Divni kupci...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deki-ascona
    Bio nam je drug! RIP
    • 10.04.2007
    • 2118
    • NI , Trosharina

    #46
    kada kupac lepo ode u Metro ili Tempo kupi laptop ona DOS varijanta,
    izvini, napisao si , nisam primetio

    Ma u Metrou kupujem samo hleb i mleko, a i tad gledam da li je u roku upotrebe
    Originally posted by Valent Vudriga
    ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
    Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

    Comment

    • JAPANX
      CBC Senator XXL
      • 10.08.2006
      • 2159
      • Beograd

      #47
      Kupac ima pravo da vrati deo koji nije koriscen u zakonskom roku od 6 meseci i ti mu ama bas nista ne mozes... u istom smo poslu pa znam kako se osecas kada se preganjas sa nekom dildikom koji nije ni znao da to sto mu lupka nazad nisu amortizeri vec selen blokovi.. ali rekao mu majstor... Ti jedino sto mozes da uradis jeste da se pravis lud i da molis boga da nece taj kupac iz svog besa i histerije stvarno da ti pozove inspekciju jer ako si citao zakon o zastiti potrosaca, on ima puno pravo na to kao i inspekcija obavezu da izadje na teren i utvrdi cinjenicno stanje i nakon toga obavesti kupca o utvrdjenom stanju... minimalna kazna je 20.000 dinara a o maksimalnoj necu ni da pisem, nije za smrtnike.. moj predlog je da uzmes taj deo, zamenis mu za nesto sto mu treba i tako si ti zaradio isti novac, njemu dao potrebne delove i nisi vadio pare iz kase, cale bi ostao smiren a deo ce se kad-tad prodati kao i sve sto se proda, znas i sam o cemu ti pricam... naravno, ovo sve racunam da covek ima validni fiskalni racun izdat u tvojoj radnji i vraca deo u zakonskom roku od 6 meseci.

      Sto se tice majstora i rabata, ne smes nikome da das rabat ako prethodno nemas potpisan ugovor sa njim, to se zove diskriminacija kupca i za to isto ide kazna minimum 50.000 din.. evo ja npr vise volim da mi deo kupi majstor nego krajnja musterija, sa njim se uvek lakse dogovorim, on ce taj deo sigurno ugraditi a ako ne odgovara uzece nesto drugo sto ce mu trebati za neki drugi auto, nema problema sa njima niti ih je ikada bilo.. sa musterijama generalno nemam problema osim onih koji dodju da vrate deo bez fiskalnog racuna.. ja kucam sve, pa i one stvari koje saljem postom heftam u svesku dok za tebe triose ne bih bas rekao da svima dajes racune sto je i prvi korak ka legalnoj reklamaciji.. nema racuna-nema reklamacije-inspekcija za vratom..

      Samo da dodam, svako bi trebao da procita zakon o zastiti potrosaca, ne moze da skodi a moze samo da koristi.

      sto se majstora tice, postoji samo jedan covek koga mogu da preporucim ali on ima toliko posla da ga je nemoguce zakazati... i licno sam se uverio da deo koji kupi kod mene ugradi i neki put naplati cak i na svoju shtetu..

      misha majstorovic iz barajeva!!

      Comment

      • deki-ascona
        Bio nam je drug! RIP
        • 10.04.2007
        • 2118
        • NI , Trosharina

        #48
        Kupac ima pravo da vrati deo koji nije koriscen u zakonskom roku od 6 meseci
        To je regulisano "Pravilnikom o reklamaciji" i rok za vracanje varira zavisno od vrste robe - moze cak i do 24 meseca.

        Rabat moze da se da i fizickom i pravnom licu bez ugovora ako je doneta "Odluka o visini rabata" , za to ima primera u salonima namestaja "Simpo" - za gotovinu - 10% , za iznos preko 100.000 - 5% i sl.
        Ta odluka mora da bude vidno istaknuta.

        Vidi se da se druzim sa trzisnim inspektorima...
        Originally posted by Valent Vudriga
        ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
        Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

        Comment

        • JAPANX
          CBC Senator XXL
          • 10.08.2006
          • 2159
          • Beograd

          #49
          mala ispravka, nije 6 meseci nego "90 dana"

          ako nije drugacije naznaceno

          Comment


          • #50
            Konkretno, reklamacija u mom slucaju podrazumeva(jer moram da igram po pravilima mog principala), da su zadovoljeni reklamacijski uslovi, popunjen obrazac o reklamaciji, pecat registrovanog servisa koji stoji iza ugradnje, i NARAVNO fiskalni racun. Tek onda mozemo da razgovaramo o tome, ukoliko je reklamacija opravdana, kupac dobija deo istog kvaliteta.

            Primera radi, JC kais je prodat, od cele serije, meni se desio peh, i disteributeru u Sloveniji, posledica, povuceni kaisevi sa trzista, vise ih nema u ponudi, nadoknada distributerima i naravno kupcu.

            Iza mene stoji firma sa 12000 zaposlenih, i 680 mil evra prometa, tako da se ja tu ne pitam, moram da radim kako mi kazu.

            A da se igram sa inspekcijom, i neizdavanjem racuna, jako tesko, kod mene ima deset zaposlenih, i moja porodica, od cega mi zivimo...Zar mislis da bi rizikovao da me zatvore na mesec dana zbog tako neceg?Ja nisam kao prodavnice, sto imaju iznajmljenih 30 kvadrata, pa kad se desi shit, nema ih.Ja sam tu gde jesam, ne mrdam niti cu, svoj sam gazda, moj objekat je 800 kvm sa magacinima, zar bih bacio 20 godina rada na trzistu, da mi se ukalja ugled?NE.

            Zato i redovna kontrola inspekcije od pre mesec dana(tri inspektora, tri dana), nije pokazala nista, redovnog izmirivanja obaveza, tako da mi je i dosao opet po prijavi, cesljao bi samo zadnjim mesec dana rada.

            Ovo je bio off topic, ali morao sam da repliciram, ne volim kada se pricaju lazi o mojoj firmi, posle toliko krvavog rada.

            A sto se tice frajera sa pocetka price, sto je i poenta ove teme, coveku je City Expressom poslat deo, on ga je odbio uz obrazlozenje da nije ODGOVARAJUCI.

            I nikom nista, a da je poslao inspekciju, on ne zna da ja imam tragace na telefonima, kompletne listinge poziva, a izgleda da cu morati i da uvedem snimanje razgovora, zbog interne i eksterne kontrole.Takodje, moj program je koncipiran tako da prati kompletan upit, i onda kada bi se suocili sa inspekcijom, on bi ispao LAZOV, sto ustvari i jeste.

            No, drago mi je sto nista nije bilo, kao sto neko rece, necu propasti za taj deo, a znam ko ce mi biti na crnoj listi, jer i to imam, tako da od mene vise deo nece dobiti ni pod razno.

            A o majstorima i rabatima bi mogao do sutra, no ne zelim, nije tema ovog ..

            Comment

            • JAPANX
              CBC Senator XXL
              • 10.08.2006
              • 2159
              • Beograd

              #51
              u redu

              Comment

              • marioj
                CBC Član
                • 07.04.2008
                • 13
                • Pozarevac

                #52
                Originally posted by JAPANX
                Kupac ima pravo da vrati deo koji nije koriscen u zakonskom roku od 6 meseci i ti mu ama bas nista ne mozes... Ti jedino sto mozes da uradis jeste da se pravis LUD i da molis boga da nece taj kupac iz svog besa i histerije stvarno da ti pozove inspekciju jer ako si citao zakon o zastiti potrosaca, on ima puno pravo na to kao i inspekcija obavezu da izadje na teren i utvrdi cinjenicno stanje i nakon toga obavesti kupca o utvrdjenom stanju... minimalna kazna je 20.000 dinara a o maksimalnoj necu ni da pisem, nije za smrtnike.. moj predlog je da uzmes taj deo, zamenis mu za nesto sto mu treba i tako si ti zaradio isti novac, njemu dao potrebne delove i nisi vadio pare iz kase, cale bi ostao smiren a deo ce se kad-tad prodati kao i sve sto se proda, znas i sam o cemu ti pricam... naravno, ovo sve racunam da covek ima validni fiskalni racun izdat u tvojoj radnji i vraca deo u zakonskom roku od 6 meseci.

                Sto se tice majstora i rabata, ne smes nikome da das rabat ako prethodno nemas potpisan ugovor sa njim, to se zove diskriminacija kupca i za to isto ide kazna minimum 50.000 din.. evo ja npr vise volim da mi deo kupi majstor nego krajnja musterija, sa njim se uvek lakse dogovorim, on ce taj deo sigurno ugraditi a ako ne odgovara uzece nesto drugo sto ce mu trebati za neki drugi auto, nema problema sa njima niti ih je ikada bilo.. sa musterijama generalno nemam problema osim onih koji dodju da vrate deo bez fiskalnog racuna.. ja kucam sve, pa i one stvari koje saljem postom heftam u svesku dok za tebe triose ne bih bas rekao da svima dajes racune sto je i prvi korak ka legalnoj reklamaciji.. nema racuna-nema reklamacije-inspekcija za vratom..
                misha majstorovic iz barajeva!!
                Da se ne bih bez potrebe ukljucivao i razvijao temu, preporucujem vam knjigu koja je meni otvorila oci. Napisao je republicki trzisni inspektor i njegove (nepostene) kolege je mrze iz dna duse: "Trgovci i trzisna inspekcija". Tamo vam je sve sto morate da imate i znate. Najbolji deo svega je da kada trzisni inspektor proba da vam proda neku foru vi lepo izvadite knjigu i pokazete mu sta je njegov kolega napisao.
                link: http://www.projuris.org/

                Comment

                Working...
                X