@dragon
Tu se slazem sa tobom, moj zet je kupio Stilo karavan JTD preko "veze" u "sjajnom stanju". tek kad ga je dovezao primetili smo da mu je hladnjak krpljen nekom plastikom.
Kometar je bio "Nemojte ljudi sad da me yebete..." 
 
Kod motora gledaj da li ima fabriska obelezja boje (sarene tacke) na crevima, zicama, kao i na vaznim srafovima. prvenstveno mislim na ECU.
Prilikom montiranja se stavljaju takve oynake pa moyes da vidis ako je nesto menjano.
					Tu se slazem sa tobom, moj zet je kupio Stilo karavan JTD preko "veze" u "sjajnom stanju". tek kad ga je dovezao primetili smo da mu je hladnjak krpljen nekom plastikom.
Kometar je bio "Nemojte ljudi sad da me yebete..."
 
 Kod motora gledaj da li ima fabriska obelezja boje (sarene tacke) na crevima, zicama, kao i na vaznim srafovima. prvenstveno mislim na ECU.
Prilikom montiranja se stavljaju takve oynake pa moyes da vidis ako je nesto menjano.
 E sad ljudi koji teže štednji goriva imaju izraženiju tendenciju štednje na svemu pa tako i na održavanju
 E sad ljudi koji teže štednji goriva imaju izraženiju tendenciju štednje na svemu pa tako i na održavanju  Znaći imaš 2 značajna remonta na jtd-u jedan na 100000 kad mijenjaš sve remenje sa zatezačima a i taj drugi na 150..obadva su značajni i poprilično skupi ali ako želiš voziti zdravog diesela to ti je otprilike to..tj imaš veću mogučnost da te zaobiđu poprilično skupi kvarovi..održavanje diesela je uvijek bilo veći problem nego kod benzinca a i cijena diesela se izjednačila sa cijenom benge što ga ćini dodatno neisplativijim..kod nas je cijena diesela premašila cijenu benzina odavno(što ja smatram lopovlukom jer je velik broj gosdpodarskih vozila i radnih strojeva pogonjen dieselom tj značajno je viša potrošnja tog derivata naspram benge..al to je neka druga prića)
 Znaći imaš 2 značajna remonta na jtd-u jedan na 100000 kad mijenjaš sve remenje sa zatezačima a i taj drugi na 150..obadva su značajni i poprilično skupi ali ako želiš voziti zdravog diesela to ti je otprilike to..tj imaš veću mogučnost da te zaobiđu poprilično skupi kvarovi..održavanje diesela je uvijek bilo veći problem nego kod benzinca a i cijena diesela se izjednačila sa cijenom benge što ga ćini dodatno neisplativijim..kod nas je cijena diesela premašila cijenu benzina odavno(što ja smatram lopovlukom jer je velik broj gosdpodarskih vozila i radnih strojeva pogonjen dieselom tj značajno je viša potrošnja tog derivata naspram benge..al to je neka druga prića)
							
						 
							
						 jedan kvar od 300 eura je manje od 5 kvarova od 100eura. Kada bi procitao sta sam napisao, umesto dokazivanja da si u pravu i divljenja svom komentaru, svaki dalji dialog bi imao smisla. Over and out.
  jedan kvar od 300 eura je manje od 5 kvarova od 100eura. Kada bi procitao sta sam napisao, umesto dokazivanja da si u pravu i divljenja svom komentaru, svaki dalji dialog bi imao smisla. Over and out. 
							
						 
 
 
 
Comment