ZASTAVA 101,128

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Darko_NS
    CBC Senator XXL
    • 02.12.2004
    • 557
    • Srpska Atina

    ZASTAVA 101,128

    tek sam sad skontao za ovu 128.... stvarno je ekstra odradjenja...
    ne bih se zalio da vozim ovako nesto..... nije zastava ali to je to
    na koju foru su ove mrezice na motoru, kao filter, ili....















    p.s. nemojte brisati jer je italijan
  • OMP
    CBC Senator XXL
    • 15.11.2004
    • 458
    • Krusevac

    #2
    Pa mrezice predstavljaju na neki nacin filter kao sto si rekao ali ne u pravom smislu znaci prasina i sitne cestice mogu da upadnu a ona je tu da spreci uletanje nekih vecih cestica ili kamencica koji bi mogli da uniste motor inace to nije stvar koja se treba uvek voziti vec kao sto se vidi auto je trkacki pa tako sluzi samo za trku da bi auto uvlacio sto vise vazduha ali i da mu auto ispred nebi nabacio kamencice ukoliko gazi po prasini sto je cesti slucaj na nasim trkama....inace neki vozaci namerno praktikuju da sto vise dizu prasinu kako bi se oslobodili onog iza sebe tj kako bi mu unistili motor
    Sto se ove 128-ice tice takve su se nekada vozile i na nasim stazama inace su radjene u italiji, imale su prvo 1100ccm a kasnije po izmeni homologacije su vozene 1300ccm od 125-130hp a isle su extraaa,doduse tada sam bilo mali ali mi je cale pricao..........
    Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

    Comment

    • Darko_NS
      CBC Senator XXL
      • 02.12.2004
      • 557
      • Srpska Atina

      #3
      da dobra fora.. to kad hoce da uniste motor ovom iza
      i meni je cale pricao isto da su ekstra bile i zastave 101 special
      (ako se ne varam) ili super.... one prve serije 64/73 ks..
      sa italijanskim motorom.... mnogi mi pricaju da je to onda
      bio jako kvalitetan auto kome je 200000 km bio maciji kasalj
      e jbg ove danasnje zastave odu u q**ac posle 40000-50000
      hiljada da ne poverujes... radili smo generalnu na 101 posle
      60000....

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        128.000A = Argentina (Italijanski su uvek bili preskupi tako da su agregati dolazili iz fabrike u Argentini.. nix Italy
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Darko_NS
          CBC Senator XXL
          • 02.12.2004
          • 557
          • Srpska Atina

          #5
          u jeb... nisam to znao , mlad sam ja

          pazi ovaj:
          Motor tipo 1.6 1994.
          Carburador Weber 48-48 IDF

          http://fiatuno.netfirms.com/Mi128.htm na dnu strane

          Edit 012: Ne citirati post iznad.

          Comment

          • Darko_NS
            CBC Senator XXL
            • 02.12.2004
            • 557
            • Srpska Atina

            #6
            2-türige Limousine mit 1100 und 1300 ccm, auch als Special


            4-türgie Limousine mit 1100 und 1300 ccm, auch als Special


            -türiger Kombi mit 1100 und 1300 ccm


            Fiat 128 Rally 2-türig mit 1300 ccm und 67 PS


            türiger Fiat 128, genannt 3P bzw. Berlinetta. Vorgänger war mit einem anderem Heck das Sportcoupe. Ebenfalls mit 1100 und 1300 ccm, 65 bzw. 73 PS.








            Comment

            • sira
              CBC Senator XXL
              • 03.12.2004
              • 322
              • Split

              #7
              Originally posted by BOOST
              128.000A = Argentina (Italijanski su uvek bili preskupi tako da su agregati dolazili iz fabrike u Argentini.. nix Italy
              S obzirom da je ista oznaka i na talijanskim 128-cama znači da je i njima bilo preskupo iz italije uzimat motore pa su čekali iz argentine?

              Oznaka A je čisto fabrička oznaka Fiata
              128A - motori 1100 i 1300 s blokom visine 55 mm
              138A - motori 1300 i 1500 (ovi drugi s visinom od 63mm)
              http://forums.cjb.net/alfa75.html

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Mali nesporazum oko znaka jednakosti, A nije navod na Argentinu, serije koje su u startu dolazile na nase trziste jesu iz Argentine, sve do trenutka kad su kod nas poceli da liju iste blokove.

                I na Argentinskim blokovima pise Fiat , nedaj se zbuniti. Sorry sto nisam pratio temu i razvoj posle svog upada u nju

                PS. Vecina Mahle klipova, kovanih na trzistu u EU je iz Brazila ?

                Nikome nesmeta jer je 4 puta jeftiniji nego nemacki a ima istu specifikaciju matreijala, isprobano mesanjem iz 2 razlicite fabrike u jednom istom motoru

                Mozda sam sad bio malo jasniji
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • sira
                  CBC Senator XXL
                  • 03.12.2004
                  • 322
                  • Split

                  #9
                  Sad je već jasnije
                  Ja sam razumija da je A=Argentina
                  A šta je s Novijim blokovima Na kojima Piše Fiat-Lancia?
                  http://forums.cjb.net/alfa75.html

                  Comment

                  • sira
                    CBC Senator XXL
                    • 03.12.2004
                    • 322
                    • Split

                    #10
                    Originally posted by Darko_NS
                    Originally posted by BOOST
                    128.000A = Argentina (Italijanski su uvek bili preskupi tako da su agregati dolazili iz fabrike u Argentini.. nix Italy
                    u jeb... nisam to znao , mlad sam ja

                    pazi ovaj:
                    Motor tipo 1.6 1994.
                    Carburador Weber 48-48 IDF

                    http://fiatuno.netfirms.com/Mi128.htm na dnu strane
                    Sve je super ali mi nije jasno zašto je stavio jednu 48-micu umijesto dvije 40-tke ili 45-tice, ova grana ga je sigurno koštala više nego cijela konfiguracija tih karbova.

                    2DarkoNS: Ispustio si najlijepši dio, coilovere na zadnjim amortizerima umijesto lisnate opruge




                    http://forums.cjb.net/alfa75.html

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      E.. sad me vec pitas za trenutke kad sam Fiata izgubio iz vida

                      Zbog korozije na Svedskom trzistu su nestajali u toku 90-ih godina sa trzista, cak ni generalna agentura nije postojala, jer je narod izgubio poverenje na rdjajuce italijane,tako da se odrazilo na Alfu, Fiata i Lanciu

                      Nalazim jedan tekst u bazi , nista mi neznaci, jer nerazumem, ali mislim da pokazuje na saradnju Zastave i Fiata iz Argentine ?

                      "....abbiamo il primo accordo FIAT con la jugoslava Zastava, per la produzione di vetture su licenza, e la nascita della FIAT Concord in Argentina"

                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Darko_NS
                        CBC Senator XXL
                        • 02.12.2004
                        • 557
                        • Srpska Atina

                        #12
                        ehhh ucio ja pre talijanski.. pise kako imaju prvi ugovor sa jugoslovenskom zastavomm za licenciranu
                        proizvodnju...i valjda nastavak (ili tako nesto) u argentini

                        Edit 012: Ne citirati post iznad.

                        Comment

                        • sira
                          CBC Senator XXL
                          • 03.12.2004
                          • 322
                          • Split

                          #13
                          Hvala

                          Evo još malo ludih švaba koji sređuju 128-mice










                          http://forums.cjb.net/alfa75.html

                          Comment

                          • Darko_NS
                            CBC Senator XXL
                            • 02.12.2004
                            • 557
                            • Srpska Atina

                            #14
                            2 sira e nisam ni zapazio da su opruge nazad... pa neverovatno i bio je
                            red da neko to odradi kako treba, mislim da sam cuo da ima i jedan yugic
                            kod nas sa oprugama

                            Comment

                            • sira
                              CBC Senator XXL
                              • 03.12.2004
                              • 322
                              • Split

                              #15
                              Švabe to i prodaju samo ne mogu iskopat cijenu

                              http://forums.cjb.net/alfa75.html

                              Comment

                              Working...
                              X