Kraj Chryslera ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro_Touring_Mopar
    CBC Senator XXL
    • 13.11.2007
    • 684
    • Sabac

    #16
    Znaci Renault to the rescue?..... Posto je izvadio iz debelih go*ana Nissan krajem '90-tih, ulozivsi u njih dosta i podigavsi ih, prakticno iz pepela, ne vidim zasto ovo ne bi bila mozda i najidealnija prilika za Chrysler, pogotovo sto su obecali zadrzavanje brendova.
    Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

    Comment

    • Horsepower
      CBC Senator XXL
      • 29.12.2005
      • 2000

      #17
      Renault je vec odgovoran na smrt jedne Americke auto kompanije (AMC). Nadam se da tako nece zavrsiti i drugi.

      Pravice Chrysler opet K-Cars umesto Vipera, Challenger i slicnih, verujte mi. U protivnom nece preziveti bez obzira ko bio njihov vlasnik.

      Comment

      • Bane R
        CBC Senator XXL
        • 27.03.2006
        • 1769
        • Beograd

        #18
        Ma da. AMC je prosto bio u cvetu mladosti i naleta... a onda je došao Reno

        Comment

        • Horsepower
          CBC Senator XXL
          • 29.12.2005
          • 2000

          #19
          Situacija sa AMC tada nije bila nista drugacija od sadasnje situacije Chryslera. AMC je tokom 1960ih i dobroh dela 1970ih imao dosta uspeha i imao modele koji su se prodavali solidno. Medjutim, krajem 1970ih su upali u probleme, ne samo oni nego cela Americka auto industrija. GM i Ford su imali dovoljno novca da se izvuku iz govana, ali Chrysler i AMC nisu. Na srecu Chryslera, imali su Lee Iacocca i on je izvukao kompaniju iz govana.
          AMC nije bio te srece. Kupio ih je Renault koji je video soluciju u tome da ugasi sve postojece AMC modele i da prodaje Evropske Renaulte u Americi kao AMC !!!!!!!!!!
          Nije ni cudo sto su propali.

          Comment

          • Bane R
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2006
            • 1769
            • Beograd

            #20
            Koliko ja znam, AMC nikada nije kupljen od Renoa. AMC i Reno su imali partnerstvo što je totalno različita stvar. Možda bi i bilo bolje da ih je Reno kupio, jer je Renov buđelar i onako uvek pun, obzirom da ga konstatno puni francuska država i šakom i kapom ...

            Comment

            • Horsepower
              CBC Senator XXL
              • 29.12.2005
              • 2000

              #21
              Renault je kupio 49% AMC-a i celni ljudi Renaulta su postali celni ljudi AMC-a. Renault je taj koji je donosio odluke i poceli su da proizvode svoje Evropske modele u Americi i da ih prodaju kao AMC.
              Nadam se da takva situacija nece biti i sa Chryslerom. Jer mislim da bi bila velika sramota kada bi imali Dodge Twingo ili Chrysler Kangoo.

              Chrysler treba da upamti 3 reci kada dizajnira auto: jeftin, ekonomican i kvalitetan. Chrysler nema nista od toga. Cak i Caliber, koji je njihov najekonomicniji model, je smesan u poredjenju sa konkurencijom i 1.8L jedva radi 24 mpg. Kvalitet im je nula.

              Evo najbolji primer kako jeftin, ekonomican i kvalitetan auto moze postati uspeh cak i kad je ruzan kao grob.
              Na lici je 2008 Ford Focus za Americko trziste. Pocetna cena je ispod $14,000 na sta se uved oduzme koja hiljada popusta. Model je jako kvalitetan i poprilicno ekonomican, ljudi bez problema dobivaju 30+ mpg u gradu. Prodaja ove godine je veca za preko 40% i jedino su Civic i Corolla bolje prodavani u ovoj klasi.



              Comment

              • Pro_Touring_Mopar
                CBC Senator XXL
                • 13.11.2007
                • 684
                • Sabac

                #22
                Renault je se vec izjavio da u slucaju kupovine Chryslera, zadrzava sve postojece modele i brendove. Vidim kako je Nissan "lose" prosao sa njima, pa su prvo startovali sa veoma uspesnim 350Z, koji je pozajmio tehnicka resenja od nekih Reno-ovih modela, ukljucujuci i 3.5L V6, koji je modifikovana verzija najsnaznijeg Espace-a. A sad su napravili i GT-R... Renault je svakako igrao kljucnu ulogu u ovome sa svojim investicijama. Ko zna, mozda (u slucaju kupovine Renoa) mi konacno docekamo SRT10 Challengera...
                Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                Comment

                • Horsepower
                  CBC Senator XXL
                  • 29.12.2005
                  • 2000

                  #23
                  Problem Nissana nije bio proizvodnja dobrih auta. I pre sadasnjeg GT-R su imali jako uspesne GT-R. I pre ovog 350Z su imali 300ZX koji je bio jako uspesan.
                  Problem sa Nissanom je bio visoka cena proizvodnje sto je Ghosn resio. Danas proizvodnja Nissanovih automobila je jedna od najjeftinijih u Americi.

                  A ako Renault postane vlasnik Chryslera ja se samo nadam da ce biti vise manjih automobila, koji su i najpopularniji. Umesto sto trose pare i vreme na razne koncepte kao sto je Challenger SRT-10 koji nikada nece ugledati svetlost dana (a i da ugledaju retko ko ce ih kupovati), bolje bi bilo da su posvetili vreme i novac na Calibera i Avengera. Klase u kojima su Caliber i Avenger su najpopularnije u Americi, a Chrysler u njima ima smesne predstavnike koji se uglavnom prodaju u fleet sales.

                  Comment

                  • Pro_Touring_Mopar
                    CBC Senator XXL
                    • 13.11.2007
                    • 684
                    • Sabac

                    #24
                    Ako bi krenuli da razvijaju super-mini klasu automobila, to bi znacilo raskid sa tradicijom i sa ogromnim brojem zakletih fanova (medju koje se i ja ubrajam... ) A ljubitelji malih i ekonomicnih automobila bi opet uvek pre kupovali Mazdu i Toyotu, tako da sumnjam da bi takva poslovna orijentacija donela neki profit Chrysleru...

                    Zestoke investicije i ulaganja od strane Renoa bi, sa druge strane, i te kako znacila...
                    Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                    Comment

                    • Horsepower
                      CBC Senator XXL
                      • 29.12.2005
                      • 2000

                      #25
                      Netreba super-mini klasa, ali trebaju imati jakog predstavnika u small i mid-size klasama.

                      Chrysler trenutno ima Dodge Calibera u small klasi koji je veliko razocarenje. Prodaju svega 100,000 Calibera godisnje u vreme kad cak i smesan Focus (video si sliku) uspeva da proda 250,000 godisnje.

                      Caliber i nije toliko los predstavnik svoje klase koliko su Dodge Avenger i Chrysler Sebring (oba mid-size) losi predstavnici svojih klasa. Interior im je nula, ja ti garantujem da novi Yugo ima kvalitetniji interior. I dalje koriste stare 2.7L motore koji su veoma nekvalitetni. A i generalno su lose uradjeni, Jeremy Clarkson je nedavno proglasio Sebring za najgori novi auto koji je vozio. Retko ko ih kupuje, iako su jeftini, i uglavnom ih uzimaju rent-a-car agencije po niskim cenama.

                      Chrysler ima jos uvek mnogo toga da ponudi. Njegovi minivans su i dalje najpopularniji na trzistu, a imaju i odlicnu klasu full-size automobila, verovatno najbolju u Americi (300 i Charger). Ali kao sto rekoh gore, moraju pod hitno da poprave small i mid-size klase.
                      Klasa crossovera, koja je trenutno ubedljivo najpopularnija od vecih vozila, im je takodje izuzetno losa. Imaju jedino Dodge Journey koji je tehnicki identican kao i katastrofalan Avenger i koji deli Avengerove motore i menjac.

                      Ovo se njima moralo desiti, oni su u govnima jos od pocetka 1970ih. I moralo je jednom puknuti. Uvek bi predstavili auto, koji bi bio izuzetno los, taj auto bi opstao 8-10 godina na trzistu u 2 generacije i onda bi ga ugasili i na trziste ubacili novi krs da privuku kupce sa "novim autom." I to se ponavlja sa njima vec 35+ godina. Moralo je jednom puknuti.
                      Zao mi je sto im se ovo desava, ali nisam iznenadjen, lepo sam i pre pricao da oni sa onakvim poslovanjem nece dugo izdrzati.

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #26
                        95% stvari gore navedenih u osnovi vazi i za GM i Ford, samo sto imaju srecu da su malo veci i finansijski solidnije potkovaniji od Chryslera, koji je kao najmanji najbrze pokazao genericke mane cele US autoindistrije.

                        Uopste me ne bi iznenadila identicna prica za bilo kog od Big 3 za koju godinu...ili pre.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Horsepower
                          CBC Senator XXL
                          • 29.12.2005
                          • 2000

                          #27
                          Nebi rekao da vazi i za GM i Ford. Obe kompanije imaju predstavnike u svim klasama i to sasvim solidne predstavnike.
                          Ford ima solidne Focusa i Fusiona i u te 2 klase jedino Toyota i Honda imaju bolje (i bolje prodavane) predstavnike. Za godinu dana tu ce biti globalna Fiesta i Ranger, a spominje se i Ka.
                          Problem GM-a je sto imaju mnogo kompanija, ali imaju predstavnika, i to dobrog, u bas svim klasama. Trebaju da se rese Hummera i Saaba. Hummer nikad vise nece imati dobru prodaju jer gorivo nikad vise nece biti jeftino, a u Saab ne vredi ulagati u Americi jer vecina Amerikanaca ni ne zna da Saab postoji.

                          GM ako izdrzi jos 2 godine ce sigurno izaci iz krize jer tada isticu ugovori koji imaju sa unijama i sa ljudima sa kojima placaju penzije. A Ford ce imati profit vec sledece godine.

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #28
                            Kakva tvrdnja...Ford CE imati profit sledece godine.

                            Da li su prosle godine znali da ce ove imati OVOLIKE gubitke ili su i tada mislili da ce ove imati profit?

                            Ne govorim o konkretnim stvarima kao sto je predstavnik u svakoj klasi automobila, samo kazem uopsteno, da je Chrysler summa summarum US autoindustrije, pojednostavljen, i predstavlja rezime celog problema Big 3...
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Horsepower
                              CBC Senator XXL
                              • 29.12.2005
                              • 2000

                              #29
                              Kad je Allan Mulally dosao na celo Forda prosle godine rekao je da Ford nece imati profit sve do 2009. godine.

                              Fordova situacija se popravlja. Prodali su one tri Britanske rupe bez dna i rade na EcoBoost motorima koji su buducnost. I buducnosti nece vise proizvoditi vozila u brojevima kao pre, ali mislim da ce uspevati da naprave profit na onim vozilima koje prodaju. Okrecu se manjim automobilima sto se i vidi po buducim planovima, F-Series koji je najprodavanije Fordovo vozilo i najprodavanije vozilo u Americi jos od ranih 1980ih sada dobiva samo male promene, a pare se ulazu u dolazak u Ameriku Fieste, Evropskog Focusa, Azijskog Rangera, Taurusa koji bi bio zasnovan na Mondeu, a prica se da ce mozda i Ka stici u Ameriku. Da je ovo Ford pre 10 godina na takva vozila se nebi ni obratila paznja, a pare bi se ulagale u pickupe i SUV.

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                #30
                                Rupe bez dna?

                                Sve te rupe sada ili donose profit ili su na dobrom putu da ga naprave za nove vlasnike. E sad, da li je problem u rupama bez dna ili bivsem gazdi to svako nek' zakljuci za sebe.

                                Sam si rekao, SAD su se setili da je mali i mid-size auto po evropskom i japanskom receptu way forward i da je oslonac americke autoindustrije, svemocni truck, u stvari vec mrtav, samo sto jos uvek ne zna.

                                Nisam sasvim siguran da im je bas na vreme doslo iz ****ta u glavu.
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X