Toyota Celica Carlos Sainz turbo

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Austin
    CBC Senator XXL
    • 03.06.2006
    • 364
    • Novi Sad, 45°15'14.67"N, 19°50'58.96"E

    #16
    Zamenjen samo dihtung glave i neke sitnice na trapu, od onda auto radi kao sat, drugar je prezadovoljan, nebi je menjao ni za sta.
    It floats on fluid

    Comment

    • audex
      CBC Član
      • 09.07.2008
      • 90
      • BGD

      #17
      Pustite drugara, njegova je čitava, nego pomagajte meni

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #18
        Ma cekaj da vidimo sta je sa drugarom, bre

        Ja mislim da je bila velika steta prodavati onaj auto, ali eto, moralo se...

        A sta je tvoja dilema?
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • audex
          CBC Član
          • 09.07.2008
          • 90
          • BGD

          #19
          Originally posted by 206
          Ta koju je tvoj drugar kupio je bila Cocolova (16V), ja i on je prodali u NS pre jedno 3 godine

          Serijski brojevi te i ove sa relija jesu sa brojevima jedan do drugog, uvezeni iz istog salona u Svajcarskoj.
          Znači trebalo bi da bude ova?

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #20
            Nema koja druga.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • JaMaL
              CBC Senator XXL
              • 14.04.2007
              • 448
              • JaMaL

              #21
              Ima onda jos jedna na PA tablama koju redovno vidjam na auto trkama kod nas... isto crvena sa gomilom "tuning" nalepnica po njoj... ima kompletnu unutrasnjost i klimu...

              Bila je jos jedna bela na nekim tablama iz unutrasnjosti koja se servisirala na hipodromu dole u toyoti kod drugara... sta je bilo sa njom ne znam... to je bilo '90-ih koliko se secam... mada danas ih je veoma tesko prepoznati... dosta italijana je prepakovano iz totalnih nesreca i rally kola tako da sasije nisu iste... CS sasija nije ista kao GT4 bolja je... u tome je i cela caka...

              A GT4 ima 3 u BG-u... siva na banjici, crvena negde na vidikovcu i jos jedna crna kojoj nikad nisam lepo uhvatio stanje... ali sve su uglovnom malo zapustene...

              Nekad sam se lozio gadno na taj auto...

              Comment

              • starac vujadin
                CBC Senator XXL
                • 27.08.2005
                • 2617
                • Stari grad

                #22
                Normalno da jesi, to je legenda i steta sto je Toyota izasla iz te price. U sustini, kada se porede fabricke varijante rally kola za ulicu iz tog vremena, Toyota je bila najbolji auto tada.

                Comment

                • audex
                  CBC Član
                  • 09.07.2008
                  • 90
                  • BGD

                  #23
                  Tačno i ne samo, koji je auto '90-ih imao onakva sedišta, instrumental tablu, ugradjeno pojačalo sa 12 zvučnika (falio je samo mega woofer), intercooler i onakvu haubu (a da nije amer)...
                  Ni meni nije jasno zašto je Toyota izašla iz te priče? Jer od '97-me, posle ST205 Celica GT-Fuor i Supra MKIV, totalno je zanemarena proizvodnja tako extra moćnih auta, dok Celica TS VVT-i nema mesta u toj priči. Opravdanje na sve to je bilo da imaju želju da se koncentrišu samo na Formulu 1 u kojoj su napravili još veće s....nje!

                  Comment

                  • starac vujadin
                    CBC Senator XXL
                    • 27.08.2005
                    • 2617
                    • Stari grad

                    #24
                    Razlog je u tome sto je tada (druga polovina 90-ih) japanska auto industrija (i ceo Japan) bio u recesiji, a posto su Japanci strasno oprezni po prirodi, prva reakcija im je bila da pogase luksuzna i sportska vozila da ne bi belezili gubitke. Samo par izuzetaka je opstalo (Mitsu EVO, NSX...Subaru je tek kretao da razvija Imprezu...), a ostalo je sve "podavljeno", po meni - prestrogo.

                    Tek su se pre koju godinu ohrabrili, ali plasim se kako skace cena nafte da moze da se desi da opet "prikoce".

                    Comment

                    • audex
                      CBC Član
                      • 09.07.2008
                      • 90
                      • BGD

                      #25
                      Originally posted by jim_mojo
                      Pazi znam iz licnog iskustva da je sklopiti celicu veoma tezak posao... njeni paneli se sklapaju na veoma cudnim mestima... dakle ovo sastaviti ce ti trebati mega limar... i racunaj da ce biti veoma skupo da se uradi dobro...
                      1500€?

                      Originally posted by jim_mojo
                      veoma si hrabar sto si se upustio u sklapanje ovog izuzetnog automobila... sve na njemu je mega skupo... za haubu tesko, moj drugar je naruchivao iz japana pre par god... i bila je muka sa tim... ako moze tvoja da se popravi to bi bilo extra...
                      Može da se popravi mada je u pitanju dupli lim. Nova bi me koštala oko 700-800 €!!!

                      Originally posted by jim_mojo
                      ne odustaj ako te limari iskuliraju na prvu loptu, nece svako ovo da radi jer je veoma zeznuto...
                      i kada su €urići u pitanju?? hm


                      Originally posted by jim_mojo
                      jedno pitanje... jel ovo pravi sainz?
                      Carlos Carlos
                      Originally posted by jim_mojo
                      sedista nisu njegova a ni retrovizori...
                      Na koja sedišta i retrovizore misliš?

                      Originally posted by jim_mojo
                      izgleda mi kao gt4 sa sainza haubom i branikom...? ali to se lako vidi po brojevima sasije i motora... valjda ti znas sta si kupio ili zelis da kupis...
                      Broj sam već pokazao, a evo i motora





                      Comment

                      • JaMaL
                        CBC Senator XXL
                        • 14.04.2007
                        • 448
                        • JaMaL

                        #26
                        Ne znam... 1500e za ruke cini se dosta... mada kada se rasklopi sve videes i sam sta jos ima pored povrsine da se doradjuje... svi zivi nosaci na njoj i vezni limovi su smrt tanki i nezgodni za vracanje u normalu... dakle skidace ti krila i branik 50 puta dok sve ne uklopite kako treba, ako ti budes dovoljno uporan....
                        znas i sam koliko je obla napred i to vratiti na staro da se slozi sa onim branikom ... ccc a onda da legne hauba na krila jos lepo... jesi li siguran da su ti radijatori ok ispod svega toga...?

                        a sedista... hmmm sainz za evropu je dolazio samo u jednoj varijanti... svemirska, za to vreme, siva kozna sedista... za retrovizore sam se zeznuo isti su kao kod obicnog gt4... ali koza i klima su evropi bili standard... automobili bez klime su bili Grp. A automobili koji prodavani timovima za rally kola... koja su posle sklapana sa normalnom unutrasnjoscu i prodavana vunama kao polovna sa ~ 50k km... po istoj ceni... u italiji ih je bilo tona... 96-98. od takvih kola treba bezati... jer 50k na rallyju... nije malo...

                        I taj mali BoV sto imas pre intercoolera... baci ga... stavi neki pro jel chipovan motor? one idu na 220hp lagano i kada stavis fcd i skines glupu blokadu... prilicno se lepo vrte... sve na sainzu je previshe fabricki retardirano... taj auto po defaultu moze mnogo vishe bez ikakvih modifikacija... Air-Water IC ti sam govori da je tih 4ks koje ima preko GT4 smejurija i da on ima mnogo vishe potencijala standardno samo ga elektronika gushi...

                        Comment

                        • Markedjani
                          CBC Senator XXL
                          • 24.07.2007
                          • 968
                          • BG-Cerak
                          • Ford Escort RS2000 M

                          #27
                          Jel ti to pravis kolekciju japanaca ?

                          Daj meni jednog japanca
                          fordclubserbia.org

                          Comment

                          • Type_R
                            CBC Senator XXL
                            • 26.05.2007
                            • 900
                            • Valjevo

                            #28
                            all trac nedostaje u celoj kolekciji
                            3SG(T)E EXPERT

                            MAN service

                            Comment

                            • Markedjani
                              CBC Senator XXL
                              • 24.07.2007
                              • 968
                              • BG-Cerak
                              • Ford Escort RS2000 M

                              #29
                              Ma sta ce ti to... kidas sve 4 gume i auto ti trosi vise
                              fordclubserbia.org

                              Comment

                              • Type_R
                                CBC Senator XXL
                                • 26.05.2007
                                • 900
                                • Valjevo

                                #30


                                3SG(T)E EXPERT

                                MAN service

                                Comment

                                Working...
                                X