Znaci odmah sa 2,75'' treba da se napravi na 3'' da bi bio najbolji efekat? ili moze i ovako na slici? jel ima poente praviti veci 3,5''? ili je 3'' dosta? i znaci samo na krivini treba staviti(usrafiti) lambda sondu...
a za ostatak izduva ne treba siriti ili moze da ostane fabricki? i samo treba razbiti katalizator?
Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R
Lambda , obrati paznju da mora da dodje sa blagim uglom ODOZGO!!
Video sam lambde zavrnute odozdo na originalnim izvodbama , necu da imenujem, suludo, lambda je osetljiva na vlagu od kondensa, ako se montira odozdo gotova je
Ovo iz downpipe moze da ostane originalno 2,5" do 300KS.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
pa mislio sam da stavim lambdu kao sto je i stajala... maltene isto... a hocu da menjam downpipe zbog spoolup-a? ranije si spominjao da treba da promenim na 3'' da ce bolje da vuce i da povece pritisak npr?
Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R
Pa jel prednja cev downpipe? : )
znaci nju na 3'' pa onda da nadjem vece injektore... tj sto vece... : ) jel postoje veci fabrici od 2.3 turbo ? (i koliko od prilike kosta) ?
a za chip? jel mora u svedsku u maptune(tj madjarska je najblize predstavnistvo) ili moze ovde negde mozda?
Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R
Pogledacemo i promenicemo... i produvao je malo na izduvu posto fali jedan sraf... videli smo tek kada smo izavdili motor : )
treba i taj dihtung da se promeni? jel da
Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R
Comment