Novi muscle cars

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HEMI 426
    CBC Senator XXL
    • 23.12.2005
    • 1833
    • Novi Sad -United States of Liman

    jako mi je drago sto se Chevrolet vraca svom nasledju ( kojim se danas ponosi a 60tih je samo trazio fora da ga ugasi )
    Dva najlegendarnija Camara... C.O.P.O i Penske Trans Am...svaka im cast, imaju full respect od mene.
    Ono sto bi voleo da vidim je Yenko, mada je on pokojni ali Joel Rosen je i dalje ziv i aktivan i ne vidim zasto ne bi mogao da se pojavi jedan Baldwin Motion Camaro, najprljaviji Camaro ikada!

    Comment

    • Horsepower
      CBC Senator XXL
      • 29.12.2005
      • 2000

      Ja bi voleo da vidim jedan limited edition Z28 sa 6.2L iz Corvette ZR-1 ...

      Comment

      • Pro_Touring_Mopar
        CBC Senator XXL
        • 13.11.2007
        • 684
        • Sabac

        COPO revival u onoj "Black Edition" izvedbi, sa LS9 agregatom... to da vidim i posle mogu slobodno da umrem...
        Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

        Comment

        • HEMI 426
          CBC Senator XXL
          • 23.12.2005
          • 1833
          • Novi Sad -United States of Liman

          sta god da bude, pored najjaceg motora, obavezna opcija su i hockey stripe..




          Comment

          • Alekre
            CBC Senator XXL
            • 12.09.2005
            • 780
            • Smederevo

            Moze li iko da mi objasni sta je / ko je ''C.O.P.O.''?
            Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

            Comment

            • Pro_Touring_Mopar
              CBC Senator XXL
              • 13.11.2007
              • 684
              • Sabac

              C.O.P.O - Central Office Production Order. Oni su zasluzni za najsnazniji 427 cid. ZL1 Camaro. Pored standarnog COPO 9561 427 Camaro-a, postojao je i COPO 9560, sa aluminijumskim 427 cid. (7.0L) big block motorom, koji je u realnosti imao preko 500 konja. Napravljeno je samo 69 komada, a dovoljno je reci da je ubrzanje ovog automobila na 400 metara bilo oko 11.3 sec. dakle, kao kod Bugatti Veyrona.





              Poruku izmenio: HEMI 426
              Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

              Comment

              • Alekre
                CBC Senator XXL
                • 12.09.2005
                • 780
                • Smederevo

                Hvala na odgovoru. Doduse, ''Veyron'' ide 10.2 na 402.
                Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

                Comment

                • Pro_Touring_Mopar
                  CBC Senator XXL
                  • 13.11.2007
                  • 684
                  • Sabac

                  Kako po kome... Neko citira to vreme, neko ovo sto sam ja postavio. Uglavnom, mislim da je podvig da 40 godina star automobil moze da se nosi sa danasnjim vrhuncem tehnologije od 1000 ks-a i 1.000.000$
                  Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                  Comment

                  • starac vujadin
                    CBC Senator XXL
                    • 27.08.2005
                    • 2617
                    • Stari grad

                    Camaro je prelep, tako skladno dizajniran...mnogo mi se svidja. Nadam se da ce praviti i kabriolet.

                    Comment

                    • Pro_Touring_Mopar
                      CBC Senator XXL
                      • 13.11.2007
                      • 684
                      • Sabac



                      Najkasnije za godinu dana...
                      Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                      Comment

                      • HEMI 426
                        CBC Senator XXL
                        • 23.12.2005
                        • 1833
                        • Novi Sad -United States of Liman

                        Originally posted by Pro_Touring_Mopar
                        C.O.P.O - Central Office Production Order. Oni su zasluzni za najsnazniji 427 cid. ZL1 Camaro. Pored standarnog COPO 9561 427 Camaro-a, postojao je i COPO 9560, sa aluminijumskim 427 cid. (7.0L) big block motorom, koji je u realnosti imao preko 500 konja. Napravljeno je samo 69 komada, a dovoljno je reci da je ubrzanje ovog automobila na 400 metara bilo oko 11.3 sec. dakle, kao kod Bugatti Veyrona.





                        to je sve tacno ali je bilo daleko vise COPO automobila nego samo 69 ZL1 Camaro-a.

                        C.O.P.O - Central Office Production Order je odeljenje GMa koje u osnovi nije imalo nikakve veze sa performance trzistem i sluzilo je da veliki flotni kupci preko ovog odeljenja dobiju automobile specificnih oprema i kombinacija motora koja se realno ne prave za civilno trziste. Tu policija, vojska, hitna pomoc, rent a car i sl kupuju automobile.

                        E sad, posto je GM imao zabranu na motore preko 400 cid, ljubitelji Camara su bili ugrozeni od 428 Mustanga i 440 Cude koje su postojale serijski dok je najjaci Camaro bio 396. Iako su mnogi tuneri ubacivali 427 nezavisno od fabrike, potraznja za takvim Camaroima je bila velika pa je Don Yenko otisao u fabriku i dogovorio da im Chevrolet preko COPO odeljenja isporuci Camaro sa fabricki ubacenim 427 koji bi bio dostupan kupcima preko posebnih dilera. Time je zaobidjena zabrana GMa, jel to nije bio serijski model, nego samo specijalna verzija za specijalne kupce a na ulice su izasli 427 Camaro direktno iz fabrike. Navodi se da je napravljeno par hiljada 427 Camara preko COPO varijante od kojih su 69 sa aluminijumskim ZL1 motorom. Ni ZL1 ni sam COPO Camaro nikad nisu bili u zvanicnom katalogu niti su se reklamirali a logicno, vecina je otisla u ruke trkaca i ljudi koju su znali sta da traze i bez da vide reklamu....

                        Comment

                        • starac vujadin
                          CBC Senator XXL
                          • 27.08.2005
                          • 2617
                          • Stari grad

                          To je isto kao kada se preko veze narucivao "kec" u Kragujevcu sa vecim karburatorom koji je stavljan u pandurska kola...

                          Comment

                          • HEMI 426
                            CBC Senator XXL
                            • 23.12.2005
                            • 1833
                            • Novi Sad -United States of Liman

                            e tako nesto! =]

                            doduse, svaka veca americka firma, pogotovo one koje su bile zastupljene u flotama policije i ostalih sluzbi je imala COPO odeljenje ( samo se drugacije zvalo u zavisnosti od firme ) ali je samo GM0v COPO postao istorijski poznat zahvaljujuci Camaru...


                            ono sto mene jako interesuje je sledece... tokom 60tih i 70tih, GM je imao kancelariju u Bg, obzirom da je dosta amerikanaca bilo na putevima kao i da su bili cesti u vojsci i policiji, bilo je potrebe za tim. To nije bio klasican diler jer nije imao salon ni svoj servis ali je to predstavnistvo sluzilo nabavku kontigenata vozila i delova. neki kazu da su i fizicka lica mogla da naruce automobil bez problema. ono sto ne znam jeste da li to samo bila kancelarija GM Evrope ili bas COPO ??? odnosno, da li je neko, sa dovoljno znanja, mogucnosti i para mogao da kupi brand new '69 Camaro ZL1 u Srbiji! Znam da niko to nije uradio ali samo bi zeleo da znam da li je neko ipak to mogao...

                            Comment

                            • starac vujadin
                              CBC Senator XXL
                              • 27.08.2005
                              • 2617
                              • Stari grad

                              Kazu da je jedan zvao telefonom, ali je posle uhapsen.

                              Kad je izasao stalno je u ponavljao sebi u bradu "koji je to auto bolji od Moskvica"...i tako do kraja zivota

                              Comment

                              • HEMI 426
                                CBC Senator XXL
                                • 23.12.2005
                                • 1833
                                • Novi Sad -United States of Liman



                                ili je uzeo auto, uredno ga registrovao i na semaforu oduvao nadrkanog sina poznatog generala, nosioca partizanske spomenice, koji je u grad izasao sa ribom u ocevom opel rekordu...

                                Comment

                                Working...
                                X