logan vs zastava 10(nov auto) dilema...

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 230
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2007
    • 775
    • Semberija

    #46
    Originally posted by deki-ascona

    Neka moderatori obrisu post ako sam veoma subjektivan , al moje misljenje je da zastava nikad nije bila u stanju da izbaci JEDAN JEDINI ISPRAVAN AUTO. Nek se javi bilo ko ko je kupio nov zastavin auto , a da nije imao problema u roku od 7 dana, makar to bile brave !!!
    Yuko 45E kupljen '87. unutrašnja kvaka je pukla tek '95-96.
    I danas uz redovno održavanje radi besprekorno, iako je napunio 21 godinu.
    155+75=230
    VIVA LA VITA!!!

    Comment

    • markofpi
      CBC Senator XXL
      • 27.07.2006
      • 1552
      • Bezanijska Kosa

      #47
      Nek se javi bilo ko ko je kupio nov zastavin auto , a da nije imao problema
      Davne '90 moj deda na sajmu automobila u Bg-u kupi Yugo Koral 55 sa cajgerom u miljama! Jos uvek nije truo iako nikada nije video garazu, vozio ga ko nije, enterijer besprekoran i dan danas, motor takodje...

      Comment

      • Kenno
        CBC Senator XXL
        • 21.08.2006
        • 460
        • Zenica, BiH

        #48
        Originally posted by deki-ascona
        Nek se javi bilo ko ko je kupio nov zastavin auto , a da nije imao problema u roku od 7 dana, makar to bile brave !!!

        O loganu ne znam nista , al bi ga kupio na slepo ako bi imao izbor izmedju z10 i logana.
        Evo da se i ja javim
        Z10 je Punto, Fiat Punto. Sad, dali se još uvijek sklapa u Italiji ili u Kragujevcu ne znam, ali bi trebao odgovarati talijanskim i svjetskim generalno standardima za proizvodnju takvog automobila. Koji šaraf slabije zavrnut u Kg nego u Ita može se tolerisati, uz razliku u cijeni naravno.
        Nema veze Punto, tj. Z10 sa preko 30 godina starim modelima 128 i 101, preko 25 godina starim modelom yugo. Nema nikakve veze.

        A i Logan je solidan auto.

        Tako bih ja uzeo auto, ako je finansijski faktor najpreči, koje je jeftinije. A ostalo su nijanse, najbolja ponuda, pristupačniji servis, sam osjećaj u vožnji, projektovana upotreba auta itd...

        Comment


        • #49
          Originally posted by Antoaster
          1. Sevis za Logana kosta oko 7k din. i veliku deo te cene je sinteticko ulje 4*830 din.
          2. Vala sve sam lade vozio i bas zato ne bih kupio ni jednu. To je auto koji koncepcijski trosi ulje a limarija mu ne valja ni za q. a kamoli da je poredis sa daciinom.
          3. Od 0 do 100 za malo vise od 13. Z10 i bilo koja lada 15 min.
          4. Posekotine po prstima, to me nesto podseca bas na ladu.
          5. Z10 je auto za uske narodne mase i za bogate
          6. A o ergonomiji lade da ne govorimo, recimo niva mi stvara zatvor probavnog sistema zbog fetusnog polozaja u kome sedis dok je vozis.
          Vozi Logana. On ima ergonomiju. Sto se tice Lade Nive ona i UAZ su palili na - 40 dok su ostale, zapadnoevropske terence vukli da bi upalili. Na pravom terenu Lada Niva ce o****ti svakog zapadnog terenca ukljujuci i starog Land Rovera. Da ima jacu sasiju bio bi svetski terenac. No, iovako mozes kupiti 2-5 Lada Niva za jedan sminkerski zapadni terenac tipa Toyote Rava 4. Drugo, koji auto ne trosi ulje? Ko je neutralizovao trenje u klipovima? Knjige u ruke i nauci nesto, bar ono najelementarnije. Pozdrav!

          Comment


          • #50
            Originally posted by ToNcA
            Ali ipak 20 000 NIJE kostao servis ni tada niti sada kosta .
            Mislim, mnogo je i ovo sto placam - to jeste. Narocito sto im obavezno izostane ona "kontrola na XX tacaka" koja je satro obavezna no dobro. Ipak kapiram da je bolje to nego da trazim dobrog majstora posto takvog ne znam .

            A sto se tice poredjenje Lade i MB W123 koliko sam shvatio poredjenje se bas na to i odnosilo da Lada posle 30K izgleda unutra kao MB W123 posle 800K!
            Aaaaaa, i ti vozis Daciju, a u srcu nosis Alfu. Bravo!

            Comment

            • NebojsaR4
              CBC Član
              • 01.05.2007
              • 70
              • Belgrade

              #51
              Originally posted by Vuja66
              Originally posted by Antoaster
              1. Sevis za Logana kosta oko 7k din. i veliku deo te cene je sinteticko ulje 4*830 din.
              2. Vala sve sam lade vozio i bas zato ne bih kupio ni jednu. To je auto koji koncepcijski trosi ulje a limarija mu ne valja ni za q. a kamoli da je poredis sa daciinom.
              3. Od 0 do 100 za malo vise od 13. Z10 i bilo koja lada 15 min.
              4. Posekotine po prstima, to me nesto podseca bas na ladu.
              5. Z10 je auto za uske narodne mase i za bogate
              6. A o ergonomiji lade da ne govorimo, recimo niva mi stvara zatvor probavnog sistema zbog fetusnog polozaja u kome sedis dok je vozis.
              Vozi Logana. On ima ergonomiju. Sto se tice Lade Nive ona i UAZ su palili na - 40 dok su ostale, zapadnoevropske terence vukli da bi upalili. Na pravom terenu Lada Niva ce o****ti svakog zapadnog terenca ukljujuci i starog Land Rovera. Da ima jacu sasiju bio bi svetski terenac. No, iovako mozes kupiti 2-5 Lada Niva za jedan sminkerski zapadni terenac tipa Toyote Rava 4. Drugo, koji auto ne trosi ulje? Ko je neutralizovao trenje u klipovima? Knjige u ruke i nauci nesto, bar ono najelementarnije. Pozdrav!
              Vujo, ajd realno, nama ne treba auto koji ce da startuje na -40, niti zivimo na planini svi pa nam treba dobro prohodno vozilo..., i na kraju krajeva, sta mene briga sta Lada Niva moze, ako pozadi ne moze niko da sedne, i ako se doplacuje 1000e za servo, sto klima nije ni opcija, a plasticni spojleri jesu....
              uostalom...to nije ni tema ove"teme"...
              ko zna zna...a ko ne zna...nek ide u salon...

              Comment

              • jevtic
                CBC Senator XXL
                • 26.11.2006
                • 729
                • beograd

                #52
                ma nemojte uopšte da ulazite u priču sa njim. on je čovek koji drži auto servis i onda lupi redovan servis za dačiju košta 20000 din.


                mislim ono.....
                ex - fabia 1.9 tdi
                golf 2.0 tfsi

                Comment

                • ToNcA
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2006
                  • 868
                  • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                  • Mazda 6 2.0d

                  #53
                  Originally posted by Vuja66
                  Originally posted by ToNcA
                  Ali ipak 20 000 NIJE kostao servis ni tada niti sada kosta .
                  Mislim, mnogo je i ovo sto placam - to jeste. Narocito sto im obavezno izostane ona "kontrola na XX tacaka" koja je satro obavezna no dobro. Ipak kapiram da je bolje to nego da trazim dobrog majstora posto takvog ne znam .

                  A sto se tice poredjenje Lade i MB W123 koliko sam shvatio poredjenje se bas na to i odnosilo da Lada posle 30K izgleda unutra kao MB W123 posle 800K!
                  Aaaaaa, i ti vozis Daciju, a u srcu nosis Alfu. :locol: Bravo!
                  Pa moglo bi se tako reci . Na podforumu "automobili clanova sa opisom" ima i sta ja vozim tako da mozes da nadjes tamo - i rekao bih da je Dacia po tvome dosta napredovala .

                  Sto se Dacie tice ne znam pouzdano ali znam da servis za Megane 1.5 dci 100ks kosta MNOGO MANJE od navedenih 20K RSD. A usput mogu da kazem da i redovan servis za Vectru C isto kosta mnogo manje (izmedju 9 i 12K, zavisi sta se menja jer se ne menja sve na svakom servisu) tako da to lupetanje "servis kosta 250 EUR" ne mogu da podnesem. A sto se Alfe tice - bice i Alfa nadam se ne mnogo daleko u buducnosti.

                  Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by NebojsaR4
                    Originally posted by Vuja66
                    Originally posted by Antoaster
                    1. Sevis za Logana kosta oko 7k din. i veliku deo te cene je sinteticko ulje 4*830 din.
                    2. Vala sve sam lade vozio i bas zato ne bih kupio ni jednu. To je auto koji koncepcijski trosi ulje a limarija mu ne valja ni za q. a kamoli da je poredis sa daciinom.
                    3. Od 0 do 100 za malo vise od 13. Z10 i bilo koja lada 15 min.
                    4. Posekotine po prstima, to me nesto podseca bas na ladu.
                    5. Z10 je auto za uske narodne mase i za bogate
                    6. A o ergonomiji lade da ne govorimo, recimo niva mi stvara zatvor probavnog sistema zbog fetusnog polozaja u kome sedis dok je vozis.
                    Vozi Logana. On ima ergonomiju. Sto se tice Lade Nive ona i UAZ su palili na - 40 dok su ostale, zapadnoevropske terence vukli da bi upalili. Na pravom terenu Lada Niva ce o****ti svakog zapadnog terenca ukljujuci i starog Land Rovera. Da ima jacu sasiju bio bi svetski terenac. No, iovako mozes kupiti 2-5 Lada Niva za jedan sminkerski zapadni terenac tipa Toyote Rava 4. Drugo, koji auto ne trosi ulje? Ko je neutralizovao trenje u klipovima? Knjige u ruke i nauci nesto, bar ono najelementarnije. Pozdrav!
                    Vujo, ajd realno, nama ne treba auto koji ce da startuje na -40, niti zivimo na planini svi pa nam treba dobro prohodno vozilo..., i na kraju krajeva, sta mene briga sta Lada Niva moze, ako pozadi ne moze niko da sedne, i ako se doplacuje 1000e za servo, sto klima nije ni opcija, a plasticni spojleri jesu....
                    uostalom...to nije ni tema ove"teme"...
                    Ovde govorimo o upotrebnoj vrednosti vozila.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by jevtic
                      ma nemojte uopšte da ulazite u priču sa njim. on je čovek koji drži auto servis i onda lupi redovan servis za dačiju košta 20000 din.


                      mislim ono.....
                      Vozi konfekciju o Vagena i uzivaj. Skoda Fabia je auto ljudi kojima je Audi nedosanjana zelja. Imao sam Golfa II GTI 1,8. Gori auto u zivotu nisam vozio. Veceg s**** koji vise drzi cenu zbog one nase '''Nemac je to napravio'' nisam u zivotu video. A i kako bi bilo kad mozes da biras nemacki, turski, spanski ili kineski deo. Vagen je opstao zbog pomoci drzave Nemacke a par puta je bio na ivici bankrotstva. Najbolji auto ove firme je Buba ciji je dizajn ukrao od svog profesora Ferdinand Porche uzgred receno Ceh koji je imao prvo ime Jaroslav pa se prekrstio. Bio je dobar i u dizajnu tenkova i topova koji su u par ratova isli na Srbiju. Knjigu u ruke i nauci nesto. Ako ti treba jos podataka o tvojoj omiljenoj marki automobila javi se. Imam tonu materijala.
                      PS Pre bi uzeo dve nove Lade nego jednu Skodu Fabiju. Bar bi od dva nova imao da prebacujem delove a kada bih imao jednu Skodu morao bih da kupujem dodatne.

                      Comment

                      • NebojsaR4
                        CBC Član
                        • 01.05.2007
                        • 70
                        • Belgrade

                        #56
                        Originally posted by Vuja66
                        Originally posted by NebojsaR4
                        Originally posted by Vuja66
                        Originally posted by Antoaster
                        1. Sevis za Logana kosta oko 7k din. i veliku deo te cene je sinteticko ulje 4*830 din.
                        2. Vala sve sam lade vozio i bas zato ne bih kupio ni jednu. To je auto koji koncepcijski trosi ulje a limarija mu ne valja ni za q. a kamoli da je poredis sa daciinom.
                        3. Od 0 do 100 za malo vise od 13. Z10 i bilo koja lada 15 min.
                        4. Posekotine po prstima, to me nesto podseca bas na ladu.
                        5. Z10 je auto za uske narodne mase i za bogate
                        6. A o ergonomiji lade da ne govorimo, recimo niva mi stvara zatvor probavnog sistema zbog fetusnog polozaja u kome sedis dok je vozis.
                        Vozi Logana. On ima ergonomiju. Sto se tice Lade Nive ona i UAZ su palili na - 40 dok su ostale, zapadnoevropske terence vukli da bi upalili. Na pravom terenu Lada Niva ce o****ti svakog zapadnog terenca ukljujuci i starog Land Rovera. Da ima jacu sasiju bio bi svetski terenac. No, iovako mozes kupiti 2-5 Lada Niva za jedan sminkerski zapadni terenac tipa Toyote Rava 4. Drugo, koji auto ne trosi ulje? Ko je neutralizovao trenje u klipovima? Knjige u ruke i nauci nesto, bar ono najelementarnije. Pozdrav!
                        Vujo, ajd realno, nama ne treba auto koji ce da startuje na -40, niti zivimo na planini svi pa nam treba dobro prohodno vozilo..., i na kraju krajeva, sta mene briga sta Lada Niva moze, ako pozadi ne moze niko da sedne, i ako se doplacuje 1000e za servo, sto klima nije ni opcija, a plasticni spojleri jesu....
                        uostalom...to nije ni tema ove"teme"...
                        Ovde govorimo o upotrebnoj vrednosti vozila.
                        pa ako govorimo o upotrebnoj vrednosti vozila onda bas bas nema smisla ono sto ti pricas...ok, moze da Lada niva pliva ispod vode, al ako meni i ostalim ljudima na celom svetu ne treba, kakva je ta njegova"prednost"...

                        A Skodu i ladu je smesno uporedjivati...ko sto rece i sam, mozes da kupis dve lade za te pare....
                        ko zna zna...a ko ne zna...nek ide u salon...

                        Comment


                        • #57
                          Dve i da se slatko vozim i da ne umisljam da vozim besnu limuzinu. Kada bih imao pare kupio bih novog Aston Martina. Jedini serijski auto koji se jos uvek prozvodi rucno. I ne samo to. Ima svoj smek, svoju individualnost i neukaljano ime. Nije to Jaguar kojeg je preuzeo Ford pa se najnoviji Jaguar radi na platformi Forda Mondea. Nije to ni danasnja Alfa koja je zesca sminka a radi se na platformi Fiata. Poslednja stara dobra Alfa je bila i ostala Alfa 75. Cak novi Aston nije toliko skup ako se uporedi sa Audijima. Nase parajlije imaju para ali nemaju stila i znanja.

                          Comment

                          • prolupator
                            CBC Senator XXL
                            • 02.09.2005
                            • 3968
                            • Zemun

                            #58
                            Vidim da ste savladali citiranje i odstupanje od teme ...
                            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                            prolupator.mojblog.rs

                            Comment

                            • jevtic
                              CBC Senator XXL
                              • 26.11.2006
                              • 729
                              • beograd

                              #59
                              Originally posted by Vuja66
                              Ferdinand Porche uzgred receno Ceh koji je imao prvo ime Jaroslav pa se prekrstio.

                              odakle vadiš ove gluposti. on je bio austrijanac rođen u austro-ugarskoj u pokrajni koja sada pripada češkoj. uostalom evo link pa pročitaj




                              ako ti imaš neke druge linkove slobodno postavi ovde. ali vrlo verovatno je da je to jedna od onih priča koje si čuo u kafani.


                              Originally posted by Vuja66
                              Buba ciji je dizajn ukrao od svog profesora Ferdinand Porche
                              ma odakle ti ovo daj neki link
                              Originally posted by Vuja66
                              Bio je dobar i u dizajnu tenkova i topova koji su u par ratova isli na Srbiju.
                              šta je pisac ovime hteo da kaže.



                              u stvari ja vrlo jasno znam šta si hteo da kažeš i kad to spojim sa ovime što pričaš da je Porsche slovenskog porekla i da je lada najbolji auto vrlo jasno mi je kakvog si soja i znam šta bi ti odgovorio na ovo ali to bi već ušlo u politiku tako da ćemo ostati na ovome.


                              Originally posted by Vuja66
                              Vozi konfekciju o Vagena i uzivaj. Skoda Fabia je auto ljudi kojima je Audi nedosanjana zelja.
                              šta si ovime hteo da kažeš. da nisam kupio auto svojih snova......


                              dobro jutro kolumbo. na svetu retko ko ima para da kupi ono što želi već moraju da se prave kompromisi. u trenutku kad sam ja kupovao auto fabija je nudila najviše za onoliko para koliko sam ja tad hteo da potrošim. nema nikakve veze sa time što ja gotivim audi..


                              čak šta više ja preferiram bmw u odnosu na audi.


                              inače veoma uživam u vožnji fabije često mi mami osmeh na lice.
                              Originally posted by Vuja66
                              Najbolji auto ove firme je Buba

                              totalno se ne slažem. vw je u svom postojanju imao gomilu dobrih automobila. buba je samo bila auto koji je jedan od prvih autmobila koji je bio dostupan svima i prema tome jedan od najmasovnijih. bio je jedan običan jeftin, spartanski automobil sa pouzdanim motorom. ali obzirom da voziš ladu potpuno razumem tvoj stav.


                              Originally posted by vuja66
                              Imao sam Golfa II GTI 1,8. Gori auto u zivotu nisam vozio.
                              reče čovek koji vozi ladu.


                              Originally posted by vuja66
                              A i kako bi bilo kad mozes da biras nemacki, turski, spanski ili kineski deo. lool

                              ne vidim šta je tu loše. za svačiji džep. ko hoće da održava auto kako dolikuje ima mogućnost za to a i onaj koji želi da uštedi na uštrb održavanja takođe ima mogućnost za to (mada u nekim slučajevima ova ušteda na kraju dođe skuplje).


                              Originally posted by vuja66
                              Vagen je opstao zbog pomoci drzave Nemacke a par puta je bio na ivici bankrotstva
                              navedi kada tačno.

                              i naravno stavi neke linkove.






                              p.s. nisam ja nikakav portparol vw ili nešto slično samo sam osetio potrebu da ti odgovorim čisto da neke stvari razjasnim.


                              i napadanjem vw mene nepogađaš jer mi nisu ni rod ni pomoz bog niti niti posedujem njihove akcije.
                              ex - fabia 1.9 tdi
                              golf 2.0 tfsi

                              Comment

                              • 230
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2007
                                • 775
                                • Semberija

                                #60
                                Kao prvo, Aston je bio u vlasništvu Forda do pre oko godinu dana, sada je u vlasništvu Forda i par kuvajtskih kompanija.

                                Kao drugo, Ferdinand Porsche je pokrao Tatru prilikom konstruisanja Bube, (Hans Ledwinka je bio originalni dizajner), sve je rešeno 1961. kada je Volkswagen morao da plati 3 000 000 DM odštete Tatri.

                                Kao treće, odavno više ova diskusija ne pomaže čoveku koji je tražio savet i mišljenje, najbolje bi bilo se vratite temi ili da se uzdržite od prepucavanja.
                                155+75=230
                                VIVA LA VITA!!!

                                Comment

                                Working...
                                X