Zamenjen samo dihtung glave i neke sitnice na trapu, od onda auto radi kao sat, drugar je prezadovoljan, nebi je menjao ni za sta.
Toyota Celica Carlos Sainz turbo
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by 206Ta koju je tvoj drugar kupio je bila Cocolova (16V), ja i on je prodali u NS pre jedno 3 godine
Serijski brojevi te i ove sa relija jesu sa brojevima jedan do drugog, uvezeni iz istog salona u Svajcarskoj.
Comment
-
-
Ima onda jos jedna na PA tablama koju redovno vidjam na auto trkama kod nas... isto crvena sa gomilom "tuning" nalepnica po njoj... ima kompletnu unutrasnjost i klimu...
Bila je jos jedna bela na nekim tablama iz unutrasnjosti koja se servisirala na hipodromu dole u toyoti kod drugara... sta je bilo sa njom ne znam... to je bilo '90-ih koliko se secam... mada danas ih je veoma tesko prepoznati... dosta italijana je prepakovano iz totalnih nesreca i rally kola tako da sasije nisu iste... CS sasija nije ista kao GT4 bolja je... u tome je i cela caka...
A GT4 ima 3 u BG-u... siva na banjici, crvena negde na vidikovcu i jos jedna crna kojoj nikad nisam lepo uhvatio stanje... ali sve su uglovnom malo zapustene...
Nekad sam se lozio gadno na taj auto...
Comment
-
-
Tačno i ne samo, koji je auto '90-ih imao onakva sedišta, instrumental tablu, ugradjeno pojačalo sa 12 zvučnika (falio je samo mega woofer), intercooler i onakvu haubu (a da nije amer)...
Ni meni nije jasno zašto je Toyota izašla iz te priče? Jer od '97-me, posle ST205 Celica GT-Fuor i Supra MKIV, totalno je zanemarena proizvodnja tako extra moćnih auta, dok Celica TS VVT-i nema mesta u toj priči. Opravdanje na sve to je bilo da imaju želju da se koncentrišu samo na Formulu 1 u kojoj su napravili još veće s....nje!
Comment
-
-
Razlog je u tome sto je tada (druga polovina 90-ih) japanska auto industrija (i ceo Japan) bio u recesiji, a posto su Japanci strasno oprezni po prirodi, prva reakcija im je bila da pogase luksuzna i sportska vozila da ne bi belezili gubitke. Samo par izuzetaka je opstalo (Mitsu EVO, NSX...Subaru je tek kretao da razvija Imprezu...), a ostalo je sve "podavljeno", po meni - prestrogo.
Tek su se pre koju godinu ohrabrili, ali plasim se kako skace cena nafte da moze da se desi da opet "prikoce".
Comment
-
-
Originally posted by jim_mojoPazi znam iz licnog iskustva da je sklopiti celicu veoma tezak posao... njeni paneli se sklapaju na veoma cudnim mestima... dakle ovo sastaviti ce ti trebati mega limar... i racunaj da ce biti veoma skupo da se uradi dobro...
Originally posted by jim_mojoveoma si hrabar sto si se upustio u sklapanje ovog izuzetnog automobila... sve na njemu je mega skupo... za haubu tesko, moj drugar je naruchivao iz japana pre par god... i bila je muka sa tim... ako moze tvoja da se popravi to bi bilo extra...
Originally posted by jim_mojone odustaj ako te limari iskuliraju na prvu loptu, nece svako ovo da radi jer je veoma zeznuto...
Originally posted by jim_mojojedno pitanje... jel ovo pravi sainz?
Originally posted by jim_mojosedista nisu njegova a ni retrovizori...
Originally posted by jim_mojoizgleda mi kao gt4 sa sainza haubom i branikom...? ali to se lako vidi po brojevima sasije i motora... valjda ti znas sta si kupio ili zelis da kupis...
Comment
-
-
Ne znam... 1500e za ruke cini se dosta... mada kada se rasklopi sve videes i sam sta jos ima pored povrsine da se doradjuje... svi zivi nosaci na njoj i vezni limovi su smrt tanki i nezgodni za vracanje u normalu... dakle skidace ti krila i branik 50 puta dok sve ne uklopite kako treba, ako ti budes dovoljno uporan....
znas i sam koliko je obla napred i to vratiti na staro da se slozi sa onim branikom ... ccc a onda da legne hauba na krila jos lepo... jesi li siguran da su ti radijatori ok ispod svega toga...?
a sedista... hmmm sainz za evropu je dolazio samo u jednoj varijanti... svemirska, za to vreme, siva kozna sedista... za retrovizore sam se zeznuo isti su kao kod obicnog gt4... ali koza i klima su evropi bili standard... automobili bez klime su bili Grp. A automobili koji prodavani timovima za rally kola... koja su posle sklapana sa normalnom unutrasnjoscu i prodavana vunama kao polovna sa ~ 50k km... po istoj ceni... u italiji ih je bilo tona... 96-98. od takvih kola treba bezati... jer 50k na rallyju... nije malo...
I taj mali BoV sto imas pre intercoolera... baci ga... stavi neki projel chipovan motor? one idu na 220hp lagano i kada stavis fcd i skines glupu blokadu... prilicno se lepo vrte... sve na sainzu je previshe fabricki retardirano... taj auto po defaultu moze mnogo vishe bez ikakvih modifikacija... Air-Water IC ti sam govori da je tih 4ks koje ima preko GT4 smejurija i da on ima mnogo vishe potencijala standardno samo ga elektronika gushi...
Comment
-
Comment