Evo da bar ja napisem prve utiske posle servisa...
Dakle, prvi utisak je bio 'u jbt. ko mi ukrade TSa i koji je ovo japanski motor ispod haube!!!' =]
Prede kao maca i bas je tih, sad mogu i u voznji da cujem brizgaljke od sekventa... Naravno do oko 3,5k, posle je TS zvucno opet tu
Radi mirno i za nijansu lepse vuce, cak i na gasu se oseti razlika (od kako je pocela ova zima nije hteo da vuce kako treba preko 5k sad opet hoce )...
Temperatura motora je konacno kako valja, drzi od 82/3 do 90ak stepeni, videcemo kad ga izganjam po autoputu jer ranije kako predjem 160 temp. ode na 75 i manje... u gradu nije prelazila 80 osim bas po guzvi...
Cekam da ga jos malo uvozam i da bude bas suvo vreme - pre neki dan mi na Mostaru prvi put pobegla preko nosa, jedva je vratih pre bankine - pa da vidimo kako to sve konacno izgleda...
Eto... =]
Transaxle u krvi...
"ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana
Da se i ja pohvalim,posto mi vec nekoliko dana blago blokirao prednji levi
resih da zamenim crevo i repariram kandju.Kad sam skidao crevo desi mi se peh pa pokidam cev.pa sam morao da odem do bobana da mi napravi novu.
Odusevio sam se kako sam lako odvrnuo 4 srafa da bi razvojio kandju,zamenio sve gumice sastavio vratio na mesto i sad sve radi,spremam se da odradim i drugu stranu jer ide sve lako.
Ova komplet zamena kostala 850 din, plus cev koju sam nepaznjom odlomio, na drugoj strani cu pazljivo ocistiti pa tek onda odvrtati.
a ja sam danas stelovao zatore na trapu,posto mi ide izuzetno tesko volan i sa originalnim precnikom i jos malo spusten pa malo distanceri i cesu mi gume o prednju stranu branika,pa sam na upornoj sponi pomerio za 1cm,i na metar nastelovao,odma se drugacije vozi ali mi nije idealno nastelovan pa na suvom putu oce da se otima ali se bar upola lakse mota i u mestu,i ulje mi stalno negde curka a lici mi na davac pritiska ulja,posto tu imam racvu za davac temperature,pritiska i lampice ulja i malo sam dotegao ali se jos uvek sliva
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
ali mi nije idealno nastelovan pa na suvom putu oce da se otima ali
Auto ti se otima zato sto ti je verovatno suvise "otvoren" trap pa se pri kocenju i neravninama jos vise otvara,zatvori prednju stranu za koji stepen da prilikom kocenja tockovi dolaze u paralelu!
To je definitivno kod 75 izrazeno zato sto zvace u prednjim upurnim gumama!
kod mene ne zvace,posto je izuzetno tvrda guma,a videcu danas da odem na centriranje trapa,ne mogu ni na metar da nastelujem posto mi je spusten auto,ali se mnogo lakse mota i sad je jednak razmak oko oko tocka ono ranije su bili suvise napred ali posto se steluje na gornjoj to je bio kontra nagib
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
danas je zavrsen moj dogogodisnji eksperiment sa mehanickom turbinom,sve je napravljeno preko remenica sa dva kaisa,i sve na lezajeve,na benzinu je odlicno do nekih 2500rpm,preko pocinje da se vakumira crevo,a na plinu nece da radi na leru uopste jer mu je previse vazduha ali prima turazu odlicno i opet do nekih obrtaja ali pravi veliku buku prenosni mehanizam i do daljnjeg je obustavljen eksperiment,dok ne poludim i ubacim pravi turbo motor
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment