SAAB 9000 Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    #16
    nesto mi slab torque 176nm malo

    Comment

    • Igor
      CBC Senator XXL
      • 30.12.2004
      • 394
      • DORCOL REPUBLIKA

      #17
      Originally posted by Wiz
      nesto mi slab torque 176nm malo
      nije ali bi trebalo relativno skoro da bude gotovo(nedelju ili dve dana to je meni skoro posto cekam od jula)

      i izvinjavam se zbog greske obrnuo sam vrednosti ona vrednost sto pise za snagu na tocku je obrtni moment a vrednost obrtnog momenta je snaga na tocku.
      a sto se tice momenta 196.3 lb/ft a ne Nm znam da uvek zbuni posto su americke vrednosti. i nisam bas vidljivo stavio vrednost za mnozenje a da bi se dobilo Nm treba se pomnoziti sa vrednoscu koju sam napisao u donje desnom uglu na slici.
      i treba kao i snagu da se pomnozi sa 1.2 ( doda 20% ) mada boost kaze sa 1.15 pa cu mu verovati.
      znaci 196.3*1.15*1.35582=306Nm
      a snaga 177.3*1.15=203Ks
      priblizno
      Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
      Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

      Comment

      • Black Knight
        CBC Senator XXL
        • 13.10.2004
        • 2020
        • Novi Beograd, kicblo

        #18
        ko bombona!!!
        Injection is good,but I'd rather be blown!

        Comment

        • Nordic
          CBC Početnik
          • 23.01.2005
          • 7
          • sweden

          #19
          pitanje za boosta! pre neki dan je saab objavio da se pronasla greska kod motora sabb 95 i da ce morati da prekontrolisu oko 100.000 vozila. da li znas mozda u cemu je problem???inace saab ce taj servis uraditi gratis

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Vidi, nije samo servis u pitanju. Greska je na motorima 5 generacije u smislu niskofrikcionih motora.

            Znam sve i malo vise nego li se sme prichati. Odluka SAABa jos nije zvanicna te necu da trcim ispred njih

            BTW- gresku cine korisnici jer neprate instrukcije od SAABa date jos pre 2 godine, a jedno od resenja je upravo jedan segment povezivanja ventilacije (iberlaufa) iza kojeg stojim licno ja. SAAB je to prosledio kao oficijelni fix za problem uz izmenu instrukcija o periodu izmene ulja ukoliko je rezim exploatacije motora pretezno gradska voznja.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #21
              Stalno se pominje izraz "niskofrikcioni motori" a niko da objasni koja je osnovna razlika izmedju njih i motora starije generacije.....

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                Uske karike, laksi klipovi.

                Uska karika sa sobom nosi problem gde se koristi ulje
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Nordic
                  CBC Početnik
                  • 23.01.2005
                  • 7
                  • sweden

                  #23
                  boost mozes li mi objasniti kako se to odnosi na motor sa takvom (greskom)jer ovde nijedno osiguravajuce drustvo nije htelo da plati taj seris pa se fabrika ponudila...ocigledno pod pritiskom korisnika tih modela95...i jos nesto da li se to isto odnosi i na model 93 sport sedan?

                  Comment

                  • Nordic
                    CBC Početnik
                    • 23.01.2005
                    • 7
                    • sweden

                    #24
                    hej!!!hvala boost na odgovoru!! detaljno si objasnio o kojim modelima se radi....zanima me jos jedno tvoje misljenje o novim motorima GM93 sport sedan na bazi opela....znaci ukratko tvoje misljenje unapred zahvalan druze iz sverige

                    Comment

                    • Black Knight
                      CBC Senator XXL
                      • 13.10.2004
                      • 2020
                      • Novi Beograd, kicblo

                      #25
                      "lose da losije ne moze biti" znas taj film...poucan naziv
                      Injection is good,but I'd rather be blown!

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #26
                        Hehe.. dao GM Opel bazu SAABu da je prilagodi za premium klasu, kad su napravili 9-3SS odjednom se celokupna SAAB modifikacija nasla u OPELIMA sa TuRbom

                        To sve govori, ili?

                        Tu je vec Trionic 8 sad vec kod ime 8.2 i nema diskusije , SAABa sam zavoleo iz jednog razloga:

                        Uzimali su cesto kroz istoriju tudje baze i preradjivali na svoj nacin, da bi napravili nesto sto nema , a meni je to postalo izazov da idem jos dalje , nevolim granice
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Black Knight
                          CBC Senator XXL
                          • 13.10.2004
                          • 2020
                          • Novi Beograd, kicblo

                          #27
                          po nekad je to tesko...pogotovo aku si u u "nepristupacnim predelima"...
                          Injection is good,but I'd rather be blown!

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            Originally posted by RankoK
                            "lose da losije ne moze biti" znas taj film...poucan naziv
                            Da pa sad probaj da vozis brzo u Madjarskoj

                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Black Knight
                              CBC Senator XXL
                              • 13.10.2004
                              • 2020
                              • Novi Beograd, kicblo

                              #29
                              ma...nemam pasosh...

                              eh...nemam ja nista protiv takvog lepotana...vec me nervira GM...to je poenta...
                              Injection is good,but I'd rather be blown!

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #30





                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X