Nissan GT-R V-Spec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bane R
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2006
    • 1769
    • Beograd

    #16
    A sad znaš da su vozili i na slikovima raskrinkao si japance

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #17
      Originally posted by BojanS84
      Koje vreme postavlja V-Spec? Izvor su verovatno posmatrači sa livada oko staze koji ručno mere vreme.

      Opet ponavljam, ne može se uzeti za ozbiljno vreme postignuto sa slick gumama, koje na Nordschleifeu daju prednost od oko 10 sekundi. Pravo vreme je između 7:44 i 7:50. Odličan rezultat, ali daleko od onoga što fabrika hoće da prikaže.
      Evo ti pa gledaj, 7:38 po mokrom, na street gumama. Da su slickovi u pitanju na mokroj stazi, imali bi losije vreme. Dakle...

      BTW, slick gume daju 10 sekundi? OK, sta cemo sa M3 CSL ili 911 GT3 koji fabricki imaju slick gume?
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • BojanS84
        CBC Veteran
        • 05.09.2007
        • 132
        • Beograd

        #18
        Inženjeri Nissana su prilikom tog famoznog (sad se već zna falš) testiranja koristili tri koncept auta da bi postavili vreme i snimili onaj koji se najbolje pokazao i priznali su da su koristili slick gume. Staza je bila suva izuzev par mesta koja su bila vlažna i koja nisu značajno uticala na vreme. Plus su još skratili krug za 6 sekundi. Jeftin marketinški trik - ništa više.

        M3 CSL i 911 GT3 zna se šta predstavljaju i niko ih ne reklamira da su vozila za svaki dan kao što Nissan to radi sa GT-Rom.

        Comment

        • Bane R
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2006
          • 1769
          • Beograd

          #19
          Bojane, pod hitno neki kurs engleskog jezika da upišeš...

          “Mizuno claimed a time of 7minutes 38 seconds, compared with 7:43 for a Porsche 911 GT3 and 7:32 for a Carrera GT, but he was anxious to point out that there had been “two wet patches on the circuit.” Indeed, he mentioned the “wet patches” so many times that you wondered why Nissan simply hadn’t waited for a dry day. Mizuno reckoned that a time of around 7:30 should have been possible in the dry, but that going much faster would have required hand-cut slicks, which isn’t “real world.” Bizarrely, Nissan admitted to having different test drivers for different lapping. While Chief Test Driver Toshio Suzuki operates in the 7:30-7:40 range, his right-hand man is a 7:40-7:50 man.”

          Takođe, to za 6 sekundi niko nigde nije pomenuo nikada, pa verujem da je i to plod tvoje mašte...

          Comment

          • micko
            CBC Član
            • 08.05.2005
            • 72
            • novi sad

            #20
            Na trci BMa o kojoj je reč svi automobili su bili stock i na kraju R34 u poslednjem krugu na pravcu sa poslednjeg mesta u roku od 100m preleće 911 S, pa Gallarda, pa M3 CSL i na kraju M5 i pobeđuje za nekoliko dužina. Realno nema šta
            Nije bas tako. Bojane, nema potrebe da budes toliko ogorcen na BM. U pomenutoj trci na stazi Sugo jeste Nissan pobedio, obisavsi na pravcu pred cilj sve pomenute, CSL-a za par metara, ali nije u pitanju bio "stock od 320ks", vec je bio Nismo GT-R Z-Tune sa 500+ks, a to itekako cini razliku. BM je atkraktivan za gledanje (ne i za slusanje =] ), a da su realni - nisu, favorizovanje japanskih automobila je ocigledno, ali sam svestan toga i ne smeta mi jako, ali znam da se iznerviram kada bas nema smisla (npr. kada NSX komotno tuce M6 na 400m, sa vremenom 12,78s sto bi za auto od 280ks trebalo da je SF)! Inace, M5 je vozio Tsuchiya i namerno je odriftovao celu poslednju krivinu, posle trke su priznali da bi bilo jako tesko prestici ga da nije to uradio.

            A sto se tice novog Sky-a meni se izuzetno dopada, kao i svi prethodni, ali izgleda da su ga napravili isuvise efikasnog, "superiorne brojke bez dovoljno duse", i nacitao sam se testova gde Sky komotno pobedjuje svoj uzor 997 Turbo - po brojkama i zbiru, ali test vozaci ipak "za sebe uzimaju" Turbo.

            Comment

            • Bane R
              CBC Senator XXL
              • 27.03.2006
              • 1769
              • Beograd

              #21
              Druže, nisi svestan koliko je za ubrzanje bitan grip, manja težina i kratak menjač... sve ono po čemu je NSX-R u prednosti u odnosu na M6. Snaga dolazi tek posle ovih stvari. Japanski NSX-R zaista ide 12ice na 400m (sad će se javi zverko i pita "jesi li ga vozio, otkud ti to znaš"), a koliko M6 ide, ne znam. Samo kažem da M6 nije baš pogodan 400m... njegov reon je više 100-200... 200-300... ili trka na kilometar i slično...

              A inače, BM ni približno ne favorizuje japanske automobile koliko, recimo, Top Gear favoziruje prvo Ford, Aston i Jaguar, a potom i ostale evropljane. Za razliku od Top Geara i Evrope gde se japanski automobili mahom smatraju za kontejnere, u Japanu su svi ludi za Poršeom, Lambom, Ferrarijem...

              Comment

              • BojanS84
                CBC Veteran
                • 05.09.2007
                • 132
                • Beograd

                #22
                Originally posted by Bane®
                Bojane, pod hitno neki kurs engleskog jezika da upišeš...

                “Mizuno claimed a time of 7minutes 38 seconds, compared with 7:43 for a Porsche 911 GT3 and 7:32 for a Carrera GT, but he was anxious to point out that there had been “two wet patches on the circuit.” Indeed, he mentioned the “wet patches” so many times that you wondered why Nissan simply hadn’t waited for a dry day. Mizuno reckoned that a time of around 7:30 should have been possible in the dry, but that going much faster would have required hand-cut slicks, which isn’t “real world.” Bizarrely, Nissan admitted to having different test drivers for different lapping. While Chief Test Driver Toshio Suzuki operates in the 7:30-7:40 range, his right-hand man is a 7:40-7:50 man.”

                Takođe, to za 6 sekundi niko nigde nije pomenuo nikada, pa verujem da je i to plod tvoje mašte...
                Ovo je najobičnije japansko baronisanje, koje su posle priznali. Pravili se da je problem u prevodu. Khm, khm...

                Za tih 6 sekundi se nisi dovoljno raspitao Krenuli u krug kasnije, a završili ga ranije. Primenili su sve stare fore koje smo već videli na primeru Honde NSX-R, koja je pod organizovanim japanskim okolnostima takođe zabeležila vreme 12 sekundi brže od Sport Auta i to na nivou podjednako teškog a 145 konja jačeg Ferrarija 360 CS...

                Comment

                • Bane R
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2006
                  • 1769
                  • Beograd

                  #23
                  Vidi, ja tebi ne branim da živiš u tvom svetu mašte, iluzija i koje kakvih vesti i izveštaja koje si samo ti video i čuo... vidim da ti je lepo, zašto kvariti ...

                  Al što se tiče kruga na Ringu, to je uobičajena stvar, da se tako vozi i meri krug (čitaj start i cilj nisu na istom mestu), jer kada bi start i cilj bivali na istom mestu, onda bi se previše vremena gubilo na još jedan krug do garaže i računaj su svi civilni automobili tako mereni. Sreća pa na internetu ima dovoljno dušebrižnika koji razvijaju toliko imaginarnih teorija o performansama japanskih automobila ...

                  Simptomatično mi je samo što i za NSX-R i za novi GT-R ima filmovi gde se lepo vidi koliko i kako ide auto i ko ih vozi. Za 90% vremena sa Ringa ne postoji snimak (makar ne na internetu) i ta vremena se bezrazložno veruje. Ja u njih veruje, iako ih nisam video, a verujem i u ove što sam video. Ti ne veruješ u one koje si video, ali si zato prilično siguran za vremena koja čak ni nemaju dokaz na internetu.

                  Comment

                  • BojanS84
                    CBC Veteran
                    • 05.09.2007
                    • 132
                    • Beograd

                    #24
                    Ja verujem etabliranim medijima, kao i onima koji voze automobile pod istim uslovima. Isti vozač, isti način testiranja, automobil iz prodaje - road legal.

                    Naravno da start i cilj na N'ringu nisu na istom mestu, samo je razmak između njih nekima izgleda proizvoljan, pa mere kraći krug.

                    Fabričkim podacima o postignutim vremenima na stazama na verujem, jer je to čist marketing. Ne verujem da Audi RS4 može da ide ispod 8 minuta na Nordschleifeu, kao ni većini vremena Porschea, koje vozi Walter Rohl...

                    Comment

                    • Bane R
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2006
                      • 1769
                      • Beograd

                      #25
                      Nije ti palo na pamet da mediji nemaju pare da zatvore celu stazu pa da odvozaju najbolji krug. Nego voze turistički za 16 evra kao što ti ili ja možemo na stazi na kojoj ima drugih automobila koje valja prestići i koji usporavaju?

                      Sve i da imaju praznu stazu, da mi misliš da imaju vremena da voze 100 krugova ili da čekaju da temperatura vazduha i asfalta bude idealna?

                      Evo ja radim u medijima sa fotoaparatima. Kada Canon ili Olympus daju sample slike, normalno da će ih dati u kontrolisanim uslovima (ako je zatvoreno) ili će čekati idealne vremenske uslove ako je otvore. Slikaće sa stativom i moćiće da biraju najbolji deo dana za svetlo i najbolji ugao.

                      Ja dobijem aparat na par dana i nemam vremena da biram i da nosim stativ i da se zamlaćujem ceo dan sa slikanjem. Odem gde treba, okinem sliku i ćao. Normalno da su moje slike slabije i da, naslušao sam se dosta puta kako proizvođči nameštaju sample slike aparata ali to jednostavno nije tačno. Daj mi dovoljno vremena i uslove i ja ću da snimim iste takve sample slike kao što proizvođači kače na svoje sajtove ili daju na promo diskovima.

                      Comment

                      • BojanS84
                        CBC Veteran
                        • 05.09.2007
                        • 132
                        • Beograd

                        #26
                        U principu si u pravu, ali jači mediji imaju svoje staze na kojima mogu da voze do mile volje, kao i da na drugima obezbede sebi dobre uslove.

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #27
                          Nordschleife nije jedna od takvih.
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • BojanS84
                            CBC Veteran
                            • 05.09.2007
                            • 132
                            • Beograd

                            #28
                            Njima sigurno nije problem da iznajme stazu na pola sata/sat, naprave 5-6 krugova, što je dovoljno da iscepaju gume, spale kočnice itd.

                            Horst von Saurma (Sport Auto) ima ogroman staž od nekoliko hiljada prevezenih krugova na Nordschleifeu i njemu je dovoljan jedan krug da upozna auto i još dva-tri da napravi najbolje moguće vreme.

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #29
                              I ne razumem koje je tvoje stanoviste ovde, da su iz Nissana slagali da im auto pravi toliki krug (rizikujuci blamazu koja bi usledila kada bi neko kasnije pokazao da ide mnogo manje od toga), i da bi jedino relevantno vreme bilo da ga Horst provoza okolo na zatvorenoj sesiji? Ma daj...
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • BojanS84
                                CBC Veteran
                                • 05.09.2007
                                • 132
                                • Beograd

                                #30
                                Polako. Auto je tek nedavno lansiran. Biće još dosta nezavisnih testova na osnovu kojih će se moći izvući sredina. Rezultat Sport Auta je samo prva indicija.

                                A što se tiče blamaže, mislim da Nissanu to nije ni najmanja briga. Ako je GT-R uspeo da izazove ovako veliku medijsku pažnju, onda su oni odradili sjajan posao.

                                Comment

                                Working...
                                X