HYDROGEN GENERATOR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shadow
    CBC Senator XXL
    • 23.09.2005
    • 555
    • Beograd

    #16
    http://www.youtube.com/watch?v=LSnSxAMj ... re=related

    Sve je jedna dobro organizovana prevara
    My crew is all fired up
    Y'all better just wise up

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      vodonik za korišćenje u vozilima već kao gorivo za grejanje i proizvodnju električne energije
      na planeti Zemlji vodonik NIJE gorivo, i NIJE izvor energije.

      stoga i ne sluzi za proizvodnju nikakve energije.
      vodonik je POTROSAC energije, dela energije, koja je spolja proizvedena i spolja dovedena.

      vodonik mora da se u "fabrici" proizvede, i pri tom procesu se bitno vise energije utrosi nepovratno kao gubitak.

      zakon odrzanja energije je jos uvek na snazi..


      kada bi vodonik postojao na planeti Zemlji, recimo da se nekim cudom pronadje u nekom prirodnom rezervoaru poput nafte, kao sto postoji na Suncu onda bi se moglo pricati o vodoniku kao izvoru energije u recimo termo nuklearnoj reakciji i konvertovanju u neki drugi oblik energije pogodniji za grejanje stanova ili sta vec.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        Problem u motorima sa unutrašnjim sagorevanjem je da se prilikom sagorevanja vodonika stvara voda koja bi završila u motoru
        iskustvo 100+ godina primene SUS dokazuje da problem vode u motoru ne postoji.
        i sada se stvara voda sagorevanjem benzina, ciji je jedan od osnovnih elemenata bas vodonik. (CxHy)

        a voda zavrsava u vazduhu, odvodjenjem kroz izduvni sistem vozila.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #19
          Kolicina vode (pod uslovom da uopste moze da se formira tecna voda a ne superugrejana para) koja bi se i formirala u jednom ciklusu sagorevanja ne predstavlja apsolutno nikakav problem za motor. Dodavanje vode u motor u maloj kolicini cak pomaze kod sprecavanja detonacija i kontroli toplote sagorevanja, primenjivano na starim SAAB motorima iz 80-tih godina.

          Problem vode u motoru nastaje kada motor u jednom radnom taktu u**** zapreminu TECNE vode veca nego sto je zapremina komore u taktu sabijanja, onda dolazi do hidroudara. A to ce tesko da se desi u bilo kom drugom slucaju osim da zabodes usis u baru vode.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #20
            evo prodaju se za male pare na Ebay : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...m=330262534936
            hydro generator .. kaze co'ek povetjao MPG za 50 %
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • shadow
              CBC Senator XXL
              • 23.09.2005
              • 555
              • Beograd

              #21
              Mislim da je nas nekoliko ovde pokazalo da je rec o prevari.
              My crew is all fired up
              Y'all better just wise up

              Comment

              • nivan
                CBC Početnik
                • 17.08.2008
                • 5
                • .rs

                #22
                Vidiš kod motora koji sagorevaju gas temperatura je mnogo manja.Naprimer imo je moj matori odavno vozilo na gas koje je moralo da se startuje i zagreje na benzin pa posle prebaci na gas.Verujem da vodonik takođe stvara manje temperature te zato mislim da bi voda mogla da završi u ulju.

                Za ovo dali je prevara ili ne zavisi našta se misli.Od ovih sa sajtova nebih nikad ni uzeo ništa.
                Uveren sam da za 20 godina sasvim sigurno će ova tehnologija imati primene.

                Najveći problem kod ovih generatora gasa je da svaki metal koji se koristi kao anoda i katoda korodira.Baš se bitam i koliko radnih sati može da radi taj mačkatica generator.Verovatno malo.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  Vidiš kod motora koji sagorevaju gas temperatura je mnogo manja


                  no, no.

                  naprotiv, suprotno temp je nesto malo veca.

                  zagrevanje isparivaca na benzin se odnosi na promenu agregatnog stanja tecnog gasa a nema veza sa samim sagorevanjem gasa. (LPG).
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  Working...
                  X