Nissan GT-R V-Spec:
Nakon što se delimično stišalo oduševljenje performansama novog Nissana GT-R, stvari ponovo počinju da poprimaju senzacionalistički ton. V-Spec prototip je sve češće uočljiv tokom testova na stazi Nordschleife, a uz fotografije automobila idu i priče o neverovatnim vremenima.
Oni koji su ovih dana imali prilike da prate V-Spec na stazi, tvrde da je automobil brži za 18 sekundi od standardnog R35, te da ostvareno vreme iznosi 7 minuta i 25 sekundi. Za poređenje može poslužiti često navođeno vreme Walter Röhrla sa Porsche Carrera GT, koje iznosi 7 minuta 28 sekundi.
Nepotvrđene informacije govore da će novi model imati 150 kg manje od standardnog modela zahvaljujući obilnoj upotrebi kompozitnih materijala, dok će V6 twin turbo zapremine 3.8 litara dobiti dodatnih 70 KS.
Prototip na fotografijama se ne razlikuje drastično od standardnog R35, ali su uočljive modifikacije zadnjeg stablizatora, delimično prednje sekcije i točkovi sa naplatcima novog dizajna.

Nakon što se delimično stišalo oduševljenje performansama novog Nissana GT-R, stvari ponovo počinju da poprimaju senzacionalistički ton. V-Spec prototip je sve češće uočljiv tokom testova na stazi Nordschleife, a uz fotografije automobila idu i priče o neverovatnim vremenima.
Oni koji su ovih dana imali prilike da prate V-Spec na stazi, tvrde da je automobil brži za 18 sekundi od standardnog R35, te da ostvareno vreme iznosi 7 minuta i 25 sekundi. Za poređenje može poslužiti često navođeno vreme Walter Röhrla sa Porsche Carrera GT, koje iznosi 7 minuta 28 sekundi.
Nepotvrđene informacije govore da će novi model imati 150 kg manje od standardnog modela zahvaljujući obilnoj upotrebi kompozitnih materijala, dok će V6 twin turbo zapremine 3.8 litara dobiti dodatnih 70 KS.
Prototip na fotografijama se ne razlikuje drastično od standardnog R35, ali su uočljive modifikacije zadnjeg stablizatora, delimično prednje sekcije i točkovi sa naplatcima novog dizajna.


Comment