Passat B5 ili nesto drugo do max 8000e

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • passatCL
    CBC Veteran
    • 03.11.2007
    • 120
    • Nish

    Passat B5 ili nesto drugo do max 8000e

    Pozdrav svima!

    trenutno vozim Passat-a iz potpisa i vreme mu je da se proda dok jos drzi vrednost. Planiram da za njega uzmem par hiljada, da nesto dodam i kredit od jedno 4000e, dodjem do sume od maximalno 8000e. To je ono sto mogu da podnesem u ovom trenutku finansijski.

    kao prezadovoljni vlasnik pasata, logicno je da sam se okrenuo opet istoj marki/modelu, ali to uopste ne mora da bude tako.

    dakle, ja gledam neki B5 do 7500-8000e, to su automobili oko 97-99. godista. znam da je kupovina polovnjaka kod nas velika lutrija, ali eto, mora se.

    hteo bih, kao neko ko se ne razume previse u kola, od vas (narocito majstora i vlasnika) da cujem koje su slabe tacke ovog modela, sta da gledam, na sta da obratim paznju itd.

    napominjem da nisam vezan za marku/model, jednostavno gledam passata jer ga imam, zadovoljan sam i drzi cenu(ako ne daj Boze bude trebao da se prodaje hitno)

    takodje, imam skoro 2 metra i 120 kg tako da puntici, pug 206 i slicni ne dolaze u obzir

    vozim se 90% po gradu, kratke relacije, i ponekad do Knjzevca, Krusevca itd. voleo bi da odem tim kolima sledece godine na more i da se malo vozim po Grckoj

    unapred hvala na svim savetima!
    Ford Mondeo MK3 2001 2.0 107KW Petrol
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Ako si se "navukao" na Passat i ako ne "bolujesh" od praznoverja i tashtine () onda bi ti se prelazak sa tvog Passata na B5 itekako svideo. Sa svojim telesnim "gabaritima" koje si naveo vozachko mesto ce ti biti "potaman" mada B5 ne obiluje komocijom u poredjenju sa nekim slichnim modelima iz klase. Ali zato je prtljazhnik sa svojih 495 litara jedan od najvecih u klasi. Kvalitet materijala, ergonomija i zavrshna obrada u unutrashnjosti tradicionalno solidni, mada je kompletan dizajn enterijera klasichan i pomalo "hladan", tipichno VW-ovski. Shto se odrzhavanja tiche VW nije vishe tako jeftin kao shto je nekad bio, mada je zbog visoke prisutnosti na trzhishtu ponuda aftermarket opreme, delova kao i servisa i dalje u ili ispod proseka klase.

    Problem koji cesh verovatno imati ako se budesh upustio u "lov" na B5-icu je da pronadjesh solidan primerak, sa dobrom servisnom istorijom. U tom pogledu bih ti jedino preporuchio auto-kuce tj. placeve sa "svezhim" automobilima iz uvoza, a auto-pijace bih zaobishao. Obzirom na to shto si naveo, najbolji izbor bi bio "legendarni" () 1,9 TDI, ali za taj kesh jedino mozhe da uleti neki sa poprilichno visokom kilometrazhom. Kao druga opcija ostaje 1,8T verzija, a takav cesh vec naci u dobrom stanju jer u principu koshta za oko 1000 evra manje od dieselasha. Opet, mislim da bi najbolja opcija bila da isti potrazhish na nekom auto-placu, ali i tu budi izuzetno pazhljiv jer se i oni bave raznoraznim mutnim rabotama. Chast izuzecima (ako ih ima).

    Kao alternativa namece se i Bora, dodushe radi se o "za broj" manjem automobilu i klasi, ali cesh za raspolozhivu svotu da nadjesh neki u sasvim dobrom stanju i sa podugachkim spiskom opreme. Uostalom proveri domace internet oglase i pogledaj cene, bar VW-a ima sasvim dovoljno u ponudi...

    Za te pare, za navedene uslove koji si postavio tj. u toj klasi mogao bi uzmesh u razmatranje i Citroen C5, Opel Omegu, Lancia Lybru, Peugeot 406, Renault Lagunu, Ford Mondeo a za 8 soma mozhe da se nadje i solidna Toyota Avensis sa benzinskim motorom. Zbog pretezhno gradske vozhnje se diesel ipak namece kao pravi izbor (nisi naveo da eventualno planirash ugradnju LPG-a ako se odluchish za benzinca, tako da to ne uzimam u razmatranje), a za taj novac od navedenih modela bi u diesel verziji mogao da "uleti" Mondeo, Omega, 406-ica, Laguna, a narochito obrati pazhnju na Lancia-in model Lybra jer su neverovatno i nerealno potcenjene, a ima ih podosta u ponudi u verziji sa odlichnim JTD motorima i u sasvim pristojnom stanju. Opet, "okreni" malo oglase i pogledaj i sam...

    Za taj novac bi mogao da pazarish i neku C ili E klasu, BMW E39 "peticu" i slichne, ali opet bi se radilo o modelima sa visokom kilometrazhim i poprilichno vec "izakanim", tako da sam ih namerno "zaobishao"...

    U svakom sluchaju prvo shto bi trebalo da odluchish je da li cesh da "idesh" na diesela po svaku cenu, jer cesh onda imati mnogo lakshi posao. Eventualnim izborom benzinca cesh proci i do 500 evra manje, rachunavshi i naknadnu investiciju u LPG, a opet benzinci su po pravilu sa nizhom kilometrazhom i daleko manje "izraubovani" od diesela. Ovo se narochito odnosi na VW brend, mada vazhi i kao generalno pravilo, bar shto se uvezenih automobila na nashe trzhishte tiche.
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • passatCL
      CBC Veteran
      • 03.11.2007
      • 120
      • Nish

      #3
      Pre svega, hvala na ovako iscrpnom odgovoru!

      Ne nisam vezan za dizel. Trenutno vozim auto na plin i zadovoljan sam. Mislim da je ta voznja ipak jeftinija od dizela, narocito sada kada dizel kosta skoro koliko i bezolovni.

      Vidis, veoma mi se dopala ideja o Passatu 1.8T. Madjutim izuzetno malo ih ima po oglasima. Kako su se pokazali ti motori? Pre svega mislim na turbinu?

      I koliko bi kostala KVALITETNA ugradnja LPG-a u takav automobil? Da li su ti motori trajniji od dizelasa, "cuvenih" 1.9 TDI. ?

      Sto se tice Lybre, nesto mi je ne hvata oko, mada znam da dolazi sa dokazanim JTD motorom i brdom opreme, onda C5 mi je nekako uvek bio previse "avangardan" za moj ukus a i dzep(mislim da ga je kod nas skuplje odrzavati nego passta, molim vas ispravite me ako gresim!).

      Laguna je lep auto i zanimaju me iskustva sa njom(koje motore gledati???), takodje i 406 je veoma lep auto, ali neznam kakav je sto se tice trajnosti i cene delova(francuz)( isto i za njega pitanje koji motor gledati???), dok je Opel jedini nemacki auto koji brate nikada nisam uspeo da svarim. Znam da to nije los auto, ali eto, nikada mi se nije dopadao.

      hteo bi da napomenem da uzimam auto na duzi vremenski period. jednostavno, tako diktiraju finansije. dakle, barem 7 godina bi trebao da uz umerenu exploataciju i redovno odrzavanje sa moje stane, dobro posluzi.
      Ford Mondeo MK3 2001 2.0 107KW Petrol

      Comment

      • Srdjan
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 2416
        • Bajina Basta/Beograd

        #4
        Ajd da nesto pokusam da odgovorim.
        1.8T motor je jedan od najboljih VW motora, po meni dosta bolja varijanta nego tdi. Moze da predje sigurno kilometrazu kao dizel pa i vecu. Nema nikakvih problema sa turbinom, koja je tu eto cisto da motoru olaksa disanje. Lepo povlaci i nema turbo rupe. Dosta je pogodna varijanta za tuning. Cini mi se da se zaustavljaju negde na 350ks, za vise snage od ovoga je potrebno ogromno novcano ulaganje. IvanT ima golfa IV sa ovim motorom koji je malkice tuniran, ima oko 200ks i 300NM, a takav zahvat kosta cini mi se do 500eur.
        Lepo podnosi plin i za njega ide samo sekvent. Za cenu se raspitaj kod lokalnih servisera na forumu.
        Lancia Kappa 2.0 20v

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #5
          u bre tadzara gde ti ode. kapiram da coveku nije ni na kraj pameti chiptuning a ti ga vec natero na 350ks

          elem, posto je zemo reko sve sta i kako ja bih samo da dodam jednu vrlo binu stvar. 8000e je ozbiljna cifra u toj meri da moze da se bira i to fino. ja bi recimo pre uzeo Pug 406 nego pasata. benzinca u svakom slucaju posto je zeldi macka u dzaku. njamanje sto moze da te snadje je zamajac a ta stavka nije bas jeftina. tako da te munje 1.9TDI zaobidji i uzmi bilo sta samo da je benzin. za ovu sumu iz uvoza pasat nema, A4 nema ali ko sto rekoh ima 406 i to 2001-2002 god sa dig, klimom i muzikom i svim. ima citroen C5, ima honda Accord... razmisli... dakle, ako uzimas kod nas samo benzinac ako dolazi od preko moze i dizel stim da obratis paznju na kilometrazu i servisnu istoriju vozila.
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • passatCL
            CBC Veteran
            • 03.11.2007
            • 120
            • Nish

            #6
            Uh...

            Sad bas gledam Pug 406 i vidim da ima primeraka do 6000e preko (nadam se da sam malo cenkanja + carina + porez moze da upadne u 8000) koji bas lepo izgledaju ali su svi redom 2.0 HDI.

            Jos jedna stvar me zanima, zasto ima je toliko manja cena? Znaci ladno ima 2002 HDI sa extra opremom za 5800! To godiste Passat sa slicnom opremom kosta barem 9000. U cemu je tolika razlika? Zar je 406 toliko los da mu toliko pada cena? Isto pitanje vazi i za Lagunu!

            Inace nikakva tjuniranja ne dolaze u obzir.
            Ford Mondeo MK3 2001 2.0 107KW Petrol

            Comment

            • bojanTI
              CBC Senator XXL
              • 04.01.2006
              • 870
              • Pancevo

              #7
              Cene na trzistu govore o mnogo cemu, nije to jednostavana stvar na koju se gleda crno-belo, dakle nije ono sto je na ceni uvek dobro i obrnuto!
              Za primer uzmimo G4 i Alfa 166 istog godista, gde je G4 cak skuplji a radi se o dva broja manjem automobilu, ali ne samo po velicini, vec i po klasi! G4 je small family car iznad koga ide family car, a tek onda 166 koja je executive car, dakle svako uporedjivanje je u najmanju ruku smesno! Svi testovi sa Alfom 166 su bili izvanredni, gde se pokazalo da je to odlican automobil, ali jednostavno je prodaja isla ocajno i zato je sada situacija takva kakva jeste, na zalost ili na srecu, sve zavisi.
              Ovde konkretno veliku ulogu igra broj prodatih primeraka G4 i Alfe 166, sto direktno utice na cenu delova i troskove odrzavanja koji onda idu u korist G4! Ne govorim to ovo kao predlog za 166, vec kao primer za koji i sam trazim neko realno objasnjenje, ali to je to! Znam da je to moj buduci automobil!
              Tu su onda one price o kvalitetu, ali u ovom slucaju nemaju sta da traze, gde opet nema mnogo razgovora, pored razlike u klasama, evidentno je na cijoj strani je kvalitet, odabir materijala, gde je obracana paznja na luksuz, dizajn i udobnost!

              Moj ti je savet da se ne plasis starih i strasnih prica koje su vazile do pre desetak godina, konkurencija je uzasno jaka i svi proizvodjaci su morali pojacati svoj kvalitet ako su zeleli da opstanu, sada je pitanje samo sta ti je vise na srcu! Koliko znam Passat ima aluminijumsko vesanje napred i to stvara problem na nasim putevima, gotovo kao i kod Alfe 156 kod koje za to i ima nekog opravdanja u voznim osobinama.

              Idi pogledaj svaki od gore pomenutih, izbori se sa predrasudama koje naravno svi imamo i sedi u svaki i provozaj ga, tek onda ces videti kako zaista stvari stoje i da nije sve onako kako pijaca kaze.
              Na kraju cu subjektovno predloziti da pogledas za taj novac restilizovanu Alfu 156, kostace te u startu manje nego B5, kasnije gotovo isto za odrzavanje.

              Pozdrav!
              In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

              Comment

              • zverko
                CBC Senator XXL
                • 19.08.2005
                • 7085
                • BGD
                • Audi A4

                #8
                bojane: ne teraj coveka u propast... predrasude ocito imas ti a ne on. negooo, jedva cekam da kupis tu 166 da vim kolko ces se dugo voziti u njoj i koko ce ta voznja da te kosta. 156 bolja od B5 bas is vickas.

                back on topic.

                pug ne drzi cenu jerbo je generalno finalana obrada losija nego kod nemaca i majstor su skuplji tj servis je skuplji, zasto, jednostavno zato sto kod nemca imas sraf kao rezervni deo a kod francuza toga nema nego sve ide u kompletu. meni licno se B5 bas i ne svidja. 406 za te pare je i tekkako dobar i veruj mi da ces uzivati u njemu vise nego u passatu jer je udobniji. u tom cenovnom rangu 5500-6000e mozes da nadje si 2.0 16v 136ks, nikako 135 posto je to euro2 i ne moze da se uveze. a ako se odlucis za HDI gadjaj onaj od 90ks posto ima obican zamajac a ne plivajuci.

                e da, za te pare ima i xsara ali po meni je bilje uzeti 406 godinu dana stariji.
                deutsche gemacht-gut gemacht...

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #9
                  Originally posted by passatCL
                  Uh...

                  Sad bas gledam Pug 406 i vidim da ima primeraka do 6000e preko (nadam se da sam malo cenkanja + carina + porez moze da upadne u 8000) koji bas lepo izgledaju ali su svi redom 2.0 HDI.

                  Jos jedna stvar me zanima, zasto ima je toliko manja cena? Znaci ladno ima 2002 HDI sa extra opremom za 5800! To godiste Passat sa slicnom opremom kosta barem 9000. U cemu je tolika razlika? Zar je 406 toliko los da mu toliko pada cena? Isto pitanje vazi i za Lagunu!
                  Ta razlika u ceni mora da postoji, jer je postojala i razlika u ceni kad su ti automobili bili novi, sa 0 kilometara na satu. Istini za volju, ako se uporedi tadashnja razlika i ova sad, kad su to vec automobili "iz druge ruke", procentualna razlika je malo veca. Svaki brend ima manji ili veci pad vrednosti na trzhishtu zavisno od mnogo faktora i obzirom na mnogo razloga, i to dakle nije sluchaj samo ovde nego i "preko".

                  Nashe trzhishte ionako ne uzimam kao ozbiljan reper, jer da je iole normalno ne bi na ovom forumu postojala "ona" tema o auto-oglasima...

                  Postoji medjutim josh jedna stvar u vezi sa tim dieselima "preko" - ochigledno je da cena polovnih automobila sa tim/takvim motorima polako "klizi" i ta tendencija vec traje nekih 6 meseci. Upravo sam iz lichnih razloga pratio auto trzhishte pre svega u Nemachkoj ali i u Italiji se deshava slichna stvar, mada je mozhda manje ochigledna zbog manjeg trzhishta. Npr. u Nemachkoj je za ovih 6-7 meseci prosechna vrednost konkretno BMW E46-ice 320d na trzhishtu polovnjaka pala za sigurno 10-ak %, a to je daleko iznad nekog realnog i ustaljenog pada vrednosti bilo kog modela tog brenda (ne rachunajuci prve 4 godine kad se vrednost praktichno prepolovi, shto generalno vazhi za svaki nov automobil). I nije samo BMW u pitanju, ovaj "fenomen" ne zaobilazi ni druge brendove.

                  Naime, dok mi ovde "muku muchimo" sa Euro 3 standardom, vec koliko sledece godine ce u EU stupiti na snagu Euro 5 standard, i svi automobili koji ce se od septembra 2009. proizvoditi u evropskim fabrikama a koji ce biti namenjeni za plasman na trzhishte EU, ce morace da zadovoljavaju taj standard o emisiji shtetnih gasova. Ovaj zakon je zapravo trebalo da stupi na snagu josh ovog leta, ali je jak lobi proizvodjacha automobila iz EU nekako izdejstvovao odlaganje primene istog na godinu dana kako bi imali dovoljno vremena da razviju nove, "chiste" motore i tako zadovolje standarde.

                  Mnoge evropske drzhave, i to uglavnom one najjache, industrijski najrazvijenije, imaju velikih problema sa preopterecenim saobracajnicama narochito glavnih i vecih gradova. London je prvi grad koji je od februara ove godine iz gradskog jezgra "proterao" diesel kamione (sa ili bez prikolice) chiji motori ne zadovoljavaju visoke eko standarde, odnosno svako ko se tamo nadje kamionom makar i greshkom platice jezivu kaznu (od 200 do 1000 GBP, zavisno od dana i vrste/tipa kamiona). Od oktobra 2010. ce se ovo odnositi i na ostala vozila, nebitno na vrstu i tip motora pod haubom - svi ce morati da budu ekoloshki prihvatljivi. Medjutim, diesel motorima ce biti daleko tezhe da ispune te zahteve, a samo da napomenem da Euro 5 "dozvoljava" emisiju od samo 5 mg/km chvrstih partikli (chestica, kako god), u poredjenju sa 25 mg/km, koliko je dozvoljeno Euro 4 normom, odnosno 5 puta manje.

                  Ovo sa Londonom ne bi bilo toliko bitno da se Parlamentu EU ova ideja nije veoma "svidela", tako da se vec uveliko radi na direktivama koje ce dovesti do usvajanja zakona o primeni istih takvih mera na (za pochetak) delimichnoj teritoriji svih vecih gradova na teritoriji EU, pochevshi od glavnih. Nisam siguran, ali mislim da ce primena ovakvog jednog zakona stupiti na snagu 2011. godine, ako se dobro secam izveshtaja koji sam nedavno prochitao...

                  Naravno da sve ovo ne znachi da ce svi diesel automobili "ispod" Euro 5 norme biti "najureni" iz EU vec sledece godine, i da je sad "preko" neka panika pa svi gledaju da rasprodaju kola budzashto. Naravno da nije tako i da se i "preko" uveliko voze automobili koji ne zadovoljavaju ni Euro 3 normu. Medjutim, uporedo sa uvodjenjem ovakvih normi i zakona, "obruch" oko vlasnika tih i takvih automobila ce se dodatno stezati u smislu otezhavajucih okolnosti i povecanih taksi pri svakoj naknadnoj registraciji, a ubrzo ce im pristup u shire centre svih vecih gradova biti maltene zabranjen. Kad je rech o diesel automobilima, tu je jos drastichnija "sankcija" i oni i danas placaju znatno vishe cene i takse za registraciju od benzinaca slichne zapremine/modela.

                  Poenta je dakle u sledecem: zet mi u shvabiji placa oko 35 % vishe za godishnju registraciju zato shto vozi diesel, koji je usput Euro 3, u poredjenju sa istovetnim autom koji ima benzinski motor identichne kategorije/zapremine. Taj standard je tamo vec zastareo, i takvi (narochito) dieseli se uveliko smatraju "prljavom" tehnologijom. Naravno da je za Euro 4 motore druga pricha, kako je on to lepo izrachunao: da je motor u njegovom autu Euro 4 onda bi na godishnjoj registraciji ushtedeo taman dovoljno za gorivo da dva puta dodje i vrati se nazad "za dz"

                  Poshto on radi u ATU uvek je blizu informacija, a josh pre par meseci mi je prichao da se spremaju "okrutne" takse za "zastarele" dieselashe, odnosno da ce sve ispod Euro 4 norme od sledece godine biti totalno neisplativo za registraciju, tako da on samo cheka da ove godine "odradi" godishnji i na jesen definitivno prodaje auto. Kazhe: bolje sad da uzmem lovu, jer ovo josh nije konkretno utvrdjeno i shira javnost nema josh predstavu o tome, ali kad bude, cene diesel-ashima (bar ovima Euro 3 i starijim) ce naglo i drastichno da padnu zbog naglog skoka ponude...

                  I tu dolazimo da razloga ovog "tihog" pada cena "starijim" dieselashima u inostranstvu, panika josh nije uhvatila sve vlasnike jer jedan prosechan shvaba nema ni volje, namere, a verovatno ni vremena da se "mlati" sa tim i takvim stvarima Ali, ono shto je sigurno je da mnogi vec znaju, ili barem naslucuju shta ubrzo sledi, tako da gledaju da konkurentnim cenama izvuku koliko-toliko, dok nije usledila prava "navala" pred kraj godine...

                  Pa josh ako ovi ne "olabave" vizni rezhim, bice pune ruke posla ovdashnjim auto-uvoznicima...
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    #10
                    cemu ovoliko pisanje zemo, covek lepo pito sta i kako i daj konkretan primer. nema mnogo izbora kad je u pitanju auto kakv njemu treba. ko sto rekoh BMW, Passat, Audi za te pare nema, preko. dakle, moze, francuz, moze japanac i moze talijan. nek covek mete na vagu i uzeme sta mu se svidja. sta mu sad punis glavu sa euto 5 normama, njemu auto treba sad a ne za dve godine.
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • overspeed
                      CBC Senator XXL
                      • 24.05.2005
                      • 2779
                      • Kosovska Mitrovica

                      #11
                      Koje, bre, euto 5 norme?!

                      Znam da choveku treba sad auto, a sa tim u vezi sam napisao u prvom postu u temi shta sam imao, i dao neke svoje predloge shta i kako da radi.

                      Ovo gore sam napisao iz razloga shto je chovek lepo pitao u chemu je kvaka da jedan 406 2,0 HDI iz 2002. godine sa puno opreme koshta samo 5800 evra, odnosno preneo sam ono shto je verovatan uzrok tom padu cena dieselasha "preko".

                      U principu samo pokushavam da budem drushtveno koristan... =]
                      http://www.bmw.tv

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        #12
                        nema veze preko da li je dizel ili benzinac. cenu odredjuje prvo o osnovno kilometraza, pa stanje u kojem se vozlo nalazi pa tek onda godina poizvodnje. jednostavno takva je cena ali isto tako pogledaj cenu 406 coupea. i da , da ponovim jos jednom, cena itekkako odredjuje kvalitet! to sto se ljubitelji italijana teshe time da to nije tako to macku o rep.
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          kao prezadovoljni vlasnik pasata, logicno je da sam se okrenuo opet istoj marki/modelu
                          ja bih ti savetovao da zadržiš postojeći Pasat i ostaneš zadovoljni vlasnik.

                          taj B5 pogotovu godišta koja pominješ je u svemu gori auto.
                          lošija konstrukcija, daleko gore izradjen (manje kvalitetan materijal), daleko komplikovaniji i višestruko skuplji za održavanje, kao noviji i višetruko bolje rangiran na lopovskoj skali.

                          VW je propadao tokom 90tih, pogotovu druga polovina i ako baš hoćeš noviji Pasat onda posle 2001.godine je koliko toliko ponovo dogurao do proseka (oporavio se kvalitet, konstrukcija nekoliko puta doradjivana).

                          taj motor koji imaš je jedan od najboljih motora ikada u VW istoriji.

                          jedino ako te ne zadovoljavaju perfomanse i zahtevaš više opreme (pošto CL kod VWa znači da nema opreme, a VW i inače pravi modele bez ikakve opreme u seriji tako da taj razlog za zamenu odlično razumem) izbor B5 je povoljan.
                          ako baš mora VW, a liči da ne mora.

                          još jedna sitnica, kao polovna vozila Škode (koje su isto VW sa drugom nalepnicom) su cenjenije i skuplje u Evropi i više se traže.

                          neretko su i bolje opremljene a kvalitet izrade/ montaže je dosta bolji nego VW.

                          dakle, moj savet pogledaj i Škodu, u ovom slučaju Superb je pandan Pasatu.

                          ako se odlučiš za druge marke, tek tu je izbor modela poširok i teško je naći nešto lošije od VW kao polovnjaka.

                          pri tome, da naglasim, pričamo o polovnjacima ovde i njihovom stanju nakon 10 godina i mnogih promena vlasnika.

                          ako bi kupovao današnje Pasata, novog, druga je priča, i ne važi moja kritika za kvalitet kao što je bilo sredinom 90tih.

                          inače, ja nikada ne bih kupovao polovni auto na način uzimanja kredita.
                          kupi onaj auto za kojim imaš finansija da ga izdržavaš i poseduješ, bez natezanja i pozajmljivanja od drugih para.

                          mirno spavaš, nisi mesečno ugrožen, i nemaš razloga za strah od bankrota.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • passatCL
                            CBC Veteran
                            • 03.11.2007
                            • 120
                            • Nish

                            #14
                            Uh, uh, uh evo ga onaj trenutak, za koji sam znao da ce da dodje, a to je da sam sada totalno zbunjen

                            Pre svega, stvarno zelim iskreno da vam se zahvalim sto zelite da mi pomognete savetima jer je ovo bitan trenutak za mene i bitno mi je da se ne predjem.

                            Ajdemo ovako:

                            Trenutnim automobilom sam vise nego zadovoljan. Motor je u odlicnom stanju(znam da ce da izgura jos barem 100000 pored ovih 300000 koje ima), sve tecnosti uvek menjane na vreme i auto nikad nije "silovan" ni udaran.

                            E sada, vreme mu je da se farba, promeni vozacevo sediste, sredi elektricni siber, kilometar sat, remenica, lageri na alternatoru, vidi zasto trese volan kada kocim. To je od prilike to sto treba da se ulozi u njega da bi narednih par godina bio miran. To doduse ne menja cinjenicu koja me malo brine a to je da ipak vozim 20 godina star auto i polako gubim poverenje u njega(sto priznacete, nije lep osecaj).

                            Takav auto, ce sigurno fino i jeftino da me sluzi, ALI NEMA servo, ABS, klimu, AirBagove, podizace, itd...

                            Zato sam i mislio da se malo nategnem kao sto sam za ovog Passata uradio 2000. kada je februara bila legalizacija i evo, nisam pogresio.

                            Finansije mi nisu jaca strana ali volim da se vozim u nekim boljim kolima.

                            Ajde da kazemo da sam odustao od uvoza ili Passata B5 sta je onda sto bi mogao da kupim ovde a da ipak bude pristojan auto u cenovnom rangu jedne Lancie Kappe koja me odusevljava(ima sve sto trazim od kola) ali se mnogo tesko nalazi i neznam kakva je za odrzavanje. Ima je moj drug, ali on je od onih likova sto mu kola od 150KS i 2000cc trose 8l plina po gradu takodje, koliko bi dobio prelaskom na B4? koliko je on bolji/gori od b5 ili b3 koga sad vozim?
                            Ford Mondeo MK3 2001 2.0 107KW Petrol

                            Comment

                            • gt nebojsa
                              CBC Senator XXL
                              • 11.05.2007
                              • 348
                              • Preljina,Cacak

                              #15
                              @brick:
                              Ne moze Superb za 8000e...Moze Octavia.
                              Jos jedna povoljna okolnost kod Skode je to sto je jedno 80 ili vise % Skoda kupljeno novo u Srbiji(Auto Cacak)pa im je poznato poreklo,istorija odrzavanja,vlasnik...Nema izgovora za nepostojanje servisne i sl,sem ako neko nije cackao kilometrazu ili nije odrzavao auto kako treba...Npr.moj auto ima 189000 na satu,i servisnu gde pisu sve popravke.Cak i ono sto serviseri ne upisuju,ja pisem pozadi.Da vracam kilometrazu kad je budem prodavao,ne pada mi na pamet.Ko hoce-hoce,ko nece nek' trazi neku koja je presla 30000km(x5),a bez servisne i racuna...
                              Ako se odlucis za Skodu,trazi je na ovaj nacin:vlasnistvo,servisna,kilometraza,...Proveri i kod ovlascenih dilera,mozda ima nesto staro za novo.Samo moras biti brz,cim stigne nesto dobro,brzo se proda...bar u Cacku.
                              Inace,automobili su od 90ih porasli,tako da bih ja pogledao i neku Boru,Corollu,307,i sl...
                              Toyota Čačak

                              Comment

                              Working...
                              X