Kakav je Audio 80 - Jaje, 1.6 ili 1.8....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • choks
    CBC Član
    • 31.07.2007
    • 45
    • Pancevo

    #31
    Originally posted by sri98
    Originally posted by zverko
    to sto si ti imao sluzbenog uopste nije reper posto dobro znamo kako ti vozis a mogu da zamilsim ko ga je jos vozio i kako. taj 1.6 karburator je 75ks i nema sta da se ocekuje od njega na autu od 1300kg. pa cak ni taj 1.8 karburator nista nije bolji. coveku ne treba auto da sa njim ide na trke vec da se vozi bre a vozice se i tek kako...
    bem te blentava ---covek lepo napisao da hoce nekad nekog i da pretekne, a sa 1.6 je to bas zanimljiva misija, zato i kazem da ce lakse u preticanje sa Y45 - lepo si rekao 75ks na 1300kg, a Y ima 45 na 750kg. Samo pricam da 1.6 treba da zaboravi jer je lenj za sve pare.
    Pa recimo da prihvatam ovo misljenje iako nisam expert.
    Video sam ovaj cuveni auto o kojem se toliko sad nesto prica... ali samo 3.400 za takav auto.... mislim da valja verovatno bi kostao vise,ali u svakom slucaju mi ne treba tako nesto jer 2.0 je veliki potrosac, recimo da bi ipak 1.8 bila zlatna sredina tipa - moze da ide brzo kad zagusti. Kazem Vam,nisam nesto preterano zahtevan...

    Elem , moj drug ima B2 iz '85 , 1.6L, 75KS , doduse automatik i lepo vuce, ali zbog automatskog menjaca trosi kao tenk - 15L/100km a pritom radi neverovatno lepo za svoje godiste. Sad ne znam koliko je velika razlika izmedju Audi B2' 85 1.6L i Audi B3 '89 1.8 koji bih ja uzeo kad bi nasao neki povoljan , tj. za 3Ke.... pretpostavljam da jeste,ali ja nisam neki mega ljubitelj brzine, pogotovo sto imam slab vid i svestan sam da bih mogao ugroziti neciji zivot, stoga mi je bitnije da je udoban, stabilan i da ne prelazi 12L/100km, jer ne bih bio jedini vozac... ima jos jedan zenski koji voli da vozi u trecoj , tu i tamo u cetvrtoj (zasad peta i ne postoji) .. i kazem ponovo, ne daj boze da nesto treba da se zuri, zivota bitno ili tome slicno, da moze da se stigne....

    Audi 80 je po meni lep auto, za svoje godine odlicnog dizajna, enterijer je mozda nesto zbog cega mi se posebno svidja jer je moderan i dalje. Dakle i izgled je .... mislim da ne davim vise - sto rece neko - najbolji auto za relativno male pare.... u odnosu cena : kvalitet.

    Pitao sam za Lavlju kandzu ili zeder i cene jer su komsiji ,iznad mene, podigli "jaje" (kako ovo zvuci a? ) , svaki dan je stavljao kandzicu i jednom je zaboravio i gotovo.... vole ljudi da kradu kola pa to je cudo.
    Cisto sumnjam da bi Alarm cuo na 7. spratu....

    Zasad jos ovoliko
    So Long And Thanks For All The Fish

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #32
      preporuchujem motor od 1800 ccm i to u verziji "E" (110 KS)
      nakon 20 godina nepoznate istorije, ja bih ti savetovao da ovaj motor nikako ne uzimaš, i da zaboraviš.
      osim u slučaju da smatraš da si sposoban samostalno da ga održavaš.

      i to upravo zbog onog E (K Jet).

      s obzirom da prelaziš iz Juga ja bih preporučio da potražiš motor 1.8 ali sa 55kW odnosno 75KS.

      ima gotovo isti obrtni moment kao i najjača verzija, vuče srazmerno odlično a opet motor je poznat kao veoma dugotrajan i otporan (žilav) na eksploataciju.

      snaga od 75KS nije uopšte mala- napominjem da je data pri 4500 rpm, dakle radi se o snazi na papiru (umanjenoj) što je tebi zgodno i prilikom troška osiguranja.

      AUdi 80 kao takav ima minijaturan gepek, koji je gotovo neupotrebljiv za bilo šta osim ručne tašne, ima odlično (za to vreme) uredjenje interijera i kvalitetne materijale, i prijatno je tiho unutra.

      auto je limuzinskog tipa, tj podešen za udobnost voženje a ne za jurcanje. čisto da znaš da li se uklapa u tvoja očekivanja.

      gledaj na limariju pre svega posle toliko godina mada Audi 80 nema problem konstrukciono sa limarijom, i trebalo bi da bude i danas u savršenom stanju osim možda eventualno nije više prva boja (ako je iole održavan i nije bio lupan).

      ostalo standardno treba pregledati na datom primerku vozila, pre svega na upravljač i kočnice (letva je kod AUdija bila hronična boljka, do sada je verovatno već menjana).

      isto tako kočiona creva dobro pregledaj, i ako uzmeš auto a ne vidiš da su nova obavezno ih menjaj (VW kočiona creva su porozna, kod svih modela pa i AUdija tih godina proizvodnje).


      kočiona creva su jeftina ilako ih je zameniti, nemoj da te to odvrati od kupovine.

      nešto drugo do sada se nije trebalo pokvariti i auto bi trebao da je u manje više originalnom tj fabričkom stanju. (možda regler i zadnji ležaj alternatora treba da se zameni ako je baš mnogo preko 300,000km prešao).

      ako je u dobrom stanju još podosta se može uspešno koristiti uz adekvatno održavanje i neće te ostaviti na putu.

      ako je loš primerak, zaobidji u širokom luku ma kako povoljna bila ponudjena cena.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Alien108
        CBC Veteran
        • 03.06.2008
        • 129
        • Beograd

        #33
        Lično bi za te pare pre tražio neki Audi 100 1.8! Za plin je idealan zbog mnogo funkcionalnijeg gepeka, udobniji i prostraniji, a jednako težak.

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #34
          slažem se potpuno.
          i daleko komforniji, više opreme, mnogo ugodniji za vožnju.

          još ako je CD varijanta sa klimom, milina.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Wooodoo
            CBC Senator
            • 01.10.2005
            • 214
            • Beograd

            #35
            Slazem se sa Brickom u vezi izbora motora. Tesko je da ces naci ispravan K Jet. Ako zelis da ga promenis, polovan dobar se mnogo tesko nalazi, a nov je skup, red velicine 1000eur.
            Ja imam B4 2.0 monopoint, od 90 KS. Nije zujalica ali sasvim solidno vuce, plus sto je motor dosta izdrzljiv i moze dosta da predje ako se redovno odrzava. Ovaj 1.8 u jajetu je verovatno isti kao moj, samo malo slabiji. Mislim da taj motor ima oznaku 1.8S.
            http://www.youtube.com/watch?v=GsfciiNU ... yUhUyImcwc

            Comment

            • zverko
              CBC Senator XXL
              • 19.08.2005
              • 7085
              • BGD
              • Audi A4

              #36
              nije K-jet toliko skup a i postoji majstor u zemun polju koji je doktor za K glavu. ona ne moze sama od sebe da se rasteluje a obicno je dundjeri cackaju kad recimo λ sonda oslabi ili crkne ne bi li je "nastelovali" ili kad se zaprlja motor ler gasa svi odma krenu impusom da rovare po K glavi. dakle, ako je rastelovana a auto nema ugradjen gas prvo se nasteluje K glava pa se onda ugradjuje gas. evo kanarinac vozi K-jet vec neko vreme bez ikakvih problema. jedan tretman winnsom vraca u zivot K-Jet sistem.
              Stara stotka se moze naci da valja ali su te uglavnom sa 2.2 i 2.3 motorima koji mnogo piju a i registracija je skupa.
              deutsche gemacht-gut gemacht...

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #37
                nije K-jet toliko skup
                hm, koliko može da košta nova K glava kod POrschea ?

                ona ne moze sama od sebe da se rasteluje
                ne da ne može već se uvek sama od sebe rašteluje, kao i svaki mehanički sistem.
                troši se, povećavaju se zazori itd.


                K Jet je skoro isti kao i karburator po pitanju potrebe štelovanja (habanja).

                svaki mehanički K sistem je nužno štelovati periodično, i svaki je kvarljiv sam od sebe protokom vremena, vazduha i benzina pošto se troši.

                unapredjeni elektro K Jet je nešto otporniji na samorazdešavanje ali i taj je podložan povremenom štelovanju.

                ako ništa drugo, same dizne se moraju kontrolisati/ štelovati periodično-
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  #38
                  pa dobro brik ajde sad ti nama objasni kako se to trosi od benzina i vazduha. vozio sam bre auto sa K glavom 4 godine, znam o cemu pricam...
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  • Wooodoo
                    CBC Senator
                    • 01.10.2005
                    • 214
                    • Beograd

                    #39
                    Originally posted by zverko
                    nije K-jet toliko skup a i postoji majstor u zemun polju koji je doktor za K glavu. ona ne moze sama od sebe da se rasteluje

                    jedan tretman winnsom vraca u zivot K-Jet sistem.


                    Ispricaj Drasku iz Zemun polja ovo sto si napisao pa nam onda prenesi njegove reakcije, ali verno ih prenesi.

                    Ako se K glava pokavri obicno je to prekid na zasunskoj ploci, i to ne moze da se popravi/nasteluje.
                    Najgore od svega je sto prodavci polovnih delova ponekad traze i previse para za glavu koja opet nije najispravnija.
                    A nova je toliko skup da dostize i 20% cene polovnog auta, pa iz tog razloga preporucujem coveku da zaobidje tu glavobolju.
                    http://www.youtube.com/watch?v=GsfciiNU ... yUhUyImcwc

                    Comment

                    • Markedjani
                      CBC Senator XXL
                      • 24.07.2007
                      • 968
                      • BG-Cerak
                      • Ford Escort RS2000 M

                      #40
                      Preskaci K-glavu... imao sam je na Escortu XR3i i pljunuo sam 150 eur za drugu i jos 300 eur za gorivo (posto je auto abnormalno trosio) jer niko ne zna da je namesti ili popravi.

                      I to me usralo da sam ubo dobru sa nekog stranca koji je bio dobro odrzavan... uglavnom se desi da su i te skinute sa nekog stranca nenastelovane i lose.

                      Ako ne vijas performanse... dvogrli karb majka mara... jos ako ces da se vozis na plin... samo dvogrli karb i teraj... mnogo manje stvari moze da ti krene naopako
                      fordclubserbia.org

                      Comment

                      • choks
                        CBC Član
                        • 31.07.2007
                        • 45
                        • Pancevo

                        #41
                        OFF OFF OFF
                        So Long And Thanks For All The Fish

                        Comment

                        • Alien108
                          CBC Veteran
                          • 03.06.2008
                          • 129
                          • Beograd

                          #42
                          Ima još jedan mali problem sa K glavom i plinom, ukoliko se desi explozija u usisnoj grani i pored ventila rasterećenja to ponekad bude veoma jako i zna doći do oštećenja glave.
                          No nekako mi se čini da baš najmanje problema pravi na 1.8 motorima, a već pomenuti poznanik je godinama bez ikakvih problema koristi u 100 1.8E!
                          Ja sam je imao na E28 520i i nakon loših iskustava zamenio sa karburatorom. Mada više nije išao brzo kao sa K glavom, nije pravio nikakve probleme narednih 15.000 km.
                          He, a onda sam se setio da jedan drugar ima karburator Stromberg sa iglicom od W123 200, koji je "lego" na usisnu granu K glave i eto ti još jednostavnijeg rešenja od onog mnogo odvratnog Solexa 4A1.

                          Comment

                          • sri98
                            Admin od Trpeze
                            • 24.10.2004
                            • 7262
                            • Republic of Konjarnik
                            • Toyota Corolla E 210

                            #43
                            U ovoj temi izgleda ce uskoro da radi opcija delete
                            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                            Comment

                            • zverko
                              CBC Senator XXL
                              • 19.08.2005
                              • 7085
                              • BGD
                              • Audi A4

                              #44
                              Originally posted by Wooodoo
                              Originally posted by zverko
                              nije K-jet toliko skup a i postoji majstor u zemun polju koji je doktor za K glavu. ona ne moze sama od sebe da se rasteluje

                              jedan tretman winnsom vraca u zivot K-Jet sistem.


                              Ispricaj Drasku iz Zemun polja ovo sto si napisao pa nam onda prenesi njegove reakcije, ali verno ih prenesi.

                              Ako se K glava pokavri obicno je to prekid na zasunskoj ploci, i to ne moze da se popravi/nasteluje.
                              Najgore od svega je sto prodavci polovnih delova ponekad traze i previse para za glavu koja opet nije najispravnija.
                              A nova je toliko skup da dostize i 20% cene polovnog auta, pa iz tog razloga preporucujem coveku da zaobidje tu glavobolju.
                              pricam ti pricu... cuo sam rekli su mi...
                              deutsche gemacht-gut gemacht...

                              Comment

                              • Eon
                                Moderator
                                • 10.03.2005
                                • 4225
                                • Beograd-NBG-44
                                • Superb 2.0 4x4 DSG

                                #45
                                Tema ide pod led sa jos jednim ovakvim postom. A u medjuvremenu ide ciscenje!
                                Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                                Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                                Comment

                                Working...
                                X