Delta Integrale, E30 M3, i ostale trkachice 20. veka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • QV lale
    CBC Senator XXL
    • 09.11.2005
    • 734
    • Zrenjanin (klek)

    Delta Integrale, E30 M3, i ostale trkachice 20. veka

    Ma integralka je Instant Killer za sve ostale masine tih godista...m3,s13,Celica gt four,eclipse,itd,itd...mozda ne na autoputu,ali ko se jos lozi na to!?? naravno respect za Escort\sierra Cosworth.
    Ma Za mene je Delta Integrale nesto tipa savrsenstvo...
    Originally posted by Sheta_Junior
    ...Inace u slobodno vreme pisem ljubavnu poeziju...
  • Kanarinac
    CBC Senator XXL
    • 08.10.2004
    • 2870
    • BG,Weedikovac

    #2
    Pa i nije bash objasnio za m3....

    I love my

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #3

      Comment

      • Kanarinac
        CBC Senator XXL
        • 08.10.2004
        • 2870
        • BG,Weedikovac

        #4
        Znao sam da ce neko okachiti taj snimak ali i dalje stojim iza toga da nishta nije objasnila poshto su u pitanju 2 desetinke...
        Tako da mekana je pricha

        Inache da neko ne pomisli da ne volim integralku.Auto je ikona definitivno ali ne volim te subjektivne izjave kako je auto objasnio i kako je on najbolji ikada...

        I love my

        Comment

        • Delta Integrale
          CBC Član
          • 21.07.2008
          • 67
          • Zrenjanin

          #5
          @Kanarinac
          slazem se sa tobom da u principu taj snimak nista ne znaci,mozda je placeno da lancia bude bolje or whatever...
          mozda imam subjektivno misljenje,ali gledano objektivno Lancia je po svemu bolja od m3(mozda ne po izgledu,to je vec stvar ukusa)ali sve ostalo je prosto ne objasnjivo.jeste da moze ovo da se svati kao moje licno misljenje i ukus i istina je da ne volim nemacke automobile.,a pogotovo tog bmw-a...

          ali kao sto lale kaze za mene je Lancia savrsenstvo,kad budem doterao evolucione jednag dana , spavacu u njoj

          sve stoji to da mi samo laprdamo ovaj je bolji,onaj...dok se to realno ne dokaze na ulici i u praksi nista nam ne vredi...

          na kraju samo malo da se ogradim,koji bmw moze da joj parira da je tog ranga,godista itd...ali FABRICKI!?ni jedan!kao sto je lale rekao autoputevi me ne interesuju!

          i 4 vuce je 4 vuce.postoji ona kockica 4x4 2500kubika i opet nista.
          to zadnja vuca driftovanje,to je za ispred kafane da se slajfuje...

          bez uvrede,cisto moje licno misljenje.

          pozz
          Delta je ljubav , sve ostalo su sitnice !

          Comment

          • ///M_Power
            CBC Senator XXL
            • 05.05.2008
            • 335
            • Beograd - Minhen

            #6
            Integrale se ovde mnogo naginje u krivinama (narocito zadnji deo). Mislim da nesto nije bilo najsrecnije sa vesanjem... moze to dosta bolje da pegla kroz krivine.

            Comment

            • BokiRS
              CBC Veteran
              • 20.06.2008
              • 174
              • Beograd

              #7
              Na tom snimku mi oba auta ne deluju bas najsrecnije,oba se naginju.Auto ce ti biti pravo zlo kad ga zavrsis.Neka ti je sa srecom i da te dobro posluzi 16v
              ne moze brze,jurimo 30

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                #8
                Jaoj, pa zar i ovde?

                Ajd' shto se lozhite zbog nekog snimka, i shto zauzimate stavove i na osnovu toga bazirate svoja uverenja, ali to shto se to pochinje i u sobi za predstavljnje automobila je vec, ono, bzvz...

                Na kraju krajeva, shta ovaj snimak mozhe da dokazhe. Realno - nishta. Integralka de facto ima bolji odnos snage/tezhine u odnosu na E30 M3 i tu su stvari jasne. Dodajte na to turbo pod haubom, 50-ak Nm vishe obrtnog momenta dostupnijeg u shirem radnom opsegu motora, i dva pogonska tochka vishe i stvari su jasne. Iskreno, na ovom snimku mi Integrale chak deluje neuverljivo jer i pored vishe snage, momenta, turba i pogona - pobedjuje zanemarljivom razlikom. Sa druge strane, ovaj M3 ima 170000 milja, odnosno oko 280000 km na satu, tako da... Dakle, apsolutno se slazhem sa nekim ranijim komentarom da ova Integralka na snimku jako loshe lezhi i da mozhe ona mnogo bolje... A i ovaj M3 bi mogao mnogo bolje da ima 80 umesto 280 k km na satu Ali nije poenta u tome.

                Poenta je da ove automobile iz ove perspektive ne treba uporedjivati, radi se o dve automobilske ikone i kao takvim treba im se jedino diviti i slaviti ih, po lichnim ukusima naravno Svojevremeno su bili konkurenti (ne direktno, na stazi, jer se radilo o dva koncepcijski razlichita setup-u) ali danas su i M3, i Integrale, i Escort RS Cosworth i njima slichni jednostavno predivna zaostavshtina iz rekao bih zlatnog perioda automobilske industrije 20-og veka, i svaki istinski zaljubljenik automobila i automobilizma bi trebalo podjednako da ih poshtuje, da ih sve voli ne mora. Ja sa tim nemam problem, a ko sumnja neka proba isto, ne boli

                Dakle, batalite "merenja" (bar) u ovoj temi. I Delta i M3 su za respect. Reci bilo shta drugo bilo bi suvishno...
                http://www.bmw.tv

                Comment

                • starac vujadin
                  CBC Senator XXL
                  • 27.08.2005
                  • 2617
                  • Stari grad

                  #9
                  Naginje se normalno, Evo se manje naginje...

                  Inace, prilog ima dve poente (posot vidim da komentari idu u smeru "peglanja" i "objasnjavanja"... ). Prvo je da oba automobila pruzaju veliko zadovoljstvo u voznji, a druga je da ne mogu da se drze sa savremenim kolima u dinamici voznje i da su inferiorna u poredjenju s njima.

                  Poenta u ovom testu uopste nije da neko nesto "objasnjava", to su stara kola koja su svoje "objasnila" kad je trebalo i svaki od njih moze brze da ide jer ih vozac sigurno nije cedio do kraja. Takva kola treba tretirati sa postovanjem i povremeno, za svoju dusu, proterati kroz par krivina kako treba.

                  Pete Sampras jos uvek moze da odigra fenomenalno neki egzibicioni mec, ali ne moze da igra ATP tour.

                  Comment

                  • QV lale
                    CBC Senator XXL
                    • 09.11.2005
                    • 734
                    • Zrenjanin (klek)

                    #10
                    Dobar text Overspeed!5-ica od mene! Sve su to Legende!I nebi trebalo zaista raspravljati u vezi njih...
                    p.s-setih se jedne batine koja ima Mozda bolje performanse od Lancie...zna kanarinac za nju..Nissan Sunny GTi R..
                    Originally posted by Sheta_Junior
                    ...Inace u slobodno vreme pisem ljubavnu poeziju...

                    Comment

                    • skyline
                      CBC Senator XXL
                      • 31.07.2007
                      • 3149
                      • Cacak

                      #11
                      Cossie i Lancia su mi najdrazi
                      odmah za njim je Sunny, Celica
                      Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                      Comment

                      • veljabandit
                        CBC Član
                        • 23.09.2007
                        • 70
                        • BGD, B.brdo

                        #12
                        Dobra su to kola ali... sad je 21.vek.
                        Lepo je imati ih, jos ako smo u mogucnosti da budu u sto originalnijem stanju i mislim da je to sve. Niko ne razmislja o aspektu bezbednosti, naprimer. Sto se tice vremena na stazi - to je otprilike sto @starac Vujadin rece za Pita Samprasa.
                        Sve u svemu ne pljujem auto, to nikako, ali ako su na onoj njihovoj stazi C2 i colt imali bolje vreme onda je to dovoljan znak da su ovi automobili, mislim na lanciu i m3, mnogo daleko od modernih automobila, pa cak i onih iz low budget kategorije.
                        Opet kazem sve ovo ne pisem da bih potcenio auto vec da skrenem paznju na to da nikako ne treba porediti bilo sta sa bilo cim vec, ako se dodje do nekog legendarnog automobila treba UZIVATI u njemu.

                        Comment

                        • F I K I
                          CBC Član
                          • 12.01.2008
                          • 63
                          • zemun

                          #13
                          tako je veljo

                          Comment

                          • ///M_Power
                            CBC Senator XXL
                            • 05.05.2008
                            • 335
                            • Beograd - Minhen

                            #14
                            Ajde sad.... kvarimo coveku temu ali bitno je pojasniti par stvari.
                            Dovoljno je par losih komponenti da pokvare utisak ili vreme auta na stazi...
                            U zadnjih 15-tak godina (pa i vise) konstantno je postojao napredak kada je u pitanju tehnologija oslanjanja... najvise amortizera... To uveliko objasnjava losa vremena testiranih automobila. Zameni oslanjanje na E30 M3 ili Delti sa modernijim-novijim 21. veka i videces kako ce se vremena promeniti... svaka komponenta igra ulogu, a vesanje veoma veliku...
                            Pa ja i za svoja kola uvek gledam da stavim poboljsan deo, ili novijeg dizajna/boljih performansi gde god je moguce... to ne smatram skrnavljenjem, vec logicnim napredkom tehnologije i ucenja na greskama...

                            Comment

                            • VR6
                              CBC Senator XXL
                              • 31.10.2004
                              • 512
                              • Sarajevo

                              #15
                              Bas htjedoh napisat nesto slicno ovome sto je M Power rekao. Stavite toj Delti Integrale KW gevinde i moderne kocnice sa kojim ce stajati za 37 metara sa stotke i biti otporne na pregrijavanje, pa ces vidjeti promjenu u rezultatu. Treba uzeti i u obzir da je ovo staza, a Delta Integrale ce svakako bolje rezultate pokazati na pravoj, klizavoj cesti i onim kratkim ostrim krivinama, gdje nema zamjene za pogon na sva 4 tocka. Pitanje je ovdje i kakve su gume bile na Delti, ima mnogo faktora, a ne zaboravimo da su i C2 i Colt testirani gotovo novi (auti za test smiju imati do 20000 km).

                              Ja sam imao Deltu HF 4WD - 122 kW, isti pogon na sva 4 kao kod Integrale 8V i auto je strasno zabavan za voziti, a uz to i jako brz na nekoj brdskoj "stazici".

                              Comment

                              Working...
                              X