Napomena: Garancija od dve ili tri godine ne vazi na sve. Poebno ide garancija na sklopove motora, posebno na limariju, posebno na farbu i tako dalje...... Citaj sve prilikom kupovine a po najvise sve sto je sitnim slovima
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Napomena: Garancija od dve ili tri godine ne vazi na sve. Poebno ide garancija na sklopove motora, posebno na limariju, posebno na farbu i tako dalje...... Citaj sve prilikom kupovine a po najvise sve sto je sitnim slovima
da, slazem se.
Mislim da je uobicajna od 2 godine al mislim takodje da i Logan daje 3 godine garancije, nisam 100%siguran...
Mislim da je na Logana sad garancija 3 godine, ali pre neki dan cuh i da je na Z10, od skoro, 3 godine na motor i menjac, ali nisam jos proverio... Svraticu jedan dan do salona da pitam.
... '' Kada kupci nisu previse zahtevni, takvi su i automobili. U ''narodnoj klasi'' povoljna cena je najbolja preporuka, a posebno se ceni svaki centimetar prostora u vozilu. Rumunski hit model Logan dobar je primer ovakvog komercijalnog uspeha. Renault je velikodusno poklonio proverenu mehaniku, Rumuni su je spakovali u prostranu karoseriju i nastao je Logan. Najjeftiniji i najprostraniji automobil u klasi, tek sada se suocava sa izazovima preprodaje na placevima i auto-pijacama. Kako se pokazao u eksploataciji ?...Proverili smo u saradnji sa ovlascenim serviserom i prodavcem ''AK Kompresor''.
Retki su kvarovi koji bi mogli da se svrstaju u tipicne nedostatke jednog Logana. Ipak, treba imati u vidu da benzinci 1.4 , 1.6 ,kao i dizelas 1.5DCi nisu bas sasvim imuni na prijave koje konstatuje i belezi elektronika centralnog racunara. Razlog nastanka memorisanih gresaka u radu motora najcesce izaziva neujednacen kvalitet goriva. Takva dijagnostika, medjutim, cesca je kod 1.5DCi motora. Intresantno je da je servisna statistika susedne Hrvatske zabelezila znatno veci broj prijavljenih kvarova koje izaziva los dizel, nego sto je slucaj kod nas. To je znak da je nase gorivo nesto viseg kvaliteta, ali jos uvek nedovoljno dobro za standard jednog Renault motora.
U servisu AK Kompresor posebno upozoravaju na retke, ali ipak moguce kvarove na elektronici koji nastaju zbog nestrucnog pranja motora. Centralni racunar i kompletna elektronika posebno su osetljivi na vlagu, tako da je ciscenje centralne motorne jedinice najbolje prepustiti profesionalcima.
Retke primedbe vlasnici Logana upucivali su na racun nesto bucnijeg kompresora klima-uredjaja. Proizvodjac je preko mreze ovlascenih servisa odbio ovakve primedbe uz obrazlozenje da je veca buka sasvim normalna za taj model klime. Uz sve to, u garantnom roku zabelezeni su i kvarovi na prekidacu koji aktivira svetlo za voznju unazad, kao i na motoru brisaca. Oba uocena nedostatka, kao fabricke greske, proizvodjac je otklanjao u garantnom roku.
Kada je rec o sistemu oslanjanja, Logan sasvim zadovoljavajuce podnosi lose puteve. Istina nesto tvrdje podeseno ogibljenje povremeno protrese putnika na nasim putevima, ali dobro sluzi i uspeva da ispuni sve zahteve. Retko se javljaju zazori u kuglama, krajevima spona ili silen-blokovima oscilirajucih viljuski.
Kocioni sistem nije jaca strana ovog modela. Nije dovoljno snazan i automobil se slabije zaustavlja nego drugi automobili moderne generacije.
Ali, ni dugotrajnost mu nije za pohvalu. Kocione plocice na prednjoj osovini zamenjuju se na svakih 30.000 km-a, dok je za servis i zamenu na zadnjim dobos kocnicama potrebno prevaliti 60.000 km-a. U vreme kada savremeni automobili prevaljuju i po ceo super test [ 100.000 km ] sa samo jednim kompletom kocionih plocica, Logan je malo zastareo.
Najveci broj negativnih poena na nasem pregledu Logan duguje nesto oskudnijoj antikorozivnoj zastiti donjeg dela karoserije. Cudi to sto se zastitini vosak tek nazire, a antikorozivni premazi kao da nisu ni korisceni.
Uz to, donji deo karoserije lakiran je u veoma tankom sloju koji pod udarima sitnih kamencica stvara potencijalna korozivna zarista. Verovatno su zbog sto nize proizvodne cene izostali plasticni paneli koji bi zastitili blatobrane iznutra i donji deo karoserije. Cak i ispod motora montirana je veoma mala plasticna obloga koja nikako nije dovoljna da zastiti motor od vode sa puta.
Ipak, korozija je vidljivo uhvatila maha jedino na zadnjem izduvnom loncu i vec oznacila mesto buduce rupe. Jednostavno, ceo izduvni sistem pokazuje tragove korozije koji nisu tako ozbiljni, ali su dokaz da se stedelo na materijalima, a posebno na zastiti.
To je prilicno onespokojavajuce, posto je automobil koji smo pregledali star jedva godinu dana.
Ali, da li je realno ocekivati vise od jeftinog narodnog automobila ? Po nasem misljenju - nije.
Unutrasnjost Logana pleni prostranoscu, ali ne i dovoljnim kvalitetom materijala. Posebno je upecatljiv osrednji kvalitet stofa kojim su presvucena sedista. Na nekim mestima nije ni najsjanije ustepovan, pa sundjer viri iz sedista. To ne treba shvatiti kao nemar vlasnika, vec kao propust proizvodjaca. Uz to, tanak materijal kojim su presvucena sedista ima tendenciju brzog habanja, pa je i to jedan od nacina kako se na pijaci polovnjaka moze prepoznati vec zamoreni Logan.
Enterijerom, naravno, dominira plastika, ali to ne znaci da sve deluje potpuno skromno. Sta vise, kvalitet plastike na komandnoj tabli, kao i tapacirunga vrata zadovoljavajuceg je kvaliteta. Cak ni posle vise od 50.000 km-a nema cvrkutavih zvukova, niti se primecuje uglacanost na upravljacu. Plasticni paneli uklopljeni su izuzetno precizno, tako da je, s'obzirom na cenu, ceo utisak o enterijeru povoljan.
Cena redovnog odrzavanja u ovlascenim servisima i originalnih rezervnih delova, nazalost, visa je od ocekivane za automobil ove klase. To je glavni razlog sto se redovna evidencija u servisnoj knjizici Dacije Logan uglavnom gubi nakon prestanka garantnog roka. ''
Tekst preuzet iz Auto-Bilda, br.3 od 20. februara 2008. godine
Logan od pozadi izgleda ko šifonjer, na testu severnog jelena zamalo da se prevrne, plin možeš ugraditi samo kod njihovog podizvođačkog servisa za 1200 eurića, za prvi servis spremi oko 20000 dinara. Finalna obrada je užas. Treba samo pogledati sajtne koje izgledaju nakalamljene.
Zastavu 10 nebih komentarisao jer će to biti novi Yugo...
Lada 112 je jeftinija, održavanje je takođe jeftinije priznaju plin itd. Ima i ona dosta mana ali za razliku u ceni i perspektive u budućnosti moj izbor bi bio i jeste Lajka.
Kao i uvek, svaki ciga svoga konja hvali...
Nema smisla uporedjivati ladu koja ima tehnologiju...ko zna koliko staru i verovatno 0 poena na ncap testovima sa modernim automobilima kao sto su i logan i z10.
u tekstu gore su pomenute kocnice na loganu.ko god razmislja o kupovini trebalo bi da se vise raspita o ovome.zadnji dobosi su stvarno malih dimenzija i to mi je ostalo u secanju u vezi sa tim autom.
u vezi sa abs-om,svaki auto napravljen u EU od 2004 je obavezan da ga ima.
Definitivno ova 2 auta kod nas vrede koliko i pruzaju, ali je tesko porediti ih. Najbitnije je znati koju namenu ce morati da ispunjavaju, pa onda birati odgovarajuce!
Logan od pozadi izgleda ko šifonjer, na testu severnog jelena zamalo da se prevrne, plin možeš ugraditi samo kod njihovog podizvođačkog servisa za 1200 eurića, za prvi servis spremi oko 20000 dinara. Finalna obrada je užas. Treba samo pogledati sajtne koje izgledaju nakalamljene.
Otkuda ti, molim te, da za prvi servis za Logana treba 20,000? Ja sam prvi servis platio nesto manje od 7,000.
Logan od pozadi izgleda ko šifonjer, na testu severnog jelena zamalo da se prevrne, plin možeš ugraditi samo kod njihovog podizvođačkog servisa za 1200 eurića, za prvi servis spremi oko 20000 dinara. Finalna obrada je užas. Treba samo pogledati sajtne koje izgledaju nakalamljene.
Otkuda ti, molim te, da za prvi servis za Logana treba 20,000? Ja sam prvi servis platio nesto manje od 7,000.
pa odatle zato sto pola ljudi ovde prica napamet i nikada nije ni sela a kamoli vozila pomenute automobile, ne daj boze da ih je servisirala....a nista od toga nisu morali da rade, trebalo je samo da pozovu servis i da pitaju i za cene i za opcije i za troksove servisiranja...
Definitivno Zastavu 10, Logana sam vozio i mogu reci da je blaga rec za njega uzas.I jos sto je najgore bio je to onaj sa 1.6 MPI motorom, od 0--100 neki put.Enterijer, odnosno finalna obrada doticnog, uopste ne postoji, samo cekas kada ces se poseci na nesto.O upravljacu da ne trosim reci, isto uzas...Sve u svem zastava 10 je bolji izbor, ili ako imas jos hiljadu, dve FIAT GRANDE PUNTO.
Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
Konacno i ja imam auto :-)
Comment