Kraj Chryslera ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Horsepower
    CBC Senator XXL
    • 29.12.2005
    • 2000

    #31
    Cekaj minut: koliko ja znam ni Jaguar ni Aston Martin nisu imali profit mnogo ranije nego sto ih je Ford kupio. Jaguar je bio jako nekvalitetan tokom 1970ih (mnogo ranije nego sto ih je Ford kupio), a Aston Martin nije znao za profit od 1960ih.

    A priznaces da su i Jaguar i Land Rover i Aston Martin sada u najboljoj kondiciji nego sto su ikada pre bili u svojoj istoriji. I to sve zahvaljujuci Fordu koji je investirao gomilu novca u njih u zadnjih 20 godina vlasnistva.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #32
      Pa zasto su ih onda prodali kad su bili TOLIKO dobri i na putu oporavka, odnosno da donesu profit, to ti i pricam?

      Ako su skrkali tolike pare da ih oporave, recimo da je to bio slucaj, zasto su stali u minut do 12, odnosno bas pre nego sto su postali profitabilni?

      Losa poslovna odluka, po mom skromnom misljenju...pre svega kratkovida i bez analize dugorocnih posledica. Kratkorocno nam trebaju pare, u frci smo, daj sta das, nebitno sto smo za par godina mogli uzeti 5x vise, ili ocekivati profit od samih firmi...nebitno, daj pare, trebaju nam. Tako moze u Srbiji, u US mislim da su takve odluke jako lose. A posto se za takve odluke pitao onaj nekompetentni G. Ford, upitno je koliko je ispravna...
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • starac vujadin
        CBC Senator XXL
        • 27.08.2005
        • 2617
        • Stari grad

        #33
        Aston Martin i Land Rover su profitabilni i to vec nekoliko godina. Ford ih je prodao da bi sada dobio najvise kesa za njih (njihova procena) da bi pokrivali svoje rupe u finansijama. Jaguar je hronicni gubitas...firma previse zavisi od americkog trzista i dok god je dolar slab Jaguaru ce tesko ici, tj. morace da promene nesto u poslovnoj strategiji, kao sto je teskom mukom uspeo Porsche koji je krajem 80-ih i pocetkom 90-ih isto bio zavisnik od kursa dolara.

        Comment

        • Horsepower
          CBC Senator XXL
          • 29.12.2005
          • 2000

          #34
          Tako nesto, prodati su jer su Fordu pod hitno trebale pare. Ford nije mogao da ceka sta ce biti Britancima za 5 godina jer bez $$$ uopste nije sigurno da ce Ford uopste postojati za 5 godina.
          Licno, mislim da Ford je napravio veliku gresku sto ih je uopste kupio. Bolje bi bilo da su kupili Jeep od AMC kad se AMC vec raspadao ili da su kupili deo neke Japanske kompanije, kao sto je bio slucaj sa Mazdom.

          Comment

          • andrigo
            CBC Član
            • 30.05.2008
            • 94
            • Nis

            #35
            Originally posted by Pro_Touring_Mopar
            Ako bi krenuli da razvijaju super-mini klasu automobila, to bi znacilo raskid sa tradicijom i sa ogromnim brojem zakletih fanova (medju koje se i ja ubrajam... ) A ljubitelji malih i ekonomicnih automobila bi opet uvek pre kupovali Mazdu i Toyotu, tako da sumnjam da bi takva poslovna orijentacija donela neki profit Chrysleru...

            Zestoke investicije i ulaganja od strane Renoa bi, sa druge strane, i te kako znacila...
            Momak je sve lepo rekao... znaci nema vise potrebe da se pricaju prazne price sta ovaj sta onaj,a ti horsepower si me MNOGO razocarao ovim ovde komentarima...
            Jbg. svi oni koj su vredeli propali su bas zbog toga sto nisu pravili "sitne dushe" ako gledas koliko ti trosi onda lepo uzmi matiz/getz i nemoj da places jel nisi za bolje ( ovo se ne odnosi na tebe(TAMAN POSLA) nego ne druge koj samo pricaju a koliko trosi te ovo te ono i ne znaju za bolje nego im je nesto drugo u glavi...)a te jace klase su za neke vece igrace... E sad ako prave velike kubikaze limuzine "grdosije" nasta lici da takva fabrika pravi jajarska kola za jajare... E u tome se razlikovala americka autondustrija od evropske pre mnogo godina... Jedan je bio cadilac od preko 5000kubika dok se ovde pravili automobili od 1100cc pa na gore.. 80% vozila su bila do 2000kubika ( mrtva trka ) a i dalje su bili veliki potrosaci... Nego nije ni bitno ipak je to neka veca mafija... Niko me ne pita jer imam za leba ili ne tako i mene boli K samo sam teo da kazem da mi je zao da takvi propadnu a japanci sto prave kola za siroke mase i sto nemaju obraza ( samo je bitna para da ide ) uspevaju... Ali tako je to... Ako oces da uspes ne mozes da drzis do sebe moras da pogazis obraz i da gazis po drugima.... A TWINGO I KENGUR... to su gluposti to je sramota da se zove automobilom. UAAAAAAAA M... im J.... ....
            Pozdrav drugari

            Comment

            • Horsepower
              CBC Senator XXL
              • 29.12.2005
              • 2000

              #36
              Ta tradicija Chryslera ih je umalo kostala bankrotiranja mnogo puta u poslednjih 40 godina, ukljucujuci i sada.

              I ako opstanak Chryslera znaci da moraju da prestanu da proizvode Vipera, Challengera i slicne i krenu opet da proizvode K-Cars, ja nemam nista protiv toga. Mnogo bolja solucija nego da nastave da proizvode aute koje niko ne kupuje, bankrotiraju i Bog-zna-koliko ljudi ostane bez posla.

              Jel ti Andrigo shvatas da je Chrysler na ivici bankrotiranja? I ti bi od njih da nastave po starom, da proizvode velike aute sa ogromnim motorima kada ljudi zele manje i jeftinije aute? Jel ti razumes da njih vise nece biti ako nastave ono sto su radili prethodnih godina?
              Kao sto sam rekao ranije, uzivaj u Viperu, Challengeru i slicnim dok jos mozes jer ih uskoro vise nece biti.

              A za taj deo o Cadillacima, predpostavicu da nikad nisi cuo za Cadillac Cimarron sa svojim 1.8L motorom.



              Comment

              • ///M_Power
                CBC Senator XXL
                • 05.05.2008
                • 335
                • Beograd - Minhen

                #37
                U jednoj od prethodnih Chryslerovih kriza, spasilo ih je izbacivanje minivan-a na trziste.
                Isto tako, ne treba zaboraviti (a ovo vazi za svaku od BIG 3 kompanije) da najvecu zaradu ostvaruju (ili su ostvarivali do skoro) u Pick-up i SUV segmentu. To je tako jer projektovanje i proizvodnja jednog Pick Up-a ili SUV vozila je jednostavnije i jeftinije kada se gledaju troskovi u odnosu na zaradu (prodajna cena vs. troskovi proizvodnje). Kada mi mogli, pravili bi samo to...
                Pa sta cemo onda sa fleet vehicles -koliko samo vozila GM, Ford i Chrysler guraju u taxi, rent-a-car kompanije i policiju gde imaju ekskluzivne ugovore. Sve se to dodaje broju prodatih vozila i poredi se sa brojem onih iz Japana, Evrope... itd.

                Comment

                • Horsepower
                  CBC Senator XXL
                  • 29.12.2005
                  • 2000

                  #38
                  Zar tako nije i sa ostatkom sveta? I u Japanu recimo vozila idu u fleet sales i onda se njihova prodaja poredi sa prodajom importa.

                  Tako je u svakoj drzavi, nije samo u Americi.

                  Comment

                  • ///M_Power
                    CBC Senator XXL
                    • 05.05.2008
                    • 335
                    • Beograd - Minhen

                    #39
                    ^
                    Da, naravno. Isto vazi za uglavnom sve zemlje koje imaju razvijenu auto industriju.

                    Comment

                    • andrigo
                      CBC Član
                      • 30.05.2008
                      • 94
                      • Nis

                      #40
                      Kakvo je bre ovo G0..O od "kadilak" auuuuuuuuuuuuuuu
                      SRAMOTA!!!!!!! ovom ni mercedes A190 nije ravan
                      Pa koj K pravili ovo.... eeee zalosno...

                      Comment

                      • Superbird
                        CBC Senator XXL
                        • 06.02.2006
                        • 384
                        • Sabac ---> Novi Sad
                        • Audi 100 Typ 43

                        #41
                        Neki budza u Cadillacu drzi uramljenu sliku Cimmarona na zidu svoje kancelarije, a ispod nje pise "Lest we forget" - u prevodu, "Da ne zaboravimo"

                        Comment

                        • Horsepower
                          CBC Senator XXL
                          • 29.12.2005
                          • 2000

                          #42
                          Bilo je i gorih auta iz Cadillaca.

                          Kao recimo ovaj Seville sa katastrofalnim 5.7L Olds dizelom.



                          Ma vecina Cadillaca iz 1980ih su bili katastrofa, nisu bili nista vise nego Buicki i Oldsmobili sa drugacijim grilom i malo vise opreme.



                          Comment

                          • Horsepower
                            CBC Senator XXL
                            • 29.12.2005
                            • 2000

                            #43
                            Originally posted by Superbird
                            Neki budza u Cadillacu drzi uramljenu sliku Cimmarona na zidu svoje kancelarije, a ispod nje pise "Lest we forget" - u prevodu, "Da ne zaboravimo"
                            U prevodu da zaboravimo (i to sto pre).

                            GM je bilo sramota Cimarrona da se auto uopste nije zvao Cadillac Cimarron vec Cimarron by Cadillac.

                            Cimarron je ustvari bio Chevrolet Cavalier sa duplo vecom cenom.

                            Comment

                            • ///M_Power
                              CBC Senator XXL
                              • 05.05.2008
                              • 335
                              • Beograd - Minhen

                              #44
                              Aj da ne odemo previse u off, ali kad smo vec pomenuli da li se neko seca i ovog Cadillaca.





                              Comment

                              • luci
                                CBC Senator XXL
                                • 13.03.2006
                                • 1103
                                • odzaci

                                #45
                                to mu dodje opel omega? tragedija

                                Comment

                                Working...
                                X