logan vs zastava 10(nov auto) dilema...

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by NebojsaR4
    Originally posted by look
    Originally posted by Vuja66
    Lada 112 ili Kalina.
    :

    Logan od pozadi izgleda ko šifonjer, na testu severnog jelena zamalo da se prevrne, plin možeš ugraditi samo kod njihovog podizvođačkog servisa za 1200 eurića, za prvi servis spremi oko 20000 dinara. Finalna obrada je užas. Treba samo pogledati sajtne koje izgledaju nakalamljene.
    Otkuda ti, molim te, da za prvi servis za Logana treba 20,000? Ja sam prvi servis platio nesto manje od 7,000.
    pa odatle zato sto pola ljudi ovde prica napamet i nikada nije ni sela a kamoli vozila pomenute automobile, ne daj boze da ih je servisirala....a nista od toga nisu morali da rade, trebalo je samo da pozovu servis i da pitaju i za cene i za opcije i za troksove servisiranja...[/quote
    Pre tri godine sam kupio Ladu 112 16V i 1,6 i u igri je bio i Logan zbog motora iz Renoa Klia i tada su bile te cene i ti uslovi za plin. Nevidim razloga da taj odnos nije i sada. Ćovek kaže 7000 dinara i to je skupo u odnosu na Ladu.
    Treće: konstatovati da neko govori napamet a da o mehanici nema pojma i da daje samo komentare koji auto je bolji može da bude samo genije.
    Četrvto: Ja sam mašinski inženjer koji ima svoj auto servis.
    Peto: promenio sam do sada oko 20 automobila
    Šesto: Kupi bar jedanput sebi novi auto pa pričaj o automobilima
    Sedmo: pogledaj svoje i moje postove pa će ti biti jasno ko sam ja a ko si ti.
    Pozdrav!

    Comment

    • NebojsaR4
      CBC Član
      • 01.05.2007
      • 70
      • Belgrade

      #32
      Originally posted by Vuja66
      Originally posted by NebojsaR4
      Originally posted by look
      Originally posted by Vuja66
      Lada 112 ili Kalina.
      :

      Logan od pozadi izgleda ko šifonjer, na testu severnog jelena zamalo da se prevrne, plin možeš ugraditi samo kod njihovog podizvođačkog servisa za 1200 eurića, za prvi servis spremi oko 20000 dinara. Finalna obrada je užas. Treba samo pogledati sajtne koje izgledaju nakalamljene.
      Otkuda ti, molim te, da za prvi servis za Logana treba 20,000? Ja sam prvi servis platio nesto manje od 7,000.
      pa odatle zato sto pola ljudi ovde prica napamet i nikada nije ni sela a kamoli vozila pomenute automobile, ne daj boze da ih je servisirala....a nista od toga nisu morali da rade, trebalo je samo da pozovu servis i da pitaju i za cene i za opcije i za troksove servisiranja...[/quote
      Pre tri godine sam kupio Ladu 112 16V i 1,6 i u igri je bio i Logan zbog motora iz Renoa Klia i tada su bile te cene i ti uslovi za plin. Nevidim razloga da taj odnos nije i sada. Ćovek kaže 7000 dinara i to je skupo u odnosu na Ladu.
      Treće: konstatovati da neko govori napamet a da o mehanici nema pojma i da daje samo komentare koji auto je bolji može da bude samo genije.
      Četrvto: Ja sam mašinski inženjer koji ima svoj auto servis.
      Peto: promenio sam do sada oko 20 automobila
      Šesto: Kupi bar jedanput sebi novi auto pa pričaj o automobilima
      Sedmo: pogledaj svoje i moje postove pa će ti biti jasno ko sam ja a ko si ti.
      Pozdrav!
      -ne zanima me da uporedjujem tvoje postove, nemam vremena da se bavim takvim stvarima.
      U protekle 3 godine sam kupio"samo 2 puta" novi auto...tako da to mi automatski daje pravo(po tebi) da pricam o automobilima, i ja sam jako srecan zbog toga
      konacno, nije mi cilj da isprovociram nekoga vec da za ostale KOJI ZAISTA citaju ovaj forum, pokusavaju nesto da nauce i interesuju se, pruzimo svi validne informacije, kao to da je normalan servis zaista za Logana 7hiljada a ne 20.

      Pozdrav i sve najbolje!
      ko zna zna...a ko ne zna...nek ide u salon...

      Comment


      • #33
        [quote="jaksa"]Kao i uvek, svaki ciga svoga konja hvali...
        Nema smisla uporedjivati ladu koja ima tehnologiju...ko zna koliko staru i verovatno 0 poena na ncap testovima sa modernim automobilima kao sto su i logan i z10.[/quote
        Greška i to teška! Prvo, istina je da se u Dačiju prvobitno ubacivao motor već dokazanog Renoa Clia, ali nemoj zaboraviti da Rusi nikad nisu napravili svoj automobil već su svi manje više kopije ili licence drugih mnogo boljiš automobila npr. Lada žiguli - fiat 124, stari moskvich imao je kopiju motora BMW 1600 (rally varijanta bila prva na reliju Paris - Mexico City), a vešanje Opela, Lada Samara je kopija Simce Talbot Solare, a Moskvich Aleko Simce 1307/1308 (Simca. Drugo, motori Lade 1,5 su E2, 1,6 E3 a Kaline E4. Treće, dizajn i konstrukcija Lade 112 kada se pogleda je mix nekoliko zapadno evropskih vozila, npr. vešanje napred je Fordovo, a zadnje
        Vagenove. Kvake su Vagenove. Hach back varijanta pozadi liči na rešenje Opel Vektre itd. Mogao bih dosta o tome ali za sada toliko.

        Comment


        • #34
          Originally posted by NebojsaR4
          Originally posted by Vuja66
          Originally posted by NebojsaR4
          Originally posted by look
          Originally posted by Vuja66
          Lada 112 ili Kalina.
          :

          Logan od pozadi izgleda ko šifonjer, na testu severnog jelena zamalo da se prevrne, plin možeš ugraditi samo kod njihovog podizvođačkog servisa za 1200 eurića, za prvi servis spremi oko 20000 dinara. Finalna obrada je užas. Treba samo pogledati sajtne koje izgledaju nakalamljene.
          Otkuda ti, molim te, da za prvi servis za Logana treba 20,000? Ja sam prvi servis platio nesto manje od 7,000.
          pa odatle zato sto pola ljudi ovde prica napamet i nikada nije ni sela a kamoli vozila pomenute automobile, ne daj boze da ih je servisirala....a nista od toga nisu morali da rade, trebalo je samo da pozovu servis i da pitaju i za cene i za opcije i za troksove servisiranja...[/quote
          Pre tri godine sam kupio Ladu 112 16V i 1,6 i u igri je bio i Logan zbog motora iz Renoa Klia i tada su bile te cene i ti uslovi za plin. Nevidim razloga da taj odnos nije i sada. Ćovek kaže 7000 dinara i to je skupo u odnosu na Ladu.
          Treće: konstatovati da neko govori napamet a da o mehanici nema pojma i da daje samo komentare koji auto je bolji može da bude samo genije.
          Četrvto: Ja sam mašinski inženjer koji ima svoj auto servis.
          Peto: promenio sam do sada oko 20 automobila
          Šesto: Kupi bar jedanput sebi novi auto pa pričaj o automobilima
          Sedmo: pogledaj svoje i moje postove pa će ti biti jasno ko sam ja a ko si ti.
          Pozdrav!
          -ne zanima me da uporedjujem tvoje postove, nemam vremena da se bavim takvim stvarima.
          U protekle 3 godine sam kupio"samo 2 puta" novi auto...tako da to mi automatski daje pravo(po tebi) da pricam o automobilima, i ja sam jako srecan zbog toga
          konacno, nije mi cilj da isprovociram nekoga vec da za ostale KOJI ZAISTA citaju ovaj forum, pokusavaju nesto da nauce i interesuju se, pruzimo svi validne informacije, kao to da je normalan servis zaista za Logana 7hiljada a ne 20.

          Pozdrav i sve najbolje!
          Servis je tada bio 20000 dinara i to u servisu na starom Sajmištu. A što se tiče tvojih novih automobila nadam se da je jedan od njih bio Aston Martin mada R4 više asocira na Renault 4.

          Comment

          • look
            CBC Član
            • 05.07.2005
            • 25
            • Beograd

            #35
            [quote=Vuja66]
            Originally posted by NebojsaR4
            Originally posted by Vuja66
            Originally posted by NebojsaR4
            Originally posted by look
            Originally posted by "Vuja66":2oz4omez
            Lada 112 ili Kalina.
            :

            Logan od pozadi izgleda ko šifonjer, na testu severnog jelena zamalo da se prevrne, plin možeš ugraditi samo kod njihovog podizvođačkog servisa za 1200 eurića, za prvi servis spremi oko 20000 dinara. Finalna obrada je užas. Treba samo pogledati sajtne koje izgledaju nakalamljene.
            Otkuda ti, molim te, da za prvi servis za Logana treba 20,000? Ja sam prvi servis platio nesto manje od 7,000.
            pa odatle zato sto pola ljudi ovde prica napamet i nikada nije ni sela a kamoli vozila pomenute automobile, ne daj boze da ih je servisirala....a nista od toga nisu morali da rade, trebalo je samo da pozovu servis i da pitaju i za cene i za opcije i za troksove servisiranja...[/quote
            Pre tri godine sam kupio Ladu 112 16V i 1,6 i u igri je bio i Logan zbog motora iz Renoa Klia i tada su bile te cene i ti uslovi za plin. Nevidim razloga da taj odnos nije i sada. Ćovek kaže 7000 dinara i to je skupo u odnosu na Ladu.
            Treće: konstatovati da neko govori napamet a da o mehanici nema pojma i da daje samo komentare koji auto je bolji može da bude samo genije.
            Četrvto: Ja sam mašinski inženjer koji ima svoj auto servis.
            Peto: promenio sam do sada oko 20 automobila
            Šesto: Kupi bar jedanput sebi novi auto pa pričaj o automobilima
            Sedmo: pogledaj svoje i moje postove pa će ti biti jasno ko sam ja a ko si ti.
            Pozdrav!
            -ne zanima me da uporedjujem tvoje postove, nemam vremena da se bavim takvim stvarima.
            U protekle 3 godine sam kupio"samo 2 puta" novi auto...tako da to mi automatski daje pravo(po tebi) da pricam o automobilima, i ja sam jako srecan zbog toga
            konacno, nije mi cilj da isprovociram nekoga vec da za ostale KOJI ZAISTA citaju ovaj forum, pokusavaju nesto da nauce i interesuju se, pruzimo svi validne informacije, kao to da je normalan servis zaista za Logana 7hiljada a ne 20.

            Pozdrav i sve najbolje!
            Servis je tada bio 20000 dinara i to u servisu na starom Sajmištu. A što se tiče tvojih novih automobila nadam se da je jedan od njih bio Aston Martin mada R4 više asocira na Renault 4.
            [/quote:2oz4omez]

            Izvini, ali ni pre 2 godine servis nije bio 20000 dinara. Provereno, jer sam pre vise od 2 godine radio prvi servis i tada sam platio ispod 7000, a pre neki dan sam ponovo radio servis i isto je nesto ispod 7000 kao sto sam napisao sada.

            Comment

            • NebojsaR4
              CBC Član
              • 01.05.2007
              • 70
              • Belgrade

              #36
              @ Vuja, mozes na slagalicu komotno R4 je za Renault4! , trenutno u pocetnoj fazi restauracije
              AKo te bas bas toliko interesuje, izmedju ostalog imam i Thaliju 1,5 dci, imam i Astru koju sam uzeo pre tri meseca(to je ono 2 auta za 3 godine, kaprias)...A "Astron" je nastao od drugarskog zezanja i ustlicilo se nekako u drustvu
              ko zna zna...a ko ne zna...nek ide u salon...

              Comment

              • ToNcA
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2006
                • 868
                • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                • Mazda 6 2.0d

                #37
                Ovako,
                od 2005. imam Megane 1.5 dci (100ks) i mogu da kazem da redovan servis za njega nikada nije bio preko 10 000 tako da je onih 20 000 za Logan laz! Auto servisiram bas u navedenom servisu (Hit Auto) sa kojim posle par trzavica na pocetku imam izvanredno iskustvo (valjda su me ukapirali kao stalnu musteriju).

                Sto se poredjenja Z10 vs Logan tice to su dva potpuno drugacija auta. Dok je Z10 pravi gradski auto (mali gepek, mala duzina...) Logan je auto za siroke narodne mase nerzavijenijih zemalja gde je budzet ogranicen i ljudi su primorani da kupe jedan jeftin auto koji je za sve namene pa mora povremeno da "odglumi" i porodicnu limuzinu. To Loganu itekako uspeva - gepek od 500l, dovoljno mesta da se 4 odrasle osobe prevezu i na duzim relacijama (ne ocekujte udobnost Citroena C5). Uredan auto koji NIJE TRKALICA taklo da uopste ne vidim poentu da neko kaze da je motor lenj. Ponasanje na putu pod opterecenjem - ko nenormalan juri autom koji je pod punim opterecenjem - ja to ne radim a nikome i ne preporucujem.

                Za razliku od ova dva auta Ladini proizvodi u KRSHEVI, narocito serija 110, 111, 112. Ja hvala Bogu ne posedujem iste ali znam ljude koji ih imaju i kukaju non-stop. A da stavimo na stranu sto je udobnost istih na uzasno niskom nivou - losa sedista, malo prostora, uzasno vesanje...
                Kalina je druga prica - meni sve lici da je tu upakovana Corsa B ali je i dalje dve klase ispod Logana i Z10. Sta reci o automobilu uz koji ne moze da se dobije KLIMA? Uz to je zavrsna obrada gora od Dacie (mada je kokpit lepse dizajniran).

                Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                Comment

                • samsung
                  CBC Veteran
                  • 09.04.2005
                  • 107
                  • Banovci Dunav

                  #38
                  Prvi servis za logana dci na 10000km u Sabcu me izasao 5.500din!

                  Comment

                  • jevtic
                    CBC Senator XXL
                    • 26.11.2006
                    • 729
                    • beograd

                    #39
                    znam nekoga ko je kupio ladu 11x (karavan) i to dva komada mnogo mu je žao što za te pare nije kupio neki polovnjak iz uvoza sa 200k km.


                    te lade posle 30k km pređenih izgledaju bukvalno kao mercedes w123 a možda i gore.. inače sa motorima i nije bilo nekih problema.


                    ono što mogu da kažem je da samo ****** ili prevaren čovek mogu da kupe ladu.


                    što se teme tiče čovek mora sam da odluči koja mu je klasa automobila potrebnija pa po tome da izabere. ja nikako ne bih kupio z10 jer ne želim da pravim posao nikome ko radi u zastavi (što se mene tiče nek stave katanac na bravu).
                    ex - fabia 1.9 tdi
                    golf 2.0 tfsi

                    Comment

                    • jevtic
                      CBC Senator XXL
                      • 26.11.2006
                      • 729
                      • beograd

                      #40
                      @vuja66


                      nije mi jasno kako ti kao mašinski inženjer koji ima svoj auto servis možeš da kažeš da je servis za logana 20k rsd. i onda daješ neki izgovor tolko je koštalo pre dve godine. redovan servis za logana nikad nije koštao te pare.


                      uostalom zašto ti je bitno kolko košta redovan servis kad imaš svoj auto servis. može da bude bitno prve dve godine dok traje garancija ali to su onda samo 2-3 servisa.


                      najjače je kad kažeš na loganu završna obrada loša a voziš ladu. da se razumemo završna obrada nije luksuzna ali je urađena robusno i jeftino. na ladi je završna obrada krš i tu je tačka.
                      ex - fabia 1.9 tdi
                      golf 2.0 tfsi

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by jevtic
                        @vuja66



                        nije mi jasno kako ti kao mašinski inženjer koji ima svoj auto servis možeš da kažeš da je servis za logana 20k rsd. i onda daješ neki izgovor tolko je koštalo pre dve godine. redovan servis za logana nikad nije koštao te pare.


                        uostalom zašto ti je bitno kolko košta redovan servis kad imaš svoj auto servis. može da bude bitno prve dve godine dok traje garancija ali to su onda samo 2-3 servisa.


                        najjače je kad kažeš na loganu završna obrada loša a voziš ladu. da se razumemo završna obrada nije luksuzna ali je urađena robusno i jeftino. na ladi je završna obrada krš i tu je tačka.

                        Lim na Ladi ce uvek biti bolji od Dacije. Bar na limu Rusi ne zakidaju. Jos da nema elektronike... ali mora zbog euro 2,3,4. Nego ljudi, Svi u red za Daciju!!! Rasan Francuz!
                        PS tada je stvarno bilo 20000 Integra staro Sajmiste. Nego nemam kome da se pravdam. I sedam hiljada je mnogo za prvi servis. Saberite ulje filtere i toliko dodajte ruke i nemoze biti 7000 din, a to sto sam masinski inzenjer nema veze sa dranjem ovaca. Svaki auto ce biti problem onome ko o njemu nista nezna.

                        Comment


                        • #42
                          [te lade posle 30k km pređenih izgledaju bukvalno kao mercedes w123 a možda i gore.. inače sa motorima i nije bilo nekih problema

                          Ti se mnogo razumes u automobile kada pominjes mercedesovu 123. Taj auto je neunistiv *motor limarija(, legenda koja se kotrlja i po 800000 km bez greske i prava je enigma i za danasnje generacije merca. Covece, samo nastavi da lupas.



                          Comment

                          • deki-ascona
                            Bio nam je drug! RIP
                            • 10.04.2007
                            • 2118
                            • NI , Trosharina

                            #43
                            ali vide se neke aljkavosti proizvodjaca.
                            misli se na zastavin auto!!!!

                            Nikad ne bih kupio nov zastavin auto, pa makar kostao samo 1000 EUR.

                            Znam par prijatelja koji voze glanc nove jugice i jednog s floridom kojima je posle 7 dana otpalo po nesto sa auta ili nisu mogli da upale auto.
                            Neka moderatori obrisu post ako sam veoma subjektivan , al moje misljenje je da zastava nikad nije bila u stanju da izbaci JEDAN JEDINI ISPRAVAN AUTO. Nek se javi bilo ko ko je kupio nov zastavin auto , a da nije imao problema u roku od 7 dana, makar to bile brave !!!

                            O loganu ne znam nista , al bi ga kupio na slepo ako bi imao izbor izmedju z10 i logana.

                            U Nishu taksira bar 50 novih dachia, valjda taksisti znaju sta je OK...

                            P.S.
                            jednom sam zamenio jugo 45 za fiat tipo 1.1 da odem na more . Otisao i vratio se iz Crne Gore bez problema, a drug koji mi pozajmio auto mi priznao da se plasio da vozi jugica, pa je isao na posao busom. Oba auta su bila '91.
                            Originally posted by Valent Vudriga
                            ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                            Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                            Comment

                            • ToNcA
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2006
                              • 868
                              • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                              • Mazda 6 2.0d

                              #44
                              Ali ipak 20 000 NIJE kostao servis ni tada niti sada kosta .
                              Mislim, mnogo je i ovo sto placam - to jeste. Narocito sto im obavezno izostane ona "kontrola na XX tacaka" koja je satro obavezna no dobro. Ipak kontam da je bolje to nego da trazim dobrog majstora posto takvog ne znam .

                              A sto se tice poredjenje Lade i MB W123 koliko sam shvatio poredjenje se bas na to i odnosilo da Lada posle 30K izgleda unutra kao MB W123 posle 800K!

                              Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                              Comment

                              • Antoaster
                                CBC Senator XXL
                                • 07.12.2007
                                • 343
                                • Beograd, Voždovac

                                #45
                                1. Sevis za Logana kosta oko 7k din. i veliku deo te cene je sinteticko ulje 4*830 din.
                                2. Vala sve sam lade vozio i bas zato ne bih kupio ni jednu. To je auto koji koncepcijski trosi ulje a limarija mu ne valja ni za q. a kamoli da je poredis sa daciinom.
                                3. Od 0 do 100 za malo vise od 13. Z10 i bilo koja lada 15 min.
                                4. Posekotine po prstima, to me nesto podseca bas na ladu.
                                5. Z10 je auto za uske narodne mase i za bogate
                                6. A o ergonomiji lade da ne govorimo, recimo niva mi stvara zatvor probavnog sistema zbog fetusnog polozaja u kome sedis dok je vozis.

                                Comment

                                Working...
                                X