Bez da se vodi racuna o nacinu gasenja posle voznje:
Garret turbine 250.000+ km
Mitsubishi turbine 150.000 + Km
KKK turbine 200.000+ Km
====================
2 minuta na leru pre gasenja motora i nestiskati ga u TuRbo zonu pre postignute radne temperature ULJA
Garret + 100.00Km
Mitsubishi +150.000km
KKK + 100.000km
===========================
Cifre su prosek za SAAB motore, na VOLVU + 50.000Km (hladniji rezim rada i niza temperatura izduvnih gasova uslovljavaju spoolup vreme na nize te lezajevi na turbinama manje trpe)
Garret turbine 250.000+ km
Mitsubishi turbine 150.000 + Km
KKK turbine 200.000+ Km
====================
2 minuta na leru pre gasenja motora i nestiskati ga u TuRbo zonu pre postignute radne temperature ULJA

Garret + 100.00Km
Mitsubishi +150.000km
KKK + 100.000km
===========================
Cifre su prosek za SAAB motore, na VOLVU + 50.000Km (hladniji rezim rada i niza temperatura izduvnih gasova uslovljavaju spoolup vreme na nize te lezajevi na turbinama manje trpe)

Comment