Skyline GT-R

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Skyline GT-R
    CBC Senator XXL
    • 13.02.2005
    • 806
    • Chicago - My Kind Of Town

    #61
    Vec spreman...



    [/QUOTE]

    Comment

    • Vocko
      CBC Senator XXL
      • 25.04.2005
      • 4556
      • nBGd

      #62
      Kad pre

      Comment

      • srdjan_p
        CBC Senator XXL
        • 01.12.2004
        • 1915
        • ZR

        #63
        Ijaooooo!

        Comment

        • skyline
          CBC Senator XXL
          • 31.07.2007
          • 3149
          • Cacak

          #64
          sta li ce pociniti u JGTCC-u, bas me zanima
          Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

          Comment

          • Cepa D
            CBC Senator
            • 28.09.2005
            • 242
            • Cerak

            #65
            Koliko su mu produzili haubu! Shteta shto je mala shansa da ga vidim u akciji. Za sve ove godine nisam video ni jednu JGTCC trku.
            NOC, KOLA, MItsubishi


            ashes to ashes, dust2

            Comment

            • starac vujadin
              CBC Senator XXL
              • 27.08.2005
              • 2617
              • Stari grad

              #66
              Mnogo je bitnije sto ce moci da se takmici i u FIA GT sampionatu jer ce trkacku verziju goniti atmosferac V8 sa rwd, pa ce moci da nastupa i u ozbiljnim trkama p Evropi i AMerici. To je pametan potez, ako imaju ozbiljnu nameru da budu pobednici. Auto ima sve predispozicije za to.

              Comment

              • rajmax63
                CBC Prijatelj
                • 02.04.2005
                • 1415
                • Bačka Palanka
                • AUDI A6 2.0TDI 170KS

                #67
                Nissan GT-R

                Glavni adut Nissana GT-R nije atraktivan izgled, nego vrhunska tehnička izvedba i izuzetne performanse.
                Novi 3,8-l V6 motor daje 353 kW (480 KS) pri 6.800 o/min, i ima 588 Nm u širokom rasponu od 3.200 do 5.200 o/min.
                Ugrađena su dva IHI turbopunjača, po jedan za svaku stranu V6-ice.

                Bez nepotrebnog eksperimentiranja, u GT-R su ugrađene vrhunske komponente iz celog sveta:
                transmisija Borg-Warner (SAD), vešanje Bilstein (Nemačka) i kočnice Brembo (Italija).
                Najzanimljiviji je svakako prenos snage:
                elektronski kontrolisani prenos snage na sva četiri točka s rasponom "naprijed:nazad" od 2:98 do 50:50, te šest-brzinski automatski menjač sa tri moda delovanja (Normal, Snow i Racing).
                Naravno, menjač ima i mogućnost manualne sekvencijalne izmene brzina.

                Zbog boljeg rasporeda masa, menjač nije smešten napred uz motor, nego pored zadnje osovine, zajedno sa zadnjim diferencijalom.
                Od automobila koji se još mogu ponekad videti na našim putavima, sličnu izvedbu su koristili Porsche 924/928/944, Alfa Romeo 75 i Volvo serija 300.
                Za razliku od navedenih vozila, GT-R nema zadnji nego integrisani pogon, tako da postoji još jedna osovina koja se vraća od mjenjača prema prednjim točkovima.

                Ističu se nov 20" felne od kovanog aluminijuma, na koje su postavljene Bridgestone run-flat gume (razvijene posebno za ovaj model) u dimenzijama 255/40 R20 napred i 285/35 R20 natrag.
                Vešanje je elektronski kontrolisano i neovisano na sva četiri točka, opet s tri moda delovanja.

                Prema nekim reportažama, GT-R su na završnim febričkim testiranjima upoređivali s Porscheom 911 Turbo, od kojeg GT-R ima gotovo upola manju cenu, a po performansama su podjednaki.
                GT-R uz masu od 1.740 kg i izvrstan aerodinamički koeficijent (Cd = 0,27) ubrzava do 100 km/h za 3,5 sekundi, a maksimalna brzina mu je 311 km/h. Ovim brojkama nadmašuje većinu konkurencije.

                U svakom slučaju radi se o automobilu koji će obežiti godine koje dolaze, baš kao što su to učinile prethodne generacije modela. Čestitke Japancima i svakako Nissanu!



















                blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
                Audi ima crveno T

                Comment

                • srdjan_p
                  CBC Senator XXL
                  • 01.12.2004
                  • 1915
                  • ZR

                  #68
                  Iju sta sve moze da ispisuje na onom displeju...
                  Imam osecaj da ce ovaj auto uskoro da objasni neke stvari konkurenciji...

                  Comment

                  • Skyline GT-R
                    CBC Senator XXL
                    • 13.02.2005
                    • 806
                    • Chicago - My Kind Of Town

                    #69
                    Samo ce da nastavi ono sto su prethodni modeli objasnili tokom devedesetih.
                    Sve opcije koje postoje na novom GTR-u, postojale su i na starom samo sto su sad dodatno unapredjene.


                    Samo da dodam jedan mali detalj - posto je glavna svrha GTR-a upravo tuning, u Japanu, u svim vecim Nissan-ovim dealershipovima, bice postavljena grupa inzenjera, koji ce biti obucavani od strane Nissan-a i cija ce uloga biti da svakom kupcu tuniraju GTR...po njegovoj zelji naravno

                    Comment

                    • r1cer
                      CBC Senator XXL
                      • 22.01.2006
                      • 363
                      • Beograd

                      #70
                      Originally posted by Skyline GT-R
                      Sve opcije koje postoje na novom GTR-u, postojale su i na starom samo sto su sad dodatno unapredjene.
                      Nije postojao ovakav menjač

                      Comment

                      • Cepa D
                        CBC Senator
                        • 28.09.2005
                        • 242
                        • Cerak

                        #71
                        I nema vishe Hicas. Joj kakav je, kako bi mu stavio neki Remus i crnu foliju preko gornjeg dela shofershajbe.
                        NOC, KOLA, MItsubishi


                        ashes to ashes, dust2

                        Comment

                        • skyline
                          CBC Senator XXL
                          • 31.07.2007
                          • 3149
                          • Cacak

                          #72
                          hmm, pazite sta se prica

                          7.38* -- 161.628 km/h -- Nissan R34 GT-R, *company test driver Suzuki, SLICK CUT TYRES, track partially wet
                          Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                          Comment

                          • Cepa D
                            CBC Senator
                            • 28.09.2005
                            • 242
                            • Cerak

                            #73
                            Nije R34 sigurno, a to sa slikovima sam video.
                            NOC, KOLA, MItsubishi


                            ashes to ashes, dust2

                            Comment

                            • Skyline GT-R
                              CBC Senator XXL
                              • 13.02.2005
                              • 806
                              • Chicago - My Kind Of Town

                              #74
                              Top Gear - 911 Turbo, vs GTR vs Ferrari Scuderia




                              "The GT-R hasn't just moved the goalposts, it's obliterated them."

                              "For all-round ability, I have no doubt the Nissan is the best car I have ever driven." (potpuno isto je reko i spole testiranja R32 pocetkom 90-ih )

                              "The GTR turns in beautifully, whether neutral or under brakes, and grips forever - slippery surfaces seem to bring out the best in it. Time after time I left Turner (911 Turbo) behind as my four-wheel-drive system and traction control worked better out of wet corners - it wasn't just the fact that I could get on the power earlier. It was about confidence. The Nissan really is something special, and you get the impression that while a master driver could wring every last ounce of performance out of the 911, your mother could do the same in the GT-R..........................Does the Nissan's ability reduce the driving pleasure? Not at all. You can turn all the systems off if you so choose, and it's still supremely well balanced, no doubt a delight for a racing driver on a track."

                              "A bellow from the engine, a rush of revs, a gigantic accelerative force on my neck, bang the GT-R into fourth. A killing gear if ever there was one."

                              "Were in R (mode) now, and weve hit 100mph in about 10 heartbeats. No official performance figure exists for that increment, but expect an 8 second 0-100ph time. Its fast, alrite - 60mph comes up in 3.5 seconds, the standing quarter in 11.7 seconds and it goes onto 197mph."

                              "Driving these two cars back to back, its not long before you realise that the Nissan makes the Porsche seem old-fashioned. The GT-R is truly extraordinary."

                              "For all round ability, i have no doubt the Nissan is the best car i have ever driven. Its a solid car you can rely on when the going gets tricky."

                              Comment

                              • Skyline GT-R
                                CBC Senator XXL
                                • 13.02.2005
                                • 806
                                • Chicago - My Kind Of Town

                                #75
                                Corvette guys (Vette forum) imaju problema da poveruju u novog GTR-a

                                http://forums.corvetteforum.com/showthr ... 253&page=2

                                Comment

                                Working...
                                X