DA PITAM NESTO PROSTO,POSTO OD SKORO VOZIM XM-A ....ONAJ PREKIDAC ZA KLIMU,S DESNE STRANE VOLANA,(PISE STOP NA NJEMU) ....KAD JE UKLJUCEN,TJ KAD MU SVETLI KONTROLNA LAMPICA IZNAD NJEGA,JEL TADA KLIMA UKLJUCENA ILI ISKLJUCENA

ewo krenuo sam da malo pregledam hidrauliku i otklonim swe neprawilne pojawe..prwa je ukljuciwanje pumpa i cuweno kliktanje swakih 5-6 sekundi e sad kako citah po forumu 1 od uzroka moze biti neisprawan kocioni wentil pa se jawlja weliki powrat ulja iz zadnjih amortizera te pumpa radi intenziwnije da bi odrzala pritisak pozadi...inace kad ugasim kola padne zadnji deo za nekih sat wremena mozda i pre.. e sad rece neko da skinem powratno crewo sa rezerwoara za lhm i da gledam jel je weliki powrat ulja...ali me zanima koje crewo...na rezrwoaru ima 1 najdeblje,1 malo uze i nekoliko najuzih od kojih je jedno opleteno..koje je od zadnjeg dela? jel se taj wentil menja ako ne walja ili moze da se ocisti reparira itd.i da pitam kad wec kuckam...od skoro mi se desawa da nece da se digne auto na leru a ranije je hteo....a sad ne gasi onu crwenu lampicu ..nisam probao duze od minut mozda bi kasnije i digao...nego dam das malo oko 3000rpm i onda krene da dize..i moze li ona treca bomba napred sto je...akumulatorska waljda,
ima li neki nacin da prowerim akumulatorsku bombu ..mislim experimentalno?
Comment