to pretpostavkama, lichnim iskustvima ili opshtim saznanjima radish?

                      Ja sam prvo izneo svoje lichno isksutvo - jeste kratko ali mi je i toliko bilo previshe da uvidim o kakvom se automobilu radi. A onda sam izneo sveopshte prihvacene chinjenice i zakljuchke sveobuhvatnih ispitivanja i testiranja koja su sprovele relevantne institucije i pojednici.

                      Na osnovu chega ti tvrdish da je sve shto sam gore napisao nevazhno, da je NCAP gomila ludaka koji mlate praznu slamu, i shta je po tebi u ovom sluchaju "kompromis"? Da li je to shto za iste pare mozhe da se kupi za klasu vishi model nekog drugog proizvodjacha zauzvrat dve godine starosti po tebi kompromis ili je u pitanju neshta drugo?

                      Na chemu ti bazirash svoj "odbrambeni" stav prema Seicentu?

                      Mozhda je u ovom sluchaju problem samo u tome shto Seicento pripada istoj "matichnoj" kuci kao i voljeni ti brend. Mozhda zbog toga u ovom sluchaju imash tako zashtitnichki stav prema Seicentu? Ako je samo odbrana italijanske automobilske industrije u pitanju onda cu razumeti, ionako kazhu da je ljubav slepa. =]

                      Elem slazhem se u jednom sa tobom:

                      budimo realni - chinjenice pokazuju sasvim dovoljno. Za one koji zhele da vide...

                      Nadam se samo da ce witch_yu razmisliti o svemu josh jednom. Pokushao sam da joj budem konstruktivan i od pomoci, sem ovog poslednjeg posta, zbog kojeg joj se izvinjavam.

                      over & out
                      http://www.bmw.tv

                      Comment

                      • zoranbg
                        CBC Senator XXL
                        • 23.03.2005
                        • 4098
                        • Rooster's Hill , Beog
                        • Grande Punto 1.2

                        #26
                        @Overspeed... , NCAP je Ok i ja bih voleo da u svakoj grani industrije postoji takva provera kvaliteta i kod svakog transportnog sredstva.

                        al sve je to u neku ruku i licemerno...
                        kazi ti meni koliko zvezdica moze da dobije bilo koji Motorcikl ? , sto ne zabrane motorizovani prevoz na dva tocka kad ljudi ginu masovno?
                        nemoj da kazes da sad preterujem ..to je mnogo realno!! , prosto mi se place kad vidim one mlade momke na onim skuterima kad po kisi raznose robu,pakete shtali vec.... .zivot je nekom majka nekom maceha... koje su njihove shanse pri 10kmh???
                        bezbednost: 1. pojas ! 2. airbag ! 3. podesiti naslon za glavu propisno da nebi pukao vrat kad krene unazad prilikom sudara.

                        brrrrr nesmem da zamislim da ceono udarim u bilo kakvu cvrstu prepreku pri 60kmh bez kocenja..pa to je ludilo...

                        ja hocu da kazem da to sa NCAP sve stoji i to je uredu..ali to je samo jedna stavka...
                        nacin voznje,da auto nije udaran!!! .. sto je stariji vece su shanse da je udaren..kako truo ili udaren auto prolazi na krash testu...ima tu mnogo stavki...
                        i ajd da vidimo sta to ima za ispod 3000 evra.. ,svasta ali deset godina starije od tog fiata.

                        evo jedan moj komsija prodaje auto 1993 godiste VW POLO 1300 ccm cena je 2500 evra auto izgleda pristojno sa dvoje vrata..

                        skoro SVE je u novcu, o tome ovde pricamo...
                        pa niko nije shaban.. eto nek kupi AUDI A2 super za grad 1.4 dizel .. ALI kolio kosta!?! (inace taj se auto meni puno svidja..ali pare bato..pare..ehh)
                        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                        Comment

                        • bojanTI
                          CBC Senator XXL
                          • 04.01.2006
                          • 870
                          • Pancevo

                          #27
                          over necu da se raspravljam i svadjam sa tobom! Procitaj jos jednom sta sam napisao da bi ti bilo jasno i nemoj da izvlacis moje reci iz konteksta! Tvoj post je pun nervoze i besa, nema potrebe za tim! Prihvati jednom kad nisi u pravu, jos jednom kazem uz svo duzno postovanje prema tebi!
                          In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                          Comment

                          • Kenno
                            CBC Senator XXL
                            • 21.08.2006
                            • 460
                            • Zenica, BiH

                            #28
                            Sve ima svoju cijenu i svog kupca, ti testovi (nCAP i drugi) su svima dostupni da vide.
                            Razna druga istrazivanja tipa ADAC i sl. ne bih uzimao kao sasvim objektivna.
                            Da je Seciento siguran kao Mercedes S vjerovatno bi bio i skuplji, a kao sto znamo moze se poginuti i u Mercedesu S, prema tome budite pazljivi kao vozac i pazite na druge. Seciento je imao mnogo prethodnika, Fiat 500 Topolino, 500, 600(fićo), 126, 500(cinqucento) i ljudi su ih vozili(i to masovno!) i prezivjeli su....
                            Zna se namjena tog autica, grad, jedna dvije osobe maximalno i djeca pozadi...ne odlazak na godisnji odmor sa odraslom cetveroclanom porodicom ili slicno.
                            Seciento ja nikada ne bih razmatrao da kupim jer mi je premal(dimenzijama), no nizim i laksim ljudima moze posluziti. 1.1 motor sa 55ks je provjereno rjesenje koje u laganom Secientu nema problema. Ako neko zna neku vrlinu/manu tog auta neka napise, svako ostalo prepucavanje je smijesno i/li neumjesno.

                            Comment

                            • Ian
                              CBC Početnik
                              • 28.08.2007
                              • 8

                              #29
                              posto vidim da ovde nekima nije jasno..mozda trebam da nacrtam..

                              @overspeed

                              kao prvo neznas me,takodje ni ja tebe,zato bih te zamolio da pripazis na "recnik" i na to "prebacivanje"jer nismo cuvali ovce zajedno.

                              drugo,nemam potrebe da pisem gluposti(za razliku od pojedinih...)meni nit u dzepu nit iz dzepa dal ce ona da uzme 600 ili M3.o njenom novcu se radi.ono sve sto sam napisao,to je ono sto ZNAM 100%(ne pretpostavljam kao pojedini..)napisao sam za taj 500 jer je stvarno auto istrpeo sve zivo i dalje trpi,a mogu da ti napisem,ili da te dovedem kod ujne(i ona 500..) koja vec godinama ga koristi za posao(uh cuda, prica se isto i u ovom topicu...)naravno servisira ga SKORO redovno i osim svecica ulja i tih sitnih stvari,mehanicari jos ne poznaju njen motor..a imala je i dosta cukanja po gradu i jos je ziva(cek da kucnem u drvo za svaki slucaj,redak slucaj a?..)ja neznam dal vi razumete da ko kupi taj auto,nema namere da ide na drag race..

                              za razliku od nekih,ono sto sam napisao,napisao sam iz licnog iskustva,a nisam citao ili mastao svasta.a bas bi voleo da nadjete crash testove(posto vidim da o njima se prica,zanimalo bi me da lepo se nadju crash testovi od tih starudija sto neko nudi,pa bi videli koji bi se zguzvao ko papir,dal golf il 600..)i vidim da i dalje neki neznaju sta znaci rec CITY-CAR,kolko ja znam(a i ceo NORMALAN svet..)auto mali,da malo trosi,i da se sto manje kvari,kratko receno,auto za borbu sve to kad povezes,dobijes 500 ili 600 ili Y ili matiz...ili M6

                              aj pozdrav i sretan bozic

                              Comment

                              • iwcham1979
                                CBC Senator XXL
                                • 17.07.2007
                                • 741
                                • Nis
                                • Seat Altea 2.0Tdi

                                #30
                                Vidi, vidi kako Alfisti brane Fiat, pa cak i ovog budjavka! Ajde da okrenemo temu na Seicento vs Golf 5, da bude interesantno O kavoj borbi se prica. Auto je dno nesigurnosti, onaj ct je ocaj, a to bi trebalo da se prvo gleda pri izboru auta, i polovnog i novog!

                                Ovo ajd nekako:

                                http://www.ltsa.govt.nz/vehicles/ancap/ ... -2000.html

                                Comment

                                Working...
                                X