novi zakon o saobracaju

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • neshaoct
    Banovan
    • 18.08.2007
    • 1754
    • Beograd, Rakovica

    #76
    ...ne mislim da to uradiš umesto svog prijatelja ili sl...
    Ako ti je prijatelj, nećeš mu ni dati da vozi bez obzira na taj uređaj...

    Mislim da bi se u roku od nedelju dana od pojave tog uređaja javili ''profesionalci'' koji bi stajali u zoni splavova, ili ispred nekih posećenijih Klubova, i za određenu kintu ''duvali ljudima'' u taj uređaj...

    Comment

    • JAPANX
      CBC Senator XXL
      • 10.08.2006
      • 2159
      • Beograd

      #77
      heheheh profesionalni duvaci... vec zamisljam one duvace iz staklare pancevo koji su pokupili otpremnine i sada nemaju posao

      hehe "duvam po potrebi"

      Comment

      • Miodrag
        CBC Veteran
        • 31.08.2007
        • 184
        • Sremska Mitrovica

        #78
        dunes u kesu ili kurton :-) pre ulaska na splav a posle koristis po potrebi :-)

        Comment

        • Bojan1212
          CBC Senator XXL
          • 15.07.2008
          • 468
          • Zemun
          • Honda Accord

          #79
          Da skladistenje vazduha

          Comment

          • ///M_Power
            CBC Senator XXL
            • 05.05.2008
            • 335
            • Beograd - Minhen

            #80
            Vozeci na zapadu zakljucio sam da kod njih zakon najcesce i ne mora da se forsira. Prodje tu i tamo neka patrola i to je to... Za vise od 10 godina zaustavili su me mozda par puta zbog prekrsaja a prelazio sam od 25 do 30 hiljada kilometara godisnje. Veliki udeo u ponasanju i funkcionisanju saobracaja igraju sami putevi i tehnicka resenja saobracajnica, naime tamo bi bilo jako tesko i prekrsiti pravila osim ako ne krenete suprotnim smerom na autoputu ili namerno prolazite kroz crvena svetla... jednostavno, retko kad ima svrhe zuriti i juriti jer uglavnom stizete na vreme i opusteno.
            Uglavnom nasa saobracajna infrastruktura (sami putevi, podloga, raskrsnice, iskljucenja i ukljucenja na autoput) ogromnim delom uticu na (ne)bezbednost voznje.
            Kolotrazi, ispupcenja i rupe u pojedinim trakama na autoputu (na Gazeli na primer) ce naterati vozace da reaguju i izbegavaju iste, cesto naglom promenom trake bilo namerno ili slucajno.
            Ukljucenja na autoput su prekratka i cesto nepregledna. Ukljucenje na autoput iz kruznog toka kod hale na NBGD je totalno idiotsko jer ne vidite kola koja dolaze jer sam projekat rampe koja se spusta blokira vidljivost, a traka za ukljucenje je 3 puta kraca nego sto bi morala biti. Iskljucenje za Halu iz pravca Gazele koje je prakticno u sklopu ELP pumpe necu ni komentarisati.
            U centru Beograda se podgreva saobracajni kolaps izgradnjom zgrada koje ce doprineti dodavanjem broja automobila ucesnika u saobracaju, a pri tom nema resenja za poboljsanje i rasterecenje vec preopterecenih ulica.
            Nedostatak obilaznica (ne samo oko Beograda vec i oko manjih mesta na magistralnim putevima), krivine sa pogresnim nagibima, nedovoljna propustljivost ulica i autoputeva (nedovoljan broj traka)... itd... itd...

            Comment

            • JAPANX
              CBC Senator XXL
              • 10.08.2006
              • 2159
              • Beograd

              #81
              o tome pricam... dajte inovacije, zakoni su zastarele solucije

              izvinjavam se nesi pravniku sto mu diram u 'lebac

              Comment

              Working...
              X