Delta Integrale, E30 M3, i ostale trkachice 20. veka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • starac vujadin
    CBC Senator XXL
    • 27.08.2005
    • 2617
    • Stari grad

    #91
    Originally posted by Uzelac
    Mislio sam na ovoj listi .

    Btw. Civic i CRX V-TEC ?
    Znam da sam se opako lozio na tih 100ks/litri.

    + Corrado mora na ovu listu, VR6 verzija je bila jaca od Golfa a najvise beogradskih mangupa se lozilo upravo na ovaj auto
    + Renault Alpina
    + Mazda RX-7
    + Honda NSX

    i naravno tata R32 GT-R
    Necemo razblazivati listu...

    AE86 je preslab, a i tada je bilo boljih kola u toj klasi od njega. Corrado VR6 je derivat od Golfa...Golf je probio granice i ostao legenda (iako je Corrado bolji auto). Alpine je koncepcijski drugaciji auto, kao i NSX. RX-7 je suvise egzotican. Skyline tada nije bio legenda, treba stvari gledati dinamicki u kontekstu vremena...gledamo vreme i znacaj koji je auto imao, a ne kada se pojavio u Playstationu...za Sky su tada znali samo znali japanski zaludjenici.
    O CRX bi se moglo pricati, ali je suvise slab. Kada bi diskutovali o GTI legendama ili caffe racer legendama, onda bi drugacija bila lista.

    Comment

    • Vocko
      CBC Senator XXL
      • 25.04.2005
      • 4556
      • nBGd

      #92
      323 GTR ?

      Comment

      • skyline
        CBC Senator XXL
        • 31.07.2007
        • 3149
        • Cacak

        #93
        jaooo, izvini Vocko, gde 323 da zaboravimo

        mada, mislim da sam je ja negde pomenuo na pocetku teme

        ili mozda u onoj temi iz koje je splitovana ova
        Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

        Comment

        • skijash
          CBC Senator XXL
          • 07.09.2007
          • 1354
          • Beograd
          • wrx

          #94
          Danas sam u perionici video E30 320 koji je prešao 21000km (i slovima: dvadeset jedna hiljada). Auto je kao tek izašao iz fabrike. Unutra crna koža, kao nova. Oduševio sam se!!!

          Comment

          • Uzelac
            CBC Senator XXL
            • 03.12.2006
            • 1717
            • munZe

            #95
            Originally posted by starac vujadin
            Originally posted by Uzelac
            Mislio sam na ovoj listi .

            Btw. Civic i CRX V-TEC ?
            Znam da sam se opako lozio na tih 100ks/litri.

            + Corrado mora na ovu listu, VR6 verzija je bila jaca od Golfa a najvise beogradskih mangupa se lozilo upravo na ovaj auto
            + Renault Alpina
            + Mazda RX-7
            + Honda NSX

            i naravno tata R32 GT-R
            Necemo razblazivati listu...
            Pa ok, ako racunamo da mora da ima makar ili blizu 200ks, mali sub 2l japanci jesu slabi.
            Ali, NSX, Skyline i RX-7 ? O njima se znalo vec sredinom 90tih i sem sto su japanci nisu bili nista manje egzoticni od Lotus Omege ili Theme 8.32. Ja nisam u zivotu video ovu Lanciu sa Ferrarijevim motorom, dok sam recimo NSX ili RX-7 video mnogo puta.

            A ako cemo dodajemo superlimuzine, onda Mercedes E500 zasluzuje da se nadje u gomili.

            p.s. Audi S2/RS2
            work in progress

            Comment

            • Uzelac
              CBC Senator XXL
              • 03.12.2006
              • 1717
              • munZe

              #96
              Originally posted by skyline
              kao i X5, ali opet je nekako logicnije da se oni pojave na reliju nego M3 i 911

              problem je u tome sto su svi automobili porasli po bar pola metra u odnosu na pre 15-20 godina
              Svakako, mnogo su se polarizovali automobili.
              Ranije su kola bila dosta slicnija, pa je jedan model mogao biti dobar i za za rally i krug i brdo. Porsche 959 je napravljen za Rally a iz njega su proistkli moderni 911 sa AWD dok je Ferrari 288 GTO imao RWD!

              Pre njih, Stratos je koriscen i za trke izdrzljivosti i za rally.

              Danas je takav auto nezamisliv a automobili su koncepcijski mnogo slicniji i cesto manje interesantni.
              work in progress

              Comment

              • starac vujadin
                CBC Senator XXL
                • 27.08.2005
                • 2617
                • Stari grad

                #97
                @Uzelac

                Ok, ne bih previse da polemisem...ionako je ovo bi trebalo da bude tema za razbribrigu. Nisma stavljao kola tipa NSX jer imaju potpuno drugaciji imidz - to su supersportski automobili. Thema je teska egzotika, ali je konceptualno automobil isti kao M5. U vreme kada se pojavio o njemu se puno pricalo i pisalo zbog fwd i V8 Ferrarijevog motora i zbog pomicnog zadnjeg spojlera.

                500E je stavljen...naravno.

                S2...recimo da sam tu bio subjektivan iz razloga sto taj auto nije nimalo muscle kao M3, 190E 2.3-16, Cosworth, pa i na kraju krajeva Ur-Quattro.

                RS2 je tada bio samo karavan.

                Inace, spisak koji sam predlozio nije Sveto pismo, ali ne bi trebalo ici u sirinu jer ce se izgubiti smisao.

                Comment

                • Coa_16V
                  CBC Veteran
                  • 26.03.2008
                  • 145
                  • Bg

                  #98
                  A Pezo...

                  -405 T16 i nista losiji, samo bez turbine
                  -405 Mi16

                  [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ib3Q0C07dVo[/youtube]

                  Comment

                  • Uzelac
                    CBC Senator XXL
                    • 03.12.2006
                    • 1717
                    • munZe

                    #99
                    Originally posted by starac vujadin

                    RS2 je tada bio samo karavan.
                    Pa ?
                    work in progress

                    Comment

                    • Alien108
                      CBC Veteran
                      • 03.06.2008
                      • 129
                      • Beograd

                      old vujadin je dao dobar predlog, dodao bih samo da ne bi bilo loše ako neko ima i poneki test (još bolje iskustvo), naročito komparativni da ga "postuje" (nebitno na kom jeziku). Za početak mogu postaviti nekoliko za BMW M3 E30, M6 E24, M5 E28, E34, E39, MB 500E W124, 190 2.3-16 W201, Audi S6, Lancia Thema V8, Lotus Omega, ...
                      Tako bi napravili solidnu bazu o ponajboljim primercima te ere.

                      Inače treba pomenuti i tatu svih ultimativnih sportskih Q limuzina "nove ere", Mercedes 300 SEL 6.3, o kome imam dosta zanimljivog materijala.

                      P.S.

                      o mnogima ovde pomenutim (čak i 6,3 ) imam i lično vozačko iskustvo.

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        Porsche 959 je napravljen za Rally a iz njega su proistkli moderni 911 sa AWD
                        959 je imao jako komplikovan awd... u sustini nema veze sa awd kod 911ica
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        • skyline
                          CBC Senator XXL
                          • 31.07.2007
                          • 3149
                          • Cacak

                          ja bas mislim da 911 turbo ima evoluciju tog awd-a, jer takodje kao 959 ima centralni aktivni diff, koji je aktivne diff-ove i uveo u automobilizam, ako ne gresim
                          Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                          Comment

                          • ale944
                            CBC Senator XXL
                            • 20.03.2006
                            • 1457
                            • Beograd

                            ali nema 6 lamela i trista drugih chuda mooda...
                            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                            Comment

                            • skyline
                              CBC Senator XXL
                              • 31.07.2007
                              • 3149
                              • Cacak

                              nemci ko nemci
                              sto lepo to ne daju japancima da vidis kako se povezuje 6 lamela i drugih 300 chooda mooda

                              zezam se
                              ali ako 911t ima aktivni centralni, sumnjam da moze i on da bude sa manje lamela i manje tih chooda i cega vec
                              Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                              Comment

                              • Uzelac
                                CBC Senator XXL
                                • 03.12.2006
                                • 1717
                                • munZe

                                Ma naravno da je jednostavnija varijanta AWD-a, ali cinjenica je da je 959 prvi turbo AWD Porsche i da su nakon njegovog uspeha usledili mnogi sa i bez Turba u slicnoj konfiguraciji - snaga po defaultu nazad i tek kad zatreba se prebaci se napred.
                                Nema viska lamela i bolesno komplikovanog i skupog diferencijala (ili vise njih) , iskorisceni su "zemaljski" sklopovi koji cenom i performansama odgovaraju nameni, voznji po ulicama sa "civilima" za volanom.
                                work in progress

                                Comment

                                Working...
                                X