Kakav je Audio 80 - Jaje, 1.6 ili 1.8....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • choks
    CBC Član
    • 31.07.2007
    • 45
    • Pancevo

    Kakav je Audio 80 - Jaje, 1.6 ili 1.8....

    Ponosni sam vozac ljute masine Juga 45 i planiram da uzmem Audi 80 Jaje od 1600 ili 1800ccm ,zavisi sta nadjem

    Vidim da se cene krecu od 3-3.5K eura, s obzirom da su starosti skoro 20 godina, koliko su i dalje dobri,da li su poceli da crkavaju max?
    i imao bih jos par pitanja..

    - Na sta da obratim posebno paznju kad budem gledao kola?
    - Koliko trosi 1.6, a koliko 1.8 kad se vozi "penzionerski" tj. onako normalno, prebacivanje na srednji broj obrtaja i tako to i/ili "razvlacenje" tj. ostar start, ubrzavanje, pa i razvlacenje brzina do velikih obrtaja....
    - Kakve su im performanse (ubrzanje, max. brzina, itd.)
    - Koliko je registracija?
    - Cime je najbolje da obezbedim auto od kradje, s obzirom da se jaja kradu ko luda...?
    - Kakve su cene delova i tako to, jer za jugice je jeftino,ali svaki mesec-dva mora da se 50-100 eura za nesto...

    Ja mislim da ne mogu da se setim nicega jos.. to je to hehe
    Hvala!
    So Long And Thanks For All The Fish
  • low rider
    CBC Senator XXL
    • 03.04.2006
    • 613
    • Beograd

    #2
    Na sta da obratis paznju ?

    - prvo na ono najociglednije, cesto i najskuplje - limariju.
    Digni sve tapacirunge pa pogledaj ispod pogotovo gepek. Tesko da ces naci neku ne udarenu, no najbitnije je da je korektno uradjena.

    -potrosnja, ne secam se za beznin, 1.8 karburator, venturi plin oko 12 u gradu, ali to ne mora nista da ti znaci.

    -1.8 sa oko 100ks cini mi se dosta pristojno ide, pogotovo ako to uporedis sa yugom 45 opet sve zavisi od toga sta ti ocekujes

    -registracija, pogledaj sajt npr. dunav osigurnja gde ces naci kalulator za izracunavanje obaveznog i ostalih osiguranja za automobile

    -delovi, majstori, popravka. Audi 80 je jedan od onih automobila za koje bar te stavke nisu problem. Delova svugde, tako i majstora. Ono za sta se cesce ide kod majstora je trap.

    Unapred racunaj da su svi stari oko 20god presli bar 300.000.

    -drug vozi audi 80 i jedino cime ga obezbedjuje je zakljucavanje. Ima i alarm i l.k. ali mislim da ih vec godinama ne koristi.

    -za auto tih dimenzija nudi malo prostora za putnike, ali to verovatno vec znas

    Comment

    • overspeed
      CBC Senator XXL
      • 24.05.2005
      • 2779
      • Kosovska Mitrovica

      #3
      Ako si vec odluchio da trazhish "jaje", onda zaobidji motor 1,6.

      Bilo koji auto te kategorija (iako su tadashnji i ovi sadashnji automobili neuporedivi po pitanju prosechne tezhine) sa atmosferskim benzinskim motorom od 1600 kubika mozhe samo da se muchi. Pa josh nakon 20 godina takvog teshkog rada, po meni je takav motor nakon 20-ak godina i par stotina hiljada km za sobom dobar jedino za - izbegavanje...

      Ja ti npr. preporuchujem motor od 1800 ccm i to u verziji "E" (110 KS) odnosno 160 Nm koje razvija na 3400 rpm, koji tu karoseriju do 100 km/h ubrza za 10,3 sekunde, shto je sasvim solidan rezultat. Potroshnja (deklarisana) je u gradu 9,3 a na 95 km/h 5,7 litara na 100 km. Mozhda su ovo malo optimistichke cifre, ali uzevshi u obzir relativno malu tezhinu (tek malo preko tone) ovog auta ne verujem da je "daleko od istine"...

      Ono na shta morash da obratish pazhnju je svakako opsthte stanje, nakon toliko godina nijedan auto nijednog brenda ne mozhe da ostane bez "bora i ozhiljaka"... Detaljan pregled kod nekog poverljivog majstora ne bi shkodio. Jedna stvar koja na prvi pogled mozhe da oda neko stanje stvari je rdja - taj auto je imao detaljnu prethodnu obradu i antikorozivnu zashtitu. Ako se dobro secam Audi je sa ponosom davao garanciju protiv korozije od 12 godina, sa pravom. Retki su modeli koji i danas, nakon vishe od tih garantovanih 12 godina, mogu da se nadju sa zardjalim delovima, a ako naletish na neki primerak koji ima korodiranih delova karoserije obrati narochitu pazhnju na te "oblasti" jer se verovatno radi o "chuknutom" autu.
      http://www.bmw.tv

      Comment

      • gt nebojsa
        CBC Senator XXL
        • 11.05.2007
        • 348
        • Preljina,Cacak

        #4
        Koliko god ja cenio Audi,i smatrao da je taj Audi 80 B3-jaje u svoje vreme bio auto koji je postavio neke standarde u klasi sto se dizajna,kvaliteta,i delimicno konstrukcije(delimicno zbog npr. krute zadnje osovine ,sto je ispravljeno na B4)koji su drugi uspeli da isprate tek posle par godina;ja licno NIKADA ne bih dao 3-3.500 eura za njega.
        Za te pare bih pre kupio nesto sto nije punoletno i spremno za vojsku.
        Inace,najcesci su 1.8S ,karburator,88-90ks.Ide solidno,trosi oko 10-11l plina-to sam probao pa znam.Za ostale varijante nisam probao na duzi period,ali bajke tipa 7l benzina i 5l dizela zaboravi...
        Delovi nisu skupi,jer vecina je sumnjivog porekla.Ima i originalnih delova,cene ne znam,mada mislim da za potrosni materijal i nisu previsoke.
        Na sta god budes pokusao da obratis paznju,znaj da ce od npr.10 u ponudi jedno 6 biti unisteni krsevi,jedno 2 onako,1 podnosljiv i 1 dobar.

        Kolega Overspeed me pretece,pa da dodam,bila je 10 god.garancija na antikorozivnu zastitu.Cak su noslil nalepnicu na zadnjem staklu sa tim natpisom.Da,i taj 1.8E ce tesko naci,pa jos da valja.
        Zbog toga svega i ona konstatacija da gledas nesto mladje.
        Toyota Čačak

        Comment

        • choks
          CBC Član
          • 31.07.2007
          • 45
          • Pancevo

          #5
          Jos pitanjce...

          Originally posted by overspeed
          Ako si vec odluchio da trazhish "jaje", onda zaobidji motor 1,6.

          Bilo koji auto te kategorija (iako su tadashnji i ovi sadashnji automobili neuporedivi po pitanju prosechne tezhine) sa atmosferskim benzinskim motorom od 1600 kubika mozhe samo da se muchi. Pa josh nakon 20 godina takvog teshkog rada, po meni je takav motor nakon 20-ak godina i par stotina hiljada km za sobom dobar jedino za - izbegavanje...

          Ja ti npr. preporuchujem motor od 1800 ccm i to u verziji "E" (110 KS) odnosno 160 Nm koje razvija na 3400 rpm, koji tu karoseriju do 100 km/h ubrza za 10,3 sekunde, shto je sasvim solidan rezultat. Potroshnja (deklarisana) je u gradu 9,3 a na 95 km/h 5,7 litara na 100 km. Mozhda su ovo malo optimistichke cifre, ali uzevshi u obzir relativno malu tezhinu (tek malo preko tone) ovog auta ne verujem da je "daleko od istine"...

          Ono na shta morash da obratish pazhnju je svakako opsthte stanje, nakon toliko godina nijedan auto nijednog brenda ne mozhe da ostane bez "bora i ozhiljaka"... Detaljan pregled kod nekog poverljivog majstora ne bi shkodio. Jedna stvar koja na prvi pogled mozhe da oda neko stanje stvari je rdja - taj auto je imao detaljnu prethodnu obradu i antikorozivnu zashtitu. Ako se dobro secam Audi je sa ponosom davao garanciju protiv korozije od 12 godina, sa pravom. Retki su modeli koji i danas, nakon vishe od tih garantovanih 12 godina, mogu da se nadju sa zardjalim delovima, a ako naletish na neki primerak koji ima korodiranih delova karoserije obrati narochitu pazhnju na te "oblasti" jer se verovatno radi o "chuknutom" autu.
          Hvala.

          Pa i delovalo mi je ozbiljnije 1.8, mada ova potrosnja je bas optimisticna, no , posto nisam jos nikad kupovao auto, imas li nekih saveta, ako je prodavac iz drugog grada, kako onda sa majstorom? Da platim nekog da krene samnom ili sta... i najvaznije, kako da odradik test u SUP-u da vidim da li je vozilo ne daj boze prekucavano i tome slicno.
          So Long And Thanks For All The Fish

          Comment

          • Dragon
            CBC Senator XXL
            • 15.11.2006
            • 963
            • Beograd

            #6
            Ovo gore sve stoji, da ti ne ponavljam. Motor 1.6 zaboravi. Spremi se na dugu potragu jer je jako tesko naci dobar, osim ako vec imas neku ponudu.
            Decko je mesecima trazio solidan Audi dok nije naisao na moj. Ti dobri primerci odmah odu, ja sam ga prodao drugi dan od postavljanja u oglase.

            1.8S je najjednostavniji, ali legendarni benzinac koji nema neke spektakularne perfomanse. Malo je lenj, posebno na plin, ali sasvim dovoljan za neku normalnu voznju.
            Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

            Comment

            • starac vujadin
              CBC Senator XXL
              • 27.08.2005
              • 2617
              • Stari grad

              #7
              I tezak i lak auto za kupovinu kao polovnjak...

              Ima ih dosta, ali ih je malo dobrih i stvarno dobro ocuvanih. Da ih neko pregleda nije problem - majstora ima. Delova ima. Ne rdja, osim ako nije udaren. Kad se pojavi dobar u prodaji proda se odmah. Motori su mu robustni, ali je 1.6 smesno slab. 1.8 je ok u manje vise svim verzijama. osecaj za volanom je dobar, auto je i dalje u nekim estetskim stvarima savremen, kako spolja tako i iznutra.

              Ima nelegalnih, kradenih...treba otvoriti cetvore oci. Cesto se desava da se naidje na primerak koji je lose odrzavan - za taj auto ima dosta fals delova koji se kupuju kojekude...Prtljaznik nema nikakav, auto nije nikako dobar za neku ostru voznju jer lezi lose. Uglavnom su presli Boga oca, ali moze da se nadje neki koji nije. Moras da znas da takav primerak verovatno pikiraju k`o kondori bar tri komsije i tri bliska rodjaka vlasnika.

              To je to, ukratko...dobar je auto, ali ga nikad ne bih kupio od nepoznatog vlasnika.

              Comment

              • Dragon
                CBC Senator XXL
                • 15.11.2006
                • 963
                • Beograd

                #8
                Jeste. Secam se da mi je lik rekao. Jao, brate, ovo je prvo jaje koje sam nasao, a da ima isti broj na svim staklima...
                Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                Comment

                • Flavio
                  CBC Senator XXL
                  • 13.06.2006
                  • 1926
                  • 012 Centar
                  • KaraWagon 1.4T.Spark

                  #9
                  Da dodam i ja koju ...
                  Nisam posedovao al' vozio sam 2 "familijarna" .
                  Jedan '88. 1.6/75ks carb a drugi '89. 1.8E/112KS.Uglavnom se slazem sa vec recenim.Medjutim,kad pitas za potrosnju u penzos voznji,cenim da performanse nisu presudne.Zato mislim da,ako ti ispadne neki 1.6 u dobrom stanju,probaj ga malo.Mislim da ce ti mozda odgovarati-ne ide on bas tako ocajno.
                  Ovaj 1.6 je svojevremeno izazvao i silnu diskusiju u ovoj rubrici foruma.Niko nije verovao da (po cajgeru) ide glat 180-185 i odrzava to (na ravnom ),sa 4 dushe u sebi i pri tome trosi 10-11l plina.Imao je 5 gang getribu .RN motor,ako se dobro secam.
                  Naravno,onaj 1.8E je bio druga prica.Trosio je malo vise benzina ali je dopustao lagani cruzing sa 160-170 na ispod 4.000 o/min (u 5. brzini).
                  Dakle,ako ispadne dobar 1.6 ne odustaj olako-bez da ga provozas.Sto se tice 1.8 motora ... Mislim i ja da je 1.8S najbolja opcija.1.8E ima ubrizgavanje benzina sa tzv. "K-glavom".Nisam naisao dosad na neke pohvale takvog sistema za benz.Radi to ali posle ~20 god. + kompikovanija ugradnja plina.Treca verzija 1.8 motora "1.8N" (nisam probao) mi deluje total bzvz .Ima karb,1800 ccm a samo 75 KS.Placas vece takse,vise goriva za istu snagu kakvu ima i 1.6 .

                  Comment

                  • Alien108
                    CBC Veteran
                    • 03.06.2008
                    • 129
                    • Beograd

                    #10
                    Kakav je Audi 80 - Jaje, 1.6 ili 1.8....

                    ... oduvek PRECENJEN!!!

                    Ali takvi smo u većini, padamo na izgled i kvalitet.
                    Poznanik vozi 100 1.8E na plin. uradio osveženje na oko 300.000 km, stubline su bili gotovo netaknute. Pre toga sam gledao isti motor iz pasata sa sličnom kilometražom i isto tako stublinama u odličnom stanju. Po tom pitanju 1.8 motoru se nema šta prigovoriti osim sistemu za napajanje gorivom. K-glave kao precizni mehanički sklopovi nakon 20 i više godina najćešće imaju odstupanja i nepravilnosti u radu, ali ako mogu da upale na benzin i korektno rade na plin dobro, ako ne onda će biti priličan problem to dovesti u red. Slično je i sa njihovim karburatorima, prilično su komplikovani, a opet iz mog iskustva ne znam kod koga ih servisirati a da se to ne svede na pranje i prazne priče kako više od tog ne može.
                    Auto je u ostalom pogledu dosta jednostavan pa i jeftin za održavanje, ali za konkurencijom zaostaje malo po prostoru, ponašanju na putu, udobnosti i funkcionalnosti što je u praxi nebitno ako ne tražimo više od prevoza.
                    Dakle ostaje samo pomiriti se sa cenom ili recimo za skoro 1000 manje uzeti 405-icu ili nešto slično.

                    Comment

                    • zverko
                      CBC Senator XXL
                      • 19.08.2005
                      • 7085
                      • BGD
                      • Audi A4

                      #11
                      tesko ces naci dobrog. ti sto valjaju su na ceni. trenutno auto najjeftiniji za odrzavanje. trap da radis sa svakom zamenom ulja pa ce da te kosta smesno. svi pozadi imaju krutu vezu osim quattro verzije. u principu ako jedan G2 kosta 3,500 po meni je sasvim korektno dati te pare za jaje posto je fantastican auto. komotan, (vise mesta ima i od B4 a od A4 da ne pricamo). 1.8 karburator klasican motor pa cak i generalna za njega nije paprena. u principu ceo motor uvek mozes da nadjes za 300e. da ne tupim vise promenio sam do sada podosta audija u raznim varijantama ali ni jedan me nije sluzio kao jaje i ujedno je jedini za kojim sam pustio suzu kad ga je kupac odvezo. znaci, gledas limariju. ako je negde probila hrdja znaci da je taj deo menjan i da nije pocinkovan. meni je recimo ovaj toliko uso u svidjanje da sam imo nameru da ga kupim. ako je uzivo kao na slici vredi svaku paru.

                      http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=60691
                      deutsche gemacht-gut gemacht...

                      Comment

                      • Markedjani
                        CBC Senator XXL
                        • 24.07.2007
                        • 968
                        • BG-Cerak
                        • Ford Escort RS2000 M

                        #12
                        Evo moje vidjenje Audija 80... posto sam ga imao prosle godine.

                        Ovaj moj je bio 1.8s... za penzos voznju dusu dalo... a sto se tice nekih performansi jednostavno zaboravi... taj auto nije za "dzibrenje" osim neke turbo ili 2.6 varijante

                        Za odrzavanje smesno jeftin (s'obzirom na svoje gabarite i svoju klasu) i delova na svakom cosku,plus pun grad i okolina BG-a koji rasturaju Audije

                        Sto se tice komfora... sto se tice ogibljenja meni se barem cini da je meksi auto... nije tvrd ko VW al nije ni nesto extra mekan... da kazem zlatna sredina... a sto se tice mesta za sedenje,normalno napred ima sasvim dovoljno mesta i sedista su udobna,komande normalno rasporedjene i kvalitetno je odradjen enterijer a sto se tice mesta pozadi... ja barem nesto nisam bio prezadovoljan s'obzirom na gabarite auta al opet... sto bi se reklo nije bas da nema mesta al nije i da ima.

                        Pored performansi koje taj auto nije imao... jos jedna stvar me je iritirala... glupavi i idiotski oblik gepeka i njegova zapremina.

                        Stavio sam plin u njega i fakticki sam se oprostio od gepeka i to sam stavio onu malu bocu od 40 lit.

                        Sta jos da dodam... npr limarija na tom autu osim ako nije bio gruvan i odvaljen... je najjaca stavka tog auta... retko ces videti trulex Audija 80

                        E da najbitnije... potrosnja.

                        Kod mene na plin po gradu potrosnja se kretala oko 10-11 a na otvorenom je bilo oko 7-8 lit u zavisnosti kako ga dzibras... poterao sam ga na plin 170km/h na benzin nisam isprobavao.

                        Po meni Audi 80 je 100x bolja kupovina od bilo kog G2... al opet sam za mnogo jeftinije pare uzeo bolji auto nego Audi 80... al dobro trziste je takvo i ja tu promeniti nista ne mogu
                        fordclubserbia.org

                        Comment

                        • sri98
                          Admin od Trpeze
                          • 24.10.2004
                          • 7262
                          • Republic of Konjarnik
                          • Toyota Corolla E 210

                          #13
                          Re: Kakav je Audio 80 - Jaje, 1.6 ili 1.8....

                          Originally posted by choks
                          - Koliko trosi 1.6, a koliko 1.8 kad se vozi "penzionerski" tj. onako normalno, prebacivanje na srednji broj obrtaja i tako to i/ili "razvlacenje" tj. ostar start, ubrzavanje, pa i razvlacenje brzina do velikih obrtaja....
                          Taj 1.6 je toliko kilav da moze samo "penzionerski" i da se vozi. Imao ja jednog sluzbenog 1.6 i u sustini ubrzava kao neki sdi, a najbolje preformanse ima na nizbrdici.
                          Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                          Comment

                          • choks
                            CBC Član
                            • 31.07.2007
                            • 45
                            • Pancevo

                            #14
                            Ako cemo realno...

                            Ako cemo realno, ja ne trazim stvarno mnogo i nisam bas cepidlaka.
                            Kazem, vozim jugica... do 100kmh ako i dodjem, to je abnormalan broj obrtaja i dere se ko da ga kolju, tako da verujem da ce mi Audi 80 delovati kao boing

                            Sve sto meni treba je da mogu da preteknem nekog, sto sad realno ne mogu jer imam Y45 (900ccm) i to na plinu... , malo vise udobnosti, da ne odskacem na svaki kamencic na putu i ne bih se izivljavao jer nisam vise u tom fazonu, pa bih ga vozio najnormalnije. Ja retko kada idem van grada, par puta mesecno i to varira , uglavnom 50km do deliblatske pescare, tako da preko 100 mi jednostavno ne treba... ali ako ikada zatreba da se nadje

                            Jugica bih dao za nekih 500-800e , jer je u dobrom stanju,a kad se i malko dotera - skroz milina i jos nekih 2200 da dodam i recimo tu negde oko 3000e bih dao... jer prodavci stavljaju 3500 ali kesh je kesh, ako cemo realno, pa verujem da se moze spustiti makar na 3200 ako ne i 3000.

                            Cisto da eto malo opisem i jugica koji je eto hteo ne hteo,element ove price kao uporedjivanje kvaliteta , mada znam da je uporedjivanje besmisleno....

                            Y45 1990 Na TNG/LPG , 81000km:
                            Po gradu 10.3 , otvoreno : 6.5 (kombinacija : ~8)
                            .... razbijam kamenje u bubrezima.... 0-100... tesko

                            E sad,jos samo skupiti parice parice parice...
                            So Long And Thanks For All The Fish

                            Comment

                            • sri98
                              Admin od Trpeze
                              • 24.10.2004
                              • 7262
                              • Republic of Konjarnik
                              • Toyota Corolla E 210

                              #15
                              Pre ces nekoga da preteknes sa Y45 nego sa A80 1.6
                              A i taj 1.6 trosi vise nego Y45.
                              Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                              Comment

                              Working...
                              X