Auto je kupljen pre 2 godine u Beoautu, do sada nije bilo krupnijih problema, ali na resavanje istih se cekalo po mesec i vise dana. Sta da kazem kad im je trebalo 7 nedelja da nabave spone, akumulator je riknuo posle 9 meseci, pa nisu imali na stanju (ali to je reseno brzo na njihovu srecu), ABS senzor im je stizao 2 meseca. Sve u svemu, puno strpljenja je pokazano sa moje strane i na kraju pre 8 meseci auto je odvezen u AC Boban koji se pokazao kao super-ekspeditivan...
prvi ozbiljan problem se desio pre 2 nedelje, kad je auto samo stao na auto putu, tanije zaustavljen na granici i vise ni makac.
Odslepan jeu AC Boban, ustanoveljno je da je crkao druk lager, korpa, lamela i zamajac, s tim sto treba platiti samo korpu i lamelu (oko 560e), a ostalo pokriva garancija. ALI, kad su pokusali da odrade proceduru za garanciju, ispostavilo se da to ne moze tek tako jer je auto Chevroletu prijavljen kao prodat 6 meseci ranije od prave kupovine i da mora da se vrati u budjavi Beoauto, posto su oni napravili glupost i oni moraju da ispeglaju papire sa fabrikom.
E sad, Beoauto tvrdi da celokupnu popravku (oko 2500e) treba platiti i da to ne ulazi u garanciju, posto citiram: "auto nije ispravno koriscen", tj nekoje vozio sa pritisnutim kvacilom...
Moram da napomenem da je fabricka garancija 3 god i 100.000 km, a servis je to produzio na 5 god i 150.000 (kako pise u ugovoru o kupovini). Auto je do sad presao 90.000 i pre oko 1.000 km je odradjen "veliki servis".
Sta da im radim? Ko je uopste u pravu u celoj prici?
prvi ozbiljan problem se desio pre 2 nedelje, kad je auto samo stao na auto putu, tanije zaustavljen na granici i vise ni makac.
Odslepan jeu AC Boban, ustanoveljno je da je crkao druk lager, korpa, lamela i zamajac, s tim sto treba platiti samo korpu i lamelu (oko 560e), a ostalo pokriva garancija. ALI, kad su pokusali da odrade proceduru za garanciju, ispostavilo se da to ne moze tek tako jer je auto Chevroletu prijavljen kao prodat 6 meseci ranije od prave kupovine i da mora da se vrati u budjavi Beoauto, posto su oni napravili glupost i oni moraju da ispeglaju papire sa fabrikom.
E sad, Beoauto tvrdi da celokupnu popravku (oko 2500e) treba platiti i da to ne ulazi u garanciju, posto citiram: "auto nije ispravno koriscen", tj nekoje vozio sa pritisnutim kvacilom...
Moram da napomenem da je fabricka garancija 3 god i 100.000 km, a servis je to produzio na 5 god i 150.000 (kako pise u ugovoru o kupovini). Auto je do sad presao 90.000 i pre oko 1.000 km je odradjen "veliki servis".
Sta da im radim? Ko je uopste u pravu u celoj prici?
Comment