CITROEN Dyane

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @lix
    CBC Senator XXL
    • 17.12.2004
    • 875
    • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

    #91
    e sad cu da poludim
    Što više za što manje

    Comment

    • @lix
      CBC Senator XXL
      • 17.12.2004
      • 875
      • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

      #92
      Novi, jasta nego novi.

      Uzgred, onu Dijanu koju ti je Davor nudio uzeo sam ja
      Što više za što manje

      Comment

      • orange
        CBC Član
        • 30.08.2006
        • 23
        • beograd

        #93
        @lix, jel ti vozis na gas? Ako vozis kakva su ti iskustva sa pandurima za atest? Nemoj da se nerviras ja sam nov ovde

        Comment

        • orange
          CBC Član
          • 30.08.2006
          • 23
          • beograd

          #94
          Ma nije moguce da si ti uzeo tu Dijanu... Kakva je? Jel si zadovoljan?

          Comment

          • VladaGS
            CBC Veteran
            • 12.03.2006
            • 144
            • Beograd

            #95
            Eto, taman sam se spremao da dam neke inforimacije o poznatom i čuvenom Proki, kad me Orange preduhitri. Hvala, manje ću pisati.
            Dok sam čitao taj post da ti je Davor nudio tu Dianu za 900 evra, pomislih da je to možda baš ta što je Alix uzeo. Kad ono...
            Vidiš to sa novim amortizerima nije loše.Ja sam mislio da su sukplji. Sad bar znam koja je cifra.
            Super što je opet krenula neka interesantna priča na ovom forumu.
            Citroen GS club 1976.
            Citroen AX image 1991

            Comment

            • @lix
              CBC Senator XXL
              • 17.12.2004
              • 875
              • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

              #96
              Ma ne nerviram se - ja se zezam
              Na gas ne vozim ali sam skupio gomilu informacija i kad se vratim u Srbiju ugradicu ga. Za atest ide tesko ali se na kraju dobije. Na nasem forumu imas nekoliko primera ugradnje gasnog uredjaja. Jedan je (ili dva) VladaGS vec pomenuo. Nas drugar sa isto narandzastom Dijanom, Krki iz Vrbasa takodje vozi na gas. Njegovo resenje je vrlo efektno ali ja mu nikada ne bih dao atest. Dijanica trosi oko 8 litara (do deset) plina.

              Karburator od keca, jednogrli solex. Plin ide DIREKTNO do izduvne grane (kolektora) u tecnoj fazi. Kolektor je doduse napravljen od prohorma debljine 5mm. Cilindar u cilindru. U unutrasnjem cilindru su vreli gasovi, u medjuprostoru plin koji se greje. Dalje se uvodi u karburator.

              Vise o tom resenju procitaj na ovom linku:




              Dijana je odlicna! Prezadovoljan sam bio. Bio sam jer vise ne vozim jer nisam kuci

              Drugi nacin ugradnje plina u GS je radio nas kolega sa foruma M-power On je oko izduvne grana obmotao bakarnu cevku stavio pumpu i tako ugrejanu vodu terao do klasicnog isparivaca. Posto u odredjenim uslovima nije bilo dovoljno toplote (zima, velika brzina a mali broj obrtaja) dodao je jos jedan elektricni grejac za povremeno dogrevanje (ima jedan mali termostat koji o tome odlucujue).

              Sto se tice ovog resenja, potrebno ti je dosta upornosti i volje da dokazes da je to sigurno. Ostala instalacija mora da bude po propisu.
              Što više za što manje

              Comment

              • VladaGS
                CBC Veteran
                • 12.03.2006
                • 144
                • Beograd

                #97
                Sve je to zanimljivo oko obmotavanja bakarnih cevi oko izduvne grane ali ipak je rizik od veći.
                Meni se lično najviše svideo sistem koji za grejanje plina koristi motorno ulje. Mislim da je to najbezbednije. Em, nemaš veze sa izduvnim gasovima, em imaš kruženje ulja za koje ti je kada je u pitanju voda potrebna dodatna pumpa i grejač.
                Sistem koji sam ja video je stvarno korektno i rekao bih bezbedno urađen. Verovatno je i kod tog sistema problem oko grejanja plina zimi, ali se verovatno uz dobru izloaciju motora, tj zatvaranje što više otvora da i to srediti.
                Citroen GS club 1976.
                Citroen AX image 1991

                Comment

                • orange
                  CBC Član
                  • 30.08.2006
                  • 23
                  • beograd

                  #98
                  Jel taj sistem sa motornim uljem podrazumeva ugradnju na filter nekog dela od Fijata? Davor mi je to spomenuo pre par meseci. Ako je ta fora, zanima me ko to ugradjuje. I meni to izgleda nekako najelegantnije

                  Comment

                  • VladaGS
                    CBC Veteran
                    • 12.03.2006
                    • 144
                    • Beograd

                    #99
                    Da to je ta fora. Ne znam samo od kog Fiata se taj deo ugrađuje ali funkcioniše tako što se skine filter ulja, na to mesto se stavlja taj deo, koji na sebi ima ulaz i izlaz za ulje. Nakon toga se pravi jedan reducir, koji sluđi da se na isto mesto vrati filter za ulje. Tako da je taj deo između bloka i filtera.
                    Nisam video ugrađen deo ali mi je momak pokazao taj deo koji je trebalo da ugradi. Kada sam ga vdeo posle par meseci nije ga još stavio ali je u planu.
                    Inače cela ta kreacija je naravno Davorova, tako da kako ti je pomenuo, može ti dati i detaljnija uputstva.
                    Mene od ugradnje plina deli samo finansijska osnova. Zapravo nekako mi je preskupa ugradnja plina u Dianu, naspram nekih drugih automobila. Kada bi se to dalo uraditi po ceni ugradnje plina u Zastavu bez razmišljanja bih to uradio. Ovako koilko sam uspeo da se raspitam uglavnom se traži oko 300 evra. Jeste plin itekako isplatljiv, ali im ne mogu dati toliko novca za materijal i rad koji ne vredi toliko.
                    Zato za sad na stari dobri benzin. Čak je i na pumpama manja gužva. Juče sam sipao na Slapu. Za benzin nikoga a za plin bar 10 kola. Haha, baš se tešim.
                    Citroen GS club 1976.
                    Citroen AX image 1991

                    Comment

                    • orange
                      CBC Član
                      • 30.08.2006
                      • 23
                      • beograd

                      300evra + taj deo od Fijata, a on je valjda oko 100 evra... Mada taj sistem obmotavanja bakarnih cevi stvarno izgleda rizicno, ali ne daj boze jos nisam cuo da je neko imao ikakve probleme sa tim.
                      Uzeo sam bicikl pre neki dan, staje u Dijanu kad oborim zadnja. Sad naravno mora i moja zena da ima bajs, a dva nece moci da stanu...Pade mi na pamet da pitam Proku da mi napravi na gepeku neki nosac da to lepo stoji spolja. Onaj za krov mi nije resenje zbog otvaranja leti .Znam da na spacecima ima pozadi da se kupi dodatni gepek, ali to nije za bicikl. Ima tu neko resenje?

                      Comment

                      • VladaGS
                        CBC Veteran
                        • 12.03.2006
                        • 144
                        • Beograd

                        Pa, sad sigurno da može da se na peta vrata montira nosač. Međutim ta peta vrata Diani nisu baš jača strana. tako da je to diskutabilnokoliko bi vredelo.
                        Ja sam na Dianu stavljao klasičan krovni nosač tkz. gepek i moše korektno da se otvori krov, ako ga montiraš što više unazad. Međutim kao što znaš sa zimskim krovom nema tih problema.
                        Probaj da nađeš neki manji krovni nosač i eto ti rešenja.

                        Po toj računici koju si izneo za ugradnju plina u Dianu, ugradiću ga ali nikada. nemam nameru da toliko para dajem za plin u Diani pa ma koliko on bio isplativ.

                        Nego da postavim sad ja jaedno pitanje. Koliko bi koštalo okvirno sređivanje poda na Diani. Danas kada sam je malo sređivao utvrdih da mi pod nije baš u najsjajnijem stanju. Čak i kad ga vozim u krivinama osećam da "radi". E, sad cenim da mi je šasija dobra, tj. bila je dobra kada sam je kupovao. podignuta na dizalicu i pregledana.
                        Mislim da ću morati u skorije vreme da razmišljam o tom zahvatu.

                        Dakle molim mišljenje ostalih ljubitelja. Unapred zahvalan na svakoj korisnoj i nekorisnoj informaciji, ali informaciji.
                        Citroen GS club 1976.
                        Citroen AX image 1991

                        Comment

                        • @lix
                          CBC Senator XXL
                          • 17.12.2004
                          • 875
                          • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                          Ovo sa bakarnim cevima nije opasno i ne vidim sta moze da se desi autu osim da (ako nekim slucajem) auto stane...

                          Postoji i jos jedna mogucnost o kojoj sam nekoliko puta pisao na forumu. postoji kod firme BRC uredja slobodno ga mozemo nazvati reduzir jer upravo to i radi kao reducir kod plinskih boca za domacinstvo. Ne treba mu toplota za rad a koristi se za motore snage do 25kW. Dijana ima 23 kW pri 7000 obrataja u minuti. Stite se kada ste poslednji put vozili svoju dijanu u tom rezimu? Takav sisitem ima i Lovato (Za skutere) i sa IvanomT sam se dogovorio da kad se vratim da takav sistem ugradim u Dijanu. Ostalo je da proveri cenu uredjaja...


                          @VladaGS
                          jedan vikend i minimum 30 evra. Gornju gradnicu ces sam odrediti a i vreme izrade. Limovi mogu da budu obicni, treba ih iseci po dimezijama tvora koji ce ostati kada budes obrezivao stare. Operacija se izvodi na sasiji bez skidanja skoljke. Ako planiras da menjas i sasiju, tada bolje pricekaj i odradi sve o jednom. Od alata ti trebaju kljucevi okasti, let lampa za grejanje srafova makaze za lim iili brusilica i naravno aparat za varenje. Ipak, spajanje mozes vrstiti i popnitnama. U tom slucaju ti trebaju klesta za pop nitne. Ako ti neko drugi vari, a posao radis pre promene sasije, vodi racuna da ti ne zavari pod za sasiju jer ce posle biti veliki problem da se skine sasija
                          Što više za što manje

                          Comment

                          • VladaGS
                            CBC Veteran
                            • 12.03.2006
                            • 144
                            • Beograd

                            Hvala na ovim informacijama. Moram ti priznati da nisam baš vičan u limarskim radovima, ali mi je dobra orijentacija oko obima posla kad odem kod majstora. Da mi ne bi pričao neke priče kako je to nauka.
                            Verujem da neće jer ga poznajem i sve mi je maksimalno korektno naplaćivao i odrađivao.
                            Naravno svi oni čekaju upravo ovakav neki zahvat da bi nadoknadili ono što su jeftino radili.

                            Ovo z ugradnju plina po tom sistemu prvi put čujem, ali ima mi logike i deluje da može da se korektno odradi. Naravno cena je bitna.
                            Citroen GS club 1976.
                            Citroen AX image 1991

                            Comment

                            • orange
                              CBC Član
                              • 30.08.2006
                              • 23
                              • beograd

                              Moracu da nadjem taj gepek za krov...ne mogu pomoci oko limarije mada je @lix to vec uradio. Nego Vlado zasto si prodao GS-a? I kako te sluzio

                              Comment

                              • VladaGS
                                CBC Veteran
                                • 12.03.2006
                                • 144
                                • Beograd

                                Eh, gde me nađe.
                                Evo ovako je to bilo.
                                Taj GS je kod mene bio dve godine. Služio me je uspešno, bez većih kvarova.Ponekad me neko crevce od hidraulike zezalo ali ništa strašno. Kvar bezazlen i otklonjen odmah.
                                Tog GS-a, naravno "pallasa".Sam baš dugo tražio. Još kad sam dobio prvog GS-a, želeo sam da imam belog pallasa sa plavim sedištima i naravno šiberom.
                                Ta želja mi se ispunila pre oko 3 godine, kada sam našao napuštenog Pallasa.
                                Bio je sav prljav, sa iscurelim hidrauličnim uljem i motom koji je zakovao. Odmah sam video da je osnova više nego dobra, i da je to samo delo nekog ko nema pojma o GS-u. To se pokazalo kao tačno, jer je vlasnik jedan gmaz od 150 kila koji mulja sa automobilima. Taj GS mu je uleteo od prvog vlasnika, koji nije više mogao da ga vozi, a imao je 100 godina. Naravno auto je bio više od 15 godina garažiran.
                                E, sad u našem Citrosvetu, to je nešto idealno ali... U ovom slučaju kod tog gmaza to nije ništa značilo. On ga je vozio više od godinu dana, razvalio dosta od enterijera, mada je ostao lepo sačuvan ali daleko od idealnog kakav je bio i kakav treba da bude (videti sliku Wowinog).
                                Uspeo sam da neke stvari vratim u normalu ali sam morao da ubacim drugi motor od 1.3, koji mi je bio u GS-u koji sam vozio ali je limarija odradila svoje.
                                Elem, vozio sam se tako lepo te dve godine, ali kao i na svakom GS-u ono što je neizlečivo je potrošnja. U gradu je retko spuštao ispod 12l zimi i do 15l na 100 km. Za nekog ništa za mene previše.
                                Dugo sam se borio sa tom potrošnjom ali nisam uspeo. Čak sam i jurio da ugradim plin, skupio informacije i ljude koji to rade, ali je cifra i za tu akciju bila prevelika.
                                Pošto mi je po takoreći akcijskoj ceni uletela ova sadašnja Diana, nisam se puno razmišljao i uzeo je. Tako da sam uporedo imao i GS-a i Dianu, lepota.
                                Uporedo sa mojim nastojanjima, da mi ostanu oba automobila, pritisak familije je bio sve veći.
                                Sve je to lepo, voliš ti to ali..., rekoše oni.
                                Tako da sam na kraju morao popustiti.
                                Srećom po mene, pojavio se naš drugar VuleGs (većini poznat na CKH forumu), koji se kao i svi mi navukao na Citroene, koji ima čak dva pallasa za delove, pa mu je trebao dobar za osnovu.
                                Njemu osnova, a meni da znam da nije opet otišao u ruke nekog kasapina.
                                Tako je došlo do saradnje na obostranu korist.
                                Sad čekam da ga Vule sredi i da mi da probnu vožnju. Takav je deo ugovora. Nisu samo pare presudne.

                                Da znate kako su me samo kući gledali kad sam pričao da ne bih prodao auto nekom za koga bi procenio da će ga upropastiti pa ma koliko para mi dao.

                                Eto, to je moja kratka pričica o tom GS-u. Sad me Diana u sreći i zdravlju i služi. Nadam se da će još dugo, dugo, dugo.

                                The end.
                                Citroen GS club 1976.
                                Citroen AX image 1991

                                Comment

                                Working...
                                X