Mazda MX-5 Miata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vocko
    CBC Senator XXL
    • 25.04.2005
    • 4556
    • nBGd

    #61
    Pa nije da joj je cena niska, ali nije ni da je visoka. Decko koji je vozi je malo nemaran iako je relativno dobro upucen u taj auto (ispitivao sam ga sa nekim fazonima ).
    Krov je prljav, ne verujem da to moze ikako da se sredi. Pod prljav mislim da ima normalnu nijansu + gomilu fleka, 'ebiga takva je boja

    Auto je utegnut po onome sto sam ja probao i lezi vraski dobro. Kaze da klima slabo radi, jer je tu pro-forme, ali mi Sekula kaze da su provalili da nesto zeza (zaboravio sam sta).

    I da... Prodaje se izuzetno dugo... Krenuo je sa 9500 koliko se secam, a 8800 drzi vec par meseci, od kako sam je ja gledao.
    Burazer mu vozi MR2

    Comment

    • JNC
      CBC Senator XXL
      • 19.12.2006
      • 1332
      • Beograd

      #62
      Ja sam ovu ili neku istu vidjao par puta ovde kod mene oko firme i baja je vozio prilicno ostro i uvek se nesto ubacuje i glumi reli, e sad mozda nije bas ta, te je boje, felne ali ko ce ga znati mozda ih ima vise u toj boji .

      Comment

      • AEROX
        CBC Član
        • 08.02.2006
        • 93
        • Nish

        #63
        Citam citam ovde i juce jedna strankinja prozuji pored mene. Kako je zgodna

        Comment

        • milannik
          CBC Senator XXL
          • 23.12.2004
          • 1455
          • Niš

          #64
          Bordo boje, sa nosacem za stvari na gepeku?
          Sad sam je vido, ulicu od mene!

          Comment

          • mx5nb
            CBC Član
            • 11.10.2007
            • 13
            • Beograd

            #65
            Moja miata 2. generacije

            Eto tako ja u dokolici cackam nesto po internetu kad naidjem na Mazda klub Srbija forum, a jos u njemu i na jednu od mojih omiljenih tema MX5 Miata. Da sve ne bi bilo tako slatko, jos i pronadjem komentare mog rodjenog automobila i procitam da mu je neispravan dihtung glave i ko zna sta jos, da vozim kao manijak... He, he, sta sve covek moze da sazna citajuci postove ovde kod vas, no nema ljutnje samo u Beogradu postoje 3 ovakve skoro identicne Miate. Pa rekoh daj nesto i ja da napisem o mojoj ljubimici miati.
            Dakle sa iskustvom u voznji miata od 9 godina (1 NA i 1 NB) i solidnim znanjem o automobilima (zavrsio sam masinski fakultet, smer za automobile) mogu samo da kazem da za toliko novca covek ne moze da kupi kvalitetniji i zabavniji autic.
            Predstavicu ga i u rubrici nasi automobili cim budem imao malo vremena i inspiracije, a zao mi je i sto nisam mogao da dodjem kada me je urednik Vocko par puta pozivao, ali svecano se zaklinjem, zakletvom dugogodisnjeg Mazdasa (u porodici se Mazde voze jos od 1991.), da cu na sledece okupljanje doci, makar padale i sekire.
            Do predstavljanja i vidjenja na nekom od sastanaka kluba pozdrav

            Comment

            • Vocko
              CBC Senator XXL
              • 25.04.2005
              • 4556
              • nBGd

              #66
              Bas sam sad gledao jednu Miatu NA, kada ono osvanuo reply u topic -u

              Drago mi je sto si nas pronasao i nadam se da cemo uspeti da udomimo tvoj auto u Sekuline ruke, al' samo njegov prvo da udomimo u prave

              Dobrodosao, ocekujem predstavljanje sto pre

              Comment

              • mx5nb
                CBC Član
                • 11.10.2007
                • 13
                • Beograd

                #67
                NA protiv NB

                Bolje vas nasao,
                nego kada poredis MX 5 NA i NB, moje srce je uvek uz prvu generaciju (bar onu koju sam ja imao), ne samo da ide bolje zbog manje kilaze nego je i tvrdja i sportskije podesena, jedino sto NA (model za Srbiju koji je uvozio Genex 90-tih) ne moze bas svako da vozi, treba malo bicepsa za borbu za volanom bez serva pogotovo u gradu, no u medjuvremenu je doslo puno i alternativnim kanalima uvoza sa drugim paketima opreme, servom, absom, airbagovima, klimom... ali one vec nemaju takve osobine kao ona osnovna od 85 kw i ispod 1000 kg. NB je vec sportista obucen u odelo i kravatu sa svim elektricnim pomagalima koje mozes da zamislis, a to je sve tesko skoro 200 kg pa se i te kako oseti u voznji.
                Moj favorit je NA 1.8 l ako mozes da je nadjes kao kompromis izmedju opremljenosti i snage.
                Daj nek neko pomogne Sekuli u prodaji pa da se svi radujemo i merkamo neke nove masine!!!

                Comment

                • JNC
                  CBC Senator XXL
                  • 19.12.2006
                  • 1332
                  • Beograd

                  #68
                  , pa dobro dosao, pa ja sam rekao da vozis reli, ali mozda nisi bio ti, vozaca bas i nisam video , usvakom slucaju vidimi se na skupu, a Sekula kao da je otisao na mars, nema ga vec dugo.

                  Comment

                  • Vocko
                    CBC Senator XXL
                    • 25.04.2005
                    • 4556
                    • nBGd

                    #69
                    Sekula je u Italiji, jos par dana... Koliko se secam otisao je oko 15.

                    Comment

                    • RedboX
                      CBC Senator XXL
                      • 28.11.2006
                      • 1537
                      • Novi Beograd

                      #70
                      A na koliko je osudjen
                      I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

                      Comment

                      • Vocko
                        CBC Senator XXL
                        • 25.04.2005
                        • 4556
                        • nBGd

                        #71
                        Dos'o danas na H skup, svratio malo, vozili se

                        Comment

                        • Markoni_BG
                          CBC Član
                          • 16.10.2007
                          • 11
                          • Beograd

                          #72
                          mozda jedna NA na prodaju...cimnite na profil ...

                          Comment

                          • sekula
                            CBC Član
                            • 03.07.2007
                            • 67
                            • Beograd

                            #73
                            Originally posted by V-Tec
                            P.S.Jel zna neko kako bih mogao da provalim koji je motor unutra?
                            To ti je prva generacija NA sa 1,6 od 115 KS. Znam slučajno pošto su je od mene kupili.
                            Inače V-tec bolje da si slikao komšinicu. Ivana, jel tako beše? Crnka?

                            Ako te baš ona zanima imaš je već dosta opisano kroz ovu temu. Znam još da je posle mene odrađena kompletna limarija i da je cela prefarbana (2 puta, nije im se svidela prva boja).

                            Ako te još nešto posebno zanima, pitaj.
                            Automobili ubrzavaju do 100 km/h za manje od 10 s. Sve ostalo su prevozna sredstva.

                            Comment

                            • sekula
                              CBC Član
                              • 03.07.2007
                              • 67
                              • Beograd

                              #74
                              Na Banetovoj NB nije riknuo dihtung glave nego dekla (bar koliko sam ja imao prilike da vidim). To nije ni blizu isto.

                              Inače ne bih se sa njim složio za konstataciju da je NA bez serva loš izbor. Ja opet mislim upravo suprotno jer sam imao priliku da probam obe verzije. Da ne davim već sam opisivao sve vezano za nju. Možda je samo varijanta sa progresivnim servom (NB) bolja, ali kratko sam je probao pa nisam baš stekao pravi dojam.
                              No na kraju sto ljudi sto ćudi. Sa servom je lakše parkirati ako ništa drugo.
                              Automobili ubrzavaju do 100 km/h za manje od 10 s. Sve ostalo su prevozna sredstva.

                              Comment

                              • mx5nb
                                CBC Član
                                • 11.10.2007
                                • 13
                                • Beograd

                                #75
                                Konacno da procitam i neku lepu rec o mom automobilu , hvala Sekula , razlika izmedju dihtunga glave i dekla je ogrooomna. A sto se tice dekla (poklopca ventila) zivo mi se j... sto je malo masan dokle god je potrosnja ulja zanemarljiva.
                                U vezi serva na MX5 NA tice mislim da je kljucno pitanje gde i koliko se auto vozi, ako je uglavnom gradska voznja servo je skoro obavezan, a ako ne onda nije ni toliko bitan, a slazemo se da znacajno kvari osecaj na volanu.

                                Comment

                                Working...
                                X