Ja vec dve godine otplacujem auto u Intesa lizing kuci.Rata prati stalno kurs evra, a promena koju su uveli je da se sad kasko placa jednokratno a ne kroz rate kako su praktikovali do sad.Na moje pitanje da li je kasko i dalje obavezan, posto mnoge lizing kuce reklamiraju automobile na lizing bez obaveznog kaska itd, odgovor je da je to samo maska jer nijedna banka nece dati svoje vlasnistvo ( u slucaju lizinga) a da prethodno ne obezbedi predmet lizinga, odnosno sebe.Odnosno obracunaju oni kasko kroz rate, vecu kamatu i slicno.
Kad sam ja uzeo auto 1evro je vredeo 87 dinara a sad...
Inace imao sam i jednu saobracajnu nezgodu, posle uvidjaja i dobijanja papira da nisam kriv itd.. odvezao sam auto kod majstora po zelji (naravno izabrao sam najboljeg) i kad je auto bio gotov, uzeo sam auto a majstor je ispostavio ceh osiguravajucoj kuci od 120000 din.
Kod lizinga ima klauzula da posle (u mom slucaju) dve godine mogu da otplatim auto u celosti.
Jedina, a ne manje bitna stavka, je da se kod lizinga auto vodi na pravno lice a vi ga vozite na ovlascenje, i samim tim je registracija skuplja.Znaci za motor 1100 kubika registracija je 15600 dinara umesto nekih 11000!
Sve modifikacije moraju se prijaviti lizing kuci (ja nista nisam prijavio
) tipa alarm, tuning i sl, jer rezervni daljinski mora da poseduje banka kao i rez. kljuceve u slucaju otudjenja a radovi oko motora i ostalo radite na svoju odgovornost jer se banka sigurno sa tim nece sloziti, jos ako ste u garanciji i sl.
E sad ovo ce mnoge sigurno zanimati, u ugovoru jasno stoji da kad se kasni sa ratama pocinju da salju opomene i to I i II da se plati zaostatak a III pred oduzimanje vozila.Ja sam silom prilika kasnio 6 rata i tek sam tad dobio prvu opomenu,normalno sve sam izmirio.Inace gledaju kroz prste ako se kasni sa jednom ratom do mesec dana.Eto to je sto se tice lizinga iz prve ruke, i da nezaboravim da kad sam uzimao auto sve sto su mi tada rekli usmeno i ugovorom koji sam potpisao sve su ispostovali i nije bilo skrivenih klauzula i slicno.
Kad sam ja uzeo auto 1evro je vredeo 87 dinara a sad...
Inace imao sam i jednu saobracajnu nezgodu, posle uvidjaja i dobijanja papira da nisam kriv itd.. odvezao sam auto kod majstora po zelji (naravno izabrao sam najboljeg) i kad je auto bio gotov, uzeo sam auto a majstor je ispostavio ceh osiguravajucoj kuci od 120000 din.
Kod lizinga ima klauzula da posle (u mom slucaju) dve godine mogu da otplatim auto u celosti.
Jedina, a ne manje bitna stavka, je da se kod lizinga auto vodi na pravno lice a vi ga vozite na ovlascenje, i samim tim je registracija skuplja.Znaci za motor 1100 kubika registracija je 15600 dinara umesto nekih 11000!
Sve modifikacije moraju se prijaviti lizing kuci (ja nista nisam prijavio

E sad ovo ce mnoge sigurno zanimati, u ugovoru jasno stoji da kad se kasni sa ratama pocinju da salju opomene i to I i II da se plati zaostatak a III pred oduzimanje vozila.Ja sam silom prilika kasnio 6 rata i tek sam tad dobio prvu opomenu,normalno sve sam izmirio.Inace gledaju kroz prste ako se kasni sa jednom ratom do mesec dana.Eto to je sto se tice lizinga iz prve ruke, i da nezaboravim da kad sam uzimao auto sve sto su mi tada rekli usmeno i ugovorom koji sam potpisao sve su ispostovali i nije bilo skrivenih klauzula i slicno.
Comment