Nissan GT-R V-Spec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jomini
    CBC Senator XXL
    • 11.03.2007
    • 490
    • Novi Sad

    #61
    Originally posted by starac vujadin
    ZR-1 je vozio 7:40 na vlaznoj stazi sa ne-profi vozacem...isto nezvanicno.
    Eh... Ne rekoše da je ovaj što je vozio bio prehlađen i da je imao napde kijavice tokom brzog kruga? A i u toku mu je razvod braka gde mu žena uzima sve pare i kuću?
    I tokom testiranja je jedna guma bila izduvana, a na poslednjem sektoru je motor radio na 6 cilindara?



    Morao sam malo da se našalim i da karikiram stvari, ali zar neko stvarno može da poveruje da će da se izlazi na stazu sa amaterom vozačem i u uslovima kada se ne mogu postići max performnse?
    San ispunjen. Impreza Turbo.

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #62
      Au kakvo lupetanje, sve odzvanja...

      Ne znam sta te je spopalo, pa vadis to iz naftalina...ali je sve istina sto sam napisao. Procunjaj malo po internetu pa proveri. U vreme kada sam napisao taj nezvanicni podatak GM jos nije zvanicno merio vreme ZR1 jer su testovi bili u toku...posle se pokazalo da auto moze znatno brze da ide, tako da tim pre mi nije jasno sta se sada javljas i komentarises vreme od 7.40. Kako si podsmeljivo napisao, izgleda kao da su me naknadni dogadjaji demantovali, ali oni su zapravo dali za pravo ono sto sam napisao. Auto je isao 7.40 po vlaznoj stazi, po suvoj je isao brze...

      Naravno da ce da voze krugove i po vlaznoj stazi... Nurburgring je cesto vlazan i kada bi oni cekali da sve bude idealno niko nista ne bi mogao da radi na stazi. Velike firme iznajmljuju tu stazu po danu koriscenja i to debelo placaju. Testiranja se koriste ne samo da bi se obarali rekordi, vec i da se auto podesava, a Nurburgring je najbolje mesto za to jer je najteza i najzahtevnija staza danasnjice i tokom njegovih 26km imas koncentrisane sve vrste opterecenja sklopova kao u laboratorisjkim uslovima. Sta mislis da GM dovede ekipu od nekoliko desetina ljudi, vozila, masine, rezervne delove...preveze to sve iz Amerike da bi neko provozao par krugova po stazi, spakuju se i vrate kuci? Isto vazi i za Nissan, i za bilo kog drugog...Covece, to je ogroman trud da se auto podesi do svog maksimuma uz neke prihvatljive troskove i te njihove ekspedicije traju nedeljama...jel si pokusao malo da razmislis o tome?
      Naravno da ce vozac voziti po vlaznoj stazi jer ce tako moci lakse da izvuce maksimum iz auta. Vozice i po noci, gresice, probace ponovo, itd. itd...Nije uvek cilj da se postignu maksimalne perfomanse, to je smao nus proizvod, slag na tortu koji sluzi za hvalisanjefirmi. Pre svega se radi o danima i nocimna vezbanja ljudi i masina.

      Kada su hteli da zvanicno mere vreme vozili su po suvoj stazi 7.26.40 sa test vozacem Jim Mero-om, koji je sef razvoja u GM, a ne profi trkac i to je trenutno najbolje vreme koje je postigao Corvette. Znaci, radi se o dobrom i iskusnom vozacu koji nije amater, ali nije nije ni ekstra klasa. Logicno sledi da bi profi trkac izvukao jos koju sekundu...

      Da je to tako govori i uporedni snimak voznje ZR1 i GTR gde se vidi koji se auto mirnije ponasa, prolazi krivine sa manje drame i napora tokom kruga na N-ringu...koji auto u sebi ima jos rezerve...



      Jos ima jos nesto nejasno ili ces i dalje da zbijas nepotrebne i neduhovite posalice koje ce samo raspaliti vec dosadnu raspravu?

      Comment

      • Bane R
        CBC Senator XXL
        • 27.03.2006
        • 1769
        • Beograd

        #63
        Samo što kad Callaway napravi tuniranu Vettu, ona ima više konja i veće točkove, ali nije nikada brža.

        Kada Amuse ili Mines tunira GTRa, onda je taj auto značajno brži.

        Poenta 1: Vetta je sa ZR1 na granici svojih mogućnosti (pričam za civilnu i amatersku track day upotrebu), a GTR na početku potencijala.

        Poenta 2: Sramota je za GM, Ferrari, Porsche i Lambo što ZR1, Scuderiu, GT2 i LP560 porede osnovnim GTR-om.

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          #64
          Mislim da je to pre svega fantastican podatak za Nissan, ne sramota za te firme. Sa ovim modelom Nissan je napravio ogroman korak napred, preskocio nekoliko stepenika i dosao tamo gde je Honda bila sa NSX nekada, cak i prevazisao Hondu.

          I svi uzimaju Nissan sa velikim respektom, cak i ako se negde ne pokaze najboljim. Alain Prost nije imao puno kritickih reci na racun Nissan-a iako je u njegovom testu on bio 4. na testu. Medjutim, posto su usli na taj teren treba da budu spremni da ih sada svi gledaju znatno ostrijim kriterijumima i moraju da budu spremni na eventualne kritike, a one su se vec pokazale.

          Inace nisam siguran da ce GTR doziveti toliku ekspanziju povecanja snage kroz poboljsane verzije, pre ce biti da ce ici na smanjivanje kilaze i tu ce traziti poboljsanje perfomansi...No, to ce vreme pokazati.

          Takodje ce veliki ispit biti njihov nastup u respektabilnim sampionatima gde se njegova konkurencija mahom dokazala. To ce biti veliki test i prilika da GTR dobije jos vece postovanje.

          Comment

          • X9
            CBC Senator XXL
            • 28.06.2005
            • 3179
            • Wien-Sabac
            • RX-8 i X-9

            #65
            @starac
            ono sto sam ja video da GTR nije ni jednom zaneo zadnjim krajem,u odnosu na ZR1 koja jeste par puta,da je vozach gtr konstantno korigovao volanom putanju,da je ZR1 mnogo brza na pravcu od gtr-a...
            6,2l nadpunjenje,620 konjica i 800 i nesto nm-a....jedva 1500kg teska..
            da budem iskren sve je strani GTR-a hteo to neko da prizna ili ne.
            ovim ne osporavam da je ZR1 odlichan auto,samo kazem ono sto mislim.
            opet ponavljam da je to vreme napravio Merc ili Porsche niko ne bi nista zapitao kao po defaultu,ali chim se pojavi neki amer ili japos..zna se..
            videcemo kada izadje GTR VSpec sta on moze dotle je glupo ponavljati istu prichu koju je neko ponovo zapocheo...
            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

            No ROTOR no MOTOR...

            Comment

            • starac vujadin
              CBC Senator XXL
              • 27.08.2005
              • 2617
              • Stari grad

              #66
              Od svog mog pisanja u moja dva prethodna posta poredjenje ta ZR1 i GTR je sporedna stvar. Postavio sam taj uporedni snimak da bi Jomini mogao da vidi i uporedi kako ide i kako se ponasa Corvette posto je sumnjao da ZR1 moze da ide 7.40 na vlaznoj stazi...

              A od V-Spec ocekujem da bude brzi od Corvette-a. A jos vise ocekujem od nove Honde (Acure).

              Comment

              • X9
                CBC Senator XXL
                • 28.06.2005
                • 3179
                • Wien-Sabac
                • RX-8 i X-9

                #67
                znam zato sam i onako zavrsio svoj post..
                videcemo upravo gledam klipove od nove nsx...
                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                No ROTOR no MOTOR...

                Comment

                • Armageddon ///M
                  CBC Senator XXL
                  • 26.04.2008
                  • 447
                  • SRB
                  • Ne

                  #68
                  Pocinjem da volim ne-Nemacke automobile =]
                  Ambitious but rubbish.
                  http://www.youtube.com/streetracerm5

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #69
                    Originally posted by X9
                    @starac
                    ono sto sam ja video da GTR nije ni jednom zaneo zadnjim krajem,u odnosu na ZR1 koja jeste par puta,
                    Ne zaboravi da je corvette zadnja vuca.
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • Vocko
                      CBC Senator XXL
                      • 25.04.2005
                      • 4556
                      • nBGd

                      #70
                      Originally posted by X9
                      znam zato sam i onako zavrsio svoj post..
                      videcemo upravo gledam klipove od nove nsx...
                      Podeli sa nama...

                      Comment

                      • jevtic
                        CBC Senator XXL
                        • 26.11.2006
                        • 729
                        • beograd

                        #71
                        @starac vujadin


                        mali apdejt informacija.


                        najbolje vreme u zr-1 je postavio Jan Magnusseni i iznosi 7:22.4 i time je skinu 4 sekunde sa vremena koje je postavio Jim Mero.
                        ex - fabia 1.9 tdi
                        golf 2.0 tfsi

                        Comment

                        • starac vujadin
                          CBC Senator XXL
                          • 27.08.2005
                          • 2617
                          • Stari grad

                          #72
                          Da, evo sada citam...sada zaostaju 3 desetinke za Viperom, sto ih sigurno nervira...probace oni opet dok ne skinu Vipera.

                          Comment

                          • X9
                            CBC Senator XXL
                            • 28.06.2005
                            • 3179
                            • Wien-Sabac
                            • RX-8 i X-9

                            #73
                            Originally posted by M-power
                            Originally posted by X9
                            @starac
                            ono sto sam ja video da GTR nije ni jednom zaneo zadnjim krajem,u odnosu na ZR1 koja jeste par puta,
                            Ne zaboravi da je corvette zadnja vuca.
                            prochitaj ceo text...
                            starac je napisao u formi pitanja ko je mirniji na pisti...
                            7:22
                            opaaaaaa
                            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                            No ROTOR no MOTOR...

                            Comment

                            • starac vujadin
                              CBC Senator XXL
                              • 27.08.2005
                              • 2617
                              • Stari grad

                              #74
                              @X9

                              Nisu to strasne korekcije, vrlo su mirne i kontrolisane...da bi ti to bolje ilustrovao pogledaj snimak legendarne rekordne voznje RUF CTR koji je dugo drzao rekord pre nego sto je krenula manija obaranja rekorda po N-Ringu...e, to su korekcije...posle takve voznje ne mozes da dignes casu tri dana.



                              ili

                              http://www.youtube.com/watch?v=R5uniReX ... re=related

                              BTW, ovaj snimak imam na video kaseti, pustio ga jednom Alvirovic iz cista mira, pre jedno 10 godina na tv... ...obozavam ovaj snimak, treba ga pogledati celog, ima puno detalja.

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                #75
                                Stefan Roser i Ruf CTR "Yellowbird" - klip se zove "Faszination"
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X