biosam danas na pijacu u kraljevu
ponuda o?ajna
video sam dva citroena i to oba xantije
jedino su mi njih dve privukle pažnju ali mirišem da nisu u redu
jedna je niška i ima vrlo ?udan reg broj - tip je ceni 3700 ali kao zbog isteka registracije spušta na 3500,auto je stvarno extra 96god,plin,dosta dod.opreme i da nije problem sa reg.oznakom uzeo bih ga odmah!
ima li koji nišlija da ga pitam nešto??
druga je UE i prodaju je "otac i sin",hehe sin kaže da jeuvežena 2000te-kad je bio onaj uvoz, a tata mi re?e da je oduvek UE i da je kupljena u BG na sajmu, nisu normalni kewe mi
al drugo me zanima ako ima ko da mi pojasni, sinak mi re?e da je imao ugradjen fabri?ki plin i da je predhodni vlasnik skinuo ispariva? i bocu i prodao - e sad me zanima dal ko zna zašto bi normalan ?ovek to uradio i dal se na tim modelima kvari plin,napominjem da je 1.8i u pitanju i baš me zanima kakav je indžekšn u njemu,stvarno slabo poznajem citroene kakav tu plin ide - onaj skuolji sa posebnim diznama ili . . .
izvinjavam se ako sam vam dosadan
POZZ
Za plin XM 2.0i je odlican. Odnosno ja nisam imao nikakvih problema sa najobicnijim venturijem bez ikakve elektronike.
Pazljivo gledaj i ako ikako mozes gledaj da kupis XM-a 1994 ili mladjeg.
To su XM-ovi serije II, sredjena im je elektronika, sredjene su im slabe tacke hidraulike (zaglavljivanja korektora visine)...
Tomax, nije da si dosadan..., ali si slabo proucio gradivo, tj. procitao sajt.
Fabricki ugradjen plin najcesce podrazumeva ugradnju neke egzoticne marke plinskog uredjaja (za ove prostore) tako da kad nesto ne radi, mora da ides u Holandiju da ti to poprave (problem su delovi na prvom mestu, onda softveri itd.) . Tako da se moze razumeti zasto to bilo skinuto, mada ne vidim sto bi neko vadio plinski rezervoar, to se moze iskoristiti
Tomax, nije da si dosadan..., ali si slabo proucio gradivo, tj. procitao sajt.
Fabricki ugradjen plin najcesce podrazumeva ugradnju neke egzoticne marke plinskog uredjaja (za ove prostore) tako da kad nesto ne radi, mora da ides u Holandiju da ti to poprave (problem su delovi na prvom mestu, onda softveri itd.) . Tako da se moze razumeti zasto to bilo skinuto, mada ne vidim sto bi neko vadio plinski rezervoar, to se moze iskoristiti
sorry bre
ja sam nov ovde,zar ne prime?uješ
hehe
i ve? se napalih na citroena
još da nadjem nekog dobrog XMa ili Xantiju
uh gde bi mi bio kraj
Imam problem poludeo mi je ventilator , znaci ne ukljucuje se na vreme prva brzina na 90 stepeni vec samo ona druga na 110 stepeni , zamenio sam onaj termodavac na bloku motora i opet isto , proveravao sam onu kutiju koja regulise to ispod one ostave na tabli , releji su ok , kao da se sve pomerilo za 10 stepeni unapred da li je moguce da "laze" onaj merac koji pokazuje na instrument tabli
Znaci kada izmerim temperaturu vode ona je tacno 10 stepeni niza od onog sto pokazuje onaj termometar na instrumental tabli , ali izgleda da se i preko njega ukljucuju ventlatori ne samo preko termodavaca , npr kad ukurljucim AC bez obzira na temperaturu ukljucuje se prva brzina ventilatora - glupa francuska elektronika ?
Da, prva brzina ventilatora se uključuje automatski sa klimom!
Ne znam koji je model XM-a kod tebe,al na mom starom V6 serije 1 je bio poseban senzor koji je slao podatak o temperaturi vode na instrument tablu. Možda je taj senzor promijenio otpor,pa ti zato laže sat na tabli?!
Citroen XM je osobeni model, pripada luksuznoj klasi automobila, osetno je veći od Xantie, i na tržištu je konkurisao Mercedesu E-klase i BMW-u serije 5. Iako je Citroen XM po svim mogućim merilima predstavljao uzor u svojoj klasi, u Evropi se prodavao znatno slabije od nemačke konkurencije, i jedino je u matičnoj Francuskoj ostvario veći uspeh. Čuveno Citroenovo hidropneumatsko ogibljenje je u XM-u dovedeno do savršenstva, i zapravo predstavlja idealno rešenje oslanjanja ukoliko vam je udobnost na prvom mestu. Dakle, ovaj model u potpunosti prati duh starih Citroenovih modela, na prvom mestu DS-a ("ajkula") i CX-a, i poput tih automobila ima impozantno veliko međuosovinsko rastojanje od 285 centimetara. Za dizajn karoserije bio je zadužen Bertone, pa XM i dan danas izgleda atraktivno, iako na tržištu postoji preko 15 godina. Osobene linije avangardnog Citroena se ne dopadaju svima, ali je to svojevrsni danak vanvremenskom dizajnu. Xantia je zapravo XM u malom, odnosno na osnovu većeg modela je Citroen konstruisao automobil skromnijih dimenzija i "umerenijih" linija. Međutim zvučna izolacija je u skupljem XM-u temeljnija, a sedišta su primetno raskošnija. Ponuda prostora je takođe bolja u XM-u, koji je zapravo prava lađa na točkovima. Odnosno ukoliko Vam je potreban automobil za duža, naporna putovanja nikakve dileme više nema, jer XM ne zamara putnike ni posle 10 h vožnje.
Citroen XM iako nije sportski automobil ima precizan i direktan upravljač, ali i menjač koji nije baš najprecizniji. Udobno oslanjanje velikog Citroena je i dovoljno sigurno, ali se ovaj automobil najbolje ponaša na auto-putu. Iako XM ima lagan servo upravljač, manevrisanje gradom ovom "grdosijom" je prilično naporno zbog loše preglednosti sa vozačevog sedišta, ali i zbog velike širine ovog automobila (179 cm). Naravno da je sa Xantiom život u gradskoj gužvi lakši, ali samo za nijansu, jer i kod nje smeta veoma zakošeno zadnje staklo. Desetak godina stara Xantia je prilično jeftina, kao i XM, pre svega jer nisu nemačkog porekla, pa je samim tim i njihova cena niža. Pored toga, najveći minus ovih modela je skupo održavanje sofisticiranog hidropneumatskog ogibljenja. Servisni intervali benzinskih verzija su na 10.000 km, a ovi modeli inače traže redovno održavanje i odličan servis, jer je kod nas zaista malo majstora koji dobro poznaju specifičnosti Citroenovog ogibljenja.Za razliku od Xantie koja se može kupiti i sa motorima manje radne zapremine (osnovni motor joj je 1.6 litara i 88 KS) XM se isporučivao sa benzincima od 2.0 i 3.0 l radne zapremine. Citroenov četvorocilindraš od 2.0 litra i 8 ventila je starije koncepcije sa osam ventila (ostvaruje maksimalni obrtni moment od 170 Nm) i prilično je bučan na višem broju obrtaja. Moderniji motor iste zapremine (2.0 16V) sa 16 ventila radi mnogo uglađenije i tiše, snažniji je (132 KS) i raspolaže obrtnim momentom od 178 Nm pri 4.250 o/min, mada već od 2.500 o/min vuče već sasvim uverljivo. Isti motor se ugrađuje i u Xantiu, stim da ima bolje performanse od XM-a, jer je karoserija manjeg Citorena lakša za preko 150 kg. Prosečna potrošnja ovih modela sa identičnim agregatom je oko 9,5 litara što je u proseku klase, stim da je u uslovima gradske vožnje XM primetni žedniji. Sa njim postižu maksimalne brzine od 203 km/h (Xantia 2.0 16V) i 205 km/h (XM 2.0 16V SX). Aerodinamika Citroenovih automobila je uvek bila odlična pa velike maksimalne brzine ovih modela nisu nikakvo iznenađenje. Najbolji motor je svakako V6 agregat od 3.0 litra, koji se ugrađivao u oba modela. Međutim troši puno, u proseku oko 13,0 litara preskupog benzina, a pored toga je prilično skup za održavanje, a iz tog razloga ga je kasnije vrlo teško prodati.
Odnosno kupovina ovih francuskih automobila dolazi u obzir samo ako imaju umerene kilometraže (najviše do 150.000 km), i naravno ukoliko imaju servisne knjižice jer zapušteni Citroeni sa hidropmneumatskim ogibljenjem mogu predstavljati rupu bez dna ukoliko nisu redovno i brižljivo održavani. Sve u svemu, XM je bolji automobil od nešto modernije Xantie, te ukoliko Vam treba izuzetno komforan, stabilan i elegantan automobil onda će XM ispuniti Vaša očekivanja. Sa druge strane Xantia je racionalniji izbor, odnosno XM u malom. Nešto je popularnija od većeg Citroena pa ćete je kasnije nešto lakše prodati, ali u svakom slučaju računajte da ćete za bilo koji od ova dva Citroena kasnije veoma teško naći kupca, pogotovo jer ste se opredelili za benzince koji kod nas tradicionalno nisu na ceni.
Mislim stvarno nije mi jasno sta si hteo da kazes?
Odrzavanje komplikovano? ma daj
Odrzavanje skupo? ma daj ponovo
Ako imas predrasude kao u gore navedenom txt-u nikada ti neces kupiti nista od HP Citroena.
P.S. XM-a sam prodao posle 3 dana od davanja oglasa. BX-a sam prodao tako sto je oglas izlazio u sredu (novosti oglasi) a ja ga prodao u utorak (kupili ljudi pre izlaska). Toliko o teskoj prodaji...
Djuka, ne staj u gard, ja sam samo preneo kompletan tekst sa nekog sajta, ne mogu da se setim ni kojeg, čisto da dopunim kolekciju jako lepih tekstova. Tekst više baca akcenat na razliku između ova dva auta, a pošto ne znam ni kad je pisan, nije relevantna činjenica o cenama, popularnosti polovnjaka i sl. Pogotvo što ja tek treba da uzmem XM-a (daće bog pa već za vikend). Zato pažljivo čitam sve na šta naiđem, pa sam mislio da će i ovo nekog interesovati. Okačiću još ponešto, a ti kritikuj ono što misliš da nije korektno, to će i meni pomoći da steknem sliku o XM-u.
Comment