Pa sve su SAAB-ovi, odnosno koncepti, studije sta li vec, osim jednog...Drugi odozgo NIJE SAAB (jel' to namerno potureno a Boost? ) vec MG X-Power SV - odnosno sportski navijena verzija Rovera sa V8 motorima, od 385KS do 900+KS (fabricki N2O).
The difference between men and boys is the price of their toys
BOOST a sta bi sa SAAB-ovim razvojem motora sa promenjljivom kompresijom.
Meni se to mnogo svidelo i stvarno je odlicna stvar kad treba stedi a kad treba snaga...
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Posto imam jedan ceo rezervni motor od SAAB-a 9000 turbo, interesuje me sta bi mogao da ucinim sa glavom za pocetak.
Koliko sme da se obrije.
Koje najvece ventile mogu da upasujum.
Da li treba da se upustaju tj. utapaju ventili u glavu i da li ce time opruge ventila da se oslabe do kriticne vrednosti pa da u visokim obrtajima nece da stignu da vrate ventil na vreme.
Da li ima meste za olaksavanje ventila i da li je to preporucivo zbog toga sto je u pitanju turbo motor?
Da li je potrebno menjati izled komore za sagorevanje i ako jeste kako bi ona trebala da izgleda... naravno posle je potrebno litrirati glavu ( posto ce ona i da se ravna) da se ne bi poremetio stepen kompresije tj. da ne bi bio ni prevelik ni premali...
I sta jos preporucujete...
Preporuchujem da nediras nista na motoru.
Takav kakav je nema problema sa korektnom periferijom do 400-450KS.
Pretpostavljam da prichas o B202 a ako hoces nesto vise od 450KS onda uzmes glavu od B2x4 94-98 , sa usisom, i onda je granica 650KS.
U bloku, klipnjache trpe do 1380KS ,klipovi u B202 550KS , radilica 800KS.
Sad znas sta, a igrati se sa SAAB glavom i mislit da ce sfera koja je nagradjena kao najbolja, biti bolja posle intervencije?? Neee....
Zahvaljujem se, nisam znao da delovi u motoru mogu toliko puno da izdrze.
Za pocetak nemam nameru da idem mnogo preko 300 KS.
Da li ima smisla da se poliraju kanali.
Comment