Nissan GT-R V-Spec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NORTH SIDE BOYZ
    CBC Senator XXL
    • 29.10.2007
    • 563
    • Novi Sad

    Nissan GT-R V-Spec

    Nissan GT-R V-Spec:

    Nakon što se delimično stišalo oduševljenje performansama novog Nissana GT-R, stvari ponovo počinju da poprimaju senzacionalistički ton. V-Spec prototip je sve češće uočljiv tokom testova na stazi Nordschleife, a uz fotografije automobila idu i priče o neverovatnim vremenima.

    Oni koji su ovih dana imali prilike da prate V-Spec na stazi, tvrde da je automobil brži za 18 sekundi od standardnog R35, te da ostvareno vreme iznosi 7 minuta i 25 sekundi. Za poređenje može poslužiti često navođeno vreme Walter Röhrla sa Porsche Carrera GT, koje iznosi 7 minuta 28 sekundi.

    Nepotvrđene informacije govore da će novi model imati 150 kg manje od standardnog modela zahvaljujući obilnoj upotrebi kompozitnih materijala, dok će V6 twin turbo zapremine 3.8 litara dobiti dodatnih 70 KS.

    Prototip na fotografijama se ne razlikuje drastično od standardnog R35, ali su uočljive modifikacije zadnjeg stablizatora, delimično prednje sekcije i točkovi sa naplatcima novog dizajna.



    NORTH SIDE BOYZ

  • PINHEAD
    CBC Senator XXL
    • 30.03.2005
    • 373
    • BG, Vidikovac

    #2
    7:25???

    Dodjavola........
    EI9, EJ9, EK9......

    Comment

    • Bane R
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2006
      • 1769
      • Beograd

      #3
      Pa namešteno to. Vozili sa 1000ks i slikovima. I svaki BMI je namešten.

      Comment

      • BojanS84
        CBC Veteran
        • 05.09.2007
        • 132
        • Beograd

        #4
        Best Motoring je sprdnja. To se gleda samo zbog atraktivnih kadrova i automobila.

        GT-R je super. Baby Veyron.

        Comment

        • Bane R
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2006
          • 1769
          • Beograd

          #5
          Pa bolji je Top Gear gde uvek najbolji auto bude Ford, Jaguar ili Aston... zavisno od klase. Primaćivali ste sličnost?

          Comment

          • PINHEAD
            CBC Senator XXL
            • 30.03.2005
            • 373
            • BG, Vidikovac

            #6
            BEST Motoring sprdnja?? Nisam bas stekao takav utisak u odnosu na druge auto-emisije.....ajd navedi majke ti koja po tebi nije sprdnja? SAT?
            EI9, EJ9, EK9......

            Comment

            • BojanS84
              CBC Veteran
              • 05.09.2007
              • 132
              • Beograd

              #7
              Sprdnja je kad BM organizuje trku u kojoj Skyline R34 sa svojih oko 320 realnih konja i 1.5 tona na pravcu u roku od 100m prepiša M5 od 507 konja, M3 CSL, Gallarda i 911 S i to ih ostavi za nekoliko dužina. Ma važi. Tako nešto bi jedino Veyron mogao da uradi.

              Top Gear je već godinama emisija zabavnog karaktera, bez ili sa vrlo malo važnih podataka o automobilima koje testiraju. To je sve jedan veliki show sa eksplozijama, akrobacijama, duhovitim opaskama, ali jedino što vredi je rezultat koji Stig postigne na stazi i to može ozbiljnije da se analizira.

              Fifth Gear je dosadan, ali daju korisnije informacije i ne favorizuju nijednog proizvođača nešto posebno.

              Ali, nebitno. Nikakav argument za kvalitet BMa nije taj da su eto i drugi pristrasni. Japanci neverovatno preteruju. Svako sa malo zdravog razuma ih ne uzima za ozbiljno.

              Comment

              • starac vujadin
                CBC Senator XXL
                • 27.08.2005
                • 2617
                • Stari grad

                #8
                Englezi u svakoj vrsti glasila koji se ticu tehnike idu vise na predocavanje utiska o necemu, radije nego na isticanju egzaktnih podataka. Taj njihov utisak je cesto vrlo subjektivan, ali u slucaju da se radi o iskusnim novinarima vrlo koristan i zbog toga su Top Gear, Fifth Gear, itd... jako dobre emisije. Za 5-10 minuta ne moze se svi podaci izbiflovatii, ali moze se napraviti prilog koji ce dati sliku o nekom proizvodu i to je mnogo tezi put.

                Btw. SAT je skroz ozbiljna emisija, voleli je ne voleli...

                Comment

                • VR6
                  CBC Senator XXL
                  • 31.10.2004
                  • 512
                  • Sarajevo

                  #9
                  Originally posted by starac vujadin
                  Englezi u svakoj vrsti glasila koji se ticu tehnike idu vise na predocavanje utiska o necemu, radije nego na isticanju egzaktnih podataka. Taj njihov utisak je cesto vrlo subjektivan, ali u slucaju da se radi o iskusnim novinarima vrlo koristan i zbog toga su Top Gear, Fifth Gear, itd... jako dobre emisije. Za 5-10 minuta ne moze se svi podaci izbiflovatii, ali moze se napraviti prilog koji ce dati sliku o nekom proizvodu i to je mnogo tezi put.
                  Potpisujem, Top Gear a i Fifth Gear ti na osnovu subjektivnog dojma kazu jel nesto valja ili ne. A to je na kraju i najbitnije. Best Motoring je takodjer dobar, steta ne znam japanski

                  Comment

                  • Skyline GT-R
                    CBC Senator XXL
                    • 13.02.2005
                    • 806
                    • Chicago - My Kind Of Town

                    #10
                    Re: Nissan GT-R V-Spec

                    Originally posted by NORTH SIDE BOYZ
                    tvrde da je automobil brži za 18 sekundi od standardnog R35, te da ostvareno vreme iznosi 7 minuta i 25 sekundi.
                    Ako kazu da je 18sec brzi od standardnog, onda bi trebalo da ide 7:20 , jer je trenutno vreme 7:38.


                    Price koje su kruzile stalno je 100kg manje i 50hp vise, ali me ne cudi da "loodaci" sve to dupliraju

                    V-spec ili ti - Victory Specification oznaka je uvek bila Top-of-the-line verzija Skyline-a (fabricka naravno)

                    Comment

                    • reaper_HGT
                      CBC Senator XXL
                      • 05.09.2007
                      • 888
                      • Beograd

                      #11
                      Originally posted by BojanS84
                      Sprdnja je kad BM organizuje trku u kojoj Skyline R34 sa svojih oko 320 realnih konja i 1.5 tona na pravcu u roku od 100m prepiša M5 od 507 konja, M3 CSL, Gallarda i 911 S i to ih ostavi za nekoliko dužina. Ma važi. Tako nešto bi jedino Veyron mogao da uradi.
                      shta hocesh da kazesh? stock r34? ne razumem, stock ima 276ks, a radjeni retko koji ispod 800, i shto onda ne bi sa 800 ispreskakao sve navedene?

                      Comment

                      • Skyline GT-R
                        CBC Senator XXL
                        • 13.02.2005
                        • 806
                        • Chicago - My Kind Of Town

                        #12
                        Reaperu...nisi u toku

                        Comment

                        • BojanS84
                          CBC Veteran
                          • 05.09.2007
                          • 132
                          • Beograd

                          #13
                          Originally posted by reaper_HGT
                          shta hocesh da kazesh? stock r34? ne razumem, stock ima 276ks, a radjeni retko koji ispod 800, i shto onda ne bi sa 800 ispreskakao sve navedene?
                          Stock R34 ima realno oko 50 konja više nego po fabričkoj specifikaciji, kao uostalom i ostali japanski modeli u to vreme. Prvi je Nissan sa 350Z odlučio da probije to ograničenje od 280 konja i objavi pravu snagu motora.

                          Na trci BMa o kojoj je reč svi automobili su bili stock i na kraju R34 u poslednjem krugu na pravcu sa poslednjeg mesta u roku od 100m preleće 911 S, pa Gallarda, pa M3 CSL i na kraju M5 i pobeđuje za nekoliko dužina. Realno nema šta

                          Što se tiče R35, vreme od 7:38 nije postigao model iz proizvodnje već test mule, što znači da je mogao da ima na sebi nestandardne delove ili snagu motora, a takođe vreme je zaustavljeno na 6 sekundi, tako da realno je vreme bilo 7:44. Nemački časopis ''Sport Auto'' je postigao vreme od 7:50 (na pojednim mestima je staza bila vlažna), što znači da je pravo vreme negde između. Sjajno u svakom slučaju.

                          Još jednom GT-R je fenomenalan auto. Pravo osveženje, ali oni koji ga dižu u nebesa preko svake mere su podjednako blesavi kao i oni koji ga osporavaju.

                          Comment

                          • Bane R
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2006
                            • 1769
                            • Beograd

                            #14
                            Koji je auto vožen na Ringu, ne znamo ni ti ni ja. A za vremena, ne pričaj na pamet, je l ti to Alvirović javlja pouzdane informacije. Prvo zvanično vreme novog GT-R bilo je 7:44, a posle su svkukli još 6 sekundi, na 7:38. U prilog tome ide i vreme koje postavlja V Spec, a isto će tako biti i kada budu poterali Mine's ili neki sličan tjuniran GT-R na Ringu.

                            Fantastičan je nečiji entuzijazam... ja već 5 godina slušam od jedno 30 ljudi o nameštenim japanskim vremenima prevashodno na Ringu, ali i na drugim stazama .

                            Comment

                            • BojanS84
                              CBC Veteran
                              • 05.09.2007
                              • 132
                              • Beograd

                              #15
                              Koje vreme postavlja V-Spec? Izvor su verovatno posmatrači sa livada oko staze koji ručno mere vreme.

                              Opet ponavljam, ne može se uzeti za ozbiljno vreme postignuto sa slick gumama, koje na Nordschleifeu daju prednost od oko 10 sekundi. Pravo vreme je između 7:44 i 7:50. Odličan rezultat, ali daleko od onoga što fabrika hoće da prikaže.

                              Comment

                              Working...
                              X