Savet za Yuga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JoMan
    CBC Član
    • 25.04.2008
    • 42
    • BG

    #16
    Ja stvarno verujem u sve te price da su ti opeli i fordovi strava ali jednostavno nekako ne leze meni kao coveku pa njih ne zelim. Sto se tice renoa 4 ni to nikako ne ide uz mene, a i iskreno pre bih uzeo yuga nego renoa 4. Za sada ipak u citavoj prici vodi Maruti. Danas sam pogledao jednog ali se iskreno raspadao. Karoserija ocaj, motor relativno jadan i enterijer skroz los. Trazim dalje. Sada idu i ovi praznici pa cu valjda u sledecih 10ak dana nesto naci!
    Inace sto se tice Marutija, ja iz proce ljudi po netu (i kod nas i u inostranstvu - dosta komentara) sticem utisak da je to sve, zamo ne nepouzdan auto! Vlasnici sadasnji i bivsi kazu da je auto vrh pa se sve vise lozim na njega

    Comment

    • mb12
      CBC Senator XXL
      • 06.11.2006
      • 640
      • Vrbas
      • Mazda 626 2.0 TD

      #17
      Nista onda...poshto si izrichit da to bude Yugo, onda nek ti je sa srecom potraga.

      Odgovor na tvoje pitanje sa pochetka teme sam vec napisao, ali evo ponovo da ga citiram:

      Realno, za toliku svotu novca, teshko da cesh naci Jugica koji ce te posluziti 50000 km bez otvaranja motora ( kamo srece da bude i 40000 ) ....veliki broj automobila koji budu bili na prodaju ce biti ispolirani jugici, sa zakrpljenim trepnama , premazanim zashtitom, izglancanim unutra, namirisanim, i koliko toliko doteranim motorom da mu se u narednih 10000 km nedesi nishta ozbiljno....ufff, pretera ja, mnogo je i tih 10000 km, htedoh reci, barem pola godine voznje od prodaje, da kasnije nejurish prodavca shto ti se kleo da je motor u tip-top stanju.....

      Comment

      • markofpi
        CBC Senator XXL
        • 27.07.2006
        • 1552
        • Bezanijska Kosa

        #18
        Veoma zanimljiva tema da od nicega kupis nesto, a pritom da valja!
        Salu na stranu, da sam u sl. situaciji i ja bih najpre zeleo jugica. Razlog....jednostavno ga nema, ako vec moram da vozim najjeftinije zelim da to bude jugo (Everybody need's Yugo ).
        Naravno treba imati srece i biti uporan u potrazi za istim ali svakako da ima ok primeraka! Npr. moj Jugo je '90god., presao negde oko 80000km (ne znam tacno jer je u miljama), enterijer mu je bas bas ocuvan, nije truo ali ima 'bubuljica' i preporuka je da se ofarba kako zbog ocuvanja lima tako i estetski, motor mu je u sasvim solidnom stanju (fali mozda par podesavanja ali jako lepo ide), ugradjen LPG pre dve godine i nikakvih problema sa istim za to vreme... Jeste da na njemu ne moze uvek sve da adi ali i ako nesto zakaze bez toga se moze, a kad i odes da to popravis mozes proci veoma jeftino. Do sada me nikad nije ostavio na putu, pali uvek, a jedino sto mu je riknulo do sada bila je razvodna ruha, zamena cetkica na alternatoru (mislim da se tako zove deo zaduzen za pokretanje motora), pumpa za gorivo, remont karburatora, homokineticki levi, dve spone i zadnji lezaj! To su da kazem bili jedini ozbiljniji kvarovi za njegovih 18god. Znaci koliko para toliko muzike ali poenta svega jeste da se uvek da naci nesto sto je ok!

        Comment

        • deki-ascona
          Bio nam je drug! RIP
          • 10.04.2007
          • 2118
          • NI , Trosharina

          #19
          Ja stvarno verujem u sve te price da su ti opeli i fordovi strava ali jednostavno nekako ne leze meni kao coveku
          A lezi ti jugo?

          Meni kao coveku lezi Porse do 2 godine starosti...



          Salim se , na ovom forumu ces otkriti da je jugo NAJSKUPLJI za odrzavanje.
          Originally posted by Valent Vudriga
          ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
          Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

          Comment

          • mb12
            CBC Senator XXL
            • 06.11.2006
            • 640
            • Vrbas
            • Mazda 626 2.0 TD

            #20
            Eto, deki ti si kompetnentan da mu objasnish razliku izmedju Ascone ( pa nek je i 1984 godishte ) i Yuga ........ Ja coveku pricam da ce se sa bilo kojom Asconom osim dizela ( mislim na benzince 1.3, 1.6, 1.8 i 2.0 ) navozati kao chovek u odnosu na Yuga...i pre ce naci Asconu za te pare....

            Comment

            • mb12
              CBC Senator XXL
              • 06.11.2006
              • 640
              • Vrbas
              • Mazda 626 2.0 TD

              #21
              Kako mislis...nemoze u pozitivnom ili negativnom smislu?

              Comment

              • shone190
                CBC Senator XXL
                • 10.12.2004
                • 1877
                • Beograd
                • Dodge Charger 8.1l

                #22
                U pozitivnom naravno, kakav bre Maruti

                Comment

                • bojanTI
                  CBC Senator XXL
                  • 04.01.2006
                  • 870
                  • Pancevo

                  #23
                  Nije Yugo toliko los koliko svi pljuju po njemu, realno ne bih sa njim presao 250 000 km svuda po staroj Jugostaviji, onoj drugoj, da je tako. Druga je stvar sto mi se sada toliko posle svewga smucio da ga ne bih uzeo ni da mi ga poklone, naravno da sam u situaciji da moram za taj novac da trazim nesto.
                  Sa druge strane ne postoji jeftiniji auto za odrzavanje, ta prica da je SKUP jer stalno nesto zeza ne stoji, opet kazem mnogo sam sa njim presao i znam mu svaku manu i vrlinu. Ono sto je kod mene bilo redovno je razvodna ruka i kapa, onda razvodnik koji nije mogao da se stegne, pa sam stalno oko paljenja morao da se patim, ali realno to je sve ksotalo celih 10 eura na godinu dana. Retrovizori koji otpadaju kad malo jace zatvoris vrata kostaju nesto oko 20 eura godisnje, ulje, filteri, svecice, sve je to skoro pa kao poklon. Sa Yugom najvose kostaju zivci i to je ono sto ja sada ne bih imao kada bih morao da biram.
                  Opel Ascona je super, samo ako moze da se nadje neka dobra, a trazenje ocuvanog automobila u Srbiji, pa cak i od samo par godina starosti je klasicna igra bez granica, mogu da zamislim kako je tebi sada... =]
                  In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                  Comment

                  • mb12
                    CBC Senator XXL
                    • 06.11.2006
                    • 640
                    • Vrbas
                    • Mazda 626 2.0 TD

                    #24
                    Originally posted by shone190
                    U pozitivnom naravno, kakav bre Maruti


                    Samo da hoce da 'cuje' i oproba Asconu C sa motorom od 1598 ccm, bez obzira bio on N ili E verzija, ne bi pomislio vishe na Yuga ( tj 1.6 N i 1.6 E )....a S verziju nisam hteo pominjati jer ipak je jachi za 5-11 kW.....Motor, pravi za njakanje po gradu, jer mu je potrosnja ako ga neterash u vishe obrtaje kao i Yugu ( 10 litara u gradu ), nepregrava se tako lako, rastereceno radi.....e sad za otvoren put i nije neshto, ali shta ochekivati vishe od takvog motora...i tolike svote novca.....josh ako se doda cena servisiranja koja je ista kao kod Yuga, eto dobitka....

                    Shto se tiche limarije, Ascona C uopshte 'nepati' od Opelove boljke...mozete je videti chukanu, udaranu i na tim mestima zardjalu, ali da pochne da truli iz chista mira poput Kadeta, teshko.... jednostavno, po dosta foruma se doslo do zakljuchka da je Ascona poslednja koja nije imala toliko boljki po pitanju limarije....e sad, sve je pitanje kakav se primerak nadje.

                    ..... 1.3 u svim verzijama, u sushtini moze da obavlja posao, ali obzirom da razlika u potrosnji i nije neka ( od 0,5 do 1 L ) 1.6 je bolji izbor....

                    E sad, namerno nisam pomenuo 1.8 , 2.0 i 2.0 GT, jer verujem da JoMan-u sama pomisao na tako velike zapremine se stvara averzija prema tim motorima zbog potrosnje....a kao stvoreni su za Asconu ...elem, 1.6 je najbolji izbor u Asconi, tj sredina.

                    Pa nek razmisli

                    Evo mene ovoliko da nagovaraju za Asconu C, ja je nebih uzeo iz inata ....ja bih pre Asconu B...neku 'vaku:



                    Comment

                    • deki-ascona
                      Bio nam je drug! RIP
                      • 10.04.2007
                      • 2118
                      • NI , Trosharina

                      #25
                      Ufff, a ja zamalo da se menjam sa tastom!!!

                      A tema je inace YUGO...
                      Originally posted by Valent Vudriga
                      ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                      Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                      Comment

                      • -Miloš-
                        CBC Senator
                        • 16.12.2007
                        • 269
                        • Beograd, Karaburma
                        • yugo tempo 1.1

                        #26
                        Koji crni yugo koji bakrachi. 3 god sam vozio tu nesrecu i preshao u istoj 100k kilometra i istu poklonio sestri poshto mi se vishe smuchilo to brundanje drndanje i ebavanje.

                        Za jeftine delove se slazem, ali isto tako i za izgubljene zivce koje su otishli zahvaljujuci pomentim delovima.

                        Yugo sluzi da se nauchish da vozish na njemu. Posle toga prodavaj, zapali ili pokloni dotichnu nesrecu.

                        Marutija bi uzeo na keca pa makar imao i 400 kubika. Stvar je da dotichni auto pruza mnogo bolji osecaj voznje nego bilo koji ,,biser" bivshe komunjarske autoindustrije.

                        Druga alternativa je uzeti kola na cg table. Em se uzme bolji auto pa makar isti vozio josh 6 meseci mocicesh i da ga u delovima prodash za fin kesh.

                        Comment

                        • bojanTI
                          CBC Senator XXL
                          • 04.01.2006
                          • 870
                          • Pancevo

                          #27
                          Pazi, ova Ascona B je jedan od lepsih automobila ikada, kao i Kadet iz tog vremena, onaj narandzasti , Romi ga zovu Vecni Auto.
                          Ako pronadjes neki od ovih nemoj da zalis novac, to su bili biseri iz Opela tih godina, kako dizajnom tako i mehanikom.
                          Ascona C i Yugo, to je vec jeres, nemojte da sada pravimo sprdnju. Kao sto sam rekao, samo ako je dobra, ta Ascona je odlicna kupovina. Realno nemaju te probleme kao modeli posle nje, ali takodje je tesko naci dobru sada. Mislim sta za tebe znaci dobra ako i nemas novaca za nju?
                          In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                          Comment

                          • mb12
                            CBC Senator XXL
                            • 06.11.2006
                            • 640
                            • Vrbas
                            • Mazda 626 2.0 TD

                            #28
                            Mislis ovaj:





                            ...a moze i ovkavim verzijama slobodno neko da mi ga pokloni...nebih se bunio




                            ........ehhhhhhhh.......sto ja nemam toliko para jao JoMan, za kupovinu auta ( pardon, drugog auta, pored Astre ) ...znao bih sta bi pazario

                            Comment

                            • bojanTI
                              CBC Senator XXL
                              • 04.01.2006
                              • 870
                              • Pancevo

                              #29
                              Mislim taj!

                              Samo kod nas skoro da nisam ni video ovaj coupe, uglavnom su sa 4 vrata, sto i nije lose uopste!
                              Auto je smekerica...
                              In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                              Comment

                              • deki-ascona
                                Bio nam je drug! RIP
                                • 10.04.2007
                                • 2118
                                • NI , Trosharina

                                #30
                                JoMan je samo trazio savet u vezi Yuga, a pokrenuo je lavinu!
                                Sigurno ste uplasili coveka.
                                Ja bi na njegovom mestu kupio jugica i svima vam zatvorio usta
                                Originally posted by Valent Vudriga
                                ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                                Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                                Comment

                                Working...
                                X