Delta Integrale, E30 M3, i ostale trkachice 20. veka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • starac vujadin
    CBC Senator XXL
    • 27.08.2005
    • 2617
    • Stari grad

    #16
    Bogami, na ovom forumu bas postoji veliki broj ljubitelja takvih automobila...
    Mogao bi da padne neki podforum tipa "Past Masters from 80`s and 90`s" i da samo diskutujemo o M3/M5/M635CSi, 190 E 2.3/2.5 16/500E, Audi Quattro, Sierra/Escort Cosworth, Omega Lotus, 944/928, Golf VR6 (?), Delta Integrale/Thema 8.32, Alfa SZ/164 Q4, Maserati Biturbo, Supra, 300ZX, Sunny GT-R, Celica GT-4, Impreza I STi, Lancer Evo III, Volvo 850 T-5R...propustih li nekog...

    Comment

    • Kanarinac
      CBC Senator XXL
      • 08.10.2004
      • 2870
      • BG,Weedikovac

      #17
      E to mi se svidja definitivno
      Ajmo sad peticiju poshto stvarno otrovasmo temu najstrashnije.

      I love my

      Comment

      • skyline
        CBC Senator XXL
        • 31.07.2007
        • 3149
        • Cacak

        #18
        malo mi ovo "mumije" grubo zvuci
        Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

        Comment

        • JaMaL
          CBC Senator XXL
          • 14.04.2007
          • 448
          • JaMaL

          #19
          Ali zaboravili ste jednu stvar... Sva ta stara kola najvishe pate zbog nedostatka elektronike... koja danas kontrolise automobile... ko god da je vozio bilo koji "sportski auto" od 2000+ godiste da ne kazem 2005+ mora da se slozi da taj auto vozi mene a ne ja njega... u dosta situacija ne da nemam kontrolu vec ga se i plasim jer daje lazan osecaj prevelike bezbednosti i sigurnosti...

          sva nova kola su pravljena da i debil moze da zgazi na gas i da ga vozi... panic button u porsche-u... LOL

          stare rally makine su bile uzivanje svakog cula i 110% paznje u svakom trenutku... toje ono zbog cega se u njima osecate zivim i imate adrenalin 300%...

          ko god da je osetio A8 kako vuche zna da je to mocno cudo... ali iz njega izadjes kao da si bio u dnevnoj sobi i gledao film... nema osecaja... ne pruza ono sto mi zelimo... zato ne verujem da bi iko ovde kupio A8 ili S8 u zivotu... ja ga ne bih vozio ni da mi ga poklone... (sad ce da se jave pametnjakovici, eh da ti ga poklone... ne budite bukvalisti znate sta mislim)

          i ne mislim da je lancia sporija danas po stazi od bilo kog novijeg automobila iste snage... samo mislim da niko nju ne zna da vozi vishe... ako se neko seca Walter Rohrl-a i onog Audia Quattro... da vidi sta je voznja... danas ljudi to ne znaju... realno... elektronika je sve...

          ima na youtube-u:

          [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yYv28ctVab8[/youtube]

          naravno u svrhe takmicarskog sporta to je bolje naravno... sigurnije za vozace jer imaju vishe vremena da se fokusiraju na voznju i stazu i prave bolja vremena... ali ubija char voznje za sve ostale...

          Comment

          • overspeed
            CBC Senator XXL
            • 24.05.2005
            • 2779
            • Kosovska Mitrovica

            #20
            @ skyline:

            Pa nisam ja takav akcenat stavio na te automobile, vec je to proisteklo iz nekih drugih postova, uostalom ako pratish temu uochicesh i sam... A temu sam morao da splitujem jer smo choveku istrovali predstavljanje auta. Dakle, ja samo sluzhim narodu

            Ako je grubo ajde' pravite koncenzus pa cemo da menjamo, samo bez puno off-ova da ne istrujemo sad i ovu temu pa da splitujemo i nju...
            http://www.bmw.tv

            Comment

            • zverko
              CBC Senator XXL
              • 19.08.2005
              • 7085
              • BGD
              • Audi A4

              #21
              M3 se pravi i dan danas a HF ???
              deutsche gemacht-gut gemacht...

              Comment

              • JaMaL
                CBC Senator XXL
                • 14.04.2007
                • 448
                • JaMaL

                #22
                politika auto proizvodjaca nije ovde u pitanju, vec njihovi modeli iz odredjenog doba...

                ako cemo tako... zasto bmw nikada nije znao da napravi rally auto... niti 4x4 auto kad smo vec kod toga... oni ix modeli su sve samo ne 4x4...

                i zasto svaki put kad sednem u bmw ocekujem da mi helga sa belom rukavicom uradi pregled... isto kao sto svaki put kad sednes u lanciu se prekrstis kao pravi italijan... ne znas da li ces ni ti ni ona da stignete celi tamo gde ste krenuli... ali sve to ima svoje... iz lancie izlazim srecan sto sam ziv i kako sam se vozio iz bmwa srecan sto helga nije dosla na posao...

                uostalom... nemoj pogresno da shvatis... postujem ja nemacku auto industriju... definitivno prave dobre automobile i mnogo su doprineli razvoju auto sporta itd... ali kada se prica o automobilima sa dusom ili izuzetnim osecajem u voznji... nemaju bas sta tu da traze posebno ne u poslednjih 20 god...

                Comment

                • skyline
                  CBC Senator XXL
                  • 31.07.2007
                  • 3149
                  • Cacak

                  #23
                  Originally posted by overspeed
                  @ skyline:

                  uostalom AKO pratish temu uochicesh i sam...
                  hha, funny guuuy

                  zezam se, ali gde da ne pratim temu o HF Integrale, si lood

                  znam da naravno nisi mislio pogrdno, ali mi neodoljivo vuce na to

                  mozda je moj licni utisak i apsolutno ne mora biti uzet u razmatranje, samo sam javno izneo to kako mi zvuci upotrebljena rec

                  legende mi je vec malo isfurana rec, ali, klasici ili reli klasici, na primer, je nesto prvo prihvatljivo sto mi pada na pamet

                  ma, lupetam, ne slusajte me, necu da kvarim temu o tako lepom periodu glupim sitnicarenjem, samo sam mislio da takve ikone treba da da budu lepo upakovane, to je sve
                  Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    #24
                    @jim: tacno ne znas da li ces ziv stici tj da li ces uopste stici a to po meni nije ni njamanje za pohvalu... u svakom slucaju HF je jos jedna italijanska vrsta koja izumire a helga samo menja rukavice. audi necu ni da pominjem...

                    a kad vec pominjes auto sport, gde se to italijani teraju, osim u italiji, a da nije ferari i F1 mada i tu im svabo malo malo pa zada domaci...

                    really??? prvi i poslednji njihov auto je bila lancia S1 pa HF....

                    drugo nesto... kad je poslednji put vozila DTM, WTCC...

                    u principu koliko su dobri i koliko duse imaju pokazuje i kulundzicev auto... nemoj da pricas stvari koje nemaju veze sa vezom. to sto ti kazes moze da napise i neko ko je zaljubljenik u francuska vozila. taj osecaj za volanom o kome ti pricas ja nisam doziveo za volanom italijanskog vozila vec bas tog BMWa. ustvari za volanom italijana sam doziveo samo razocarenje... nista vise, posto od auta trazim jos nesto osim brzine, zvuka, itd...
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • JaMaL
                      CBC Senator XXL
                      • 14.04.2007
                      • 448
                      • JaMaL

                      #25
                      ok, respect... u poslednjih 15 god... od alfe 75, 155 i pokusaja 156 i Ettc-a nisu se mnogo exponirali na polju komercijalnog auto sporta...

                      Alfa se konkretno takmicila u ETCC-u koji je preteca DTM-a do 2000 dokle je postojao... posle rasturanja ETCC-a i nastanka WTCC-a i DTM-a koji je realno smejurija u odnosu na ETCC... Audi se takodje nije takmicio do 2004... ako se secamo lepo od 2000-2003 samo su opel i mercedes vozili taj DTM.... tako da ne mozemo reci da je to neki sampionat svetskog karaktera

                      Pravi ETCC koji postoji od 1963 nije bas nesto se ubio od vladavine nemacke auto industrije... pa su morali da naprave svoj sampionat da bi negde mogli da pobedjuju...

                      statistike radi...
                      od 1963 do 2004 ukljucujuci i prekid... nemacki proizvodjaci (citaj bmw) su uzeli 15 titula... italijani (citaj alfa) 20...

                      sa tim da su se tu takmicili i toyota i skoda i porsche i ford i Volswagen i jaguar i rover i privatni timovi... dakle prava konkurencija i pravi sampionat...

                      O rally-ju necu da pocinjem jer tu japanci objasnjavaju oduvek, italijani su imali lep run nekih godina englezi takodje... ali sve u svemu japanci su prevladali... tako da nemci nemaju ni tu mnogo sta da traze... porsche je bio realno i najuspesniji sa 911 od svih nemaca...

                      da ne pominjemo FIA GT sampionat, gde opet Italijani i Amerikanci sa prilion ccm-a i KS-a vladaju...

                      P.S. Delta S1 i HF jedini Lancini rally automobili... Stratos, Appia, Beta, Flavia, Fulvia, Delta S1 i S4, 037... sve veoma uspesni rally automobili... HF je ulicna verzija inace, ako vec ne znas onda koristi google pre nego sto nesto kazes...

                      Comment

                      • kilson
                        Moderator
                        • 09.10.2004
                        • 3216
                        • NoviBGD
                        • AR 75 GT

                        #26
                        ...helga samo menja rukavice.
                        A Zivorad jamboliju! -Uvek iznenadi kad je vidish...
                        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                        Comment

                        • overspeed
                          CBC Senator XXL
                          • 24.05.2005
                          • 2779
                          • Kosovska Mitrovica

                          #27
                          Originally posted by jim_mojo
                          porsche je bio realno i najuspesniji sa 911 od svih nemaca...


                          Ako vec ulazish u dublju polemiku trebalo bi da imash pri ruci par relevantnih i tachnih podataka, a ne da pishesh stvari kao ovo citirano, tek da bude da napishesh neshta...

                          Najuspeshniji "nemac" shto se auto-moto sporta tiche je upravo bio E30 M3, naravno u pojachanim verzijama Evolution i Sport Evolution. Za 6 godina proizvodnje je osvojio od bitnijih stvari:

                          - WTCC shampionat (1987)
                          - ETCC shampionat (1987, 1988)
                          - BTCC shampionat (1988, 1991)
                          - Italia Superturismo shampionat (1987, 1989, 1990, 1991)
                          - DTM shampionat (1987, 1989)
                          - ATCC (1987)
                          - Guia trke (1987, 1988, 1991, 1992, 1993)
                          - 24 chasa Nurburgringa (1989, 1990, 1991, 1992)
                          - 24 chasa Spa (1987, 1988, 1990, 1992)

                          Za nepunih 6 godina "na stazi" - 25 najjachih shampionata i trka tog vremena, malo li je?

                          Broj osvojenih trka manjeg znachaja i u privatnim timovima na raznoraznim takmichenjima i kruzhnim trkama teshko da mozhe da se izrachuna. U principu od 1987. godine pa do kraja proizvodnje ovaj auto je osvojio sve shto se moglo osvojiti u auto-moto sportu tog vremena, a hvalospeve i pozitivne kritike u brojnim automobilskim magazinima i od strane automobilskih novinara shirom sveta necu ni da pominjem i nabrajam, trebalo bi mi par stranica.

                          U principu ova jedna rechenica dovoljno govori za sebe:

                          Having won more road races than any other model in history, the E30 M3 is considered by many to be the world's most successful road race car.
                          Porsche nije napravio model koji je u jednoj izvedbi, generaciji, kako god, osvojio ovoliko shampionata i teshko da ce ikad i proizvesti. Isto vazhi i za poduzhi spisak imena iz auto-industrije. Ovakvih primera da je jedna generacija bila toliko uspeshna ima josh, ali se mogu izbrojati na prstima jedne ruke i da ostane "kusur"

                          Dakle, ako hocesh da iznosish nekakve stavove i navodish ljude na zakljuchke nemoj da dajesh paushalne (pr)ocene, trebalo bi da to radish sa ponekom chinjenicom "u rukavu" i da se pre svega ostalog prvo "naoruzhash" znanjem. Ima na ovom forumu i ljudi koji znaju poneshta, nemoj da kompromitujesh sam sebe.

                          PS. Na zapadu nishta novo... Ako treba da je "neki" nemac, nek' onda bude i Porsche, samo da nije onaj Goddamn taboo brend...
                          http://www.bmw.tv

                          Comment

                          • skyline
                            CBC Senator XXL
                            • 31.07.2007
                            • 3149
                            • Cacak

                            #28
                            jel se ja ovo varam ili ovo prerasta u duel germany vs. italy
                            Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                            Comment

                            • kilson
                              Moderator
                              • 09.10.2004
                              • 3216
                              • NoviBGD
                              • AR 75 GT

                              #29
                              Ma neeee.

                              Hocete lock, da se makine ohlade malo?
                              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                              Comment

                              • shone190
                                CBC Senator XXL
                                • 10.12.2004
                                • 1877
                                • Beograd
                                • Dodge Charger 8.1l

                                #30
                                Originally posted by jim_mojo
                                O rally-ju necu da pocinjem jer tu japanci objasnjavaju oduvek
                                Verovatno se nisi ni rodio kada japanci nisu ni znali sta je rally pa pamtis jedino njihovu "vladavinu"

                                Comment

                                Working...
                                X